Gevonden:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 11 oktober 2009 10:49 schreef Ops het volgende:
[..]
Gevonden:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Feyenoord Rotterdam
Gat in de markt?quote:Op zondag 11 oktober 2009 10:14 schreef servus_universitas het volgende:
Het sparen van voetbalplaatjes wordt al tientallen jaren met veel passie gebezigd door met name het mannelijke deel van onze jongelui. Die plaatjes liggen in het verlengde van de algemene verering van de voetballerij. Voor de adepten van de volkssport nummer één zijn voetballers ware helden. De voetbalplaatjes materialiseren die heldenstatus.
Ik vind het allemaal best hoor, maar what about die andere helden? Helden van de wetenschap, kunst en politiek? Waarom zijn er geen plaatjes te sparen van bijvoorbeeld een Richard Feynman of een Salvador Dali? Zou dat niet passen in het beeld van een moderne beschaving die gedreven wordt door een kenniseconomie?
In het verzamelen van voetbalplaatjes zit ook niet veel spelelement behalve de competitie van wie de verzameling het meest compleet heeft.quote:Op zondag 11 oktober 2009 10:17 schreef Apuleius het volgende:
Het spelelement ontbreekt.
Het spelelement van het voetbal ja.quote:Op zondag 11 oktober 2009 11:30 schreef Crazy Harry het volgende:
[..]
In het verzamelen van voetbalplaatjes zit ook niet veel spelelement behalve de competitie van wie de verzameling het meest compleet heeft.
Of bedoel je het spelelement van het voetbal? i
Later als je groot bent zul je merken dat ze IRL veel leuker zijnquote:Op zondag 11 oktober 2009 11:18 schreef zovty het volgende:
Ik spaar plaatjes van lekkere wijven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 28 oktober 2009 20:49 schreef Stoeprand het volgende:
''Ik heb de kleinste penis hier.''
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |