En op een gegeven moment tel je de jarenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 08:53 schreef Diaan73 het volgende:
Leander alweer 3 maanden, time flies.
In het begin telde ik ook de weken, maar dat weet ik inmiddels al niet meer... wij tellen nu inderdaad in maanden en ik vind het (veel te) snel gaan...
Lennon heeft gelukkig vannacht goed geslapenwel zo fijn voor hem. Vandaag is hij bij opa&oma dus wat rustiger dan op kdv en kan hij meer slapen. Vanmorgen gevoeld, maar tandje was er nog niet echt door.
Ik heb geen tips voor darmkrampjes of clusteren, Lennon heeft dat nooit gehad/gedaan. En als ik dat zo lees, ben ik daar eigenlijk ook wel erg blij mee...
I know.... Twan is al 7,5 jaar!!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 09:06 schreef Estrys het volgende:
[..]
En op een gegeven moment tel je de jaren![]()
Heb je al dat hoestdrankje van VSM geprobeerd? Lennon hoest ook al een tijdje, hoort gewoon bij het jaargetijde en kdv volgens mij... maar ik geef elke dag wat druppels en het lijkt minder te worden. Vervelend dat hij zo gaat spugen van flesvoeding, groot gelijk dat je vaste voeding geeftquote:
Darmkrampjes, dat lijkt ook alweer eeuwen geleden. Volgens mij kan je er echt niet zo heel veel aan doen, tenminste dat is mijn ervaring. Troosten, op de arm en rondlopen deden wij.
Seb hoest zich een ongeluk en daardoor slechte nachten want dan is hij wakker en bedenkt dat hij eigenlijk ook wel een beetje honger heeft. Vannacht was het 1 uur. Eerst dachten we nog dat hij wel weer zou gaan slapen maar na een kwartier toch maar flesje gemaakt en toen sliep hij meteen weer tot kwart voor 8 vanmorgen. Toen wakker gemaakt en een boterham gegeven. Met vaste voeding hoeft hij tenminste niet te spugen, flesvoeding is echt drama, dan blijft hij spugen. Dus ga maar eens proberen helemaal op vast voedsel te gaan ipv nog een fles in de ochtend.
Wowquote:Seb zit sinds gisteren in een autostoel, nou hij is er in ieder geval razend enthousiast overZit de hele weg te lachen en maar kijken.
ah okay goed om te wetenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:25 schreef Vicky het volgende:
Huup, ik vroeg ook zetpillen en toen zei ze ook dat ze pas vanaf 3 maanden waren. Toen ik zei dat het voor de vaccinatie was, was het geen probleem
Tess is vannacht ook aan het spoken geweest. M. is er 2x uitgeweest om een fup in d'r mond te doen.
Dat dezen ze tegen schaap ook toen hij die zetpilletjes kwam halen, geloof ikquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:29 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ah okay goed om te weten
deze apotheekmevrouw had dr dag niet geloof ikze sprak ook tegen me alsof ik een klein kind was
stomme doos
Ahw Tessje.
Gaat het over de hele lijn zeg maar nu wel beter met het slapen en voeden enzo van Tess?
op zich wel. Alleen als ze niet in d'r eigen bedje slaapt wil hetnog wel eens ellende zijn.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:29 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ah okay goed om te weten
deze apotheekmevrouw had dr dag niet geloof ikze sprak ook tegen me alsof ik een klein kind was
stomme doos
Ahw Tessje.
Gaat het over de hele lijn zeg maar nu wel beter met het slapen en voeden enzo van Tess?
je hebt ook zetpillen van 60 mg. is wellicht makkelijker!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:29 schreef tichi het volgende:
Innepin, tegen mij is gezegd dat voor 3 maanden je een half zetpilletje van 120 mg mag geven. In de lengte doorsnijden omdat de meeste werkzame stof in de punt zit.
Wij hebben Lucas gisteren een zetpilletje gegeven omdat hij weer erg aan het huilen was, net als bij de eerste prikjes. Het hielp binnen een half uur en hij was weer helemaal vrolijk. Hij ligt nu alleen nog te slapenBen al een paar keer gaan checken of hij nog wel ademt. Hij is wakker geweest om half 6 en om kwart over 8, dus dat gaat ook de goede kant op.
Poppedein, fijn dat ze het allemaal zo goed checken! En ik vind het oortje er niet heel opvallend raar uitzien!
Sterkte voor alle moeders zonder goede nachtrust vandaag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |