abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73638255
Hoe is het vannacht gegaan Linda?

Ca.Ra wat een onzintip van het cb zeg Wij geven flesvoeding, maar ik zat vannacht toch gewoon 'lekker' tot 2 uur op omdat ons meisje last had van krampjes en niet kon slapen Volgens mij maakt het echt niet uit wat ze krijgen, de darmpjes moeten gewoon rijpen.

Miss Sly wat gaat het snel he, Senna alweer 12 weken! En dat van terugdenken aan de bevalling herken ik erg goed. Wacht maar tot de dag dat ze bijna 1 jaar wordt, dat was hier toen een lekkere emo-achtbaan qua herinneringen

Om het feest hier compleet te maken, werd Linde vannacht om 1 uur wakker omdat ze steeds moest hoesten en ze zo'n keelpijn had. Esmee lag al bij me met krampjes en stiemieman kwam er uiteindelijk ook maar bijzitten dus het was heel gezellig zo midden in de nacht met de hele familie op de bank

[ Bericht 0% gewijzigd door Stiemie op 13-10-2009 09:03:53 ]
pi_73638315
Linda, heftig hoor. Het wordt echt beter (hier zijn de krampjes zoveel minder inmiddels, echt een opluchting voor kind, maar ook voor mama...).

Ca.ra, wat een suffe oplossing van het cb... en misschien geeft de overstap naar kv nog wel extra krampjes... (moeten de darmpjes behalve rijpen ook nog omschakelen naar andere voeding...)

Oeke, prikjes zijn stom . Hopelijk vandaag weer beter

Miss_sly

Kers, heeft t geholpen, voeden tussen 22.00 en 22.30u?

Ik heb gisteren maar eens niet Iris wakker gemaakt tussen 21.00 en 22.00 voor een late voeding. Ze kwam zelf om kwart voor 12 en om kwart voor 4 en om half 6 (en toen dacht ik dat het nog maar een uur geleden was dus heeft lief nog even speentje erin gedaan en heb ik haar steeds even gehoord tussen het indommelen in, om half 7 toch maar gevoed) ...
Ik hoop zo dat dit uiteindelijk gaat werken om weer wat langere nachten te krijgen...
Ze ligt weer te roepen, dus ik mag weer aan de bak...
Fake it till you make it...
pi_73638410
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 08:53 schreef Diaan73 het volgende:
Leander alweer 3 maanden, time flies.

In het begin telde ik ook de weken, maar dat weet ik inmiddels al niet meer... wij tellen nu inderdaad in maanden en ik vind het (veel te) snel gaan...

Lennon heeft gelukkig vannacht goed geslapen wel zo fijn voor hem. Vandaag is hij bij opa&oma dus wat rustiger dan op kdv en kan hij meer slapen. Vanmorgen gevoeld, maar tandje was er nog niet echt door.

Ik heb geen tips voor darmkrampjes of clusteren, Lennon heeft dat nooit gehad/gedaan. En als ik dat zo lees, ben ik daar eigenlijk ook wel erg blij mee...
En op een gegeven moment tel je de jaren

Darmkrampjes, dat lijkt ook alweer eeuwen geleden. Volgens mij kan je er echt niet zo heel veel aan doen, tenminste dat is mijn ervaring. Troosten, op de arm en rondlopen deden wij.

Seb hoest zich een ongeluk en daardoor slechte nachten want dan is hij wakker en bedenkt dat hij eigenlijk ook wel een beetje honger heeft. Vannacht was het 1 uur. Eerst dachten we nog dat hij wel weer zou gaan slapen maar na een kwartier toch maar flesje gemaakt en toen sliep hij meteen weer tot kwart voor 8 vanmorgen. Toen wakker gemaakt en een boterham gegeven. Met vaste voeding hoeft hij tenminste niet te spugen, flesvoeding is echt drama, dan blijft hij spugen. Dus ga maar eens proberen helemaal op vast voedsel te gaan ipv nog een fles in de ochtend.

Seb zit sinds gisteren in een autostoel, nou hij is er in ieder geval razend enthousiast over Zit de hele weg te lachen en maar kijken.
ti amo più di ieri ma meno di domani
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 09:20:00 #129
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_73638662
jullie zijn lief

[ Bericht 73% gewijzigd door Ca.ra op 13-10-2009 09:56:00 ]
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_73638797
elin kukelt steeds van r curverbox af gaat ze er bovenop liggen en laat zich er dan vanaf vallen..erg grappig vindt ze zelf..maar haar voorhoofd niet
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 09:26:40 #131
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_73638812
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 09:06 schreef Estrys het volgende:

[..]

En op een gegeven moment tel je de jaren
I know.... Twan is al 7,5 jaar!!
quote:

Darmkrampjes, dat lijkt ook alweer eeuwen geleden. Volgens mij kan je er echt niet zo heel veel aan doen, tenminste dat is mijn ervaring. Troosten, op de arm en rondlopen deden wij.

Seb hoest zich een ongeluk en daardoor slechte nachten want dan is hij wakker en bedenkt dat hij eigenlijk ook wel een beetje honger heeft. Vannacht was het 1 uur. Eerst dachten we nog dat hij wel weer zou gaan slapen maar na een kwartier toch maar flesje gemaakt en toen sliep hij meteen weer tot kwart voor 8 vanmorgen. Toen wakker gemaakt en een boterham gegeven. Met vaste voeding hoeft hij tenminste niet te spugen, flesvoeding is echt drama, dan blijft hij spugen. Dus ga maar eens proberen helemaal op vast voedsel te gaan ipv nog een fles in de ochtend.
Heb je al dat hoestdrankje van VSM geprobeerd? Lennon hoest ook al een tijdje, hoort gewoon bij het jaargetijde en kdv volgens mij... maar ik geef elke dag wat druppels en het lijkt minder te worden. Vervelend dat hij zo gaat spugen van flesvoeding, groot gelijk dat je vaste voeding geeft
quote:
Seb zit sinds gisteren in een autostoel, nou hij is er in ieder geval razend enthousiast over Zit de hele weg te lachen en maar kijken.
Wow is ook veel leuker voor die kleintjes. Binnenkort gaat Lennon ook in een autotstoel. Hij wordt te lang voor de MC en wil graag zitten en rondkijken.
Make love, not war ☮
pi_73638850
Zo sneu al die krampende en hoestende kindjes... ...Dikke voor hen, maar vooral ook voor hun (moeie) mama's!

Wij zijn gister naar de kinderarts geweest omdat de CBarts graag wilde dat hij toch even wat dingen uit zou sluiten ivm de afwijkene vorm van haar rechteroortje...Hij heeft haar nog eens helemaal grondig nagekeken of er ook nog maar íets zou zijn wat ook een relatie met een syndroom kon leggen, maar dat kon hij er gelukkig absoluut niet van maken. Er is een grote relatie tussen oor en nierafwijkingen, maar de soort afwijking aan het oortje deed hem absoluut niet denken dat dat zo was. Omdat er naar zijn zeggen echter om t minste of geringste al een echo van de de nieren gemaakt wordt, moeten we dat toch nog even laten doen om het geheel uit te kunnen sluiten. Waarschijnlijk is het dus gewoon een ontbreken van het signaaltje geweest dat t oortje nog íets verder had moeten ontwikkelen, ze had ipv het bovenste deel van haar oorschelp bijvoorbeeld net zo goed haar vingertopjes kunnen missen...Haar gehoor is gelukkig prima, dus we laten er straks gewoon een mooi bossie lang haar overgroeien tot ze zelf kan beslissen of ze er ongelukkig om is en er wat aan wil laten doen!

Straks gaan we op pad om Huup en Amelie te meeten... Daar heb ik superveel zin in...nu alleen nog even mn ogen open te zien krijgen nadat mn meisje vannacht eens wilde kijken of de wereld anders was als ze zich elke 1,5 uur zou melden .. Nu is mijn kleine hangjongere erg moe en zit zichzelf enorm in de weg.. ach een flinke autorit doet meestal wonderen
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 09:30:13 #133
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_73638877
Poppedein, is het dan zo erg te zien die afwijking??

Veel plezier straks...
Make love, not war ☮
pi_73638981
Ko met prikjes
Miss sly
Poppedein, veel plezier! Huup is lief! En Amélie ook En fijn dat ze het zo serieus nemen, liever uitsluitsel dan twijfel toch? Hoop dat het slechts de vorm van het oortje is
Arme Seb zo hoesten

Mijn meisje heeft vannacht na de voeding om middernacht tot half zeven geslapen Maar vandaag zal wel minder gaan, want ze krijgt vandaag haar prikjes En ik heb nog helemaal geen zetpilletjes in huis Wat voor pilletjes moet ik eigenlijk hebben?
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 09:36:39 #135
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_73639010
Bij de apotheek hebben ze zetpilletjes voor babietjes Succes!
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 09:37:30 #136
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_73639027
Veel plezier Huup en Poppedein !

Linda
Kobus&mama
Leander
Senna
goed zo Willow
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_73639078
Huup en Poppedein, veel plezier!!
Innepin, 60 mg zetpilletjes moet je hebben. Alvast een kus voor jullie... Stomme prikken
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 09:40:40 #138
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_73639088

[ Bericht 100% gewijzigd door Fruppel op 13-10-2009 12:23:48 ]
pi_73639200
Wat heerlijk Innepin, zo'n nacht...stoere Willow!!! Komt dan vast goed met die prikjes vandaag...!!

Diaan, Nee, het valt wel mee hoor, het is op zich wel duidelijk zichtbaar, maar ik ben er al zo aan gewend dat ik t al bijna niet meer zie...soms snap ik ook al de "commotie" niet, maar goed het is natuurlijk inderdaad wel belangrijke om dingen uit te sluiten als er een vergrote kans is op relaties met afwijkingen aan inwendige organen.

Zo ziet t er uit, het bovenste deel van de schelp is gewoon niet ontwikkeld...

Op t plaatje lijkt t niet eens zo raar, je moet echt even naar een "normaal" oor kijken om te zien dat t inderdaad afwijkend is. Het valt gelukkig gewoon niet zo op doordat de inplanting van beide oren gewoon gelijk en normaal is, en bovendien kijkt hij nu toch ook wel gewoon mooi langs haar hoofdje te gaan groeien, dus ik denk dat t met lang haar straks misschien niet eens echt op zal vallen, maar dat laten we dan maar aan Lena zelf over!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 09:50:12 #140
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_73639286
Linda, je hebt al veel tips gekregen en eigenlijk heb ik geen nieuwe voor je. Alles wat wij hebben gedaan staat er al. Ik weet niet of je bv of fv geeft? Dat heb ik even gemist, maar hier zijn we op een gegeven moment overgestapt op de omneo voeding en dat hielp ook goed. En de voeding aanmaken met bronwater hielp ook. Een dure oplossing, dat weet ik, maar wij hadden het er op een gegeven moment wel voor over.

Verder helpt accepteren ook enorm. Dat was voor mij echt het allermoeilijkste... maar goed, je zit jezelf eigenlijk ook in de weg als je er steeds tegenaan blijft schoppen, daar wordt niemand beter van. En wat ook al is gezegd: probeer hulp in te schakelen. Even een dagje er tussenuit werkt echt heel verfrissend!

Hier een beetje op en af met de nachtvoeding. Kwamen ze afgelopen week 3 nachten helemaal niet (na de fles van 21u), nu zijn ze alweer 2 nachten aan de nachtvoeding, en op verschillende tijdstippen. Ik hoop toch wel dat we binnenkort gaan doorslapen hoor, morgen zijn ze alweer 4 maanden
pi_73639377
Poppedein en Huup en kinders, veel meet-plezier!

Willow wat goed! Misschien kan je Iris eens vertellen hoe dat moet...
Succes met de prikjes innepin, hopelijk krijgt ze er geen last van.
Fake it till you make it...
pi_73639896
Wow, mooi gezegd Miss! Vooral dat ze helemaal van jou is en dat jíj degene bent die haar mag troosten. Herkenbaar!

Huup en Popje, have fun!
pi_73640061
ah gos alle papa's en mama's met nachtbrakende kindjes het is zo zielig die krampjes. Vooral ook dat er eigk heel weinig is wat je ertegen kunt doen.

Ca.ra je cb! wat een knurften...

innepin succes!! En alvast bij voorbaat een voor Willow.
ik heb idd ook zetpillen gehaald bij de apotheek maar daar zij die mevrouw heel stellig dat ze het pas vanaf 3 maanden mag hebben. Misschien even aan je cb gelijk ook vragen wat je kunt doen tegen koorts en pijn enzo?

Poppedeintje! ik heb er ook zin in
maarehh... doe jij wel heel voorzichtig met rijden als je zo'n nacht hebt gehad?... We kunnen ook ergens dichterbij voor jou afspreken hoor! Ik kom ook met de auto en ik ben voorzien van Tomtom! anders zou k de supermarkt hier nog niet kunnen vinden

oh en wat fijn dat ze gewoon alles even dubbelchecken om zeker te weten dat er niets aan de hand is, en nog veel fijner dat er idd tot nu toe helemaal niets aan de hand lijkt! Het ziet er idd niet gek uit. Gewoon een mini-oortje
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_73640142
Huup, ik vroeg ook zetpillen en toen zei ze ook dat ze pas vanaf 3 maanden waren. Toen ik zei dat het voor de vaccinatie was, was het geen probleem

Tess is vannacht ook aan het spoken geweest. M. is er 2x uitgeweest om een fup in d'r mond te doen.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  Moderator dinsdag 13 oktober 2009 @ 10:27:52 #145
5428 crew  miss_sly
pi_73640179
huup en poppedein veel plezier

over die zetpillen: ik heb het toen idd gevraagd op het CB omdat er op de verpakking idd vanaf 3 maanden staat. De arts legde uit dat het bij hele kleintjes niet verstandig is om koorts te temperen met pillen, omdat je wil weten hoe hoog de temp wordt. Als je kindje echter niet ziek is, maar last heeft van de prikjes, mag je de zetpillen wel geven.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_73640219
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 10:25 schreef Vicky het volgende:
Huup, ik vroeg ook zetpillen en toen zei ze ook dat ze pas vanaf 3 maanden waren. Toen ik zei dat het voor de vaccinatie was, was het geen probleem

Tess is vannacht ook aan het spoken geweest. M. is er 2x uitgeweest om een fup in d'r mond te doen.
ah okay goed om te weten
deze apotheekmevrouw had dr dag niet geloof ik ze sprak ook tegen me alsof ik een klein kind was stomme doos

Ahw Tessje.
Gaat het over de hele lijn zeg maar nu wel beter met het slapen en voeden enzo van Tess?
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_73640230
Innepin, tegen mij is gezegd dat voor 3 maanden je een half zetpilletje van 120 mg mag geven. In de lengte doorsnijden omdat de meeste werkzame stof in de punt zit.

Wij hebben Lucas gisteren een zetpilletje gegeven omdat hij weer erg aan het huilen was, net als bij de eerste prikjes. Het hielp binnen een half uur en hij was weer helemaal vrolijk. Hij ligt nu alleen nog te slapen Ben al een paar keer gaan checken of hij nog wel ademt. Hij is wakker geweest om half 6 en om kwart over 8, dus dat gaat ook de goede kant op.

Poppedein, fijn dat ze het allemaal zo goed checken! En ik vind het oortje er niet heel opvallend raar uitzien!

Sterkte voor alle moeders zonder goede nachtrust vandaag
  Moderator dinsdag 13 oktober 2009 @ 10:31:16 #148
5428 crew  miss_sly
pi_73640272
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 10:29 schreef huuphuup het volgende:

[..]

ah okay goed om te weten
deze apotheekmevrouw had dr dag niet geloof ik ze sprak ook tegen me alsof ik een klein kind was stomme doos

Ahw Tessje.
Gaat het over de hele lijn zeg maar nu wel beter met het slapen en voeden enzo van Tess?
Dat dezen ze tegen schaap ook toen hij die zetpilletjes kwam halen, geloof ik
je zou toch denken dat ze bij een apotheek ook op de hoogte zijn van dit soort richtlijnen?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_73640328
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 10:29 schreef huuphuup het volgende:

[..]

ah okay goed om te weten

Ahw Tessje.
op zich wel. Alleen als ze niet in d'r eigen bedje slaapt wil hetnog wel eens ellende zijn.
Over het algemeen hebben we het volgende schema:
6.00 flesje
6.45 naar bed
9.00 wakker
10.00 fles
11.30 naar bed
13.00 wakker
14.00 fles
15.30 naar bed
17.00 wakker
18.00 fles
rond 19.00 naar bed
22.00 wakker maken voor laatste fles
22.45 naar bed.

de laatste dagen is ze alleen wat pieperiger en heeft ze het minder snel naar haar zin.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 10:34:20 #150
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_73640363
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 10:29 schreef tichi het volgende:
Innepin, tegen mij is gezegd dat voor 3 maanden je een half zetpilletje van 120 mg mag geven. In de lengte doorsnijden omdat de meeste werkzame stof in de punt zit.

Wij hebben Lucas gisteren een zetpilletje gegeven omdat hij weer erg aan het huilen was, net als bij de eerste prikjes. Het hielp binnen een half uur en hij was weer helemaal vrolijk. Hij ligt nu alleen nog te slapen Ben al een paar keer gaan checken of hij nog wel ademt. Hij is wakker geweest om half 6 en om kwart over 8, dus dat gaat ook de goede kant op.

Poppedein, fijn dat ze het allemaal zo goed checken! En ik vind het oortje er niet heel opvallend raar uitzien!

Sterkte voor alle moeders zonder goede nachtrust vandaag
je hebt ook zetpillen van 60 mg. is wellicht makkelijker!

iig sterkte met de prikjes voor de mensen die het nodig hebben!
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')