Eens met de klacht, meestal zijn het mannen die in het dagelijks leven niks voorstellen.quote:Op zondag 11 oktober 2009 17:27 schreef Lub_ya het volgende:
om te ('geven') neuken.
Die mannen denken ook meestal dat vrouwen alleen achter het aanrecht horen.
Mannen die dus denken dat vrouwen niet zoveel waard zijn, omdat zij denken dat zij het betere geslacht zijn.
Er mag best meer waardering van die mannen komen voor de vrouw.
(Ik studeer niet voor niets, gelukkig niet zeg.)
Nu de klacht: mannen die denken dat vrouwen ver onder hen staan en er alleen maar zijn om mee te neuken. Dat zijn ook meestal niet de meest aantrekkelijke mannen (ook qua gedachtengang). Ze komen in ieder geval niet aantrekkelijk over. Ik blijf het liefst ver weg van ze. Verder: lang leve gelijkheid.
(Verwachte) medeklacht: mannen die online even verwijzen naar de positie van de vrouw in de maatschappij.
dus eigenlijk kan er alleen geneukt worden achter het aanrechtquote:Op zondag 11 oktober 2009 17:27 schreef Lub_ya het volgende:
mannen die denken dat vrouwen er alleen maar zijn om te ('geven') neuken.
quote:Op zondag 11 oktober 2009 17:31 schreef Rijpie het volgende:
[..]
dus eigenlijk kan er alleen geneukt worden achter het aanrecht
Ik ga het liefste op pruimen.quote:
Vrouwen horen niet alleen achter het aanrecht! Hoe kan ze anders de woonkamer stofzuigen?quote:Op zondag 11 oktober 2009 17:27 schreef Lub_ya het volgende:
om te ('geven') neuken.
Daar heb ik het niet over schatquote:Op zondag 11 oktober 2009 17:31 schreef Pluis_Konijn het volgende:
Oh, voor Pluis is het andersom,
totdat ze het ware prinsenkonijn ontmoet
tot die tijd is het lang leve de lol![]()
en wordt er genoeg genomen en gegeven.
hou toch op, seks is er al eeeeeuwen, voor lust, liefde en meer van dat soort ongein.
Als beide partijen het leuk vinden, what's the problem.
Lang opgekropte woede jegens mannen die mij ooit zo behandeldenquote:Op zondag 11 oktober 2009 17:34 schreef BaraCuda het volgende:
Waar komt dit ineens vandaan? heeft iemand je iets misdaan?
Ik doe haar hoofd dan altijd onder de kraan en zet de kraan op kokend heet water. Gillen dat ze doen als ik ze neukquote:Op zondag 11 oktober 2009 17:32 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]of op,
steeds hetzelfde is ook zo saai![]()
Weet ik tochquote:Op zondag 11 oktober 2009 17:39 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Daar heb ik het niet over schat. Vrouwen zijn er niet alleen om mee te seksen
. Ze kunnen meer
.
ben jij niet dat jaren 80 nerdje van TAKE ME OUT ?quote:Op zondag 11 oktober 2009 17:27 schreef Lub_ya het volgende:
om te ('geven') neuken.
Mannen die dus denken dat vrouwen niet zoveel waard zijn, omdat zij denken dat zij het betere geslacht zijn.
Er mag best meer waardering van die mannen komen voor de vrouw.
(Ik studeer niet voor niets, gelukkig niet zeg.)
Nu de klacht: mannen die denken dat vrouwen ver onder hen staan en er alleen maar zijn om mee te neuken. Dat zijn ook meestal niet de meest aantrekkelijke mannen (ook qua gedachtengang). Ze komen in ieder geval niet aantrekkelijk over. Ik blijf het liefst ver weg van ze. Verder: lang leve gelijkheid.
(Verwachte) medeklacht: mannen die online even verwijzen naar de positie van de vrouw in de maatschappij.
en dan van dr eisen dat ze schreeuwt: that's my boy.quote:Op zondag 11 oktober 2009 17:41 schreef Apebeer het volgende:
[..]
Ik doe haar hoofd dan altijd onder de kraan en zet de kraan op kokend heet water. Gillen dat ze doen als ik ze neuk
Haha het 8 uur journaalquote:Op zondag 11 oktober 2009 17:42 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
Weet ik toch![]()
We kunnen namelijk ook goed; praten:L.
en we kunnen twee dingen tegelijk, tollereren dat manlief na het eten gelijk met bier op de bank kruipt voor het acht uur journaal.
...
Mannen zijn er alleen maar om mee te seksen.
Nee dat kunnen ze meestal op de een of andere manier niet meerquote:Op zondag 11 oktober 2009 17:43 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
en dan van dr eisen dat ze schreeuwt: that's my boy.
Wat ben jij sadistisch
quote:Op zondag 11 oktober 2009 17:43 schreef druifheid het volgende:
[..]
ben jij niet dat jaren 80 nerdje van TAKE ME OUT ?
Die was er om je ondertitel na te leven?quote:Op zondag 11 oktober 2009 17:42 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
Weet ik toch![]()
We kunnen namelijk ook goed; praten:L.
en we kunnen twee dingen tegelijk, tollereren dat manlief na het eten gelijk met bier op de bank kruipt voor het acht uur journaal.
...
Mannen zijn er alleen maar om mee te seksen.
Neequote:Op zondag 11 oktober 2009 17:43 schreef druifheid het volgende:
[..]
ben jij niet dat jaren 80 nerdje van TAKE ME OUT ?
Jaquote:Op zondag 11 oktober 2009 17:46 schreef Sapstengel het volgende:
Ah je bedoelt van die mannen die geen vrouwen gewoon als vriendin hebben, want je communiceert alleen met vrouwen als je ze wil geven. Anders is het voor homo's.
Van die mannen die op verjaardagen in de mannen-groep over voetbal en auto's praten, terwijl de vrouwen in de andere hoek van de kamer het over mode en celebrities hebben?
Van die mannen die jaloers worden als je met hun vriendin praat, want "die kerel probeerde je te versieren".
Ja dat komt omdat vrouwen meestal met de verkeerde kerels in zee gaanquote:Op zondag 11 oktober 2009 17:40 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Lang opgekropte woede jegens mannen die mij ooit zo behandelden.
Neuken ?quote:Op zondag 11 oktober 2009 18:04 schreef GoodGovernance het volgende:
Ga met ontwikkelde mannen om, dan word je niet geconfronteerd met idioten, en hoef je niet meer te klagen op het internet over deze randdebielen.
quote:Op zondag 11 oktober 2009 17:30 schreef Klapjostie het volgende:
Vrouwen die denken dat ze gelijk zijn aan mannen...ach onwetendheid is best schattig
Daar had je mequote:Op zondag 11 oktober 2009 18:52 schreef Idril-2 het volgende:
[..]
zegt user die zich pruimentaart noemt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee we willen er ook schoenen van kopen.quote:Op zondag 11 oktober 2009 19:34 schreef Synthesist het volgende:
vrouwen denken dat mannen er alleen maar zijn om geld te verdienen voor de onlangs gebaarde beeebie(s)
Van de baby's?quote:Op zondag 11 oktober 2009 20:21 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Nee we willen er ook schoenen van kopen.
Cultuur ouwequote:Op zondag 11 oktober 2009 20:24 schreef Ereinion het volgende:
Uit welke eeuw komt de TS? Op een paar debiele Imams in de Bijlmer is er toch niemand die dit denkt?
Of neem je soms de dingen die op Fok geschreven worden serieus
quote:Op zondag 11 oktober 2009 21:09 schreef The_Flash het volgende:
Iedereen weet dat vrouwen een recht, plicht en een taal hebben, namelijk het aanrecht, de zwijgplicht en horizontaal.
Nu ik verwacht had dat dit topic op zo'n discussie zou lopen en er niks van terecht is gekomenquote:
Vrouwen vallen op mannen die zeker zijn en weten wat ze willen. Dat zijn meestal de stoere/foute mannen. Alhoewel ik niet geloof in de goede man/ slechte man. Op een of ander manier zien mannen vrouwen als het mindere geslacht. Fijn om te weten dat de meeste Fokkers er niet zo over denken.quote:Op zondag 11 oktober 2009 17:53 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ja dat komt omdat vrouwen meestal met de verkeerde kerels in zee gaan
Ze moeten zo nodig de stoere/foute mannen hebben. En dan vinden ze het gek dat ze dit soort fratsen uithalen
Beste post in dit topic. Mee eens ontwikkelde mannen denken meestal niet zo.quote:Op zondag 11 oktober 2009 18:04 schreef GoodGovernance het volgende:
Ga met ontwikkelde mannen om, dan word je niet geconfronteerd met idioten, en hoef je niet meer te klagen op het internet over deze randdebielen.
Waarom kunnen zij er niks aan doen? Beetje rare gedachtegang. Jij vindt het dus goed dat er mannen zijn die denken dat vrouwen het mindere geslacht zijn? Raar.quote:Op zondag 11 oktober 2009 21:22 schreef Tally het volgende:
Je moet niet zo janken. Blijkbaar kies je elke keer de verkeerde vent.
Kunnen zij niets aan doen. Moet jij iets doen aan je smaak.
Vrouwen met meerdere geslacht noemt men een Hermafrodietquote:Op zondag 11 oktober 2009 21:35 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Waarom kunnen zij er niks aan doen? Beetje rare gedachtegang. Jij vindt het dus goed dat er mannen zijn die denken dat vrouwen het mindere geslacht zijn? Raar.
quote:Op zondag 11 oktober 2009 21:39 schreef Drinky het volgende:
[..]
Vrouwen met meerdere geslacht noemt men een Hermafrodiet
Boodschap: zoek een vent uit een andere cultuur...quote:Op zondag 11 oktober 2009 21:35 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Waarom kunnen zij er niks aan doen? Beetje rare gedachtegang. Jij vindt het dus goed dat er mannen zijn die denken dat vrouwen het mindere geslacht zijn? Raar.
Je moet vrouwen helemaal niet die kans geven.. Vriendin dr brommer was stuk, wou ik best voor dr maken, natura betalen jwtzzquote:Op zondag 11 oktober 2009 21:28 schreef Spanky78 het volgende:
Tsja, vrouwen die gelijk behandeld willen worden moeten dan dus ook de dvd-recorder kunnen prgrammeren, computers aansluiten enz...
Klacht is ergens wel terecht, maar in NL zijn er zat mannen die jou de kans geven. Moet je wel opletten welke vent je kiest (dus liever niet zo'n baard uit het Midden-Oosten)
Alsof er in andere culturen zulke mannen niet bestaan.quote:Op zondag 11 oktober 2009 21:41 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Boodschap: zoek een vent uit een andere cultuur...
Your lemming has deemed unsuccessful , the only way to save this topic now is with pics!quote:Op zondag 11 oktober 2009 22:08 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Alsof er in andere culturen zulke mannen niet bestaan.
En mensen die net doen alsof zulke mannen niet bestaan en het aan mij ligt. Lekker kortzichtig allemaal.
Het is iets waarover ik wou klagen en dat heb ik dan ook gedaan.
Uit wat voor cultuur kom je dan precies? Zijn je ouders van de islaam of iets of christelijk of wat?quote:Op zondag 11 oktober 2009 21:32 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Nu ik verwacht had dat dit topic op zo'n discussie zou lopen en er niks van terecht is gekomenaan mij de taak om er verandering in te brengen
.
[..]
Vrouwen vallen op mannen die zeker zijn en weten wat ze willen. Dat zijn meestal de stoere/foute mannen. Alhoewel ik niet geloof in de goede man/ slechte man. Op een of ander manier zien mannen vrouwen als het mindere geslacht. Fijn om te weten dat de meeste Fokkers er niet zo over denken.
[..]
Beste post in dit topic. Mee eens ontwikkelde mannen denken meestal niet zo.
Maar ik kom ook uit een cultuur waar mannen het meer voor het zeggen hebben, waardoor ik snel het idee heb dat mannen denken dat ze beter zijn dan een vrouw.
Ja die zijn irritantquote:
Om nou direct iemand dood te wensen omdat ze op foute mannen valt.quote:Op zondag 11 oktober 2009 22:24 schreef kami124 het volgende:
[..]
Uit wat voor cultuur kom je dan precies? Zijn je ouders van de islaam of iets of christelijk of wat?
en je hebt echt veel mannen die seks zijn als iets dat heel leuke bijkomstigheid is bij een relatie (mannen zoals mij, mijn excuses voor mijn arrogantie). Zo had ik overlaatst een vriendin en die was eigenlijk niet zo heel goed in bed, maar ik wou d'r voor gaan, echter zei niet
. (oohja die meid was dus zo'n meid die toegaf dat ze op foute/stoere mannen viel, tja toen kon ik het eigenlijk al raden dat het "mission failed" zou worden
, ik hoop dat ze nog eens een echte foute man tegenkomt die haar hart laat barsten
maar dat komt wel goed
)
Dan maar gedoemd om te mislukken, dan mijn foto plaatsen om aandacht, al dan niet gepaard met een TS bash topicquote:Op zondag 11 oktober 2009 22:12 schreef Drinky het volgende:
[..]
Your lemming has deemed unsuccessful , the only way to save this topic now is with pics!
Uit het Midden- Oosten. En laten we het houden op iets christelijksquote:Op zondag 11 oktober 2009 22:24 schreef kami124 het volgende:
[..]
Uit wat voor cultuur kom je dan precies? Zijn je ouders van de islaam of iets of christelijk of wat?
en je hebt echt veel mannen die seks zijn als iets dat heel leuke bijkomstigheid is bij een relatie (mannen zoals mij, mijn excuses voor mijn arrogantie). Zo had ik overlaatst een vriendin en die was eigenlijk niet zo heel goed in bed, maar ik wou d'r voor gaan, echter zei niet
. (oohja die meid was dus zo'n meid die toegaf dat ze op foute/stoere mannen viel, tja toen kon ik het eigenlijk al raden dat het "mission failed" zou worden
, ik hoop dat ze nog eens een echte foute man tegenkomt die haar hart laat barsten
maar dat komt wel goed
)
.quote:Op zondag 11 oktober 2009 22:27 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Om nou direct iemand dood te wensen omdat ze op foute mannen valt.
Geloof me, mannen zien vrouwen echt niet als een stuk vlees, vlees eet je namelijk op, daar ga je niet je piemel tussen stoppen, dat is gewoon zondequote:Op zondag 11 oktober 2009 22:36 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Dan maar gedoemd om te mislukken, dan mijn foto plaatsen om aandacht, al dan niet gepaard met een TS bash topic.
[..]
Uit het Midden- Oosten. En laten we het houden op iets christelijks.
Ja ik heb dan ook geen problemen met seksalleen met het feit dat mannen je alleen maar zien als stuk vlees
.
En je komt niet arrogant over. Er zwemmen meer vissen in de zee
.
Niet waar, het moet namelijk ook passenquote:Op zondag 11 oktober 2009 22:41 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Mannen neuken alles waar een gat in zit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |