Ja, want het gaat hier zelden over hemquote:Op maandag 12 oktober 2009 15:37 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Huub zal wel weg zijn omdat de aandacht niet naar hem uitgaat.
Ik heb nog nooit zo een stel keurige userts gezienquote:
Remlof.quote:
o, dan gooit ie er zo wel een paar twitterberichtjes tegenaanquote:Op maandag 12 oktober 2009 15:37 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Huub zal wel weg zijn omdat de aandacht niet naar hem uitgaat.
Remlof werd er bijgehaald door gert en static....quote:
Remlof ís de butler dearquote:Op maandag 12 oktober 2009 15:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
Remlof.
Of de butler. Met de kandelaar. In de bibliotheek.
Hij heeft de foto's van Claire al van z'n Twitter-pagina gehaald.quote:Op maandag 12 oktober 2009 15:41 schreef Jian het volgende:
[..]
o, dan gooit ie er zo wel een paar twitterberichtjes tegenaan
Ik gok alle driequote:Op maandag 12 oktober 2009 15:42 schreef Scrutinizer het volgende:
Weten we al wie die zogenaamde vriendin is? Laura van bijna 16? Ene Kim? Het donkerharige meisje dat bij de opening van The Bunker veelvuldig bij Huub in de buurt was?
Dat kleinere meisje, bedoel je? Die hielp mee met de voorbereiding van de opening en had naar mij weten niks met Huub van doen. Maar misschien moet ik ook wat dat betreft beter weten.quote:Op maandag 12 oktober 2009 15:42 schreef Scrutinizer het volgende:
Weten we al wie die zogenaamde vriendin is? Laura van bijna 16? Ene Kim? Het donkerharige meisje dat bij de opening van The Bunker veelvuldig bij Huub in de buurt was?
quote:
Wat nog niet was ...quote:Die hielp mee met de voorbereiding van de opening en had naar mij weten niks met Huub van doen.
Het is toch wat dat Huub de Alwetende steeds alleen maar zegt dat-ie niets meer zal zeggen.quote:Maar misschien moet ik ook wat dat betreft beter weten.
Scherp!!!! En hij is ook niet meer getrouwd zie ik nu. Het is er wel heel erg donker nu. Zwaar weer op komst. Of geeft het zijn stemming aan.quote:Op maandag 12 oktober 2009 15:43 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij heeft de foto's van Claire al van z'n Twitter-pagina gehaald.
Flitsscheiding?quote:Op maandag 12 oktober 2009 15:54 schreef sunny16947 het volgende:
En hij is ook niet meer getrouwd zie ik nu.
het is deze week komedieweekquote:Op maandag 12 oktober 2009 15:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
En wat heeft iedereen vandaag met 'schat'?
dennis en nadiaquote:Op maandag 12 oktober 2009 15:29 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Over schat gesproken....
Jaap is nog wel de enige overgeblevene die een relatie heeft.
De rest heeft nie eens meer een relatie.
Whaaaaaa het leeft!!!quote:Op maandag 12 oktober 2009 15:06 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
juist jij zou beter moeten weten schat
Zet maar gewoon hier neer. Wij zijn discreet.quote:
Dennis en nadia toch ook nog steeds hoor.quote:Op maandag 12 oktober 2009 15:29 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Over schat gesproken....
Jaap is nog wel de enige overgeblevene die een relatie heeft.
De rest heeft nie eens meer een relatie.
ik heb haar bezem gevondenquote:Op maandag 12 oktober 2009 16:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zet maar gewoon hier neer. Wij zijn discreet.
Hopelijk een zogenaamde vriendin.quote:Op maandag 12 oktober 2009 16:16 schreef sunny16947 het volgende:
Kunnen we vanavond een vriendin van Claire bij boulevard verwachten?
wie van de 4 vriendinnenquote:Op maandag 12 oktober 2009 16:16 schreef sunny16947 het volgende:
Kunnen we vanavond een vriendin van Claire bij boulevard verwachten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |