Gruttohof representquote:Op woensdag 16 december 2009 23:11 schreef Basekid_NZ het volgende:
Zijn hier mensen die trouwens in Tanthof-Oost hebben gewoond? Daar heb ik 15 jaar gewoond.
Ik ben zeker van plan over een paar jaar naar Delft terug te keren, het is echt een leuke stad
In sepiaquote:
quote:Op woensdag 16 december 2009 23:11 schreef Basekid_NZ het volgende:
Zijn hier mensen die trouwens in Tanthof-Oost hebben gewoond? Daar heb ik 15 jaar gewoond.
Ik ben zeker van plan over een paar jaar naar Delft terug te keren, het is echt een leuke stad
Man, het hele centrum was nog spierwit vanochtend hoor!quote:Op donderdag 17 december 2009 09:32 schreef Bravebart het volgende:
Wat een debielen zeg; de Mekelweg niet strooienHeel de TU fietst daar overheen, maar strooien ho maar
Tering, als ik op de schoorsteen klim kan ik bijna op jouw dak pissen volgens mij!quote:
Ik bedoel maarquote:Op donderdag 17 december 2009 10:45 schreef VanderMeulen het volgende:
[..]
Man, het hele centrum was nog spierwit vanochtend hoor!
Nietes, er was gewoon geen zon, dus lange sluitertijdquote:
Net zo griezelig als in deze still? Kwa kleur past het wel bij elkaarquote:Op donderdag 17 december 2009 14:52 schreef warrel het volgende:
[..]
Nietes, er was gewoon geen zon, dus lange sluitertijd
Maar ik vind de foto eigenlijk een beetje griezelig
Nou, die zijn goed griezelig! Zo'n deurtje zoals op de laatste foto, die zit in mijn achterhuis!quote:Op donderdag 17 december 2009 15:25 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Net zo griezelig als in deze still? Kwa kleur past het wel bij elkaar
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dus Warrel, als er op je dak gepist is weet je wie de dader is ;-)quote:Op donderdag 17 december 2009 10:47 schreef VanderMeulen het volgende:
[..]
Tering, als ik op de schoorsteen klim kan ik bijna op jouw dak pissen volgens mij!
Ik hou niet van gele sneeuwquote:Op donderdag 17 december 2009 10:47 schreef VanderMeulen het volgende:
[..]
Tering, als ik op de schoorsteen klim kan ik bijna op jouw dak pissen volgens mij!
Idd, Frank,quote:Op vrijdag 18 december 2009 00:13 schreef VanderMeulen het volgende:
Niet dat ik David ben trouwens. Mocht er een admin langskomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |