abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73640468
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 10:34 schreef DaviniaHR het volgende:

[..]

je hebt ook zetpillen van 60 mg. is wellicht makkelijker!

iig sterkte met de prikjes voor de mensen die het nodig hebben!
Ja nou je het zegt....
Maar die zijn volgens mij alleen bij de apotheek te krijgen , die van 120 mg ook bij de drogist. Apotheek is hier een stuk verder weg dan de drogist!
pi_73640486
60mg kan je idd alleen bij de apotheek halen.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_73640701
oh ik heb even op het doosje gekeken maar ik heb idd 60 mg zetpillen hier liggen.
Kan ik die dan dus helemaal geven bij de prikjes volgende week?

Want in die bijsluiter staat ook dat het pas vanaf 3 maanden is enzo.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_73640730
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 10:47 schreef huuphuup het volgende:
oh ik heb even op het doosje gekeken maar ik heb idd 60 mg zetpillen hier liggen.

ja hoor, dat mag je gewoon geven na de prikjes.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  Moderator dinsdag 13 oktober 2009 @ 10:53:04 #155
5428 crew  miss_sly
pi_73640847
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 10:47 schreef huuphuup het volgende:

Ja, dat zijn ook de zetpilletjes waar ik het over had in mijn post
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_73640933
Seb kreeg paracetamol 60 mg toen hij vijf weken was in het ziekenhuis dus mevrouw van de apotheek moet niet zo zeiken huup

Kan iemand mij vertellen waar mijn baby is gebleven? Hij loopt

(check de sloffen van mijn vader, je bent opa of je bent het niet he )
ti amo più di ieri ma meno di domani
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 10:57:41 #157
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_73640986
Poppedein, ik vind het ook erg meevallen hoor. Het zal inderdaad wel meer opvallen als je er een "gewoon" oortje naast houdt. Fijn dat ze het in ieder geval allemaal even goed onderzoeken.

Wat betreft zetpilletjes: je kunt dus ook Vibacol kopen, is homeopathisch en mogen ze al vanaf 0 maanden hebben. De wvk op ons cb raadde ons aan het een zetpil doormidden te snijden. Al hoor ik verhalen dat dat ook weer niet verstandig is omdat de dosis niet evenredig verdeeld zou zijn in een pil..

Seb wat cool zeg... je loopt gewoon!!
Make love, not war ☮
pi_73641075
Okay fijn, dan kan ik dat dus gewoon geven. Ze krijgt volgende week haar prikjes en ik wil niet dan nog hoeven te zoeken of ik nou wel of niet iets mag geven

Seb wat goed!!
hahaha Estrys, hij ziet eruit alsof ie ook nog es heel hard gaat met dat wagentje
vernoemd naar een coureur toch? Hij doet zn naam eer aan
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_73641094
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 10:57 schreef Diaan73 het volgende:
Poppedein, ik vind het ook erg meevallen hoor. Het zal inderdaad wel meer opvallen als je er een "gewoon" oortje naast houdt. Fijn dat ze het in ieder geval allemaal even goed onderzoeken.

Wat betreft zetpilletjes: je kunt dus ook Vibacol kopen, is homeopathisch en mogen ze al vanaf 0 maanden hebben. De wvk op ons cb raadde ons aan het een zetpil doormidden te snijden. Al hoor ik verhalen dat dat ook weer niet verstandig is omdat de dosis niet evenredig verdeeld zou zijn in een pil..

Seb wat cool zeg... je loopt gewoon!!
doorsnijden kan wel alleen moet je ze overdwars snijden.
Seb wat goed!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_73641118
Viburcol

enne Seb
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 11:10:59 #161
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_73641342
hier ben ik het zat.....

vanmiddag half 2 naar de ha.

heb nu geen baby meer maar een varkentje die vermoord word..... dit al sinds gisteravond, toen rustig geworden, en sinds vanmorgen gaan we door met zo krijsen, en echt niks helpt.
en dat trek ik niet.

seb
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_73641380
Seb! Goed joh!

Poppedein, dat oortje valt inderdaad niet heel erg op zo. Fijn dat er verder niets aan de hand is.
Ko heeft een plekje op zijn zij/voorhoofd waarvan niemand wist wat het was. Maar niets ernstigs verder, hoor.
Ik vond het grappig hoe snel je aan zoiets went omdat het bij je kind hoort, meteen. Nichtjes noemen het 'het teken' net als van Harry Potter.

Vannacht een fijne nacht gehad, om 0.00 een voeding, daarna weer om 4.00 en toen pas weer om 7.00.
Ik moet alleen nog wennen aan slapen omdat het de laatste tijd zo'n bal was. Heel lief vond ik dat hij vanaf 6.00 allemaal geluidjes aan het maken was, een soort zingen. Ik lig daar dan echt naar te luisteren met een glimlach op mijn gezicht. Zo lief!

Soms denk ik dat hij moet doorslapen maar misschien is dat anders bij bv kindjes, ik leg me er maar bij neer dat het zo gaat. Verwarrend vind ik het om je eigen koers te varen als je leest dat andere kindjes al doorslapen, rollen ed. Echt voor ogen houden dat elk kindje anders is.

Bar
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_73641490
Bar,
Hoop dat de ha iets kan betekenen voor jullie en anders naar de kinderarts..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 11:19:38 #164
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_73641568
oeke bij thijs duurde het 9 maand eer hij doorsliep, precies de tijd dat ik stopte met bv geven.

dus bij roy had ik me daar op in gesteld en wat gebeurde er, meneer sliep ineens tot hal6/6 uur
en vanmorgen 7.

wie weet krijgt kobus het ook snel door
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 11:27:47 #165
114177 Diaan73
pi_73641809
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 11:02 schreef Kleurdoos het volgende:
Viburcol
Ow ja... nou ja het lijkt er op en je weet wat ik bedoel.

@vicky, ik bedoel ook overdwars hoor

@Bar dat klinkt erg heftig zeg. Heel veel sterkte en succes bij de ha vanmiddag.
Make love, not war ☮
pi_73641947
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 11:00 schreef huuphuup het volgende:
Okay fijn, dan kan ik dat dus gewoon geven. Ze krijgt volgende week haar prikjes en ik wil niet dan nog hoeven te zoeken of ik nou wel of niet iets mag geven

Seb wat goed!!
hahaha Estrys, hij ziet eruit alsof ie ook nog es heel hard gaat met dat wagentje
vernoemd naar een coureur toch? Hij doet zn naam eer aan
Nou gaat hij niet zo heel hard hoor en hij gaat ook steeds scheef en dan tegen de tafel aan en zo Ik zal vanavond eens een filmpje uploaden. Dat wagentje kan niet achteruit en hij remt een beetje af steeds dus heel hard gaat het niet. Hij heeft er ook een van plastic maar die gaat dus te hard, dan gaat hij plat op zijn smoel.

Hij is min of meer vernoemd naar Sebastian Vettel, maar we hadden zijn roepnaam eerder bedacht dan zijn volledige naam.

Volgens de KA kan het geen kwaad om paracetamol 60 mg te geven, Seb kreeg met 5 weken in het ziekenhuis paracetamol, hij had toen een temp van 39,7. Homeopatisch is ook een goede optie hoor

Ik ga eens kijken straks voor iets voor de hoest.

Bar ik hoop dat het niks is maar dat ze je arme mannetje ook wel kunnen helpen hoor
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_73642408
Wat sneu al die krampende , slecht slapende beebs.

Seb wat goed!

Bar

Tyler lijkt de fles niet lekker meer te vinden. Al een week gaan lang niet alle flessen op. En diksap gaat er soms in, maar verder niks. Ik vind het maar vreemd. Hij huilt ook vaker met een raar hoog huiltje.
Eenkennig met eten en drinken is niet leuk voor Djeez. Hopelijk gaat dat wel goed donderdag, als ik er niet ben bij mijn ouders.
Hij eet wel goed nu van de 6 maanden potjes. Die ga ik met wat aardappel mengen, of vers. Maar vers wil nog steeds niet. Dan gaat hij hopelijk na een paar weken wel stukjes eten.
Het is trouwens een echt lachebek en gek op zn zusje.
pi_73643436
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 11:46 schreef _Ingrid_ het volgende:
Wat sneu al die krampende , slecht slapende beebs.

Seb wat goed!

Bar

Tyler lijkt de fles niet lekker meer te vinden. Al een week gaan lang niet alle flessen op. En diksap gaat er soms in, maar verder niks. Ik vind het maar vreemd. Hij huilt ook vaker met een raar hoog huiltje.
Eenkennig met eten en drinken is niet leuk voor Djeez. Hopelijk gaat dat wel goed donderdag, als ik er niet ben bij mijn ouders.
Hij eet wel goed nu van de 6 maanden potjes. Die ga ik met wat aardappel mengen, of vers. Maar vers wil nog steeds niet. Dan gaat hij hopelijk na een paar weken wel stukjes eten.
Het is trouwens een echt lachebek en gek op zn zusje.
Hoeveel flessen krijgt Tyler nog dan?
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 12:18:43 #169
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_73643448
Seb loopt Wat goed!

En ik lees dat meer kindjes nog (lang) niet aan doorslapen doen. Zal er niet meer over klagen, haha! Maar goed, met 1 nachtvoeding is t allemaal heel goed vol te houden hoor. Helemaal uitgerust raak je volgens mij niet meer als je kindjes hebt

Zonet lekker gewandeld, lekker is dat! De herfst vind ik altijd zo'n mooi seizoen (behalve dan de regen die er bij hoort )

Beterschap Bar!
pi_73643541
tyler krijgt 4 flessen van 200
pi_73643741
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 12:21 schreef _Ingrid_ het volgende:
Is dat omdat 'ie nog niet zo goed van een lepeltje kan eten?

Heeft iemand trouwens DJMO onlangs nog zien posten? Ben wel benieuwd hoe het met JJ gaat eigenlijk..
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 12:27:48 #172
114177 Diaan73
pi_73643769
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 12:21 schreef _Ingrid_ het volgende:
Dat is nog best veel of niet? Lennon krijgt er 3... smorgens en savonds met pap (180/6) , tussen de middag nog eentje (150/5). Je zou dus wel kunnen verminderen, lijkt me. Ow ja, hij wilde niet vast eten hè? Ja, dan is 4 wel logisch... Wel fijn dat hij de potjes van 6 maanden wil eten nu... het begin is er. Als hij die gewoon goed eet, kun je dus 1 fles weglaten.
Make love, not war ☮
pi_73644303
Hier ook griep gekwakkel.
Eerst een tijd gesnotter en nu veel hoesten en dat is 's nachts niet fijn
Maar goed, misschien ook eens kijken of ik er wat voor kan vinden.
  Moderator dinsdag 13 oktober 2009 @ 12:48:39 #174
5428 crew  miss_sly
pi_73644433
Laten huilen om in te slapen, hebben jullie het dan over jengelen, mopperen, zachtjes huilen? Of valt daar bij jullie ook hard huilen tot verslikken toe bij?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_73644946
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 12:27 schreef Diaan73 het volgende:

[..]

Dat is nog best veel of niet? Lennon krijgt er 3... smorgens en savonds met pap (180/6) , tussen de middag nog eentje (150/5). Je zou dus wel kunnen verminderen, lijkt me. Ow ja, hij wilde niet vast eten hè? Ja, dan is 4 wel logisch... Wel fijn dat hij de potjes van 6 maanden wil eten nu... het begin is er. Als hij die gewoon goed eet, kun je dus 1 fles weglaten.
Raissa hij kan wel van een lepeltje eten.

Ik dacht dat het wel normaal is, maar blijkbaar niet. Hoe eten de rest van de ongeveer 10 maanden beebs dan?
Diaan klinkt wel logisch. Eerst wilde hij alleen maar de 4 maanden potje groente. 6 maanden helemaal niet. Sinds kort wel. 8 maanden potje kotst hij meteen uit, brood ook. Pap uit bord heel af en toe. Misschien smaakt dat niet lekker met de pepti jr, dat kan ook. Vers lukt al helemaal niet.
Pap uit de fles wel,alleen de 6 maanden pap.
Hij eet nu een half 6 maanden potje. Best weinig nog dus. Maarja, je kunt het er niet in dwingen he. Hij eet soms wel yoghurt als toetje.
Schema is nu 7.30/8.00 fles, 9.30/10.00 fruit, rond 12.00 fles, 15.30 fles, 17.30 avondeten, 20.00 fles, naar bed. Tussendoor probeer ik diksap of water en liga, soepstengel en broodkorst eet hij wel goed ineens.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')