geef ook alleen aan dat het belangrijk is voor mij dat het goed klinkt, verder wordt het toch gewoon uit proberen.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:12 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Let wel op de formulering; 'ik' vond het clean niet zo mooi (alhoewel, als ik dat filmpje terugzie valt het eigenlijk best mee). Maar ik hou meer van het klassieke clean met een randje, en dat kreeg ik hier niet zo goed uit. Misschien jij wel, dus laat je oordeel niet teveel van mij afhangen.
ik zal je wijze woorden ter harte nemenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:26 schreef Cynic het volgende:
[..]
Dat vind ik best slecht, juist daarom zou je die er gewoon bij moeten krijgen. Dat valt prima in de prijs te verwerken. Een 4 kanaals versterker zonder footswitch verkopen is gewoon misdadig eigenlijk.
Bij dezen dus: uit principe geen Engl kopen!
Dan ga ik straks ook hele dure bouwenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:38 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Dus in feite; hoe duurder de amp, hoe minder je erbij krijgt. Net als met auto's eigenlijk
.
Ik kocht'm tweedehands met de switch erbij, maar inderdaad, voor zo'n simpele twee-schakelaarswitch moet je nog 'ns 80 euro dokken ofzo. Voor die grote tops moet je er zo een hebben, 170 euro inderdaadquote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:26 schreef Cynic het volgende:
[..]
Dat vind ik best slecht, juist daarom zou je die er gewoon bij moeten krijgen. Dat valt prima in de prijs te verwerken. Een 4 kanaals versterker zonder footswitch verkopen is gewoon misdadig eigenlijk.
Bij dezen dus: uit principe geen Engl kopen!
Thanks. Ik zit te denken om'm te verkopen.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:21 schreef genakt het volgende:
[..]
aw nice stukje fade to blackben ik ook mee bezig
dikke gitaar trouwens
Ga je ook naar Dio?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 12:43 schreef The_Dean het volgende:
I say: Oeoeoeoeoehhhhh LA connectiooooooonnnnnn
*geeft rotschop*quote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:04 schreef Daantke het volgende:
ik wel misschienin speakers
met flinke namen
morgen heb muziekdag + huishoudelijke vergadering van mn vereniging dusquote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:07 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
*geeft rotschop*
Plus, morgen hoor je in Speakers te zijn, lutser.
Precies!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:07 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
*geeft rotschop*
Met wie speel je erquote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:07 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
*geeft rotschop*
Onder voorbehoud.quote:
Om 21:00, uit mijn hoofd. En wij spelen een uur heb ik begrepenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:12 schreef Daantke het volgende:
[..]
morgen heb muziekdag + huishoudelijke vergadering van mn vereniging dusik zal wel kijken of ik kom, hoe laat spelen jullie?
Annatar. Zij gaan een melig feestje bouwen. Hun originele bassist die er al 10 jaar bij zit ofzo, gaat ermee stoppen, dus dit is zijn afscheidquote:
Joh, met zo'n gekke bekkenband als wij...trek je wel johquote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:29 schreef Dribbel_ het volgende:
Zoveel metal op een avond weet niet of ik dat aan kan
Komt Heidevolk dan ook?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:32 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Joh, met zo'n gekke bekkenband als wij...trek je wel joh.
.
Dean, als je nog komt, wel je Friese vlag meenemen![]()
.
Thanks. Komt rechtstreeks uit een bakkie (podxt).quote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:08 schreef TeleluvR het volgende:
Mooie strat plus en een mooie geluidje Svy!
Niet gek... Klinkt echt wel overtuigend...quote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:53 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Thanks. Komt rechtstreeks uit een bakkie (podxt).
Heel netjes !quote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:53 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Thanks. Komt rechtstreeks uit een bakkie (podxt).
quote:Rickenbacker 620 Mapleglo!
Nieuw in Ric-case!!
Wachttijden van meer dan 2 jaar voor een Rickenbacker!
Prijzen gaan binnenkort 20-25% omhoog vanwege de sterke euro t.o.v. de dollar!
Koop nu een echte Ric voor de belachelijke prijs van 1375,00.
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:16 schreef Gitaarmat het volgende:
Met de band doen we van die nepbaarden om als we ZZ Top nummers spelen.
Ik heb lekker geen nepbaard nodig!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:16 schreef Gitaarmat het volgende:
Met de band doen we van die nepbaarden om als we ZZ Top nummers spelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |