Precies!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:07 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
*geeft rotschop*
Plus, morgen hoor je in Speakers te zijn, lutser.
Met wie speel je erquote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:07 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
*geeft rotschop*
Plus, morgen hoor je in Speakers te zijn, lutser.
Onder voorbehoud.quote:
Om 21:00, uit mijn hoofd. En wij spelen een uur heb ik begrepenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:12 schreef Daantke het volgende:
[..]
morgen heb muziekdag + huishoudelijke vergadering van mn vereniging dusik zal wel kijken of ik kom, hoe laat spelen jullie?
Annatar. Zij gaan een melig feestje bouwen. Hun originele bassist die er al 10 jaar bij zit ofzo, gaat ermee stoppen, dus dit is zijn afscheidquote:
Joh, met zo'n gekke bekkenband als wij...trek je wel johquote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:29 schreef Dribbel_ het volgende:
Zoveel metal op een avond weet niet of ik dat aan kan
Komt Heidevolk dan ook?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:32 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Joh, met zo'n gekke bekkenband als wij...trek je wel joh.
.
Dean, als je nog komt, wel je Friese vlag meenemen![]()
.
Thanks. Komt rechtstreeks uit een bakkie (podxt).quote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:08 schreef TeleluvR het volgende:
Mooie strat plus en een mooie geluidje Svy!
Niet gek... Klinkt echt wel overtuigend...quote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:53 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Thanks. Komt rechtstreeks uit een bakkie (podxt).
Heel netjes !quote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:53 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Thanks. Komt rechtstreeks uit een bakkie (podxt).
quote:Rickenbacker 620 Mapleglo!
Nieuw in Ric-case!!
Wachttijden van meer dan 2 jaar voor een Rickenbacker!
Prijzen gaan binnenkort 20-25% omhoog vanwege de sterke euro t.o.v. de dollar!
Koop nu een echte Ric voor de belachelijke prijs van 1375,00.
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:16 schreef Gitaarmat het volgende:
Met de band doen we van die nepbaarden om als we ZZ Top nummers spelen.
Ik heb lekker geen nepbaard nodig!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:16 schreef Gitaarmat het volgende:
Met de band doen we van die nepbaarden om als we ZZ Top nummers spelen.
ik probeer het maar weinig succes nogquote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:36 schreef Dribbel_ het volgende:
Mja dat heb je wel snel iddVolgens mij weinig mensen idd die die richting opgaan hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |