abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75023390
Dan ga ik het zo eens proberen met een halve eetlepel (sorry ik had niet goed gelezen geloof ik) in een halve liter water. Gewoon mee wassen dus zoals je je haar altijd wast en daarna uitspoelen met gewoon water?
pi_75023616
quote:
Op donderdag 26 november 2009 16:05 schreef heaven7 het volgende:
Dan ga ik het zo eens proberen met een halve eetlepel (sorry ik had niet goed gelezen geloof ik) in een halve liter water. Gewoon mee wassen dus zoals je je haar altijd wast en daarna uitspoelen met gewoon water?
Ik doe het over droog haar, dus vóórdat ik de douche aanzet. En dan wat masseren. Voelt niet als shampoo want het schuimt niet. Eigenlijk voelt het bij mij alsof er niks gebeurt. En als ik het zat ben doe ik de douche aan en spoel ik het uit en dan voelt mijn haar brandschoon.

Probeer alles met gesloten ogen te kunnen doen, want de baksoda-oplossing prikt ouderwets in je ogen. Azijn trouwens ook.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_75023661
Oké, bedankt voor de info

En het voelt schoon als in, dat het stroef is en 'piept'? Is het niet vreselijk klitterig dan? Heb het wel eens geprobeerd met alleen water maar dat is echt een ramp
pi_75023858
quote:
Op donderdag 26 november 2009 16:14 schreef heaven7 het volgende:
Oké, bedankt voor de info

En het voelt schoon als in, dat het stroef is en 'piept'?
Ja, precies dat ja .
quote:
Is het niet vreselijk klitterig dan? Heb het wel eens geprobeerd met alleen water maar dat is echt een ramp
Mijn haar is wel krullerig maar al jaren niet meer klitterig. Maar tegen klitten zou de (verdunde) azijn moeten helpen: azijn maakt dat de haarschubben sluiten, of plat gaan liggen of weetikveel wat die schubben daar doen.

Overigens: alle azijn werkt. Appelazijn wordt aangeraden vanwege de geur. Ik vind appelazijn vééls te duur om in m'n haar te smeren .
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  donderdag 26 november 2009 @ 16:19:26 #105
153506 Captain_Fabulous
Nog steeds CyclingGirl fan
pi_75023861
Ik had het gewoon in warm water opgelost, want dat leek me het simpelste. Na afloop hadden mijn haren inderdaad dat stroeve, bijna piepende gevoel van shampoo haar!
Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
pi_75024050
Had jij het ook op droog haar gedaan Captain?
  donderdag 26 november 2009 @ 16:36:44 #107
153506 Captain_Fabulous
Nog steeds CyclingGirl fan
pi_75024463
Nee.gewoon oplossen in water, en dan je haar ermee spoelen in het bad.
Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
pi_75027111
Blugh het voelt echt goor aan Nog erger dan na wassen met alleen water. Onwijs klitterig en gewoon niet schoon, stroef maar niet stroef van schoon. Bah nee dit geklooi is echt niks voor mij. Van het weekend weer gewoon shampoo.
pi_75028575
quote:
Op donderdag 26 november 2009 17:55 schreef heaven7 het volgende:
Blugh het voelt echt goor aan Nog erger dan na wassen met alleen water. Onwijs klitterig en gewoon niet schoon, stroef maar niet stroef van schoon. Bah nee dit geklooi is echt niks voor mij. Van het weekend weer gewoon shampoo.
Jammer .

Waarom wil je het eigenlijk proberen zonder shampoo?
En je zou eens kunnen kijken in Mooie haren topic #8
In de spoiler in de OP staat een heel verhaal; wat daar wordt aangeraden is wassen met conditioner in plaats van shampoo. Dat werkt bij mij totaal niet, maar misschien (juist) bij jou wel.
Zal in elk geval niet zo klittig zijn .
pi_75029483
Heb ik ook geprobeerd maar het effect was hetzelfde als met shampoo alleen was het veel pluiziger. Maar het zorgde er niet voor dat het minder snel vet werd ofzo.

Ik wil zonder shampoo omdat ik graag langere periodes kan zonder haar te wassen Nu 'moet' het eigenlijk echt wel om de 2 dagen omdat het anders zo vet wordt. Maar mijn haar nu voelt zo vies, op mijn hoofd geplakt dat ik het zo al ga wassen met shampoo
pi_75278823
Ik denk dat ik nooit meer m'n haar ga wassen met shampoo . Het is nu weer twee weken geleden en zit op z'n mooist: veel minder slap, pluizig en futloos dan wanneer ik het wel was. Ik was het wel elke dag met water en smeer er nooit wax ofzo in, dus het blijft aardig schoon. Mocht ik jeuk op m'n hoofd krijgen, wat tot nu toe niet het geval is (in het begin had ik dat al na een dag of vier, maar nu niet meer), dan was ik het alleen bovenop met een heel klein beetje shampoo. Eens kijken hoe dat dan gaat.
pi_75649333
Ik zou ook heel graag van de shampoo afwillen... Ik heb heel erg last van vet haar en hoe meer ik het was, hoe erger het wordt! Ben alleen bang voor de eerste tijd (lees: heel veel vet haar wat er zeker niet fris uit ziet )
Heeft iemand het zelfde probleem als ik en er al ervaring mee?
pi_75649686
Gek hoe dat vaak je haar wassen erin sluipt! Ik sport veel, en dan was ik m'n haar meestal naderhand. Maar ja, op een gegeven moment waste ik m'n haar dus 10x per week, geen wonder dat het razendsnel vet werd

Ben nu aan het minderen, sinds een week of drie (gaan bijna op vakantie en betwijfel of ik dan vaak m'n haar kan wassen). Om echt helemaal te stoppen met wassen vind ik wat te drastisch, het moet ook nog toonbaar blijven. Ik moet er gewoon mee voor de klas
Ik was m'n haar eens per drie dagen met sulfaatvrije shampoo. Verrassend hoeveel verschil het maakt, met een beetje meer vet ziet het er nog helemaal niet vies uit, maar pluist het zoveel minder! Love it!
Gisteren bij wijze van experiment na het hardlopen mijn haar gewassen met verdunde moutazijn. Wordt het wel lekker zacht van, maar wat ruikt dat machtig goor onder de warme douche! Alsof er iemand in de douche heeft gekotst Dat is 's morgens vroeg sowieso geen optie, die lucht. Afijn, m'n haar ruikt er nu verder niet naar.

Al met al: ik ben best tevreden over mijn haar nu, het zit veel beter. Ik denk dat ik ga afbouwen naar eens in de week wassen, ofzo.
pi_75662228
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 14:20 schreef ColdFeet het volgende:

Ik was m'n haar eens per drie dagen met sulfaatvrije shampoo.
Merk, type, waar te koop?
quote:
Gisteren bij wijze van experiment na het hardlopen mijn haar gewassen met verdunde moutazijn. Wordt het wel lekker zacht van, maar wat ruikt dat machtig goor onder de warme douche! Alsof er iemand in de douche heeft gekotst Dat is 's morgens vroeg sowieso geen optie, die lucht. Afijn, m'n haar ruikt er nu verder niet naar.
Vanwege de lucht wordt appelazijn aanbevolen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_75669187
Maar dat had ik niet in huis, sigme. En om nou m'n haar te gaan wassen met balsamico of chardonnayazijn...

Shampoo van een onduidelijk merk, bij de Essenza (Vlaamse equivalent van De Tuinen). Het voelt wel lekker aan, maar het meurt naar aardbeien of kauwgomballen. Ik zoek nog even verder naar de perfecte shampoo.
pi_80167301
Schopje! Ben benieuwd of mensen nog bezig zijn met minderen. Ik ben afgehaakt, althans, een beetje. Het doet de onderkant van mijn haar wel goed om geen shampoo te gebruiken maar bovenop wordt het vettig. Ik was m'n haar nu dus 1x per week en dan alleen daar. Met het uitspoelen komt er dan vanzelf wel ook wel wat shampoo langs de rest van m'n haar. Voorlopig hou ik het hierbij, dit bevalt wel.
pi_80167469
Lang geleden!

Ik heb het best lang volgehouden, maar ik was het helemaal zat en ik zag geen verbetering. Ben nu overgestapt op siliconen en sulfaatvrije producten, Heb o.a. shampoo en conditioner van de Tuinen en dat is wel echt fijn, mijn haar is mooier en valt mooier, maar vooral de haaruitval is sterk gereduceerd
pi_80167548
Ik was mn haar alleen voordat ik naar de kapper ga. Doe (bijna) elke dag wax in mn haar, 's avonds goed uitspoelen, en de volgende ochtend ook, waarna ik dus weer wax er in doe. Als ik een keer niet douche, dan is het wel heel vies en vet, maar na het douchen is het weer prima.
Feyenoord Rotterdam
pi_80168619
Afgelopen week heb ik mijn haar een aantal malen met shampoo gewassen (zonder siliconen en SLS), niet met bakpoeder. Omdat er steengruis in mń haar zat/geen tijd had/lui was.

Maar afgezien daarvan heb ik alle tussengelegen tijd zo ongeveer na elke 3 dagen haren gewassen, om en om, de ene keer met bakpoeder de andere met shampoo.
En daartussendoor vaak even wat azijnwater erdoor.

't Bevalt me wel, gewoon omdat ik het wel leuk en aangenaam vind. Aan mijn haar zie / merk ik geen verschil.
pi_80169692
tvp
pi_80171863
Ik ben niet helemaal gestopt met het wassen van mijn haren. Ik was mijn haar nu om de 5 à 6 dagen. De ene keer met een bioshampoo + bioconditioner en dan weer eens met baking soda + azijn (meestal om en om).

Ik heb nog wel een tijdje gehad dat ik dacht dat ik maar weer om de dag mijn haar moest wassen omdat ik het toch nog vrij snel vet vond worden. Maar ik heb toch doorgezet en nu was ik dus mijn haar ongeveer 1x per week. Dat vind ik wel prima zo, ik ben in ieder geval blij dat ik mijn haar niet meer zo vaak was, want het is wel beter voor zowel mijn haar als mijn hoofdhuid.
  zaterdag 10 april 2010 @ 23:08:33 #122
139770 Miasan
Roemer has it
pi_80173038
quote:
Op zaterdag 10 april 2010 22:30 schreef Tristessa het volgende:Ik heb nog wel een tijdje gehad dat ik dacht dat ik maar weer om de dag mijn haar moest wassen omdat ik het toch nog vrij snel vet vond worden. Maar ik heb toch doorgezet en nu was ik dus mijn haar ongeveer 1x per week.
Hoe lang heeft het geduurt voordat je nog maar 1 x in de week hoefde te wassen (en het dus niet al snel weer vet wordt)?

Ik ben van om de dag mijn haar wassen naar elke 3 dagen gegaan. Dat nu al een half jaar maar op de eerste dag na het wassen is het al minder mooi en de dag daarna is het weer vet. Dit zal wel liggen aan het feit dat ik nog gewone shampoo en conditioner gebruik. Maar ik heb ook niet echt een keus want ik heb nog 7 van die flessen staan ofzo. Ooit een hele partij gekocht.
Hoofdletter, komma,
punten en grammatica.
Bericht is leesbaar.
pi_80183260
Ik weet wat 7 mensen in jouw omgeving binnenkort voor hun verjaardag gaan krijgen!
  zondag 11 april 2010 @ 13:47:59 #124
57434 Marloes
Digital Love
pi_80184088
Ik heb sinds een jaar of wat de rare gewoonte dat ik mijn haar 2-3 keer achter elkaar was (3x in de week) omdat het anders niet schoon voelt.. Voor mijn gevoel moet het echt schuimen. Nou weet ik natuurlijk dat dat overdreven is, maar hoe doen jullie dat? Gewoon shampoo op je hand en dan erover wrijven? -edit- of inmasseren? Ook heb ik best lang haar, is het voldoende als ik alleen mn hoofdhuid was ipv al mn haar?
Ik merk wel dat mn hoofdhuid droger wordt (oke is misschien wel logisch) dus ik ben nu van plan om het 2/3 keer per week te wassen, en dan gewoon 1 keer met een troepvrije shampoo
Alleen welke kan ik dan het beste gebruiken? En welke conditioner?
The more you try to erase me,
The more that I appear.
  zondag 11 april 2010 @ 16:17:14 #125
139770 Miasan
Roemer has it
pi_80189492
quote:
Op zondag 11 april 2010 13:19 schreef ShadyLane het volgende:
Ik weet wat 7 mensen in jouw omgeving binnenkort voor hun verjaardag gaan krijgen!
Hoofdletter, komma,
punten en grammatica.
Bericht is leesbaar.
pi_80219128
Ik wil mijn haar ook minder gaan wassen, ik was het nu om de dag en op de 'wasdag' is het hartstikke vet! Daarom heb ik het ook nog niet eerder geprobeerd, omdat ik allergisch ben voor dat vettige haar. Maar het lijkt me ideaal om mijn haar maar 1 of 2 keer per week te wassen, ik doe het nu dus 4x per week ongeveer.

Na hoelang zie je daar ongv. resultaat van? Ik heb t namelijk ooit een week geprobeerd, niet lang dus, en de lelijkheid/vettigheid van mijn haar was om te huilen.
pi_80220583
Same here nog steeds Ik vertik het echter wel om het weer om de dag te gaan wassen dus was ik het eens per 3 dagen. Als ik een luie-thuishang-dag heb maak ik er wel eens 4 van maar damn, voelt niet prettig Ondanks dat mijn vriend zegt dat het helemaal niet vet is
pi_80481064
als ik mijn haar zonder shampoo was gaat het behoorlijk stinken, dat talgwit krijg je er niet met alleen water uit.
  maandag 19 april 2010 @ 15:05:40 #129
95927 Fancy_Me
Nu mèt colaflesje!
pi_80482764
ik heb dit topic eens doorgelezen en ga het ook eens proberen. Hoe kan ik hier het beste mee beginnen? ik heb mijn haren gister nog gewoon met shampoo gewassen. Normaal is voor mij iedere 2 dagen.

Gewoon de volgende keer meteen bioshampoo gebruiken? Kan iemand een merk noemen of gewoon even bij de Tuinen binnen wandelen?
  maandag 19 april 2010 @ 15:23:04 #130
139770 Miasan
Roemer has it
pi_80483421
Dr. Organic heeft dus sulfaat- en siliconenvrije shampoos/conditioners en claimen verder ook biologisch/natuurlijk te zijn. Kost zo'n 5 euro bij de Tuinen. (Vind ik wel een beetje prijzig eigenlijk.)
Hoofdletter, komma,
punten en grammatica.
Bericht is leesbaar.
pi_80485929
quote:
Op zaterdag 10 april 2010 23:08 schreef Miasan het volgende:

[..]

Hoe lang heeft het geduurt voordat je nog maar 1 x in de week hoefde te wassen (en het dus niet al snel weer vet wordt)?
Hm, lastig te zeggen. Bij mij is het geleidelijk gegaan zeg maar.

Ooit (een aantal jaar geleden) waste ik mijn haar (bijna) elke dag. Toen ben ik om de dag gaan wassen. Eigenlijk vond ik dit nog teveel en ben toen mijn haar om de twee dagen gaan wassen. Dit heb ik toen een paar jaar gedaan. Weer later van gewone shampoo op bioshampoo overgestapt en +- een half jaar geleden ben ik dus bewust nog veel minder gaan wassen. Het is nu pas eigenlijk sinds twee maanden of zo dat ik mijn haar nog maar ongeveer 1x per week hoef te wassen.

Ik gebruik overigens ook shampoo van Dr. Organic. Bevalt opzich wel goed, heb nu twee soorten geprobeerd. Het is wel duur, maar als je je haar toch niet zo vaak wast doe je er wel heel lang mee! Dus verhoudingsgewijs valt het wel mee.
pi_105518982
Ik was mijn haar standaard heel weinig. De eerste week knal ik er hopen klei in en een kwart fles haarlak per dag. Daarna is het zo stijf dat er niks meer in hoeft. Na 3 weken spoel ik het uit ofzo.
Pogo dancing!
  dinsdag 13 december 2011 @ 00:10:02 #133
199318 zwartemarktplaats
met zonder bonnetje
pi_105520579
Ik heb mijn haren al jaren niet gewassen met iets anders dan water. Dik, glanzend en sterk allemaal van zich zelf.
pi_105521240
quote:
0s.gif Op maandag 19 april 2010 14:21 schreef hamzter9 het volgende:
als ik mijn haar zonder shampoo was gaat het behoorlijk stinken, dat talgwit krijg je er niet met alleen water uit.
Heb ook geprobeerd om te minderen, wel gelukt nu 2-3 keer in de week
Maar ik heb het gevoel dat ik het met water alleen niet schoon krijg
  dinsdag 13 december 2011 @ 07:36:22 #135
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_105524345
Ik snap het probleem niet. Ik heb halflang haar en ik was het elke dag, maar met zo'n minimale hoeveelheid dat het niet schuimt. Puur het vet uit je haar, maar geen last van roos of een droge hoofdhuid. Schuim betekent gewoon te veel gebruikt. En het scheelt ook nog een flink wat geld aan shampoo.
pi_105526348
Misschien is het ook handiger om eerst te gaan minderen, ipv meteen helemaal te stoppen.

Zelf waste ik ooit mijn haar elke dag. Het zag er niet uit, droog als touw en geen land mee te bezeilen..
Nu spoel ik het elke dag goed uit met water, en soms doe ik er nog wel wat conditioner in. Was het maar een keer in de 2 weken, en het ziet er een stuk beter uit. Het ruikt ook niet muf meer, wat het juist wel deed toen ik mn haar elke dag waste, maar bijvoorbeeld een keertje over sloeg...
  dinsdag 13 december 2011 @ 11:27:10 #137
363056 Wildervankstertje
Nu een Westerleestertje
pi_105528702
Ik moet m`n haar wel elke dag wassen want anders krijg ik de stylings pasta en haarlak er niet uit.
pi_105657885
Ik doe het al 12 jaar niet meer nooit gedacht dat het een experiment zou zijn haha.
Mijn haar is sterk, glanzend en donzig. :D
Surely you can't be serious
I am serious... and don't call me Shirley
pi_105659149
De mensen die hun haar wassen met natriumbicarbonaat weten hoop ik toch wel dat er door de combinatie van natriumbicarbonaat en een vet er een verzepingsreactie plaatsvind, en je dus gewoon je haar wast met zeep
Op <a href="http://i52.tinypic.com/15yai5k.jpg" target="_blank" rel="nofollow"></a> schreef TheFamousMan
Geef maar toe, eigenlijk ben jij gewoon een keiharde baas, die uit 110% ongelooflijke koninklijkheid bestaat _O_
pi_105660429
quote:
7s.gif Op vrijdag 16 december 2011 15:44 schreef dralion13 het volgende:
De mensen die hun haar wassen met natriumbicarbonaat weten hoop ik toch wel dat er door de combinatie van natriumbicarbonaat en een vet er een verzepingsreactie plaatsvind, en je dus gewoon je haar wast met zeep
sssst! Laat die hippies nou in de waan dat ze gezond en milieuvriendelijk bezig zijn. Kennis en feiten boeien deze mensen ook niet.
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_105662281
quote:
7s.gif Op vrijdag 16 december 2011 15:44 schreef dralion13 het volgende:
Verzepen van het haarvet is natuurlijk niet geheel hetzelfde als je haar wassen met zeep. In zeep zit al vet (duh) en nog wel het een en ander aan stofjes die je dus niet toevoegt als je alleen natriumbicarbonaat en water over je hoofd smeert. Maar ik ben best geinteresseerd in feiten, dus als er nog meer over op te merken valt, vertel!

quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2011 16:19 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

sssst! Laat die hippies nou in de waan dat ze gezond en milieuvriendelijk bezig zijn. Kennis en feiten boeien deze mensen ook niet.
Welke kennis of feiten draag jij bij? Domme vooroordelen boeien me weinig, en zo te zien bestaat jouw kennis daaruit.
pi_105663281
Ik was mijn haar zo om de 5 of 6 dagen en het ziet er opgestoken heel verzorgt en beslist niet vettig of plakkerig uit. Gebruik wel shampoo van Zaqua of Actigener. en tussen de wasbeurten door een beetje droogshampoo van Swartzkopf of de nieuwe van Andelon.

Wel wil ik na het wassen eens een conditioner gebruiken, schijnt mijn (steeds langer wordend )haar zacht en soepel door te vallen.

Uiborstelen doe ik als het haar geheel droog is met een zwijnenharen borstel van Mason pearson, en dat is echt een weldaad voor mijn haar, verlies dan ook per dag met een bepaald nedicijnenregime maar hooguit tussen de 15 tot 20 haren. Normaal wordt 60 tot 80 als normale haaruitval beschouwd
pi_105705445
Waarom staan er hier eigenlijk geen foto's van hoe mensen hun haar nu zijn?
Hai :D
  zaterdag 17 december 2011 @ 21:50:27 #144
270840 Saisai
pro freubelaar
pi_105706389
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2011 21:24 schreef PixieDot het volgende:
Ja dat vind ik ook wel jammer.
O+
pi_105708165
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2011 21:24 schreef PixieDot het volgende:
Ik fotografeer m'n haar niet vaak :D. Maar in m'n fotoemmer staat nog wel een redelijk recente foto met haar.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh ja: ik was mijn haar dagelijks met warm water en wekelijks met natriumbicarbonaat (nagespoeld met azijnwater).

[ Bericht 5% gewijzigd door sigme op 17-12-2011 22:43:10 ]
pi_105708554
wordt met nooit meer je haar wassen, je haren echt niet wassen dus ook niet met water bedoeld of je haren wel wassen met water maar zonder shampoo of zeep..
pi_105708714
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2011 22:47 schreef EL_Presidente het volgende:
wordt met nooit meer je haar wassen, je haren echt niet wassen dus ook niet met water bedoeld of je haren wel wassen met water maar zonder shampoo of zeep..
Ik kan me niet herinneren dat er iemand geweest is in deze twee topics die z'n haar niet meer wast. Alleen mensen die geen shampoo/zeep meer gebruiken. Maar alleen warm water, of water en conditioner, of water en natriumbicarbonaat / azijn.
pi_105708846
Was mijn haar ook al meer dan een jaar niet meer met shampoo. Kan het iedereen wel aanraden maar ik kreeg in het begin wel eens een opmerking m.b.t. de vettigheid maar na een aantal maanden gaat die vettigheid gewoon weg (omdat je hoofdhuid zich aanpast naar een gezonde situatie ipv iedere paar dagen verneukt te worden door rommel). Ik moet zeggen dat het wel goed voelt, mijn haar lijkt veel meer op dat haar wat ze in die shampoo commercials laten zien en zo :D Alleen als m'n haar echt vies wordt dan was ik het wel eens met shampoo en dan jeukt en prikt en verneukt dat mijn haar voor minstens een dag.

Ik vraag me trouwens af of er een correlatie is tussen het gebruik van (bepaalde) shampoo en vroeger kaal worden.
pi_106359344
Wij zijn onlangs drie weken op vakantie geweest naar Sri Lanka en ik ben die vakantie begonnen met stoppen mijn haar te wassen. :+

Ik heb dus nu ruim een maand geen shampoo of conditioner meer gebruikt. Het was eerst een week of twee nogal vettig, maar nu niet meer. En ik heb geen roos meer nu. *O* En ik heb ineens hele mooie krullen die ik eerst niet had. :D

Ik zal binnenkort even foto's maken. :Y

Redenen voor mij zijn milieuvriendelijkheid, tijdbesparing, mogelijk gezonder.

Ik gebruik overigens helemaal niets, alleen water. :Y En ik ben begonnen mijn haar te borstelen vóór het douchen en niet erna omdat ik anders alle krullen wegborstel.

[ Bericht 19% gewijzigd door Isegrim op 03-01-2012 16:19:48 ]
pi_106360384
Wat Isegrim zegt. Alleen ben ik iets langer bezig, aangezien ik iets minder vaak mijn haar waste :+

Mijn haar is overigens uberhaupt niet vet geworden na het stoppen met wassen, waarschijnlijk omdat ik hooguit 2 keer per week shampoo gebruikte.
La derecha oprime, la izquierda libera
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')