Wij hadden hier hetzelfde met Jair. Hij leek zichzelf ook niet in slaap te laten vallen.quote:Op zondag 11 oktober 2009 20:35 schreef Kersjes het volgende:
De draagdoek helpt hier meestal ook goed![]()
Hij slaapt nu in ieder geval, het arme ventje was volledig uitgeput maar liet zichzelf steeds maar niet in slaap vallen.
quote:Op zondag 11 oktober 2009 21:56 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Hier zitten we al weer een tijdje in onze nieuwe woning. Het was even wennen aan de trap, omdat we eerst in een appartement zaten en dan heb je dat natuurlijk niet. Maar de nieuwe woning bevalt heel erg goed, en ik denk dat Annicka het hier heel erg naar haar zin zal hebben, met een speeltuin tegenover onze woning.
Verder gaat het de afgelopen nachten wat rommelig, ze wordt weer om een uur of 3 á 4 wakker, en afgelopen nacht bleef ze een uur wakker. Dat ben ik niet meer gewend.Hopelijk is het snel weer voorbij.
![]()
Verder waren we een maand of twee terug bij een kinderarts vanwege haar hoofdje, wat kennelijk een beetje klein is en een vreemde groei vertoonde, volgens het CB. Bij die afspraak kwamen er 4 mogelijke oorzaken voorbij: twee onschuldig, twee een probleem. Maar hij ging uit van de twee onschuldige oorzaken. Er werd een vervolgafspraak gemaakt, om het de groei van het hoofdje in de gaten te houden. Zo gezegd zo gedaan. Maar bij de volgende afspraak wilde de arts ineens 20 dingen getest hebben omdat ze volgens hem een afwijkende groei had. Het was hem niet aan zijn verstand te peuteren dat dit kwam doordat het een borstvoedingskindje was...We hebben de testen niet laten doen omdat ze nog nooit ziek is geweest en ik heb de 3de afspraak om laten zetten naar een telefonische afspraak, en een paar dagen voordat ik die afspraak had heb ik de borstvoedingscurve van borstvoeding.com opgestuurd. Toen was het ineens wel allemaal goed, maar nog steeds wil hij haar hoofd in de gaten houden. (Ook al was het volgens hem de eerste afspraak onschuldig). Ik heb nog een afspraak gemaakt omdat hij dat graag wilde, maar we zitten te twijfelen of we dat niet af zullen zeggen. We gingen heen voor haar hoofd en dat is goedgekeurd, de rest van de onzin willen we er eigenlijk niet bij hebben...
Een beetje wordt vervolgd, dus...
oh geen idee, ze is eigenlijk over het algemeen heel rustig 's avonds. Ze zit hier dan gewoon bij me een beetje om haar heen te kijken. Overdag is dat trouwens ook zo. Het is niet altijd dat ze overdag zoveel wakker is maar ze heeft van die dagen lijkt wel. Vanavond had ze wel echt last van krampjes. Er kwamen af en toe flink wat scheten en ik hoorde haar buikje gewoon borrelen zo nu en dan.quote:Op zondag 11 oktober 2009 22:36 schreef tichi het volgende:
Huup, wat zielig voor je meisje!
Mijn zoontje heeft er veel last van als hij te weinig slaapt overdag. Ik krijg hem dan met heel veel moeite in slaap 's avonds. Dan is het echt een uur huilen en slapen ho maar![]()
Ik leg hem dus overdag uiterlijk na 2 uur wakker zijn op bed. En dan volhouden maar tot hij slaapt. Duurt vaak maar 10 minuutjes trouwens. En het rare is, hoe wakkerder hij dan lijkt, hoe makkelijker hij in slaap valt![]()
Anyway, wat ik bedoel is: zou het kunnen dat je meisje door het niet slapen overdag gewoon 's avonds oververmoeid is en daarom zo van streek?
Balen nijna, vermoeiend is het he! R&V krijgen de laatste voeding om 19,30 uur en dan gaan ze naar bed ze krijgen dan weliswaar geen voeding meer s'nachts maar van de week ben ik er 30x uitgeweest pffffquote:Op maandag 12 oktober 2009 09:00 schreef Nijna het volgende:
Woei R
BE, wat naar voor Oscar.
Stiemie, dat is de laatste weken dat Iris langer wakker is.
Ik weet niet wat het is hier, maar Iris komt weer 2 a 3 keer per nacht voor een voeding. Ik begin een beetje op te raken. Het ging een tijdje best lekker met 1 keer per nacht en dit valt me werkelijk zo vies tegen. Als ik haar een dagje uit logeren zou willen doen ben ik helaas een week bezig voor ik genoeg voedingen heb gekolft, dus dat schiet ook niet op.
Ik hoop dat we heel gauw weer op max 1 voeding per nacht zitten...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |