morgenavond weer, lekker lomp over het asfalt stampen.quote:
Nee, gewoon drukquote:
Je hebt zowaar een keer gelijk!quote:
Jammer hoor... 24 minuten te laatquote:
Lees je in, voor je blaat.quote:Op maandag 12 oktober 2009 12:25 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Jammer hoor... 24 minuten te laat
Maar mogguh!
en geen spelfoutenquote:
Er zijn vast wat mensen al de hele ochtend een kwartier aan het wachten tot ze kunnen internetbankieren bij DSBquote:
is die nu alweer gehacked door 35 ipadressen?quote:Op maandag 12 oktober 2009 12:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Er zijn vast wat mensen al de hele ochtend een kwartier aan het wachten tot ze kunnen internetbankieren bij DSB.
Nee, ze zijn bijna weg. Staan nu onder curatele van de DNB.quote:Op maandag 12 oktober 2009 12:53 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
is die nu alweer gehacked door 35 ipadressen?
Nee, DSB is zo ongeveer failliet... ze staan onder curatele bij DNB en klanten kunnen alleen nog tot morgenavond 24:00 uur per pin geld opnemen, daarna kunnen ze even niks met hun geld.quote:Op maandag 12 oktober 2009 12:53 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
is die nu alweer gehacked door 35 ipadressen?
Wel een toepasselijke naam van een van die bewindvoerders: mr. Schimmelpenninckquote:Op maandag 12 oktober 2009 12:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, ze zijn bijna weg. Staan nu onder curatele van de DNB.
quote:Op maandag 12 oktober 2009 12:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, ze zijn bijna weg. Staan nu onder curatele van de DNB.
ik had het gehoord.quote:Op maandag 12 oktober 2009 12:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, DSB is zo ongeveer failliet... ze staan onder curatele bij DNB en klanten kunnen alleen nog tot morgenavond 24:00 uur per pin geld opnemen, daarna kunnen ze even niks met hun geld.
quote:Op maandag 12 oktober 2009 12:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wel een toepasselijke naam van een van die bewindvoerders: mr. Schimmelpenninck.
Sorry ik wist niet dat je boos werd..quote:
quote:
hequote:Op maandag 12 oktober 2009 13:10 schreef indahnesia.com het volgende:
Weg met die hoeren van de DSB, Nederland weer een stukje veiliger.
Ah, je leeft nogquote:Op maandag 12 oktober 2009 13:10 schreef indahnesia.com het volgende:
Je miste me hequote:
Met al die aardbevingen in jouw buurt weet je het maar nooitquote:Op maandag 12 oktober 2009 13:18 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Als ik dood ben hoor je het wel op het nieuws hoor.
Heb er maar twee gevoeld in de afgelopen maanden geloof ik. Niet echt bijzonder te noemen.quote:Op maandag 12 oktober 2009 13:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Met al die aardbevingen in jouw buurt weet je het maar nooit
Ah, je dak lag dus niet op je hoofdquote:Op maandag 12 oktober 2009 13:19 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Heb er maar twee gevoeld in de afgelopen maanden geloof ik. Niet echt bijzonder te noemen.
indahquote:Op maandag 12 oktober 2009 13:10 schreef indahnesia.com het volgende:
Verri nice miester!quote:Op maandag 12 oktober 2009 13:26 schreef vrolijke-frits het volgende:
IndahHow the hell are you doin'?
Eigenlijk niet neequote:Op maandag 12 oktober 2009 13:19 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Kon het niet verbloemen he.
Ander eiland inderdaad, hoewel de zware bevingen wel in de buurt blijven hangen.quote:Op maandag 12 oktober 2009 13:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ah, je dak lag dus niet op je hoofd
Padang is op een ander eiland toch?
Leedvermaak is het leukste vermaak!quote:Op maandag 12 oktober 2009 13:30 schreef vrolijke-frits het volgende:
Heerlijk trouwens al die foto's van Scheringa met tal van mensen. Wat zijn we toch een stel gieren eigenlijk
En: ccl
Had het even gehad met een paar dingen, maar het is inmiddels weer aardig hersteld. Morgen op het vliegtuig, want er komt 8 dagen zon,zee,strand,clubbing en alcohol aan.quote:Op maandag 12 oktober 2009 13:34 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Eigenlijk niet nee
Fijn dat je er weer bent
Pfff nog een hoop te doen maar geen zin
quote:Op maandag 12 oktober 2009 13:11 schreef Ladylike het volgende:
Briljant topic
Mensen die maar alles voor waar aannemen
klopt je blijft een goed spammerquote:Op maandag 12 oktober 2009 13:39 schreef indahnesia.com het volgende:
Dat waren er al vier dus, ben het nog niet verleerd, mijn super-snelle posten.
en dat al bijna 8 jaar lang.quote:Op maandag 12 oktober 2009 13:46 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
klopt je blijft een goed spammer
Gelukkig is het CDA het er niet mee eensquote:Op maandag 12 oktober 2009 13:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Hier, weer een "op zichzelf staand incident"
http://www.nu.nl/internet/2100280/ipod-ontploft-in-belgie.html
quote:Scheringa is woest: We voelen ons heel erg gepakt
ROTTERDAM - DSB-eigenaar Dirk Scheringa is kwaad over de handelwijze van minister Wouter Bos en De Nederlandsche bank inzake het onder curatele stellen van de DSB Bank.
,,Het is onbegrijpelijk dat dit is gebeurd. We voelen ons heel erg gepakt door Bos en De Nederlandsche Bank'', aldus Scheringa in een eerste commentaar bij RTL Z.
Volgens Scheringa was de situatie bij DSB wel zorgelijk maar niet problematisch. ,,Er was geen acute noodzaak om in te grijpen, zo oordeelde de rechter zondagavond nog. Onze liquiditeits-positie was goed. Het waswel krap allemaal, maar we konden dorgaan'' , aldus Scheringa. ,,Maar er is informatie gelekt dat er toch problemen waren bij DSB. Op Twitter stond vannacht ten onrechte het bericht dat DSB Bank failliet was. Dat zorgde voor onnodige onrust onder spaarders en medewerkers.''
Er ontstond vervolgens weer een run op de spaartegoeden. Daardoor wees de rechter vanochtend het verzoek om een noodregeling wel toe. Scheringa verklaarde dat tot maandagochtend 600 miljoen euro is opgenomen of overgeboekt. (BVDL)
niet naapenquote:
quote:About DSB
DSB carries some 168 million passengers every year and operates approx. 80% of passenger train services in Denmark. DSB provides rail services within Denmark and across international borders. Passenger train km totalled 57 million in 2007. The DSB Group has a turnover of DKK9.5bn and employs a staff of 9,200. In 2007, DSB recorded a profit of DKK 850m.
quote:Op maandag 12 oktober 2009 14:02 schreef wel.o.k het volgende:
ik zie net dat fles waarschijnlijk ook bij de dsb bankiert
[..]
ok dan is het goedquote:Op maandag 12 oktober 2009 14:03 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
sorry, vergeten de gf-mode te gebruiken.
quote:Op maandag 12 oktober 2009 14:02 schreef wel.o.k het volgende:
ik zie net dat fles waarschijnlijk ook bij de dsb bankiert
[..]
eeh, jaquote:Op maandag 12 oktober 2009 14:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]de Danske Stats Baner
Nee ik zit niet bij Dirkje gelukkig
Enig idee hoe de Noorse spooerwegen zich noemen trouwens?
NSBquote:Op maandag 12 oktober 2009 14:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]de Danske Stats Baner
Nee ik zit niet bij Dirkje gelukkig
Enig idee hoe de Noorse spooerwegen zich noemen trouwens?
Apple weren van de Europese marktquote:Op maandag 12 oktober 2009 13:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Hier, weer een "op zichzelf staand incident"
http://www.nu.nl/internet/2100280/ipod-ontploft-in-belgie.html
en met solliciterenquote:Op maandag 12 oktober 2009 14:12 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Druk met uitpakken van haar spullen denk ik
Volslank
weet je nog GF?
lachen volslank en 2 ads op topic:quote:Op maandag 12 oktober 2009 14:12 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Druk met uitpakken van haar spullen denk ik
Volslank
weet je nog GF?
jfquote:Op maandag 12 oktober 2009 14:17 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
lachen volslank en 2 ads op topic:
1: wil je een plattere buik
2: recepten taart gebak
![]()
ooh hai iedereen
dat gaat hardquote:Op maandag 12 oktober 2009 14:19 schreef marcb1974 het volgende:
Er is sinds de oproep van Lakerman ongeveer 1/6 van de totale toegoeden bij de DSB bank weggehaald. Dus sinds 1 oktober
Nee hoor, het is klaar nu. De toegoeden zijn bevroren.quote:
Dat wrs ookquote:Op maandag 12 oktober 2009 14:15 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en met solliciteren![]()
whehehe
Hey schatquote:Op maandag 12 oktober 2009 14:17 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
lachen volslank en 2 ads op topic:
1: wil je een plattere buik
2: recepten taart gebak
![]()
ooh hai iedereen
gelukkig wel anders was DSB failliet nog voor woensdagquote:Op maandag 12 oktober 2009 14:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee hoor, het is klaar nu. De toegoeden zijn bevroren.
Rekeninghouders mogen onder de noodregeling max ¤ 250 per dag opnemen tot uiterlijk woensdag 23h59
Wil je veilig zitten? Ga naar de Rabo of ABNquote:Op maandag 12 oktober 2009 14:40 schreef wel.o.k het volgende:
ik ga maar weer een oude sok vullen.
gesodemieter met die banken tegenwoordig.
groot gelijkquote:Op maandag 12 oktober 2009 14:40 schreef wel.o.k het volgende:
ik ga maar weer een oude sok vullen.
gesodemieter met die banken tegenwoordig.
ABNquote:Op maandag 12 oktober 2009 14:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wil je veilig zitten? Ga naar de Rabo of ABN
quote:Op maandag 12 oktober 2009 14:25 schreef marcb1974 het volgende:
Fles, voor jou: http://www.hln.be/hln/nl/(...)den-ontploffen.dhtml
Dat wel, maar veilig is het. Gezien de hoeveelheid overheidsgeld dat erin zit zal die niet omvallenquote:Op maandag 12 oktober 2009 14:46 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ABN![]()
ik heb er nog 3 rekeningen
daar zit ik al, ook bij postbank-ing en levobquote:Op maandag 12 oktober 2009 14:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wil je veilig zitten? Ga naar de Rabo of ABN
hoeveel schuld had de overheid ook al weer?quote:Op maandag 12 oktober 2009 14:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat wel, maar veilig is het. Gezien de hoeveelheid overheidsgeld dat erin zit zal die niet omvallen
Mjah, als de Nederlandse overheid omvalt gaat er wel heel veel mis hoor.quote:Op maandag 12 oktober 2009 14:50 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
hoeveel schuld had de overheid ook al weer?
aan de andere kant, een land kan niet zo snel failliet gaan
waar ken ik dat van?....quote:Op maandag 12 oktober 2009 14:52 schreef goldfinger1963 het volgende:
banken![]()
ik mag wel mijn geld op een rekening zetten zonder dat ik rente krijg maar geld rood staan kan ik vergeten
Gelukkig mag ik dat bij de SNS bank wel.. die wachten zelfs op hun eigen geldquote:Op maandag 12 oktober 2009 14:52 schreef goldfinger1963 het volgende:
banken![]()
ik mag wel mijn geld op een rekening zetten zonder dat ik rente krijg maar geld rood staan kan ik vergeten
ik mag nog blij zijn dat ik uberhaupt een rekening krijgquote:Op maandag 12 oktober 2009 14:58 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
waar ken ik dat van?....![]()
o ja, mijn zakelijke rekening.![]()
dat is dezelfde waar je voor moet betalen als je meer dan x maal overschrijft.
een hoer moet toch ook sparen?quote:Op maandag 12 oktober 2009 15:09 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik mag nog blij zijn dat ik uberhaupt een rekening krijg![]()
sex gerelateerde zaken willen ze liever niet
jij zit toch in de entertainment industrie?quote:Op maandag 12 oktober 2009 15:09 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik mag nog blij zijn dat ik uberhaupt een rekening krijg![]()
sex gerelateerde zaken willen ze liever niet
die is toch in loondienst van haar pooier?quote:
Oh ja, die beheert het geld hequote:Op maandag 12 oktober 2009 15:14 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
jij zit toch in de entertainment industrie?
[..]
die is toch in loondienst van haar pooier?
die krijgen ook met moeite een rekening als de bank weet wat voor "werk" ze doenquote:
zo noem ik het tegenwoordigquote:Op maandag 12 oktober 2009 15:14 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
jij zit toch in de entertainment industrie?
Nee, dat zijn haar klantenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |