abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73602146
Hmm Leander maakt er qau voeding echt ene potje van nu. Hij is zo nieuwsgierig wat er om hem heen gebeurd dat ie vergeet te drinken Zelfs in een donkere slaapkamer ziet ie vanalles. Ligt ie gewoon te lachen tegen vanalles. Probleem is alleen dat ie het dan 's nachts allemaal in moet halen. Dus zo;n beetje om de 2 uur En nu zijn we allemaal moe en chaggie
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_73602173
MeNicole, wat bij Tess heel erg hielp was d'r in de wipper zetten, en dan voor d'r gaan zitten..

Leuk hoor dat Tess d'r vingers in d'r mond stopt, alleen stopt ze ze regelmatig te ver en dan is het kokken...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  maandag 12 oktober 2009 @ 10:03:26 #53
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_73602704
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 09:30 schreef MamaNik het volgende:

Je kan met BV af en toe een flesje hypo allergeen geven he! Dan kan je misschien een vooraadje aanleggen wat sneller.
Dan zou ik zelf eerder een combi hypo-allergeen/moedermelk meegeven naar het logeeradres, zodat je minder hoeft te kolven.

Wel nog één (of twee?) keer kolven tijdens de nacht en ook de voedingen die ze normaal drinkt, om de niet gedronken voedingen op te vangen, anders kan je productie eronder lijden.
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
  Moderator maandag 12 oktober 2009 @ 10:04:41 #54
5428 crew  miss_sly
pi_73602723
Misschien ook de termijn van al die babietjes die ineens weer vaak komen. Senna ook: 9-11-1-3-5-7-9 uur, bijna op de minuut af na twee uur elke keer. Regeldagen, sprongetje, de herfst ?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_73602740
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 09:34 schreef Vicky het volgende:
MeNicole, wat bij Tess heel erg hielp was d'r in de wipper zetten, en dan voor d'r gaan zitten..

Leuk hoor dat Tess d'r vingers in d'r mond stopt, alleen stopt ze ze regelmatig te ver en dan is het kokken...
Dat met die vingers doet Leander ook ja. Soms ook 2 handen. En maar kokhalzen
Maar met de wipper heb ik al geprobeert. Kan ie ook om zich heen kijken. En hij gaat zo rechtop zitten ook nog
pi_73602855
Hoorde ik iemand iets zeggen over moe zijn?

Het hoort erbij met een baby, ik weet het. Maar eigenlijk is het toch best een gemeen trucje van de natuur: eerst ben je 9 maanden zwanger wat ten koste gaat van je nachtrust en je algemene lichamelijke gesteldheid. Krakkemikkig als je vaak toch wel bent moet je beginnen aan de grootste en zwaarste klus van je leven: je kind op de wereld zetten. En na deze slopende marathon heb je nog eens weken (maanden? jaren???)lang weinig tot geen nachtrust.
Maar ja, als dan je baby met z'n tandeloze bekkie dat nog nadruipt van de melk naar je glimlacht... dan smelt je gewoon en is de (over)vermoeidheid even heel ver te zoeken
.... met gevoel voor drama....
pi_73602998
Ik hoop ook dat het gewoon een sprongetje is en dat ie morgen gewoon weer doet wat ie altijd doet.
Kers dat hbe ik ook wel hoor. Als ie dan 's nachts na het drinken nog even bij ons in bed ligt te lachen enzo dan vergeet ik ook zo weer dat ik moe ben enzo. Maar Leander slaapt op deze manier zelf gewoon bijna niet. Normaal van 20:00 tot 06:00 en nu dus om de 2 uur een uur wakker. En laat ik zeggen dat ie er niet vrolijker van word
  maandag 12 oktober 2009 @ 11:42:50 #58
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_73604868
Wij zijn dit weekend naar opa en oma in Dokkum geweest met Lennon. Die ziet hij niet zo vaak, zul je net zien dat hij uitgerekend dit weekend (weer) last heef van tandenpijn. Het begon vrijdag overdag, 's avonds ook onrustig: koorts en huilen, na een zetpil toch nog de nacht doorgeslapen. Zaterdags in de auto wat onrustig maar later wel weer lekker vrolijk. We zijn naar een indoorspeeltuin geweest en daar heeft hij zich ook prima vermaakt... had zelfs sjans met een meisje van 10 maanden die hem een kusje ging geven . 's Avonds heeft hij gelukkig ook goed geslapen en gisteren overdag ging het ook best redelijk. Vannacht rond 3 uur was het weer mis... huilen van de pijn, wlde geen water, geen voeding, helemaal niets van dat alles. Hij had lichte verhoging en toen toch maar een zetpil gegeven. Na ong. een half uur sliep hij gelukkig weer. Ik heb hem vanmorgen niet om 7 uur wakker gemaakt maar gewoon laten slapen totdat hij uit zichzelf wakker werd. Gelukkig had hij toen geen koorts meer en kon ik hem toch gewoon naar kdv brengen. moet zelf werken vandaag. Ik hoop dat het vandaag verder goed gaat.... maar ben voor de zekerheid toch maar de met de auto naar mn werk gegaan, kan ik zo weg als het niet goedgaat.

Ik ga vanavond even bijlezen... nu weer verder met werken.
Make love, not war ☮
pi_73609300
Ik heb Senna gezien! Wat een zoet meisje is dat zeg, echt een poppetje! Leuke ouders ook!

' k Hoef ook niet meer te twijfelen of M. eenkennig is, da's overduidelijk, dat is hij. Hij wilde vooral bij mij, op mij of aan mij , maar dat trok later bij. Tis ook sprongetjestijd, dat helpt natuurlijk niet.

De kleertjes zijn dus onderweg Oeke. Ik kon het gisteren toch niet laten, heb nog even een foto van onze gespierde spijker in badpak gemaakt.

Oh! En mijnheer sloofde zich een beetje uit voor Senna, ging opeens heel lang los staan!

[ Bericht 7% gewijzigd door bodpa09 op 13-10-2009 07:54:05 ]
  maandag 12 oktober 2009 @ 14:28:20 #60
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_73610254
ik heb gewoon een heel ander kind
Weet nu niet ofdat het nu al van die zantac komt hoor, want spugen doen we nog steeds ook qua hoeveelheid.
en drinken doen we ook nog redelijk veel, maar tussendoor geen aldoor gehuil,niet alleen maar bij ons willen zijn (niet dat we dat vervelend vonden hoor, maar het was lastig)
Roy geniet ook gewoon nu van zijn box, zijn speelkleed, als hij nu bij ons ligt zien we hem ook steeds meer lachen.
hij lijkt tevredener.
de nachten sliep hij al even door, maar vanmorgen ineens tot half 8 voorheen 06.00 uur.

en vanmorgen na een fijne wandeling van dik 2 uur ligt meneertje sinds 12 uur lekker te slapen

alleen nu moet hij wel snel gaan komen want ik plop bijna uit elkaar....
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_73610395
Wat een leukerd Bodpa!

Wat fijn Bar! Super als het idd helpt!

Terug van het cb: alles goed en 2e ronde prikjes binnen. Meneer ligt meteen te slapen, dus hopelijk heeft hij er minder last van dan de eerste keer, toen was het de hele middag en avond brullen
Hij was weer lekker gegroeid, 7,3 kg en 64 cm.

Ze konden me alleen niet helpen met zijn honger, ze zouden nog wat uitzoeken en terug bellen, maar tot nu toe is het advies om de flessen in 2 delen te geven met een kwartier ertussen, denk niet dat dat helpt maagoe

En hij was zo vrolijk aan het kletsen en bewegen en toen kwamen de prikjes
pi_73610637
Poepie is Senna, he?
Maar jouw zoon is ook een stoere knappe! In het zwempakje Dat past Ko wel.

Arme Lennon, zo'n tandenpijn. Hopelijk heeft hij het ergste weer even gehad.

Wij zijn vanochtend naar het cb geweest. Helemaal goedgekeurd weer. Prikken gehad en 7 maanden rust. Ze stond best open voor Rapley dus dat is fijn. Over minder dan 2 maanden al vast voedsel! Gaat het snel zeg.

Ko is lekker spekkig: 7550 gram! en al 66 cm!
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_73611015
bar, wat super!!!!!!

cb-gangers met mooie scores, feli!
Hopelijk brengen de prikjes niet teveel ellende met zich mee.....
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  maandag 12 oktober 2009 @ 14:51:42 #64
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_73611066
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 22:24 schreef huuphuup het volgende:
BE wat sneu. Hopelijk voelt hij zich snel beter. Chronisch maagzuurprobleem hoop ik toch niet voor hem
Oh nee, maar ik bedoel ook niet dat het chronisch is hoor, maar het kuchje deed me aan haar denken, vandaar dat ik aan maagzuur dacht/denk. Maar gek genoeg lijkt het alleen 's avonds te zijn.
Nou ja goed, we zien het wel...

*verder lezen...
  maandag 12 oktober 2009 @ 14:59:32 #65
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_73611346
Oeh... zieke kindjes.. beterschap!

Kersjes, wat heb je dat mooi verwoord: zo is het!
  maandag 12 oktober 2009 @ 15:01:11 #66
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_73611409
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 07:38 schreef Fuente het volgende:

GWS, wat een gedoe zeg! Groeit haar hoofdje dan langzamer ofzo?
Eerst zat haar hoofdje op -1 en daarna op -2 vandaar. Maar als ik zelf meet, zit ze wel weer op -1 inmiddels. Of ze heeft nooit op -2 gezeten, dat kan ook nog. Het gaat natuurlijk om millimeters, dus een meetfout is snel gemaakt.
quote:
Gisteren zijn we met de kinderen naar de dierentuin geweest (in Nordhorn). Het was heerlijk rustig, maar bij thuiskomst ging Merel finaal door het lint. Was de eerste keer sinds afgelopen augustus (na de verjaardag van Sara). Ze was ontroostbaar. Het is ook echt naar om te zien, van alle inspanning van het huilen gaat ze uiteindelijk echt letterlijk trillen en schudden. Uiteindelijk kreeg B. haar rustig (normaal is het bij mij, dus op zich fijn dat het bij hem nu lukte!). En rond 21:00 sliep ze.
Nu is ze weer de vrolijkheid zelve, op haar wallen onder d'r ogen na dan
Heftig zeg. Dat heeft Annicka gelukkig nooit, die is alleen maar zo druk dat ze overdag nauwelijks slaapt...
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
  maandag 12 oktober 2009 @ 15:03:39 #67
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_73611480
Pffff hier net een boos manneke naar bed gebracht, hij was wel moe, maar was zooo boos dat hij naar bed moest. Tjongejonge, wat kan een manneke van 4 maanden dan heftig protesteren zeg
  maandag 12 oktober 2009 @ 15:05:41 #68
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_73611541
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 08:01 schreef MamaNik het volgende:
Sorry sorry sorry nog niet bijgelezen maar moet even jompelen voor 1 van mijn 2 jongetjes!

R. rolt van zijn buik naar zijn rug!! Hij moest er zelf om lachen JAHOEEEE, andersom kan die het nog niet
V. zat echt te kijken van huh dat wil ik ook wel, maar na een paar keer proberen ging die toch eerst maar even slapen!

Mijn ervaring is dat nr 2 snel volgt! Goed voorbeeld doet volgen natuurlijk! Leuk om te zien he?
  Moderator maandag 12 oktober 2009 @ 15:11:23 #69
5428 crew  miss_sly
pi_73611748
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 13:57 schreef bodpa09 het volgende:
Ik heb Senna gezien! Wat een zoet meisje is dat zeg, echt een poppetje! Leuke ouders ook!

' k Hoef ook niet meer te twijfelen of M. eenkennig is, da's overduidelijk, dat is hij. Hij wilde vooral bij mij, op mij of aan mij , maar dat trok later bij. Tis ook sprongetjestijd, dat helpt natuurlijk niet.

De kleertjes zijn dus onderweg Oeke. Ik kon het gisteren toch niet laten, nog even een foto van onze gespierde spijker in badpak gemaakt:

[ afbeelding ]

Oh! En mijnheer sloofde zich een beetje uit voor Senna, ging opeens heel lang los staan!
Zo schattig zoals hij achter je aan kroop Het is zo'n heelrijk kereltje, met lekkere ondeugende oogjes. Misschien wel zo rustig dat hij nog wat eenkennig is

En stoer, hij heeft echt indruk gemaakt op Senna, hij stond echt lang los
pi_73611809
Ik zit net jouw berichtje in het kinderkleertjestopic te beantwoorden!
pi_73611866
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 15:03 schreef mikoxx het volgende:
Pffff hier net een boos manneke naar bed gebracht, hij was wel moe, maar was zooo boos dat hij naar bed moest. Tjongejonge, wat kan een manneke van 4 maanden dan heftig protesteren zeg
maar ondertussen een gat in de dag slapen zeker!
  Moderator maandag 12 oktober 2009 @ 15:15:50 #72
5428 crew  miss_sly
pi_73611896
Haha, ik zag het. We liepen elkaar net mis
  maandag 12 oktober 2009 @ 15:19:00 #73
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_73611990
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 15:15 schreef XXXKarinXXX het volgende:

[..]

maar ondertussen een gat in de dag slapen zeker!
Hij ligt nu nog maar net, hoop dat ie even blijft slapen idd.... Gek kind, moe zijn en niet naar bed willen. Daar snap ik niks van hoor
pi_73612710
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 15:19 schreef mikoxx het volgende:

[..]

Hij ligt nu nog maar net, hoop dat ie even blijft slapen idd.... Gek kind, moe zijn en niet naar bed willen. Daar snap ik niks van hoor
Tja we willen wel met onze kids ruilen....gewoon de halve dag (of langer) mogen slapen....heerlijk!
  maandag 12 oktober 2009 @ 15:50:36 #75
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_73613113
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')