Hm, lastig te zeggen. Bij mij is het geleidelijk gegaan zeg maar.quote:Op zaterdag 10 april 2010 23:08 schreef Miasan het volgende:
[..]
Hoe lang heeft het geduurt voordat je nog maar 1 x in de week hoefde te wassen (en het dus niet al snel weer vet wordt)?
Heb ook geprobeerd om te minderen, wel gelukt nu 2-3 keer in de weekquote:Op maandag 19 april 2010 14:21 schreef hamzter9 het volgende:
als ik mijn haar zonder shampoo was gaat het behoorlijk stinken, dat talgwit krijg je er niet met alleen water uit.
sssst! Laat die hippies nou in de waan dat ze gezond en milieuvriendelijk bezig zijn. Kennis en feiten boeien deze mensen ook niet.quote:Op vrijdag 16 december 2011 15:44 schreef dralion13 het volgende:
De mensen die hun haar wassen met natriumbicarbonaat weten hoop ik toch wel dat er door de combinatie van natriumbicarbonaat en een vet er een verzepingsreactie plaatsvind, en je dus gewoon je haar wast met zeep
Verzepen van het haarvet is natuurlijk niet geheel hetzelfde als je haar wassen met zeep. In zeep zit al vet (duh) en nog wel het een en ander aan stofjes die je dus niet toevoegt als je alleen natriumbicarbonaat en water over je hoofd smeert. Maar ik ben best geinteresseerd in feiten, dus als er nog meer over op te merken valt, vertel!quote:Op vrijdag 16 december 2011 15:44 schreef dralion13 het volgende:
De mensen die hun haar wassen met natriumbicarbonaat weten hoop ik toch wel dat er door de combinatie van natriumbicarbonaat en een vet er een verzepingsreactie plaatsvind, en je dus gewoon je haar wast met zeep
Welke kennis of feiten draag jij bij? Domme vooroordelen boeien me weinig, en zo te zien bestaat jouw kennis daaruit.quote:Op vrijdag 16 december 2011 16:19 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
sssst! Laat die hippies nou in de waan dat ze gezond en milieuvriendelijk bezig zijn. Kennis en feiten boeien deze mensen ook niet.
Ja dat vind ik ook wel jammer.quote:Op zaterdag 17 december 2011 21:24 schreef PixieDot het volgende:
Waarom staan er hier eigenlijk geen foto's van hoe mensen hun haar nu zijn?
Ik fotografeer m'n haar niet vaakquote:Op zaterdag 17 december 2011 21:24 schreef PixieDot het volgende:
Waarom staan er hier eigenlijk geen foto's van hoe mensen hun haar nu zijn?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh ja: ik was mijn haar dagelijks met warm water en wekelijks met natriumbicarbonaat (nagespoeld met azijnwater).
[ Bericht 5% gewijzigd door sigme op 17-12-2011 22:43:10 ]ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
Ik kan me niet herinneren dat er iemand geweest is in deze twee topics die z'n haar niet meer wast. Alleen mensen die geen shampoo/zeep meer gebruiken. Maar alleen warm water, of water en conditioner, of water en natriumbicarbonaat / azijn.quote:Op zaterdag 17 december 2011 22:47 schreef EL_Presidente het volgende:
wordt met nooit meer je haar wassen, je haren echt niet wassen dus ook niet met water bedoeld of je haren wel wassen met water maar zonder shampoo of zeep..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |