Al vijf pagina's, Mädchen.quote:Op zondag 11 oktober 2009 01:53 schreef Breathtaking het volgende:
Ooh we hebben de oude OP weer ofzo?
Topics danquote:
Wat is er nou weer mis mee? Toen ik ophield met het plaatsen van een OP begon iedereen te zeuren dat hij weer terug moest komen, nu plaats ik hem en dan is het weer niet goedquote:
Die kwam eigenlijk meer bij mij 'uithuilen' dan zich om mij te bekommeren hoor.quote:Op zondag 11 oktober 2009 01:51 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Haha ahhw wat lief van d'r moeder! Maar het is altijd lastig als een vertrouwd iemand opeens weg is.. Ik mis m'n familie soms ook bigtime als ik in m'n eentje op m'n kamertje zit, maar dat gaat ook wel weer over
!
Ja dat snapte ik maar ik bedoelde ook meer lief van schattig dat ze jou dan gaat bellen om steun te zoekenquote:Op zondag 11 oktober 2009 01:57 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Die kwam eigenlijk meer bij mij 'uithuilen' dan zich om mij te bekommeren hoor.
Er zijn maar een paar mensen die zich druk maken over een OP en juist tegenover die mensen wil ik graag het volgende gebaar doen:quote:Op zondag 11 oktober 2009 01:56 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Wat is er nou weer mis mee? Toen ik ophield met het plaatsen van een OP begon iedereen te zeuren dat hij weer terug moest komen, nu plaats ik hem en dan is het weer niet goed
Wat ben je toch een schatje.quote:Op zondag 11 oktober 2009 01:58 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Er zijn maar een paar mensen die zich druk maken over een OP en juist tegenover die mensen wil ik graag het volgende gebaar doen:.
Waaromquote:Op zondag 11 oktober 2009 01:59 schreef Juicyhil het volgende:
bt is niet meer mn favoriete moderator
Ja, dat was op zich wel leuk. Dan voel je je er ook meer bij horen. Een soort van teken van goedkeuring. Zo ver ik daar over in zat.quote:Op zondag 11 oktober 2009 01:57 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja dat snapte ik maar ik bedoelde ook meer lief van schattig dat ze jou dan gaat bellen om steun te zoeken!
dan ben jij niet meer mijn favoriete crewlidquote:Op zondag 11 oktober 2009 01:59 schreef Juicyhil het volgende:
bt is niet meer mn favoriete moderator
klopt, dat is het ergste wat je kunt in je cariere als mod op fok, mij ongelijk gevenquote:Op zondag 11 oktober 2009 02:01 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Waarom? Omdat ik je geen gelijk gaf in PUB FB?
Welterusten.quote:Op zondag 11 oktober 2009 01:59 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wat ben je toch een schatje.
En nu ga ik slapenkusje kusje knuffel.
Ik sta boven de crew.quote:Op zondag 11 oktober 2009 02:02 schreef Japsnars het volgende:
[..]
dan ben jij niet meer mijn favoriete crewlid
Zeker niet meer na dat liedje over Paul
Ned's survival gids?quote:Op zondag 11 oktober 2009 03:57 schreef Siniti het volgende:
Tegenwoordig kijk ik alleen nog maar films, voetbal, soms discovery/nat geo en CC
Neeeeeuhquote:
Nedquote:
Slechtquote:Op zondag 11 oktober 2009 04:02 schreef Ned_Bigby het volgende:Tip #92170
Kijk iedere dag naar Ned's Survivalgids voor leuke tips om jouw leven te verbeteren!
Ik zie een Otis3.0 komenquote:Op zondag 11 oktober 2009 11:35 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Maar hij is toch bijna 40? Dan heb je toch een gezin?
Zijn bier is zijn gezin.quote:Op zondag 11 oktober 2009 11:35 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Maar hij is toch bijna 40? Dan heb je toch een gezin?
quote:Op zondag 11 oktober 2009 11:51 schreef kurk_droog het volgende:
aaaah de rel gaat dus door..
kwart voor 4 is ook echt een middelbare schooltijd
Volgens mij is dit een uitdagingquote:Arjann constance (345)
vandaag, 00:58
kom op zeg laat die meisjes met rust man loop niet stoer te doen als je dindag daarbent ben je echt fucking fagg mattie laat jammila met rust ga iemand zoeken van je eigen leeftijd kwart voor vier je komt toch niet
Ik ben meer van de Dansen deel II.quote:Op zondag 11 oktober 2009 11:54 schreef Lakitu het volgende:
Ik vind dit wel een grappig nummer eigenlijk
Soms dan wil ik met mezelf dansenquote:
quote:Op zondag 11 oktober 2009 11:53 schreef Lakitu het volgende:
[..]
[..]
Volgens mij is dit een uitdaging
Heb jij nou ook volgende week de laatste week van het blok?quote:
Het is geeneens herfstvakantiequote:Op zondag 11 oktober 2009 12:21 schreef Smart_ass het volgende:
Ik ben volgende week lekker op vakantie.
Dan is het wel herfstvakantiequote:Op zondag 11 oktober 2009 12:23 schreef Smart_ass het volgende:
Ik bedoel zeg maar niet morgen die week, maar die week erna.
Ja.quote:Op zondag 11 oktober 2009 12:19 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Heb jij nou ook volgende week de laatste week van het blok?
Geil.quote:
quote:Je Kk Hoere Moer Is Een Vetklep!
En Ik Woon In West Dus Wt Poep Jij??
Kijk maar in Me Profiel!
Kk Moff!
Opgegeten door mn EigenSoort!
Whaha
Pff Als jij daarkomt Wordt je niet alleen maar opgegeten!
Gaan WE Zien Poeplap!
Wut, waar komt dat uit?quote:Op zondag 11 oktober 2009 12:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
"Weet je wel niet hoe duuuuuur dat is, een oven voorverwarmen?!"
Mam?quote:Op zondag 11 oktober 2009 12:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
ga toch friet halen jij faalt toch met een ovenquote:Op zondag 11 oktober 2009 12:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb speciaal voor jou gisteravond (ik ging niet meer op stapquote:Op zondag 11 oktober 2009 12:45 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Nee, dan dit topic.
Waarom kan men alleen plaatjes van voetballers sparen?
quote:WannaBe Mof! Wat Ga Jij Mij Twee Keer krabbelen Man? Met Je Grote Praatjes! Kom Naar Woensel West en Kees Kankerkachel Klapt je Helemaal Kapot! Je KK Moeder! We Gaan Nog Zien Wie hier Stoer is, KK Mof, Ik Waarschuw Je kk, Ik Heb Een 9MM In Me Burberry Tasje!!
Groetjes,
Friedrich-Werner
link?quote:Op zondag 11 oktober 2009 13:01 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik heb speciaal voor jou gisteravond (ik ging niet meer op stap) Marokkanen gebasht.
Je was in vormquote:Op zondag 11 oktober 2009 13:40 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Er is meer op de volgende pagina's.
~quote:
quote:Op zondag 11 oktober 2009 11:53 schreef Lakitu het volgende:
[..]
[..]
Volgens mij is dit een uitdaging
quote:Op zondag 11 oktober 2009 11:54 schreef Lakitu het volgende:
Ik vind dit wel een grappig nummer eigenlijk
Omdat het ook een heel goed nummer is, vooral dat relaxte deuntjesquote:Op zondag 11 oktober 2009 12:06 schreef kurk_droog het volgende:
waarom vind ik dit eeen leuk nummer?
Hij is zelf duitser/mof?quote:
Dat topic was heel mooiquote:
In het begin van deel 2 staan nog samenvattingen:quote:
Kut nummer, op een gegeven moment had iedereen hier uit de omgeving dat op hun hyves en iPod staanquote:
quote:Op zondag 11 oktober 2009 14:03 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Kut nummer, op een gegeven moment had iedereen hier uit de omgeving dat op hun hyves en iPod staan
Je bent de vraagprijs vergetenquote:
Besides, alle 4 VWO gehaald... Why the fuck gaat er dan 1 HBO doen...quote:
Ik heb ook mn gymnasium en ben ook begonnen op het HBO hoorquote:Op zondag 11 oktober 2009 14:06 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Besides, alle 4 VWO gehaald... Why the fuck gaat er dan 1 HBO doen...
En hun vader zit boven modaal wow, dat is ook veel zeg, meer dan 30k per jaar toetoe...
En die wijfen in die videoclip
En die cono's zelf![]()
Waarom?quote:Op zondag 11 oktober 2009 14:10 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ik heb ook mn gymnasium en ben ook begonnen op het HBO hoor
Omdat ik die studie leuker vondquote:
Maar waarom dan? Is die studie niet op WO niveau beschikbaar of een andere reden?quote:Op zondag 11 oktober 2009 14:10 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ik heb ook mn gymnasium en ben ook begonnen op het HBO hoor
Dat dus jaquote:Op zondag 11 oktober 2009 14:12 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Maar waarom dan? Is die studie niet op WO niveau beschikbaar of een andere reden?
//Edit
Je was me voor
Nice.quote:Op zondag 11 oktober 2009 14:18 schreef Japsnars het volgende:
Jongens, ik heb inside information [ afbeelding ]
Ralph heeft mijn vriendschapsverzoek geaccepteerd dus ik kan nu al die prive profielen bekijken, ook die van Michelle enzo
Uit de mond van mijn oom, toen mijn moeder vertelde dat ze weleens afbakbroodjes in de oven deed.quote:
quote:
Haar vriendje is 13.quote:Op zondag 11 oktober 2009 14:26 schreef Japsnars het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Friet/patat komt niet uit een oven.quote:Op zondag 11 oktober 2009 12:57 schreef gers het volgende:
[..]
ga toch friet halen jij faalt toch met een oven
Hai Ilse.quote:
Mijn moeder zegt dat ook altijd.quote:Op zondag 11 oktober 2009 14:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Mijn verloren gewaande zoon?
Friet?quote:Op zondag 11 oktober 2009 14:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Friet/patat komt niet uit een oven.
quote:Op zondag 11 oktober 2009 14:32 schreef Mozy het volgende:
[..]
Mijn moeder zegt dat ook altijd.
Maar jij bent dus mijn moeder.
Ik weet ook niet wat friet is.quote:Op zondag 11 oktober 2009 14:33 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Friet?
Dat ken ik niet.
Patat!
Dat is me toch wat!
He bah.quote:Op zondag 11 oktober 2009 14:36 schreef Japsnars het volgende:
Frikandellen ook.
Goed hoor. Met jou ook?quote:
Ik heb altijd dat ik heel vroeg begin, dan maak ik het niet af en dan ga ik pas over 4 weken verder werken en dan kan hiet ineens wel snel.quote:Op zondag 11 oktober 2009 14:41 schreef kurk_droog het volgende:
ik heb altijd dat ik eerst iets maak maar door mijn gekut ziet het er niet uit. Dan begin ik na 2 uur helemaal opnieuw en dan kan het wel netjes
Ja, dat heb ik ook.quote:Op zondag 11 oktober 2009 14:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb altijd dat ik heel vroeg begin, dan maak ik het niet af en dan ga ik pas over 4 weken verder werken en dan kan hiet ineens wel snel.
quote:Op zondag 11 oktober 2009 14:48 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik ook.En altijd op het laatste moment, god wat haat ik mezelf.
Ja dat ookquote:Op zondag 11 oktober 2009 14:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb altijd dat ik heel vroeg begin, dan maak ik het niet af en dan ga ik pas over 4 weken verder werken en dan kan hiet ineens wel snel.
Uitstelgedragquote:
Hij was hier gister ofsow ookquote:
No wayquote:Op zondag 11 oktober 2009 15:02 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Volgens mij is hij mod hier!!!
ik ben hier mod... weet je welquote:
ya waaaaayquote:
Welkom dan.quote:
Ik weet hetquote:Op zondag 11 oktober 2009 15:06 schreef Lakitu het volgende:
Hey, Bt, je onderdanen haten je een beetje zie ik. Wtf
hoi.quote:
Fucking falers.quote:Op zondag 11 oktober 2009 15:08 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik weet hetze zijn boos dat ik liever bij jullie ben.
:Squote:Op zondag 11 oktober 2009 15:09 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
hoi.
ik ben fiets
wie ben jij? :d
De internets zijn serieuze zaken.quote:Op zondag 11 oktober 2009 15:08 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik weet hetze zijn boos dat ik liever bij jullie ben.
secks?quote:Op zondag 11 oktober 2009 15:10 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Fucking falers.Ik Wij zijn ook gewoon veel leuker
![]()
[..]
:S
ik ben lakitu :S
Hij was hier gisteren ook de hele tijdquote:
en vanavond weer! tijdens wegmisbruikers en red mijn vakansieeeeequote:Op zondag 11 oktober 2009 15:13 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Hij was hier gisteren ook de hele tijd
NEEEEquote:
Onderdanenquote:Op zondag 11 oktober 2009 15:06 schreef Lakitu het volgende:
Hey, Bt, je onderdanen haten je een beetje zie ik. Wtf
quote:
ik heb m'n kontje net geschorenquote:Op zondag 11 oktober 2009 15:14 schreef Lakitu het volgende:
[..]
NEEEE
IK MOEST KOTSEN MANG DOE DAT NOOIT MEER
Die sbs topicreeks sla ik altijd maar even overquote:Op zondag 11 oktober 2009 15:14 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
en vanavond weer! tijdens wegmisbruikers en red mijn vakansieeeee
WAT jij slaat het hoogtepunt van de week over?quote:Op zondag 11 oktober 2009 15:15 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Die sbs topicreeks sla ik altijd maar even over
Ik heb niet zo de behoefte om naar wegmisbruikers en dergelijke te kijken, ik houd het meestal bij comedy central en gedownloade dingenquote:Op zondag 11 oktober 2009 15:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
WAT jij slaat het hoogtepunt van de week over?
Heiden!quote:Op zondag 11 oktober 2009 15:19 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik heb niet zo de behoefte om naar wegmisbruikers en dergelijke te kijken, ik houd het meestal bij comedy central en gedownloade dingen
Kijk jij geen Boer zoekt vrouw?quote:Op zondag 11 oktober 2009 15:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
WAT jij slaat het hoogtepunt van de week over?
nee, dat is voor hippe 40tigers die zich weer 20 willen voelen.quote:Op zondag 11 oktober 2009 15:21 schreef Fascination het volgende:
[..]
Kijk jij geen Boer zoekt vrouw?
FFFFFFFFFFFFFFFFFUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUquote:Op zondag 11 oktober 2009 15:22 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
En voor mannen die zittend plassen.
quote:Op zondag 11 oktober 2009 15:23 schreef Japsnars het volgende:
[..]
FFFFFFFFFFFFFFFFFUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU
quote:
Ik ben gewoon netjes opgevoed.quote:
Ik wil ook een vriendin die licht kan gevenquote:Op zondag 11 oktober 2009 15:27 schreef Mozy het volgende:
Ik kan me niet meer herinneren waar ik haar heb gelaten, onder mijn bed licht ze ook niet.
tja als ze licht is raak je haar al snel kwijt natuurlijkquote:Op zondag 11 oktober 2009 15:27 schreef Mozy het volgende:
Ik kan me niet meer herinneren waar ik haar heb gelaten, onder mijn bed licht ze ook niet.
quote:
Je krijgt de groetjes vanuit mijn kelder.quote:Op zondag 11 oktober 2009 15:27 schreef Mozy het volgende:
Het blijft een geweldige videoclipquote:Op zondag 11 oktober 2009 15:27 schreef Allure_ het volgende:
Even een fijn liedje voor deze druilerige zondag.
Stoutertje.quote:Op zondag 11 oktober 2009 15:28 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Je krijgt de groetjes vanuit mijn kelder.
Jij bent degene die je kontje speciaal voor lakitu heeft geschoren!quote:
Hehe ja, origineel gevondenquote:Op zondag 11 oktober 2009 15:28 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Het blijft een geweldige videoclip
Jij helpt die marokkanen om Otis broertje af te tuigen in jouw kelder?quote:
dat is no-homo natuurlijk!quote:Op zondag 11 oktober 2009 15:29 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Jij bent degene die je kontje speciaal voor lakitu heeft geschoren!
Nee, Dat laat ik mijn Joegoslaven doen.quote:Op zondag 11 oktober 2009 15:30 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Jij helpt die marokkanen om Otis broertje af te tuigen in jouw kelder?
No-homo, dat begrijp ik helemaal.quote:Op zondag 11 oktober 2009 15:30 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
dat is no-homo natuurlijk!
quote:Op zondag 11 oktober 2009 00:16 schreef herenliefe het volgende:
[..]
ik ben hetero, zou ook best eens met een man willen doen. Miscchien nu, misschien jaren later. Misschien als ik veel geld heb dat ik een playboy betaal. Ik weet het niet, ik kijk nooit tever vooruit
quote:Op zondag 11 oktober 2009 00:20 schreef herenliefe het volgende:
[..]
IK BEN GEEN HOMO! ik ben een hetero die houd van op onderzoek uit gaan. Ik leef maar één keer en wil alles geprobeerd hebben. (geen she-males e.d)
Dat is hij niet eens, dat is z'n euhmm, hoe noem je dat, mc zal het wel niet heten..quote:Op zondag 11 oktober 2009 15:16 schreef Lakitu het volgende:
Waarom praat Vato Gonzales zo veel? Ik wil gewoon de muziek horen, niet zijn stem.
Naja, bij DJ's is het ook gewoon MCquote:Op zondag 11 oktober 2009 15:43 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat is hij niet eens, dat is z'n euhmm, hoe noem je dat, mc zal het wel niet heten..Maar zo'n praatdude in ieder geval.
Vato is altijd zijn eigen MC geweestquote:Op zondag 11 oktober 2009 15:43 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat is hij niet eens, dat is z'n euhmm, hoe noem je dat, mc zal het wel niet heten..Maar zo'n praatdude in ieder geval.
quote:Op zondag 11 oktober 2009 15:47 schreef Allure_ het volgende:
Is er hier een computer nerd in de zaal?
Fo' real. Vraag maar raakquote:Op zondag 11 oktober 2009 15:49 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, for real? Ik heb een vraag namelijk.
Nou maandag in de Palace was er een dude bij hem die de tekst voor z'n rekening nam.. Weet niet of dat op z'n mixtapes ook zo is natuurlijk.quote:Op zondag 11 oktober 2009 15:45 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Vato is altijd zijn eigen MC geweest. Of dat nu nog zo is weet ik alleen niet. Maar bij al zijn mixtapes heeft ie dat zelf gedaan.
Ik vind die MC's bij House music sowieso treurigquote:Op zondag 11 oktober 2009 15:52 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nou maandag in de Palace was er een dude bij hem die de tekst voor z'n rekening nam.. Weet niet of dat op z'n mixtapes ook zo is natuurlijk.
Weet je wat mash-ups zijn? Zo ja, heeft www.worldwideferries.com gebruik gemaakt van mash-ups? Ik denk namelijk van niet.quote:
Mashup betekent dat je services/api's van verschillende websites gebruikt als dynamische content voor jouw website.quote:Op zondag 11 oktober 2009 15:56 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Weet je wat mash-ups zijn? Zo ja, heeft www.worldwideferries.com gebruik gemaakt van mash-ups? Ik denk namelijk van niet.
Oke, top! Thanksquote:Op zondag 11 oktober 2009 16:01 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Mashup betekent dat je services/api's van verschillende websites gebruikt als dynamische content voor jouw website.
Op worldwideferries zie je zoiets niet terug tevens bestaat de hele website uit statische HTML pagina's dus nee, ze maken geen gebruik van mash-ups
En ze hebben gelijk gespeeldquote:
Nou inderdaad. Zoek een nuttiger doel in je levenquote:Op zondag 11 oktober 2009 17:23 schreef Otis2.0 het volgende:
Mensen die het interesseert wat Jong Portugal doet.
Ze hebben er geld op staan.quote:Op zondag 11 oktober 2009 17:23 schreef Otis2.0 het volgende:
Mensen die het interesseert wat Jong Portugal doet.
Wie geneukt?quote:Op zondag 11 oktober 2009 17:38 schreef NoelGallagher het volgende:
gisteren helemaal optimaal hard gegaan
Als je dat wel gedaan zou hebben dan zou je gezien hebben dat jouw opmerking over het neuken echt kant nog wal raaktquote:
Dat klinkt bekendquote:Op zondag 11 oktober 2009 17:47 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ik ben niet wezen stappen gisteren en vandaag project voor school gemaaktNu nog niet af
Wees er maar trots opquote:Op zondag 11 oktober 2009 17:49 schreef NoelGallagher het volgende:
haha, ik zit lekkor op mbo dus ik kan kankervaak chilluh
en ik zet de wekker wel op 10uur maar uiteindelijk begin ik 1 uur pas met school.. nu patat etenquote:Op zondag 11 oktober 2009 17:48 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat klinkt bekend
Niet wezen zuipen en al de hele dag bezig voor school
Inderdaadquote:Op zondag 11 oktober 2009 17:53 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
en ik zet de wekker wel op 10uur maar uiteindelijk begin ik 1 uur pas met school.. nu patat etenen mexicano''s
![]()
![]()
![]()
kusjes van mij aan gigi
quote:
Een beetje in de categorie "has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like"quote:Op zondag 11 oktober 2009 18:00 schreef jitzzzze het volgende:
Goed bezig: Mensen die met 2 handen aan het stuur rijden
quote:Op zondag 11 oktober 2009 18:04 schreef Siniti het volgende:
[..]
Een beetje in de categorie "has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like"![]()
Liever niet, dan wel idd.quote:Op zondag 11 oktober 2009 18:15 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
De MediamarktAl was het gratis dan ging ik er nog niet heen.
Ik ga er nooit meer heen. Wat een kut winkel met een nog slechtere service.quote:
Oh ja, want bestellen via de pc is veel fijner. Not.quote:Op zondag 11 oktober 2009 18:15 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
De MediamarktAl was het gratis dan ging ik er nog niet heen.
Dat doe je toch wél, als je het over de service hebt?quote:Op zondag 11 oktober 2009 18:21 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik ga er nooit meer heen. Wat een kut winkel met een nog slechtere service.
Om over het personeel nog maar niet te spreken.
Dat beweer ik toch niet, stuk verdriet. Leer lezenquote:Op zondag 11 oktober 2009 18:21 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Oh ja, want bestellen via de pc is veel fijner. Not.
Mediamarkt. [ afbeelding ]
Echte winkels. [ afbeelding ]
Deels, ik bedoelde eigenlijk het beleid m.b.t. ruilen en reparaties.quote:Op zondag 11 oktober 2009 18:22 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Dat doe je toch wél, als je het over de service hebt?
Ik heb geen hulp nodig. Ik laad een kekke printer, trimmer en 2 posters in en ben alweer klaar.quote:Op zondag 11 oktober 2009 18:25 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat beweer ik toch niet, stuk verdriet. Leer lezen![]()
Ik ga wel naar een winkel toe die me wel wil helpen, waar service wel belangrijk is, en waar het personeel tenminste weet wat het verkoopt ipv de kaartjes op te lezen die aan het schap hangen.
quote:Op zondag 11 oktober 2009 18:33 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Tiet deelneemster MTV-programma ontploft![]()
![]()
![]()
Lekker, ik wil ookquote:
was ze lekker?quote:
Wtfquote:Op zondag 11 oktober 2009 18:33 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Tiet deelneemster MTV-programma ontploft![]()
![]()
![]()
Jij bent trouwens ook lekker bezig op hyves, Helmuthquote:
Niet op z'n mixtapesquote:Op zondag 11 oktober 2009 15:43 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
WATquote:Op zondag 11 oktober 2009 18:54 schreef Crack_ het volgende:
Was hier net ophef over een naakt meisje?!
hoooi schatjequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |