Dan zou ik zelf eerder een combi hypo-allergeen/moedermelk meegeven naar het logeeradres, zodat je minder hoeft te kolven.quote:Op maandag 12 oktober 2009 09:30 schreef MamaNik het volgende:
Je kan met BV af en toe een flesje hypo allergeen geven he! Dan kan je misschien een vooraadje aanleggen wat sneller.
Dat met die vingers doet Leander ook ja. Soms ook 2 handen. En maar kokhalzenquote:Op maandag 12 oktober 2009 09:34 schreef Vicky het volgende:
MeNicole, wat bij Tess heel erg hielp was d'r in de wipper zetten, en dan voor d'r gaan zitten..
Leuk hoor dat Tess d'r vingers in d'r mond stopt, alleen stopt ze ze regelmatig te ver en dan is het kokken...
Oh nee, maar ik bedoel ook niet dat het chronisch is hoor, maar het kuchje deed me aan haar denken, vandaar dat ik aan maagzuur dacht/denk. Maar gek genoeg lijkt het alleen 's avonds te zijn.quote:Op zondag 11 oktober 2009 22:24 schreef huuphuup het volgende:
BE wat sneu. Hopelijk voelt hij zich snel beter. Chronisch maagzuurprobleem hoop ik toch niet voor hem![]()
Eerst zat haar hoofdje op -1 en daarna op -2 vandaar. Maar als ik zelf meet, zit ze wel weer op -1 inmiddels. Of ze heeft nooit op -2 gezeten, dat kan ook nog. Het gaat natuurlijk om millimeters, dus een meetfout is snel gemaakt.quote:Op maandag 12 oktober 2009 07:38 schreef Fuente het volgende:
GWS, wat een gedoe zeg! Groeit haar hoofdje dan langzamer ofzo?
Heftig zeg.quote:Gisteren zijn we met de kinderen naar de dierentuin geweest (in Nordhorn). Het was heerlijk rustig, maar bij thuiskomst ging Merel finaal door het lint. Was de eerste keer sinds afgelopen augustus (na de verjaardag van Sara). Ze was ontroostbaar. Het is ook echt naar om te zien, van alle inspanning van het huilen gaat ze uiteindelijk echt letterlijk trillen en schudden. Uiteindelijk kreeg B. haar rustig (normaal is het bij mij, dus op zich fijn dat het bij hem nu lukte!). En rond 21:00 sliep ze.
Nu is ze weer de vrolijkheid zelve, op haar wallen onder d'r ogen na dan
quote:Op maandag 12 oktober 2009 08:01 schreef MamaNik het volgende:
Sorry sorry sorry nog niet bijgelezen maar moet even jompelen voor 1 van mijn 2 jongetjes!![]()
R. rolt van zijn buik naar zijn rug!! Hij moest er zelf om lachenJAHOEEEE, andersom kan die het nog niet
V. zat echt te kijken van huh dat wil ik ook wel, maar na een paar keer proberen ging die toch eerst maar even slapen!
Zo schattig zoals hij achter je aan kroopquote:Op maandag 12 oktober 2009 13:57 schreef bodpa09 het volgende:
Ik heb Senna gezien! Wat een zoet meisje is dat zeg, echt een poppetje! Leuke ouders ook!![]()
' k Hoef ook niet meer te twijfelen of M. eenkennig is, da's overduidelijk, dat is hij. Hij wilde vooral bij mij, op mij of aan mij, maar dat trok later bij. Tis ook sprongetjestijd, dat helpt natuurlijk niet.
De kleertjes zijn dus onderweg Oeke. Ik kon het gisteren toch niet laten, nog even een foto van onze gespierde spijker in badpak gemaakt:
[ afbeelding ]
Oh! En mijnheer sloofde zich een beetje uit voor Senna, ging opeens heel lang los staan!
maar ondertussen een gat in de dag slapen zeker!quote:Op maandag 12 oktober 2009 15:03 schreef mikoxx het volgende:
Pffff hier net een boos manneke naar bed gebracht, hij was wel moe, maar was zooo boos dat hij naar bed moest. Tjongejonge, wat kan een manneke van 4 maanden dan heftig protesteren zeg
Hij ligt nu nog maar net, hoop dat ie even blijft slapen idd.... Gek kind, moe zijn en niet naar bed willen. Daar snap ik niks van hoorquote:Op maandag 12 oktober 2009 15:15 schreef XXXKarinXXX het volgende:
[..]
maar ondertussen een gat in de dag slapen zeker!
Tja we willen wel met onze kids ruilen....gewoon de halve dag (of langer) mogen slapen....heerlijk!quote:Op maandag 12 oktober 2009 15:19 schreef mikoxx het volgende:
[..]
Hij ligt nu nog maar net, hoop dat ie even blijft slapen idd.... Gek kind, moe zijn en niet naar bed willen. Daar snap ik niks van hoor![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |