abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 14 oktober 2009 @ 11:12:35 #251
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_73675037
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 10:42 schreef Ca.ra het volgende:
Ik heb net de medicijnen voor Thomas opgehaald, het is Zantac geworden. Hij slaapt nog van het wandelen met de kinderwagen, dus ik wacht nog maar even met geven. Ik heb al wel zelf even geproefd en dat spul is best vies Ik ben benieuwd....

Oh hij meld zich, daar gaan we!
ze ruiken daarna wel enorm nfris uit hun mondje
Roy vind alleen het eerste slokje vies, daarna gaat het goed (wij geven door middel van een spuitje)
en daarna drinken bij mama

Ging Thomas accoord?
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_73675071
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 10:07 schreef Tinuviel het volgende:

[..]

Raissa maar twee ker flesjes/ pap. Dat is idd niet zo veel meer. Hoe veel sneetjes brood eet Mila en hoeveel avondeten ongeveer? Is het niet ook belangrijk hoe vol de flesjes zijn?

3 keer dus hè, 1 keer een echte fles tussen de middag (zonder pap o.i.d.) en 2 keer op een dag ('s morgens en 's avonds) een bordje pap. De middag fles is een fles van 200cc. Mila eet 1 sneetje brood. Hoeveel avondeten, ik maak haar avondeten een beetje op gevoel, en de enkele keer dat ze een potje eet dan gaat dat helemaal op dus het zal daar ongeveer gelijk aan staan.
pi_73675137
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 11:04 schreef mikoxx het volgende:
Oeh... gezellig zo saampjes in bad hé, Karin? Foto?

Roy... da's vervelend zeg. Beterschap, hopelijk gaat het snel beter met je. Dan kan je mama ook weer een beetje bijkomen.

Cara, jullie gaan ervoor! Succes! En idd, het is gewoon niet allemaal rozengeur en maneschijn, tuurlijk niet. Mensen die dát beweren, geloof ik allang niet meer. Wat je zegt, van je af schrijven helpt enorm, en ook weten dat je lang niet de enige bent sterkt je. Dat heb ik zelf ook gemerkt.
Heb geen foto....
vond het al een hele prestatie om in mijn eentje 2 kids in bad te doen
Foto's doen we de volgende keer!

Feli met de 4 maand-mijlpaal!

Je hebt overigens wel een filmpje op hyves
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  woensdag 14 oktober 2009 @ 11:17:44 #254
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_73675238
Binnen 3 dagen had de huisarts gezegd.

Hij vond het heeeel vies, keek me echt aan met zo'n blik van 'Mama wat doe je me nu weer aan?' en was echt van blegh-blegh aan het doen met zijn tong. Maar snel aangelegd en nu ligt hij lekker te drinken.

En als hij dan klaar is gaan we bij Asy op visite.
Maar ik krijg geen koekje van dr
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_73675453
Cara Tyler heeft al een aantal maanden Zantac. Na 1dag was hij er al aan gewend. Moet je het ook met een spuitje geven? Gaat heel goed hier, gewoon in het wangzakje spuiten.
Vanmorgen half uurtje na de fles weer in bed gelegd. Hij bleef mopperen, paar keer gekeken en toen ineens een enorme golf zuur. Zo zielig! Toen maar snel eruit gehaald.

Sindsdien is hij lekker aan het spelen met en zonder Kim. En maar lachen als hij mij ziet.
Nadeel, naar de wc gaan is brullen. Uit het zicht zijn, is brullen.
Papa geeft de fles, fruit, avondeten 1 slokje/hapje en dan brullen. Doe ik het, niks aan de hand.
  woensdag 14 oktober 2009 @ 11:27:34 #256
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_73675589
Ingrid, het is natuurlijk ook de tijd van het eenkennig kunnen worden.. het begint toch zo vanaf 9 maanden?

Ca.ra ik hoop dat de Zantac helpt.

Mikoxx, gefeliciteerd met de 4 maanden!!

Ik vond nog een kliederfoto van Lennon:

En afgelopen zaterdag zijn we bij een indoor speeltuin geweest en ging Twan salto's maken op het springkussen. Zo reageerde Lennon erop GELUID AAN DOEN: wel een beetje slechte kwaliteit, maar het gaat om het geluid ;0

Make love, not war ☮
pi_73675741
Ik las het Diaan, Kim heeft het amper gehad, dus wel ff wennen.
Djeez zei al ik er niet ben, boodschappen doen ofzo, dan is het geen probleem.
Dus ik ga er vanuit dat het morgen goed gaat. (dan moet hij naar mijn ouders omdat Kim naar het ziekenhuis moet)
Diaan wat een leuk filmpje!
  woensdag 14 oktober 2009 @ 11:36:30 #258
114177 Diaan73
pi_73675901
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 11:32 schreef _Ingrid_ het volgende:
Ik las het Diaan, Kim heeft het amper gehad, dus wel ff wennen.
Djeez zei al ik er niet ben, boodschappen doen ofzo, dan is het geen probleem.
Dus ik ga er vanuit dat het morgen goed gaat. (dan moet hij naar mijn ouders omdat Kim naar het ziekenhuis moet)
Diaan wat een leuk filmpje!
Uit het oog uit het hart dus... maar ik denk dat het wel goedkomt dan hoor. Lennon wil ook het liefst door mij gevoerd worden, Peace is erg voorzichtig, langzaam en heeft minder geduld om te geven. Dat merkt hij wel. Op kdv en bij mijn ouders gaat het altijd goed eigenlijk.

We merken ook wel dat als Lennon ergens last van heeft, hij het liefst bij mij zit. Dan is hij sneller rustig te krijgen en gaat lekker tegen me aan liggen. Zoals Peace zei: tegen een moeder kan geen vader op.

moet Kim blijven ook?
Make love, not war ☮
pi_73676024
Ik heb nog een filmpje waar Tyler leuk speelt. Ff kijken hoe ik dat ook alweer kan posten.

Kim moet als het goed is niet blijven. Maar ligt eraan hoe laat ze aan de beurt is en hoe het gaat als ze weer wakker is.
Tyler wil erg graag met haar spelen, wat steeds vaker goed gaat. Leuk om te zien.
pi_73677438
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 08:56 schreef Stiemie het volgende:
Hoe is het vannacht gegaan Linda?

Ik had gister geen tijd, maar de nacht ging wel redelijk. Ze sliep om kwart voor 11, tot iets na 3en, en kwam daarna iedere 2 uur. Maar ze viel wel meteen weer in slaap, dus dat was mooi. Gister heb ik iets tegen krampjes gekregen bij de apotheek (Sab Simplex) en ze lijkt er goed op te reageren. Nog wel brullen af en toe, maar ook heel veel scheetjes Gister overdag heeft ze zelfs 2 slaapjes gedaan en gisteravond ben ik om 9u met d'r in ons bed gaan liggen, zij aan mijn kant en ik aan Ronny's kant en toen is ze zelf ingeslapen, zonder speentje, zonder pink, zonder in slaap wiegen, zonder knuffelen En nu slaapt ze bij me in de draagdoek. Eerst was het weer brullen en afzetten met d'r armpjes, maar nu ligt ze heerlijk tegen me aan

Seb die loopt, wat goed man

Oeke, hoe is het met Kobus, zo na z'n prikjes? En Diaan, was het inderdaad een tandje bij Lennon?
Lotte!
Noah!
  woensdag 14 oktober 2009 @ 12:47:33 #261
114177 Diaan73
pi_73678119
Linda, er zit nu een bobbel op zn tandvlees, dus ik denk dat er idd een tandje zit aan te komen, maar hij is nog niet door.

En wat fijn dat het middeltje lijkt te helpen

[ Bericht 25% gewijzigd door Diaan73 op 14-10-2009 12:57:06 ]
Make love, not war ☮
pi_73678255
Linda, je klinkt al een stuk vrolijker! Wat kan dat schelen dan hè, als er maar íets van vooruitgang in zit. Er is hoop!

Seb aan de wandel (of had ik dat al gezegd? Ik word seniel )
Oeke, hier ook al zo'n slaperdje na de prikjes. Ongezellig ja, maar ik had me op het ergste voorbereid (koorts, huilen, overstuur, niet slapen, niet eten) en dan was dit wel érg makkelijk Eten - slaap - eten - slaap - eten - 11 uur naar bed - zeven uur pas wakker
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  woensdag 14 oktober 2009 @ 14:03:01 #263
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_73680413
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 11:15 schreef XXXKarinXXX het volgende:

[..]

Je hebt overigens wel een filmpje op hyves
Heb m gezien, maar nu is ie opeens weg
pi_73680682
Ca.ra, hopelijk gauw effect van de zantac.

Linda, wat fijn!

Mikoxx, 4 mnd

Lennon, leuk he!

Innepin, heerlijk dat wil ik de volgende prikjesronde ook wel...

Dat was uit mn hoofd
Fake it till you make it...
pi_73682653
Kijk nou Ik ben trots

Diaan, balen dat zn tandje nog niet door is...heeftie er nog veel last van? voor Lennon

Innepin, wat stoer van je meiske! Ik zie nu al op tegen de prikjes
Lotte!
Noah!
pi_73682688
Jaaa goed zo Lotte, lekker slapen!
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  woensdag 14 oktober 2009 @ 15:20:52 #267
114177 Diaan73
pi_73682814
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 15:15 schreef Linda2205 het volgende:
Kijk nou Ik ben trots

[ afbeelding ]

Diaan, balen dat zn tandje nog niet door is...heeftie er nog veel last van? voor Lennon

Innepin, wat stoer van je meiske! Ik zie nu al op tegen de prikjes
Ow wat lief en wat slaapt ze lekker

Hij is wat sneller jengelig, terwijl hij normaal een heel vrolijk mannetje is die bijna nooit jengelt. En 's nachts is het wat onrustiger. En natuurlijk het kwijlen, bijten op alles waar hij maar op kan bijten... als hij naar bed gaat, smeer ik wel zn tandvlees in met Dentinox, dat helpt best goed....
Make love, not war ☮
pi_73682832
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 15:16 schreef innepin het volgende:
Jaaa goed zo Lotte, lekker slapen!
En niet eens bij mama
Nu weet ik niet wat ik zal doen
Lotte!
Noah!
  woensdag 14 oktober 2009 @ 15:23:33 #269
114177 Diaan73
pi_73682921
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 15:21 schreef Linda2205 het volgende:

[..]

En niet eens bij mama
Nu weet ik niet wat ik zal doen
Ze ligt in de box of niet?? Gewoon even genieten...
Make love, not war ☮
pi_73682968
In de box inderdaad Diaan

Ik zit heerlijk op de bank nu, met mn eerste eten van vandaag en mn voetjes omhoog
Lotte!
Noah!
  woensdag 14 oktober 2009 @ 15:27:00 #271
114177 Diaan73
pi_73683054
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 15:24 schreef Linda2205 het volgende:
In de box inderdaad Diaan

Ik zit heerlijk op de bank nu, met mn eerste eten van vandaag en mn voetjes omhoog
prima toch!!
Make love, not war ☮
pi_73683297
Kobus was weer helemaal bijgekomen van de prijkjes

Ca.ra, hopen dat de zantac snel helpt.

Linda fijn, dat het beter gaat. Het middeltje wat jij noemt had ik in de post gezet!

Mikoxx jouw mannetjes zijn 4 maanden oud

Een tandje voor Lennon!

Innepin, heerlijk dat het goed ging na de prikjes.
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
  woensdag 14 oktober 2009 @ 15:36:24 #273
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_73683380
Linda, wat fijn joh!
pi_73683759
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 15:34 schreef Tinuviel het volgende:
Linda fijn, dat het beter gaat. Het middeltje wat jij noemt had ik in de post gezet!
Ik heb heel die post gemist Maar ik zag 'm nu inderdaad! Thnx! Weet ik in ieder geval dat ik nu het goede heb!

Cara, hoe is het met je kleine ventje?
Lotte!
Noah!
pi_73684995
Linda wat fijn dat het beter gaat En dat op de bank met de voetjes omhoog klinkt heel niet slecht
pi_73686867
Oke wie heeft er een tip. Geheel in stijl van Ria Blom probeer ik Esmee steeds vaker wakker in bed te leggen. Dus eerst eten, dan even spelen en dan naar bed. Nu ligt ze dus al een uur ingebakerd in de wieg in onze slaapkamer, maar slapen ho maar. Ze geeft af en toe een huiltje, zo om de 10 minuten eventjes, en dan is ze weer stil. Ze gaat alleen gewoon niet slapen. Moet ik haar nu gewoon maar zo laten liggen? Ze is echt klaarwakker als ik ga kijken terwijl ze nu toch echt wel eens moe zou moeten zijn na al die tijd
pi_73687092
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 17:19 schreef Stiemie het volgende:
Oke wie heeft er een tip. Geheel in stijl van Ria Blom probeer ik Esmee steeds vaker wakker in bed te leggen. Dus eerst eten, dan even spelen en dan naar bed. Nu ligt ze dus al een uur ingebakerd in de wieg in onze slaapkamer, maar slapen ho maar. Ze geeft af en toe een huiltje, zo om de 10 minuten eventjes, en dan is ze weer stil. Ze gaat alleen gewoon niet slapen. Moet ik haar nu gewoon maar zo laten liggen? Ze is echt klaarwakker als ik ga kijken terwijl ze nu toch echt wel eens moe zou moeten zijn na al die tijd
Als ze niet huilt zou ik dr laten liggen. Blijkbaar is ze tevreden zo. En als je d'r uit dr bedje haalt slaapt ze toch ook niet?
Lotte!
Noah!
pi_73687156
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 17:27 schreef Linda2205 het volgende:

[..]

Als ze niet huilt zou ik dr laten liggen. Blijkbaar is ze tevreden zo. En als je d'r uit dr bedje haalt slaapt ze toch ook niet?
Denk dat ik het ook zo zou doen!
pi_73687644
Ja dat ga ik maar doen inderdaad. Ik twijfelde alleen of het niet zielig was om haar daar zo in d'r uppie te laten liggen Maar ja als ik erbij ga zitten, gaat ze natuurlijk helemaal niet slapen.
  woensdag 14 oktober 2009 @ 19:03:13 #280
257049 Grasjes
met bloemetje
pi_73689781
Diaan, wat schattig dat filmpje! Zo blij naar je grote broer kijken die gek doet. En lekkere kliederfoto
Ik zal ook nog steeds DE kliederfoto even opzoeken en posten

Linda, wat een lieve foto en geniet ervan als ze lekker in de box slaapt! Beetje eten, beetje fokken, of zelf snel een tukkie doen op de bank met oprah winfrey op de achtergrond

Stiemie, als ze te lang wakker blijft zou ik haar nog even uit bed halen, 10 minuutjes knuffelen en weer naar bed doen. Wij doen en deden vanaf een maand of 3 ook wakker in bed leggen. Werkt over het algemeen prima Is ze nog lekker in slaap gevallen?

Innepin, ze heeft lekker geslapen dus na de prikjes. Is ze straks weer heerlijk bijgekomen
pi_73692791
Goed zeg Linda! Dat geeft de burger moed! Doorgaan zo!

Stiemie, ik zou dr ook laten liggen!

ik heb vanmi even heerlijk geslapen dankzij mijn 2 kids die ook allebei even gingen slapen.
Lars sliep heerlijk door tot zijn volgende flesje, die vervolgens helemaal leeg ging!
Het wordt nog wel wat hier!

Maar dan nachtbraken....men daar wordt je wel moe van zeg...was even vergeten dat het best wel vermoeiend is, zo'n kleine baby

Had net mijn collega aan de telefoon, die is in hetzelfde zkh als mij bevallen, en op elke verloskamer hangt een postertje met Lars en mij erop! Hadden ze wel gevraagd hoor, of ze foto's mochten gebruiken, was om het direct huid-op-huid contact na de bevalling te promoten onder de collega's! We worden nog beroemd, mijn zoon en ik!
  woensdag 14 oktober 2009 @ 20:56:02 #282
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_73693699
We zijn vandaag lekker bij Asy op visite geweest (kreeg cake in plaats van koekje, nog beter!) en hij heeft zich prima gedragen daar. Echt een verschil van dag en nacht met gisteren!
Asy heeft me een tricotdoek geleend en geleerd te knopen, en Thomas vind het echt heerlijk in de doek. Hij viel meteen in slaap, het schaap.
Ik hoop dat het zo doorzet met de Zantac, maar als ik jullie zo hoor werkt het bij jullie wel goed. Dat is fijn om te weten.

Linda, lekker dat je meisje even in de box heeft geslapen. Hopelijk zet het voor jullie ook door!
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
  woensdag 14 oktober 2009 @ 22:08:55 #283
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_73696826
Linda, wat fijn! Hopelijk krijgt Lotte nu echt de smaak te pakken en moet je binnenkort wel op zoek naar een hobby ofzo
Of krijg je tijd voor het huishouden. Dat schiet er hier in huis ook steeds weer bij in

Ca.ra, leuk dat je ook gaat dragen! En Thomas kan rechtop in de doek, zo heeft hij ook minder last van de reflux.

Karin, heb je een foto van de poster? Nu ben ik benieuwd!!

Agossie Esmee.... ik zie d'r al helemaal liggen, ingebakerd en wel en maar staren naar dat plafond. Ze had veel te verwerken, is voor haar toch een belevenis geweest vandaag

We hebben gedraagdoekmeet en er waren ook veel baby's: Tess, Fee, Hanna, Kobus, Esmee, Senna en Jair. Toby vond het zo ontspannend dat hij er bijna helemaal doorheen geslapen heeft bij mij in de draagdoek
Hij slaapt sowieso veel vandaag, dat vele drinken van gister en vannacht heeft hem zo te zien behoorlijk uitgeput. Na de meet ging ik door naar mijn moeder en daar heeft hij liggend op het grote bed vele malen naar ons geglimlacht toen hij even wakker was
.... met gevoel voor drama....
pi_73696989
Kers. ik heb de poster ergens in mijn laptop staan, ik zal morgen eens kijken of ik hem in een fatsoenlijk formaat kan krijgen om hem hier te showen.

Leuk zo'n draagmeet! ik hoop dat ik binnenkort van Mrien ga leren hoe je een draagdoek moet knopen. Het lijkt me handig en voor een baby fijn om gedragen te worden.

Wat heerlijk dat Toby zo lekker kan lachen, smeltmomentjes zijn het!
  woensdag 14 oktober 2009 @ 22:15:10 #285
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_73697085
Zeker Karin
Hij doet het niet vaak, zijn gezicht staat meestal in standje "ernstig", maar ALS hij het doet dan is dat zoooo lief!
.... met gevoel voor drama....
  donderdag 15 oktober 2009 @ 09:33:08 #286
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_73704840
Ik kom even binnenvallen. Welke jongen-mama met iets meer ervaring dan ik kan mij adviseren: Het topje van Morris'piemie lijkt een beetje rood. Doet geen pijn, komt ook geen viezigheid uit. Is dat ontstoken dan? Moet ik daarmee naar de dokter? Schoonhouden? En hoe dan?
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
  donderdag 15 oktober 2009 @ 09:36:43 #287
114177 Diaan73
pi_73704893
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 09:33 schreef Memmel het volgende:
Ik kom even binnenvallen. Welke jongen-mama met iets meer ervaring dan ik kan mij adviseren: Het topje van Morris'piemie lijkt een beetje rood. Doet geen pijn, komt ook geen viezigheid uit. Is dat ontstoken dan? Moet ik daarmee naar de dokter? Schoonhouden? En hoe dan?
Ik denk dat het misschien iets geïrriteerd is... als Lennon dat had, deed ik er soms een beetje sudocreme op... en was het wel weer snel over. Even in de gaten houden in ieder geval.
Make love, not war ☮
pi_73705034
Memmel hier geen jongensmama, dus ook geen tip. Maar wel sterkte voor Morris!

Karin ik ben nu ook wel heel benieuwd naar de poster! Leuk zeg dat ze jullie daarvoor gebruikt hebben.

En Kersjes als die kleintjes lachen is het zoooo lief!

Esmee heeft gisteren wakker in haar wiegje gelegen tot het tijd was voor de volgende voeding. Bijna op de minuut nauwkeurig ging de sirene af Ze heeft trouwens ook nog even in de box gelegen en naar de mobiel gekeken. Zo lief om te zien hoe ze de beestjes nu al echt gaat volgen

pi_73705844
Stiemie, wat een superlief filmpje, hoe ze al echt die mobiel goed in de gaten houdt

Karin, wat grappig dat jullie door het ziekenhuis hangen! En het is inderdaad vermoeiend hoor, dus lekker bijslapen als dat lukt, super in ieder geval dat ze vandaag even tegelijk sliepen! Hier probeer ik dat ook al maanden voor elkaar te krijgen, zonder succes helaas

Wat een lieve slaapfoto Linda en de kliederfoto en filmpje van Diaan zijn ook

En Kersjes, zo lief he die eerste lachjes!

Memmel, sudocreme werkt hier inderdaad ook altijd snel.

Hier gisteren weer een bezoekje aan het consultatiebureau gebracht, 7700 gram en 71 cm
We hadden wel een paar dagen een zielig mannetje, veel huilen en vooral rondgedragen willen worden . En hij begint ook opeens te huilen als je uit beeld verdwijnt, en bij het naar bed gaan 's avonds, echt weer een nieuwe fase denk ik. Vanochtend werd hij wel weer met een big smile wakker!

We zijn begonnen met wat groente/fruit hapjes, maar hij lijkt er erg veel last van te hebben, poepte ook gelijk dagenlang niet. Bij het consultatiebureau kreeg ik de tip om pruimen of kiwi te geven, dat is toch helemaal niet geschikt om mee te beginnen? Ik kan me van de oudste herinneren dat we dat pas veel later gaven. Ik was zelf begonnen met peer en wortel, en dan een aantal dagen hetzelfde. Hopelijk went hij er snel aan, want hij vind het wel lekker!
pi_73709036
Stiemie, wat een lief filmpje van Esmee!

Memmel, sterkte voor Morris. Arm ventje!

Kesjes, merk je echt verschil nu, met dat voeden tussen 22.00 en 22.30?

Jula, ik hoop dat je ventje snel weer lekker kan poepen Lekker eten is natuurlijk veel leuker als je er geen buikpijn van krijgt!

Karin, wat leuk van die poster! Ben ook wel benieuwd naar de foto!

Lotte slaapt hier alweer een uurtje of 3 in de draagdoek! Vannacht om half 5 werd ze wakker omdat ze moest poepen maar het pijn deed. Hebben jullie baby's dat ook? Ik dacht dat poepen bij baby's altijd tussen de bedrijven door ging, maar we moesten d'r echt helpen. Pinkje en dr beentjes tegen dr buik drukken enzo en toen kwam met heel veel gepiep en gekreun de boel pas los.
Vanmiddag komt de VK, eens kijken of ze echt spekkies heeft gekregen of dat het er alleen maar zo uit ziet
Lotte!
Noah!
pi_73709220
Linda, ze vertelden hier op het cb dat baby's vaak met veel geluid enzo poepen en dat het daardoor lijkt of het een hele klus is.
Is het ook dik de ontlasting of niet? Anders ook even aan de vk vragen misschien?
Bij Iris komt er eerst een hele hoop gesteun en gekreun en gepers en dan komt er poep, of soms niet. Wel sneu als ze zo'n last heeft, had Iris ook. Heb nu het idee dat het beter wordt.
pi_73709408
Nee, het was wel gewoon vloeibaar en had ook een normale BV-poep kleur (beetje oranje-achtig). Maar ze had het echt zwaar en miepte ons en zichzelf echt wakker. Ze zag er ook helemaal uit toen het eruit was

Hoe oud is Iris nu?
Lotte!
Noah!
  donderdag 15 oktober 2009 @ 12:22:14 #293
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_73709445
Memmel, kben wel een jongensmama, maar Eli is besneden, dus dat is dan anders aan de voorkant. Kan je dus niet helpen. maar ik zou denken met een hydrofielwashandje en wat lauw water bij iedere luier even goed schoonmaken.

stiemie, wat schattig esmee in de box!
heeft ze na die voeding nog wel geslapen?
mss heeft ze meer dr rust nodig, dan echt slaap. mn oma zei altijd, als je in bed ligt, rust je ook, of je nou slaapt of niet.

Linda, in het begin maakte eli ook altijd een hels kabaal bij het poepen, en liep dieppaars aan, was gewoon zachte ontlasting. mss poept ze nog niet zo efficient? dat het niet pijn doet, maar dat ze maar in het wilde weg perst, zeg maar? tenminste, ik kan me zo voorstellen dat je ook wel even handigheid moet krijgen met poepen. inmiddels is het idd dat eli ff stilstaat, geconcentreerd kijkt, wegloopt en een lekker walm achter zich laat.
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_73709508
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 12:22 schreef DaviniaHR het volgende:

Linda, in het begin maakte eli ook altijd een hels kabaal bij het poepen, en liep dieppaars aan, was gewoon zachte ontlasting. mss poept ze nog niet zo efficient? dat het niet pijn doet, maar dat ze maar in het wilde weg perst, zeg maar? tenminste, ik kan me zo voorstellen dat je ook wel even handigheid moet krijgen met poepen. inmiddels is het idd dat eli ff stilstaat, geconcentreerd kijkt, wegloopt en een lekker walm achter zich laat.
Naja, "vroeger" (in hoeverre kan je vroeger hebben in een leven van 3.5 week? ), was iedere luier een poepluier. Nu is het af en toe een heel klein beetje en 1 of 2x per dag echt veel. Dus volgens mij heeft ze er daarom wat meer moeite mee. Is dat normaal trouwens, dat dat van de een op de andere dag zo veranderd?
Lotte!
Noah!
  donderdag 15 oktober 2009 @ 12:29:08 #295
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_73709647
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 12:24 schreef Linda2205 het volgende:

[..]

Naja, "vroeger" (in hoeverre kan je vroeger hebben in een leven van 3.5 week? ), was iedere luier een poepluier. Nu is het af en toe een heel klein beetje en 1 of 2x per dag echt veel. Dus volgens mij heeft ze er daarom wat meer moeite mee. Is dat normaal trouwens, dat dat van de een op de andere dag zo veranderd?
Krijgt ze bv? Dan loopt na een ruime week of zo idd de poepproductie terug. kan zelfs terug lopen tot 1x per week.
bij fv weet ik niet. is 1x per dag minimaal toch wel nodig. (meen ik gelezen te hebben)
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_73709875
Linda, Iris is nu 10,5 week.
De wijkverpleegkundige hier vertelde dat babys ook gewoon gaan persen als ze aandrang voelen en ophouden als de aandrang weg is. Ze maken het niet af zoals wij dat doen zeg maar .Misschien daarom soms af en toe een beetje...
Iris poepte gelijk al om de week zo ongeveer en nu is het wat vaker, maar wel minder...
pi_73709946
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 12:29 schreef DaviniaHR het volgende:

[..]

Krijgt ze bv? Dan loopt na een ruime week of zo idd de poepproductie terug. kan zelfs terug lopen tot 1x per week.
bij fv weet ik niet. is 1x per dag minimaal toch wel nodig. (meen ik gelezen te hebben)
Ja, BV inderdaad. Gelukkig nog wel iedere dag een beetje en meestal dus ook 1 volle luier (van de week was het zoveel dat dr luier het niet aan kon en zij en ik helemaal onder zaten Gezellig samen onder de douche dus ) Maar goed, dan hoef ik me dus geen zorgen te maken, is het alleen maar sneu voor dr als ze er last van heeft. Thnx!
Lotte!
Noah!
  donderdag 15 oktober 2009 @ 12:48:21 #298
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_73710239
Linda, frappant dat het bij jou ook is gekomen na het beginnen met Infacol (sab simplex), dat hadden wij namelijk ook. We zijn daarna over gegaan op halve dosissen infacol, dus maar 0.25 cc. Dat scheelde el iets in het poepen, maar we zijn aan het rotzooien gebleven met darmkrampjes en nu dus ook de reflux. Het is soms moeilijk om uit te vogelen wat nou wanneer pijn doet en waardoor.
Tegenwoordig ligt hij wel overduidelijk te persen voor poep of een windje, maar hij hoeft er meestal niet van te huilen en als hij huilt dan is het maar heel zacht en heel even. Niet meer zo erg als eerst, dat was zo sneu.
pi_73710658
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 09:33 schreef Memmel het volgende:
Onze zoon heeft dat ook wel eens, het lijkt soms ook een beetje of zijn puntje dan dubbel/klem (zoiets) zat in de luier. Ik smeer er vaseline op, dat helpt goed.
pi_73710702
Ow, nee hoor! Ze poept al langer niet meer zoveel als in het begin! Maar vannacht was wel de eerste keer dat ze er wakker van werd. We hebben nu ook niet de volledige dosis. Ze mag 15 druppeltjes per keer en ze krijgt er maar 10. Dan is er een beetje speling voor als ze ineens heel vaak wil drinken. En het werkt goed, dus dan heeft ze die 5 extra ook niet nodig.

Vervelend van de Reflux ook van je mannetje. Helpen de medicijnen die je hebt gekregen of merk je dat nog niet?
Lotte!
Noah!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')