abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 14 oktober 2009 @ 11:12:35 #251
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_73675037
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 10:42 schreef Ca.ra het volgende:
Ik heb net de medicijnen voor Thomas opgehaald, het is Zantac geworden. Hij slaapt nog van het wandelen met de kinderwagen, dus ik wacht nog maar even met geven. Ik heb al wel zelf even geproefd en dat spul is best vies Ik ben benieuwd....

Oh hij meld zich, daar gaan we!
ze ruiken daarna wel enorm nfris uit hun mondje
Roy vind alleen het eerste slokje vies, daarna gaat het goed (wij geven door middel van een spuitje)
en daarna drinken bij mama

Ging Thomas accoord?
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_73675071
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 10:07 schreef Tinuviel het volgende:

[..]

Raissa maar twee ker flesjes/ pap. Dat is idd niet zo veel meer. Hoe veel sneetjes brood eet Mila en hoeveel avondeten ongeveer? Is het niet ook belangrijk hoe vol de flesjes zijn?

3 keer dus hè, 1 keer een echte fles tussen de middag (zonder pap o.i.d.) en 2 keer op een dag ('s morgens en 's avonds) een bordje pap. De middag fles is een fles van 200cc. Mila eet 1 sneetje brood. Hoeveel avondeten, ik maak haar avondeten een beetje op gevoel, en de enkele keer dat ze een potje eet dan gaat dat helemaal op dus het zal daar ongeveer gelijk aan staan.
pi_73675137
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 11:04 schreef mikoxx het volgende:
Oeh... gezellig zo saampjes in bad hé, Karin? Foto?

Roy... da's vervelend zeg. Beterschap, hopelijk gaat het snel beter met je. Dan kan je mama ook weer een beetje bijkomen.

Cara, jullie gaan ervoor! Succes! En idd, het is gewoon niet allemaal rozengeur en maneschijn, tuurlijk niet. Mensen die dát beweren, geloof ik allang niet meer. Wat je zegt, van je af schrijven helpt enorm, en ook weten dat je lang niet de enige bent sterkt je. Dat heb ik zelf ook gemerkt.
Heb geen foto....
vond het al een hele prestatie om in mijn eentje 2 kids in bad te doen
Foto's doen we de volgende keer!

Feli met de 4 maand-mijlpaal!

Je hebt overigens wel een filmpje op hyves
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  woensdag 14 oktober 2009 @ 11:17:44 #254
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_73675238
Binnen 3 dagen had de huisarts gezegd.

Hij vond het heeeel vies, keek me echt aan met zo'n blik van 'Mama wat doe je me nu weer aan?' en was echt van blegh-blegh aan het doen met zijn tong. Maar snel aangelegd en nu ligt hij lekker te drinken.

En als hij dan klaar is gaan we bij Asy op visite.
Maar ik krijg geen koekje van dr
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_73675453
Cara Tyler heeft al een aantal maanden Zantac. Na 1dag was hij er al aan gewend. Moet je het ook met een spuitje geven? Gaat heel goed hier, gewoon in het wangzakje spuiten.
Vanmorgen half uurtje na de fles weer in bed gelegd. Hij bleef mopperen, paar keer gekeken en toen ineens een enorme golf zuur. Zo zielig! Toen maar snel eruit gehaald.

Sindsdien is hij lekker aan het spelen met en zonder Kim. En maar lachen als hij mij ziet.
Nadeel, naar de wc gaan is brullen. Uit het zicht zijn, is brullen.
Papa geeft de fles, fruit, avondeten 1 slokje/hapje en dan brullen. Doe ik het, niks aan de hand.
  woensdag 14 oktober 2009 @ 11:27:34 #256
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_73675589
Ingrid, het is natuurlijk ook de tijd van het eenkennig kunnen worden.. het begint toch zo vanaf 9 maanden?

Ca.ra ik hoop dat de Zantac helpt.

Mikoxx, gefeliciteerd met de 4 maanden!!

Ik vond nog een kliederfoto van Lennon:

En afgelopen zaterdag zijn we bij een indoor speeltuin geweest en ging Twan salto's maken op het springkussen. Zo reageerde Lennon erop GELUID AAN DOEN: wel een beetje slechte kwaliteit, maar het gaat om het geluid ;0

Make love, not war ☮
pi_73675741
Ik las het Diaan, Kim heeft het amper gehad, dus wel ff wennen.
Djeez zei al ik er niet ben, boodschappen doen ofzo, dan is het geen probleem.
Dus ik ga er vanuit dat het morgen goed gaat. (dan moet hij naar mijn ouders omdat Kim naar het ziekenhuis moet)
Diaan wat een leuk filmpje!
  woensdag 14 oktober 2009 @ 11:36:30 #258
114177 Diaan73
pi_73675901
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 11:32 schreef _Ingrid_ het volgende:
Ik las het Diaan, Kim heeft het amper gehad, dus wel ff wennen.
Djeez zei al ik er niet ben, boodschappen doen ofzo, dan is het geen probleem.
Dus ik ga er vanuit dat het morgen goed gaat. (dan moet hij naar mijn ouders omdat Kim naar het ziekenhuis moet)
Diaan wat een leuk filmpje!
Uit het oog uit het hart dus... maar ik denk dat het wel goedkomt dan hoor. Lennon wil ook het liefst door mij gevoerd worden, Peace is erg voorzichtig, langzaam en heeft minder geduld om te geven. Dat merkt hij wel. Op kdv en bij mijn ouders gaat het altijd goed eigenlijk.

We merken ook wel dat als Lennon ergens last van heeft, hij het liefst bij mij zit. Dan is hij sneller rustig te krijgen en gaat lekker tegen me aan liggen. Zoals Peace zei: tegen een moeder kan geen vader op.

moet Kim blijven ook?
Make love, not war ☮
pi_73676024
Ik heb nog een filmpje waar Tyler leuk speelt. Ff kijken hoe ik dat ook alweer kan posten.

Kim moet als het goed is niet blijven. Maar ligt eraan hoe laat ze aan de beurt is en hoe het gaat als ze weer wakker is.
Tyler wil erg graag met haar spelen, wat steeds vaker goed gaat. Leuk om te zien.
pi_73677438
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 08:56 schreef Stiemie het volgende:
Hoe is het vannacht gegaan Linda?

Ik had gister geen tijd, maar de nacht ging wel redelijk. Ze sliep om kwart voor 11, tot iets na 3en, en kwam daarna iedere 2 uur. Maar ze viel wel meteen weer in slaap, dus dat was mooi. Gister heb ik iets tegen krampjes gekregen bij de apotheek (Sab Simplex) en ze lijkt er goed op te reageren. Nog wel brullen af en toe, maar ook heel veel scheetjes Gister overdag heeft ze zelfs 2 slaapjes gedaan en gisteravond ben ik om 9u met d'r in ons bed gaan liggen, zij aan mijn kant en ik aan Ronny's kant en toen is ze zelf ingeslapen, zonder speentje, zonder pink, zonder in slaap wiegen, zonder knuffelen En nu slaapt ze bij me in de draagdoek. Eerst was het weer brullen en afzetten met d'r armpjes, maar nu ligt ze heerlijk tegen me aan

Seb die loopt, wat goed man

Oeke, hoe is het met Kobus, zo na z'n prikjes? En Diaan, was het inderdaad een tandje bij Lennon?
Lotte!
Noah!
  woensdag 14 oktober 2009 @ 12:47:33 #261
114177 Diaan73
pi_73678119
Linda, er zit nu een bobbel op zn tandvlees, dus ik denk dat er idd een tandje zit aan te komen, maar hij is nog niet door.

En wat fijn dat het middeltje lijkt te helpen

[ Bericht 25% gewijzigd door Diaan73 op 14-10-2009 12:57:06 ]
Make love, not war ☮
pi_73678255
Linda, je klinkt al een stuk vrolijker! Wat kan dat schelen dan hè, als er maar íets van vooruitgang in zit. Er is hoop!

Seb aan de wandel (of had ik dat al gezegd? Ik word seniel )
Oeke, hier ook al zo'n slaperdje na de prikjes. Ongezellig ja, maar ik had me op het ergste voorbereid (koorts, huilen, overstuur, niet slapen, niet eten) en dan was dit wel érg makkelijk Eten - slaap - eten - slaap - eten - 11 uur naar bed - zeven uur pas wakker
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  woensdag 14 oktober 2009 @ 14:03:01 #263
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_73680413
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 11:15 schreef XXXKarinXXX het volgende:

[..]

Je hebt overigens wel een filmpje op hyves
Heb m gezien, maar nu is ie opeens weg
pi_73680682
Ca.ra, hopelijk gauw effect van de zantac.

Linda, wat fijn!

Mikoxx, 4 mnd

Lennon, leuk he!

Innepin, heerlijk dat wil ik de volgende prikjesronde ook wel...

Dat was uit mn hoofd
Fake it till you make it...
pi_73682653
Kijk nou Ik ben trots

Diaan, balen dat zn tandje nog niet door is...heeftie er nog veel last van? voor Lennon

Innepin, wat stoer van je meiske! Ik zie nu al op tegen de prikjes
Lotte!
Noah!
pi_73682688
Jaaa goed zo Lotte, lekker slapen!
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  woensdag 14 oktober 2009 @ 15:20:52 #267
114177 Diaan73
pi_73682814
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 15:15 schreef Linda2205 het volgende:
Kijk nou Ik ben trots

[ afbeelding ]

Diaan, balen dat zn tandje nog niet door is...heeftie er nog veel last van? voor Lennon

Innepin, wat stoer van je meiske! Ik zie nu al op tegen de prikjes
Ow wat lief en wat slaapt ze lekker

Hij is wat sneller jengelig, terwijl hij normaal een heel vrolijk mannetje is die bijna nooit jengelt. En 's nachts is het wat onrustiger. En natuurlijk het kwijlen, bijten op alles waar hij maar op kan bijten... als hij naar bed gaat, smeer ik wel zn tandvlees in met Dentinox, dat helpt best goed....
Make love, not war ☮
pi_73682832
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 15:16 schreef innepin het volgende:
Jaaa goed zo Lotte, lekker slapen!
En niet eens bij mama
Nu weet ik niet wat ik zal doen
Lotte!
Noah!
  woensdag 14 oktober 2009 @ 15:23:33 #269
114177 Diaan73
pi_73682921
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 15:21 schreef Linda2205 het volgende:

[..]

En niet eens bij mama
Nu weet ik niet wat ik zal doen
Ze ligt in de box of niet?? Gewoon even genieten...
Make love, not war ☮
pi_73682968
In de box inderdaad Diaan

Ik zit heerlijk op de bank nu, met mn eerste eten van vandaag en mn voetjes omhoog
Lotte!
Noah!
  woensdag 14 oktober 2009 @ 15:27:00 #271
114177 Diaan73
pi_73683054
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 15:24 schreef Linda2205 het volgende:
In de box inderdaad Diaan

Ik zit heerlijk op de bank nu, met mn eerste eten van vandaag en mn voetjes omhoog
prima toch!!
Make love, not war ☮
pi_73683297
Kobus was weer helemaal bijgekomen van de prijkjes

Ca.ra, hopen dat de zantac snel helpt.

Linda fijn, dat het beter gaat. Het middeltje wat jij noemt had ik in de post gezet!

Mikoxx jouw mannetjes zijn 4 maanden oud

Een tandje voor Lennon!

Innepin, heerlijk dat het goed ging na de prikjes.
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
  woensdag 14 oktober 2009 @ 15:36:24 #273
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_73683380
Linda, wat fijn joh!
pi_73683759
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 15:34 schreef Tinuviel het volgende:
Linda fijn, dat het beter gaat. Het middeltje wat jij noemt had ik in de post gezet!
Ik heb heel die post gemist Maar ik zag 'm nu inderdaad! Thnx! Weet ik in ieder geval dat ik nu het goede heb!

Cara, hoe is het met je kleine ventje?
Lotte!
Noah!
pi_73684995
Linda wat fijn dat het beter gaat En dat op de bank met de voetjes omhoog klinkt heel niet slecht
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')