Blijf je wel bij de actuele context?quote:Op maandag 12 oktober 2009 17:50 schreef Pearlbitch het volgende:
Als je die Fuck jou Huub! niet hebt meegekregen toen hij in de jacuzzi met Gaby zoende heb je die inderdaad gemist.
Dat was waarschijnlijk omdat ze dachten dat Huub de show zou winnen, maar dankzij Claire is dat ook niet gelukt.quote:Op maandag 12 oktober 2009 18:19 schreef PC eend het volgende:
[..]
En toch dat huwelijk door laten gaan
Zoals jij ze op elkaar stapelt wel ja ....quote:Op maandag 12 oktober 2009 18:20 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dan gaat Bram maar op die zolder en komt Eline bij mij logeren. Ik heb een slaapkamer die zo groot is dat er een hele meisjeskostschool kan logeren..![]()
En zeker niet als je man aan partnerruil doet.quote:Op maandag 12 oktober 2009 18:21 schreef Jian het volgende:
Berga, de moeder van Claire heeft in heel Tilburg lopen rondbazuinen dat de moeder van Huub een Drankorgel is net als Huub zelf. Okee, waar, .... maar dat doe je niet als schoonmoeder en oma !
... en wel in z'n eentje.quote:Op maandag 12 oktober 2009 18:30 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En zeker niet als je man aan partnerruil doet.
schandalig gewoon, is het zo een gerda smit typje??? misschien kan ze dan ook naar evert snategroes voor een spraakmakend intervieuw op sbs.quote:Op maandag 12 oktober 2009 18:21 schreef Jian het volgende:
Berga, de moeder van Claire heeft in heel Tilburg lopen rondbazuinen dat de moeder van Huub een Drankorgel is net als Huub zelf. Okee, waar, .... maar dat doe je niet als schoonmoeder en oma !
Nou niet helemaal. Het schijnt dat de echtgenote van degene met wie Ron dan aan de slag gaat, welkom is om bij Berga een kopje koffie te drinken.quote:
Net zoals ze bram op de winnares van de bunker afstuurde om de investering er een beetje uit te halenquote:Op maandag 12 oktober 2009 18:23 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat was waarschijnlijk omdat ze dachten dat Huub de show zou winnen, maar dankzij Claire is dat ook niet gelukt.
Eline had niet gewonnen hoor.quote:Op maandag 12 oktober 2009 18:40 schreef PC eend het volgende:
[..]
Net zoals ze bram op de winnares van de bunker afstuurde om de investering er een beetje uit te halen
Had Bram dan eerst iets met die ''Peuk''?quote:Op maandag 12 oktober 2009 18:40 schreef PC eend het volgende:
[..]
Net zoals ze bram op de winnares van de bunker afstuurde om de investering er een beetje uit te halen
Ik heb het allemaal niet zo gevolgdquote:Op maandag 12 oktober 2009 18:45 schreef Wijnneus het volgende:
[..]
Had Bram dan eerst iets met die ''Peuk''?
ach elientje met haar dingentje ohhh wat vond ik dat een domme doos.quote:
nee die woonde samen, kan niet meer op haar naam komen, die wilde winnen om haar huisje in te richten, haar vriend poste hier toen hoe hete dat kind ook alweer.quote:Op maandag 12 oktober 2009 18:46 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik heb het allemaal niet zo gevolgd
Op het forum volgde ik het wel een beetje en het begint te dagen, dat was die winnares die verjaagd werd door bommiequote:Op maandag 12 oktober 2009 18:48 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee die woonde samen, kan niet meer op haar naam komen, die wilde winnen om haar huisje in te richten, haar vriend poste hier toen hoe hete dat kind ook alweer.
Marielin?quote:Op maandag 12 oktober 2009 18:48 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee die woonde samen, kan niet meer op haar naam komen, die wilde winnen om haar huisje in te richten, haar vriend poste hier toen hoe hete dat kind ook alweer.
ja die, vond de bunker best leuk achteraf en vooral gelachen om bart in zijn legeroutfit ( muziek vond ik helemaal top) die ze steeds draaide, ach wacht op bunker2 maar of dat er ooit komt.quote:
Toen de Corleones Recourtjes, Bram op Eline afstuurde, stond ze bovenaan in de polls. Achteraf bleek dat het een slechte investering was. Ze gaan eerdaags ook scheiden, maar Mama Cor.. Recourt wil eerst nog een kleinkindquote:
Tja maar pa had haar er bij kop en kont ingegooid!! Dit alles ter promotie van een bepaald merk shampoo...........en Claire wilde zo graag, zo heel erg graag een eigen salon! ¤ 25.000,-- als startkapitaal en Huub op de koop toe! na een jaar gewoon droppen die vent.quote:Op maandag 12 oktober 2009 18:43 schreef Toverheks het volgende:
nou echt als ze dat echt heeft geroepen over huub zijn ma dan ben je niet goed snik ( al is het een drankorgel dat doe je gewoon niet) vooral niet als schoonma van, vond haar al niks want echt als claire mijn dochter was had ik haar toendertijd met kop en kont uit die kooi getrokken, en al helemaal toen huub aan het klooien was en claire keek er naar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |