het is deze week komedieweekquote:Op maandag 12 oktober 2009 15:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
En wat heeft iedereen vandaag met 'schat'?
dennis en nadiaquote:Op maandag 12 oktober 2009 15:29 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Over schat gesproken....
Jaap is nog wel de enige overgeblevene die een relatie heeft.
De rest heeft nie eens meer een relatie.
Whaaaaaa het leeft!!!quote:Op maandag 12 oktober 2009 15:06 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
juist jij zou beter moeten weten schat
Zet maar gewoon hier neer. Wij zijn discreet.quote:
Dennis en nadia toch ook nog steeds hoor.quote:Op maandag 12 oktober 2009 15:29 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Over schat gesproken....
Jaap is nog wel de enige overgeblevene die een relatie heeft.
De rest heeft nie eens meer een relatie.
ik heb haar bezem gevondenquote:Op maandag 12 oktober 2009 16:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zet maar gewoon hier neer. Wij zijn discreet.
Hopelijk een zogenaamde vriendin.quote:Op maandag 12 oktober 2009 16:16 schreef sunny16947 het volgende:
Kunnen we vanavond een vriendin van Claire bij boulevard verwachten?
wie van de 4 vriendinnenquote:Op maandag 12 oktober 2009 16:16 schreef sunny16947 het volgende:
Kunnen we vanavond een vriendin van Claire bij boulevard verwachten?
Misschien was het wel even een ik ventileer even dat je mij niets over mijn scheiding moet vragen want dat hou ik prive en verder wil ik eigenlijk proberen om mijn leven gewoon weer op te pakken bericht.quote:Op maandag 12 oktober 2009 15:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Want?
Als je zaken privé wil houden, uit de luwte wil omwille van Sophie: doe dat dan ook. Maar je kan niet allebei die zaken blijven nastreven: die bijten elkaar teveel.
Misschien kun je straks , als de storm geluwd is en je er dan nog behoefte aan hebt de publiciteit weer opzoeken, maar nu werkt het zo te zien enkel averechts.
En wat heeft iedereen vandaag met 'schat'?
Dat is net zoiets als bovenop de kerktoren klimmen en dan klagen dat je hoogtevrees hebt.quote:Op maandag 12 oktober 2009 16:38 schreef marky het volgende:
[..]
Misschien was het wel even een ik ventileer even dat je mij niets over mijn scheiding moet vragen want dat hou ik prive en verder wil ik eigenlijk proberen om mijn leven gewoon weer op te pakken bericht.
Dan zal-ie wel wat ketchup achtergelaten hebben.quote:Op maandag 12 oktober 2009 16:36 schreef sunny16947 het volgende:
Of is hij de gastendoekjes en de blender etc op gaan halen.
Of Eline gaat bij Bram wonenquote:Op maandag 12 oktober 2009 16:36 schreef sunny16947 het volgende:
Ja en dan blijkt dat ze allebei al een ander hebben. Claire een bekende voetballer en Huub een jeugdvriendinnetje uit Oldenzaal. En toen leefde ze nog lang en gelukkig.
Oh en Bram heeft een druk verhuisweekend achter de rug. Zou zijn studio op zolder plaats hebben moeten maken voor Claire. Of is hij de gastendoekjes en de blender etc op gaan halen.
Ik heb de hoop nog niet opgegeven, eerst maar even wachten tot de eerste vuiligheid naar buiten komtquote:Op maandag 12 oktober 2009 17:35 schreef Suikeroom het volgende:
wel jammer dat dit niet eerder is gebeurd want nu houdt de media het bij 1 klein berichtje, als het net na dgk was geweest dan was het modder gooien in de party en shownieuws etc
Ik denk dat je niet zo lang hoeft et wachten. Zodra Huub gespot wordt met een meid aan zn arm heb je de poppen aan het dansen. Huub kennende laat dat niet lang op zich wachten.quote:Op maandag 12 oktober 2009 17:41 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik heb de hoop nog niet opgegeven, eerst maar even wachten tot de eerste vuiligheid naar buiten komt
ja eigenlijk moet de publieke opinie zich tegen Claire keren want dan voelt die familie zich geroepen om voor Claire op te komen en het echte verhaal naar buiten brengen..quote:Op maandag 12 oktober 2009 17:41 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik heb de hoop nog niet opgegeven, eerst maar even wachten tot de eerste vuiligheid naar buiten komt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |