als antwoordquote:Op maandag 12 oktober 2009 10:38 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik heb het ooit iemand horen zeggen.
Heb ik eens iemand horen zeggen.quote:Op maandag 12 oktober 2009 13:07 schreef Biancavia het volgende:
Patat!
Jij hebt wel gelijkquote:Op maandag 12 oktober 2009 13:06 schreef Airlocker het volgende:
Geen idee waarom, maar ik heb iemand ooit horen zeggen dat dit een kuttopic is.
Of zeggen dat ze het weten want dat hebben ze gisteren bij gtst op tv gezien.quote:Geen idee, maar ik heb het ooit iemand horen zeggen.
Het was het idee van een of andere pinguinquote:Op maandag 12 oktober 2009 13:12 schreef Pheno het volgende:
Waarom komt dit topic mij bekend voor? Heb ik er iemand iets over horen zeggen?
pinguin, die heeft een andere ava heb ik gehoordquote:Op maandag 12 oktober 2009 13:15 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Het was het idee van een of andere pinguin
Ik hoor persoonlijk veel mensen zeggen "JE HEBT EEN LELIJKE ROTSMOEL" als ik over straat loop enzo, maar dat geloof ik niet zo..quote:Op maandag 12 oktober 2009 13:15 schreef indahnesia.com het volgende:
frikandel, met die niet bestaande tussen-n.. Heb ik veel mensen horen zeggen.
quote:Op maandag 12 oktober 2009 13:12 schreef Pheno het volgende:
Waarom komt dit topic mij bekend voor? Heb ik er iemand iets over horen zeggen?
FOUT het is FRIETquote:
Alleen als het vriest.quote:Op maandag 12 oktober 2009 13:29 schreef Hydrogeny het volgende:
Maar moet hij nu ingetrapt worden of niet bij starten?
En toch is het zo.quote:Op maandag 12 oktober 2009 13:21 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Ik hoor persoonlijk veel mensen zeggen "JE HEBT EEN LELIJKE ROTSMOEL" als ik over straat loop enzo, maar dat geloof ik niet zo..
Iemand heeft mij ooit verteld dat Wikipedia een betrouwbare bron is.quote:Op maandag 12 oktober 2009 13:33 schreef Dribbel_ het volgende:
Bijna net zo slechte als een gastdocent die een hoorcollege kwam geven over alleen research methoden en aan het eind van z'n powerpoint wikipedia als bron had staan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |