ze ruiken daarna wel enorm nfris uit hun mondjequote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:42 schreef Ca.ra het volgende:
Ik heb net de medicijnen voor Thomas opgehaald, het is Zantac geworden. Hij slaapt nog van het wandelen met de kinderwagen, dus ik wacht nog maar even met geven. Ik heb al wel zelf even geproefd en dat spul is best viesIk ben benieuwd....
Oh hij meld zich, daar gaan we!
3 keer dus hè, 1 keer een echte fles tussen de middag (zonder pap o.i.d.) en 2 keer op een dag ('s morgens en 's avonds) een bordje pap. De middag fles is een fles van 200cc. Mila eet 1 sneetje brood. Hoeveel avondeten, ik maak haar avondeten een beetje op gevoel, en de enkele keer dat ze een potje eet dan gaat dat helemaal op dus het zal daar ongeveer gelijk aan staan.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:07 schreef Tinuviel het volgende:
[..]
Raissa maar twee ker flesjes/ pap. Dat is idd niet zo veel meer. Hoe veel sneetjes brood eet Mila en hoeveel avondeten ongeveer? Is het niet ook belangrijk hoe vol de flesjes zijn?
Heb geen foto....quote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:04 schreef mikoxx het volgende:
Oeh... gezellig zo saampjes in bad hé, Karin?Foto?
Roy... da's vervelend zeg. Beterschap, hopelijk gaat het snel beter met je. Dan kan je mama ook weer een beetje bijkomen.
Cara, jullie gaan ervoor! Succes! En idd, het is gewoon niet allemaal rozengeur en maneschijn, tuurlijk niet. Mensen die dát beweren, geloof ik allang niet meer. Wat je zegt, van je af schrijven helpt enorm, en ook weten dat je lang niet de enige bent sterkt je. Dat heb ik zelf ook gemerkt.
Uit het oog uit het hart dus... maar ik denk dat het wel goedkomt dan hoor. Lennon wil ook het liefst door mij gevoerd worden, Peace is erg voorzichtig, langzaam en heeft minder geduld om te geven. Dat merkt hij wel. Op kdv en bij mijn ouders gaat het altijd goed eigenlijk.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:32 schreef _Ingrid_ het volgende:
Ik las het Diaan, Kim heeft het amper gehad, dus wel ff wennen.
Djeez zei al ik er niet ben, boodschappen doen ofzo, dan is het geen probleem.
Dus ik ga er vanuit dat het morgen goed gaat. (dan moet hij naar mijn ouders omdat Kim naar het ziekenhuis moet)
Diaan wat een leuk filmpje!
Ik had gister geen tijd, maar de nacht ging wel redelijk. Ze sliep om kwart voor 11, tot iets na 3en, en kwam daarna iedere 2 uur. Maar ze viel wel meteen weer in slaap, dus dat was mooi. Gister heb ik iets tegen krampjes gekregen bij de apotheek (Sab Simplex) en ze lijkt er goed op te reageren. Nog wel brullen af en toe, maar ook heel veel scheetjesquote:
Heb m gezien, maar nu is ie opeens wegquote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:15 schreef XXXKarinXXX het volgende:
[..]
Je hebt overigens wel een filmpje op hyves
Ow wat lief en wat slaapt ze lekkerquote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:15 schreef Linda2205 het volgende:
Kijk nouIk ben trots
[ afbeelding ]
Diaan, balen dat zn tandje nog niet door is...heeftie er nog veel last van?voor Lennon
Innepin, wat stoer van je meiske! Ik zie nu al op tegen de prikjes
Ze ligt in de box of niet?? Gewoon even genieten...quote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:21 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
En niet eens bij mama![]()
Nu weet ik niet wat ik zal doen![]()
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:24 schreef Linda2205 het volgende:
In de box inderdaad Diaan
Ik zit heerlijk op de bank nu, met mn eerste eten van vandaag en mn voetjes omhoog
Ik heb heel die post gemistquote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:34 schreef Tinuviel het volgende:
Linda fijn, dat het beter gaat. Het middeltje wat jij noemt had ik in de post gezet!
Als ze niet huilt zou ik dr laten liggen. Blijkbaar is ze tevreden zo. En als je d'r uit dr bedje haalt slaapt ze toch ook niet?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:19 schreef Stiemie het volgende:
Oke wie heeft er een tip. Geheel in stijl van Ria Blom probeer ik Esmee steeds vaker wakker in bed te leggen. Dus eerst eten, dan even spelen en dan naar bed. Nu ligt ze dus al een uur ingebakerd in de wieg in onze slaapkamer, maar slapen ho maar. Ze geeft af en toe een huiltje, zo om de 10 minuten eventjes, en dan is ze weer stil. Ze gaat alleen gewoon niet slapen. Moet ik haar nu gewoon maar zo laten liggen? Ze is echt klaarwakker als ik ga kijken terwijl ze nu toch echt wel eens moe zou moeten zijn na al die tijd
Denk dat ik het ook zo zou doen!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:27 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Als ze niet huilt zou ik dr laten liggen. Blijkbaar is ze tevreden zo. En als je d'r uit dr bedje haalt slaapt ze toch ook niet?
Ik denk dat het misschien iets geïrriteerd is... als Lennon dat had, deed ik er soms een beetje sudocreme op... en was het wel weer snel over. Even in de gaten houden in ieder geval.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 09:33 schreef Memmel het volgende:
Ik kom even binnenvallen. Welke jongen-mama met iets meer ervaring dan ik kan mij adviseren: Het topje van Morris'piemie lijkt een beetje rood. Doet geen pijn, komt ook geen viezigheid uit. Is dat ontstoken dan? Moet ik daarmee naar de dokter? Schoonhouden? En hoe dan?
Naja, "vroeger" (in hoeverre kan je vroeger hebben in een leven van 3.5 week?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 12:22 schreef DaviniaHR het volgende:
Linda, in het begin maakte eli ook altijd een hels kabaal bij het poepen, en liep dieppaars aan, was gewoon zachte ontlasting. mss poept ze nog niet zo efficient? dat het niet pijn doet, maar dat ze maar in het wilde weg perst, zeg maar? tenminste, ik kan me zo voorstellen dat je ook wel even handigheid moet krijgen met poepen. inmiddels is het idd dat eli ff stilstaat, geconcentreerd kijkt, wegloopt en een lekker walm achter zich laat.
Krijgt ze bv? Dan loopt na een ruime week of zo idd de poepproductie terug. kan zelfs terug lopen tot 1x per week.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 12:24 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Naja, "vroeger" (in hoeverre kan je vroeger hebben in een leven van 3.5 week?), was iedere luier een poepluier. Nu is het af en toe een heel klein beetje en 1 of 2x per dag echt veel. Dus volgens mij heeft ze er daarom wat meer moeite mee. Is dat normaal trouwens, dat dat van de een op de andere dag zo veranderd?
Ja, BV inderdaad. Gelukkig nog wel iedere dag een beetje en meestal dus ook 1 volle luier (van de week was het zoveel dat dr luier het niet aan kon en zij en ik helemaal onder zatenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 12:29 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]
Krijgt ze bv? Dan loopt na een ruime week of zo idd de poepproductie terug. kan zelfs terug lopen tot 1x per week.
bij fv weet ik niet. is 1x per dag minimaal toch wel nodig. (meen ik gelezen te hebben)
Onze zoon heeft dat ook wel eens, het lijkt soms ook een beetje of zijn puntje dan dubbel/klem (zoiets) zat in de luier. Ik smeer er vaseline op, dat helpt goed.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 09:33 schreef Memmel het volgende:
Ik kom even binnenvallen. Welke jongen-mama met iets meer ervaring dan ik kan mij adviseren: Het topje van Morris'piemie lijkt een beetje rood. Doet geen pijn, komt ook geen viezigheid uit. Is dat ontstoken dan? Moet ik daarmee naar de dokter? Schoonhouden? En hoe dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |