Moslima's zijn net iets gelijker dan niet-moslima's. Zij krijgen een eerste rij in het theater. Mede mogelijk gemaakt door de PvdA.quote:Op zondag 11 oktober 2009 14:57 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Tenzij je een dictatoriaal communistisch stelsel overneemt, en daarin zelfs 0,0 corruptie zou zijn en alle beloningen gelijk dan was het wellicht mogelijk dat te bereiken.
Alleen de zwakzinnigen denken dat links werkelijk staat voor gelijkheid, of je moet het op de koop willen toenemen dat je alle hoogopgeleiden wegjaagd met belachelijke geldwolf regeltjes.
Ja en wat gebeurde er? Oja, geen enkele moslima ging op de voorste rij zitten.quote:Op zondag 11 oktober 2009 14:58 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Moslima's zijn net iets gelijker dan niet-moslima's. Zij krijgen een eerste rij in het theater. Mede mogelijk gemaakt door de PvdA.
Dat inderdaad, smijt er wat regerings propaganda van Postbus 51 over "tolerantie" tegenaan en je hebt het juk van links Nederland. Ik veeg m'n reet af met hun invulling van het begrip gelijkheid.quote:Op zondag 11 oktober 2009 14:58 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Moslima's zijn net iets gelijker dan niet-moslima's. Zij krijgen een eerste rij in het theater. Mede mogelijk gemaakt door de PvdA.
Milieuvervuiling is een keuze. Je kiest er zelf voor om een nieuwe kerncentrale te willen bouwen i.p.v. een windmolenpark aan te leggen. Je kiest er daarentegen niet zelf voor om als moslim opgevoed te worden.quote:Op zondag 11 oktober 2009 14:47 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Al die milieubelastingen en verboden geïmplementeerd door GroenLinks en consorten dan? Is dat niet links? Laat me niet lachen met je gelijkheid.![]()
Progressieve belastingschalen zijn eerlijker dan een vastgesteld belastingbedrag voor iedereen, dat de rijken fluitend kunnen missen en waarvoor de armen op droog brood moeten leven.quote:En dan nog verschillende inkomensbelastingen en dergelijke, is dat gelijkheid?
Klopt. Het zorgt voor meer gelijkheid.quote:Geld jatten van de rijken en het doorsluizen naar de kanslozen is GEEN gelijkheid.
Wat een enorme generalisatie van het begrip 'links' ook.quote:Op zondag 11 oktober 2009 14:57 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Tenzij je een dictatoriaal communistisch stelsel overneemt, en daarin zelfs 0,0 corruptie zou zijn en alle beloningen gelijk dan was het wellicht mogelijk dat te bereiken.
Alleen de zwakzinnigen denken dat links werkelijk staat voor gelijkheid, of je moet het op de koop willen toenemen dat je alle hoogopgeleiden wegjaagd met belachelijke geldwolf regeltjes.
Je doet maar.quote:Op zondag 11 oktober 2009 14:59 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Dat inderdaad, smijt er wat regerings propaganda van Postbus 51 over "tolerantie" tegenaan en je hebt het juk van links Nederland. Ik veeg m'n reet af met hun invulling van het begrip gelijkheid.
Beschuldigt men GroenLinks er niet juist altijd van dat zijn electoraat vooral bestaat uit (hoogopgeleiden in) de Grachtengordel?quote:Op zondag 11 oktober 2009 14:57 schreef Whiskey_Tango het volgende:
of je moet het op de koop willen toenemen dat je alle hoogopgeleiden wegjaagd met belachelijke geldwolf regeltjes.
Zeg, wat is jouw inkomen?quote:Op zondag 11 oktober 2009 15:00 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
Progressieve belastingschalen zijn eerlijker dan een vastgesteld belastingbedrag voor iedereen, dat de rijken fluitend kunnen missen en waarvoor de armen op droog brood moeten leven.
[..]
'Eerlijk' is een rekbaar begrip. Net als 'rechtvaardig'.quote:Op zondag 11 oktober 2009 15:00 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
Progressieve belastingschalen zijn eerlijker dan een vastgesteld belastingbedrag voor iedereen, dat de rijken fluitend kunnen missen en waarvoor de armen op droog brood moeten leven.
Dat staat inderdaad gelijk aan het afschaffen van de rechtsstaat zoals Wilders het graag wil. De xenofoob (volgens zijn broer).quote:Op zondag 11 oktober 2009 14:58 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik poog dan ook niet links Nederland neer te zetten als een utopische richting die "gelijkheid" wenst, het is godsonmogelijk gelijkheid te creëren, en al helemaal in een kapitalistisch stelsel.quote:Op zondag 11 oktober 2009 15:00 schreef IHVK het volgende:
[..]
Wat een enorme generalisatie van het begrip 'links' ook.
Dus dan maar stemmen op een partij die ongelijkheid nastreeft. Met een xenofoob als leider (volgens zijn broer).quote:Op zondag 11 oktober 2009 15:03 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Ik poog dan ook niet links Nederland neer te zetten als een utopische richting die "gelijkheid" wenst, het is godsonmogelijk gelijkheid te creëren, en al helemaal in een kapitalistisch stelsel.
Het hypocriete is tevens dat onze gelijkheid moet worden gebouwd op ongelijkheid met andere landen.quote:Op zondag 11 oktober 2009 15:03 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Ik poog dan ook niet links Nederland neer te zetten als een utopische richting die "gelijkheid" wenst, het is godsonmogelijk gelijkheid te creëren, en al helemaal in een kapitalistisch stelsel.
Ja, want die stelt tenminste hooddoekenbelasting voor, wát een gelijkheid!quote:Op zondag 11 oktober 2009 15:04 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Dus dan maar stemmen op een partij die ongelijkheid nastreeft. Met een xenofoob als leider (volgens zijn broer).
Dat maakt het nog niet minder ernstig!quote:Op zondag 11 oktober 2009 14:59 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ja en wat gebeurde er? Oja, geen enkele moslima ging op de voorste rij zitten.
Tja als je hoofddoekjes af voorstelt (gelijkheid) kan je recent in Belgie nog zien wat DAT voor gevolgen heeft.quote:Op zondag 11 oktober 2009 15:04 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Ja, want die stelt tenminste hooddoekenbelasting voor, wát een gelijkheid!
Daarmee kan je inderdaad een hoofddoekenbelasting goedpraten. (NOT)quote:Op zondag 11 oktober 2009 15:06 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Tja als je hoofddoekjes af voorstelt (gelijkheid) kan je recent in Belgie nog zien wat DAT voor gevolgen heeft.
Ja, want ik geloof niet in gelijkheid, gelijkheid is tegenstrijdig met de natuur van de mensheid. Een stelsel die alleen maar te onderhouden is als er een hogere klasse is die de lagere klasse ondersteunt. Trek je dat gelijk dan haal je alles omver.quote:Op zondag 11 oktober 2009 15:04 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Dus dan maar stemmen op een partij die ongelijkheid nastreeft. Met een xenofoob als leider (volgens zijn broer).
Onder welke categorie stufi val jij?quote:Op zondag 11 oktober 2009 15:02 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Zeg, wat is jouw inkomen?
Profiteer je bij je zogenaamde "eerlijkheid" of mis je een enorm deel van je inkomen omdat je de armen een plakje kaas op hun boterham moet verzorgen. Ik vraag het me werkelijk af. Ik ben student, val onder de categorie arm, maar ik walg van het idee dat andere mensen voor mij zoveel moeten afstaan.
Ik heb niks met linkse idealen.
De laagste, 90 euro per maand, zonder aanvullende lening. Ik dok alles zelf, danku.quote:Op zondag 11 oktober 2009 15:07 schreef IHVK het volgende:
[..]
Onder welke categorie stufi val jij?![]()
Ik vind solidariteit trouwens een belangrijk begrip in de maatschappij.
Is het ook gelijkheid als hij keppeltjes zou verbieden? Of Jezuskruizen? Of er belasting op zou heffen?quote:Op zondag 11 oktober 2009 15:06 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Tja als je hoofddoekjes af voorstelt (gelijkheid) kan je recent in Belgie nog zien wat DAT voor gevolgen heeft.
Dat zijn gewoon incidentele missertjes.quote:Op zondag 11 oktober 2009 15:05 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat maakt het nog niet minder ernstig!
Rosa Parks zou zich omdraaien in haar urn als ze het zou weten. De NsdAP is een gore partij. De pogromprogressieven die ooit streden voor "vrouwen- en homorechten" en nu gewillig toestaan dat juist de meest zieke interpretatie van de islam zich manifesteert.
Nou ik ook.quote:Op zondag 11 oktober 2009 15:08 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
De laagste, 90 euro per maand, zonder aanvullende lening. Ik dok alles zelf, danku.
Als ze het maar terug betalen.quote:Op zondag 11 oktober 2009 15:09 schreef IHVK het volgende:
[..]
Nou ik ook.![]()
Maar ik ken mensen die dus 400 euro per maand krijgen omdat hun ouders minder verdienen.
Vind jij dat oneerlijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |