De discussie was al over, spuit 11.quote:Op zondag 11 oktober 2009 15:25 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Waarom nou meteen weer doei? Je weet gewoon dat ik gelijk heb en daarom wil jij mij zo snel mogelijk weg hebben![]()
[..]
Wat heeft mijn bijbaantje echt hiermee te maken?
Waar gaan ze heen dan?quote:Op zondag 11 oktober 2009 15:24 schreef Hyman het volgende:
[..]
Dan nog, ik hou niet van sporten
, en niet van ¤250 dokken
èn van 20 uur in de bus
Oe oe... how'd you know Nijn didquote:Op zondag 11 oktober 2009 15:24 schreef Bravebart het volgende:
[..]Als hij in mijn TT // erin plakt doe ik hem wat
Oh, nee dan kan ik nietquote:
Wtf welke meet jongeeuhhhhquote:Op zondag 11 oktober 2009 15:25 schreef -SG- het volgende:
[..]
Hee homo, waarom was jij niet op de meet?
Nee. Nou en?quote:
Second...quote:Op zondag 11 oktober 2009 15:25 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
bij mij op school doen ze NOOIT van die dingen
Sowieso zijn de verbanden met onze klassen gewoon kutquote:Op zondag 11 oktober 2009 15:26 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Wij deden er 5 uur over, naar Winterberg. Voor ¤250 wintersporten moet je gewoon doen. Het heet dan wel winterSPORT, het is heel iets anders. Gewoon doen.
Nu kom ik ook uit groningenquote:Op zondag 11 oktober 2009 15:24 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dito.
Daar doen ze in Groningen niet aan
'caussssse.quote:Op zondag 11 oktober 2009 15:26 schreef Renesite het volgende:
[..]
Oe oe... how'd you know Nijn did!
Dat is eén van 36 eisen.quote:
3 Dagen. Wintersport. Vrienden.quote:
Wist ik tochquote:Op zondag 11 oktober 2009 15:27 schreef stijn_ het volgende:
[..]
Nu kom ik ook uit groningenWe zijn vervloekt...
Apple?quote:
Voor die andere in dat subforum woon jij wel in het buitenland 14.gif.quote:
Ik niet meer.quote:Op zondag 11 oktober 2009 15:27 schreef Renesite het volgende:
Wie de FuQue heeft 25pp... Heb op een link gedrukt van iemand!
Dat dus inderdaadquote:Op zondag 11 oktober 2009 15:27 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
3 Dagen. Wintersport. Vrienden.
Heerlijk skiën en snowboarden, daarna après-skiën totdat je er bij neervalt en dat 3 dagen lang.
Serieus.
Wintersport 2009Dat 7 dagen lang.
Oké. Je hebt gelijk.quote:Op zondag 11 oktober 2009 15:25 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Waarom nou meteen weer doei? Je weet gewoon dat ik gelijk heb en daarom wil jij mij zo snel mogelijk weg hebben![]()
[..]
Wat heeft mijn bijbaantje echt hiermee te maken?
Ik heb er nu al enorm veel zin in. Ik ga naar Kirchbergquote:Op zondag 11 oktober 2009 15:27 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
3 Dagen. Wintersport. Vrienden.
Heerlijk skiën en snowboarden, daarna après-skiën totdat je er bij neervalt en dat 3 dagen lang.
Serieus.
Wintersport 2009Dat 7 dagen lang.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |