abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73840517
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 12:17 schreef Johnny Blaze het volgende:
Even een quote van de blog van Joseph Mallozzi (consulting producer):
[..]

bron

Dus niet zo snel conclusies trekken uit die paar afleveringen die nog maar uitgezonden zijn.
Episode 7 dus.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_73841264
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  maandag 19 oktober 2009 @ 17:55:21 #128
44609 MrFl0ppY
So Fucking What
pi_73851531
Vond het een best goede aflevering. Eli is wat irritant maar verder zitten er best interessante personages in de serie. Dat er een uitvoerige inleiding van de personages plaatsvind vind ik niet erg omdat het vaak op lange termijn een groot voordeel geeft. Geef het geheel net wat meer inhoud. Die stones zijn overigens wel stom, dat hele verhaal met zijn ex-vrouw komt wel erg goedkoop over. Kom op er staan 20/30 man op de dodenlijst en hij mag even een tourtje maken langs zijn ex-vrouw om te zeggen dat hij van haar houdt! COME ON!
He Who Controls The Present Commands The Future. He Who Commands The Future Conquers The Past
  maandag 19 oktober 2009 @ 19:14:34 #129
17061 mvt
blame Canada
pi_73854312
Ben het er deels mee eens dat Young niet bij zijn vrouw moest langsgaan enzo, maar....
Nu heeft hij niets meer om voor terug te komen. Zijn leven op Aarde is een beetje voorbij en het enige wat hij over heeft is zijn carriëre. Eigenlijk net als O'Niel in de oorspronkelijke film.
Wat dat betreft HOEFT hij niet meer naar huis. Destiny is zijn leven geworden.
We were to understand there would be pie and punch?
  dinsdag 20 oktober 2009 @ 09:25:23 #130
140318 Thy...
Met puntjes
pi_73871049
Zojuist de eerste 4 afleveringen gekeken met zoals de meesten hier een gemengd gevoel. Aan de ene kant is het een heel interessant concept en zitten er goede personages tussen (Young en Scott). De hoeveelheid drama is misschien wat veel maar character development kan heel leuk zijn. De passagiers zijn op elkaar aangewezen, logisch dat je ruzies krijgt als je bang bent. Sommige scenes zijn tenenkrommend slecht en sommige zijn best aardig uitgewerkt.
Al met al ben ik benieuwd wat er allemaal nog komen gaat.

Twee vergelijkingen die me erg opvielen:
De pastoor die Matthew Scott op heeft gevoed en zichzelf dood heeft gedronken wordt door hallucinaties in een woestijnlandschap aan de kijker geintroduceerd. Hier moest ik gelijk denken aan Jack O' Neill die de pijn van zijn verloren zoon voelde in de woestijn in 'Cold Lazarus'

Greer doet me erg denken aan Lt. Aiden Ford uit Atlantis. Die gozer die wraith bloed (oid) ingesloten had gekregen en manikaal werd.

En voor de mensen die al zaten te kwijlen bij de jettsers in Universe, de pilot van SG-1 had gewoon full frontal nudity
I love deadlines. I love the whooshing noise they make as they go by.
- Douglas Adams
pi_73872219
Thy, die eerste vergelijking zit wel wat in, maar ik vond Ford een veel beter geschreven character dan Greer. Greer begint gewoon uit het niks te flippen, vind hem echt strontvervelend. Ik hoop dat de oplossing volgende week is dat ze die red giant/nova/grote vuurbal alleen kunnen ontwijken door wat gewicht overboord te gooien. En het unanieme besluit luidt: Ciao mzzl bai, Greer!
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
  dinsdag 20 oktober 2009 @ 11:01:38 #132
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_73873076
quote:
Op zaterdag 17 oktober 2009 12:20 schreef Mirel het volgende:
Kolonel Young is nu mijn favo character. De man blijft koel met alles, en dat mag ik heel graag. Zo'n character hebben we nog niet gehad, al kan je het wel terugvinden in Teal'c. Hij weet iig hoe het is om af te kicken, dus misschien heeft dat wat er mee te maken.
Dat vind ik ook wel gaaf. Hij is veel minder de perfecte leider die O'Neill en Shepherd wel zijn. Maakt het wel interessant voor mij.
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
pi_73873085
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 10:27 schreef Richardfun het volgende:
Thy, die eerste vergelijking zit wel wat in, maar ik vond Ford een veel beter geschreven character dan Greer. Greer begint gewoon uit het niks te flippen, vind hem echt strontvervelend. Ik hoop dat de oplossing volgende week is dat ze die red giant/nova/grote vuurbal alleen kunnen ontwijken door wat gewicht overboord te gooien. En het unanieme besluit luidt: Ciao mzzl bai, Greer!
Ford beter geschreven? In S1 van Atlantis werd het karakter veel te weinig gebruikt hoor, dat is 1 van de redenen dat de acteur er mee wou stoppen.

En Greer zat ook niet voor niks in de cel ten tijde van de aanval, waarom hij zo is zal vast nog wel aan bod komen.
  dinsdag 20 oktober 2009 @ 11:11:49 #134
140318 Thy...
Met puntjes
pi_73873314
Waarom Greer in de gevangenis zat komt vast nog aan bod. Volgens de IRA mevrouw had het een goede reden.
Ik heb ook nog het idee dat Rush een dubbele agenda heeft. Samantha Carter gaf aan dat ze geen idee hadden hoe de Goa'uld Lucian Alliance achter de locatie van de geheime basis waren gekomen.Misschien was er wel 'foul play' om de operatie te versnellen.

Voor alle mensen die klagen over de dramaaspecten kan ik trouwens aanraden om eerst een paar afleveringen van Defying Gravity te kijken. Redelijk hetzelfde concept (bemanning op een schip op 'auto-pilot') maar de drama is 10x erger. Dan valt dat bij het kijken van Universe sowieso mee

[ Bericht 1% gewijzigd door Thy... op 20-10-2009 11:33:05 ]
I love deadlines. I love the whooshing noise they make as they go by.
- Douglas Adams
pi_73873391
Er viel me onlangs iets op toen ik wat oude Star Trek's (Borg Fan Box) zat te kijken. Je zou het niet verwachten, maar dat was de enorme traagheid van een serie als SGU. Als je ziet wat er in ST:TNG allemaal binnen drie kwartier gebeurd, niet normaal meer. En eigenlijk geldt dat voor heel veel oude ST series. Wat er nu in SGU in vier afleveringen gebeurd is, zou daar een kwartier vullen.

Ik word eerlijk gezegd ook wel een beetje moe van series die elk detail tot major storyline verheffen en daar 2 afleveringen over doen. Het kán wel, maar dan moet je ongelooflijk goed kunnen schrijven (a la BSG bijv.) en ik weet niet of dat voor de schrijvers van SGU haalbaar is. Dan moet je gewoon het tempo omhoog gooien dus.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_73873699
SGU heeft nu wel heel erg last van: "Welk deel van het schip gaat er deze aflevering kapot"

Ik zit niet echt in het verhaal, omdat ze nu al een zwik afleveringen hebben verspild aan het oplossen van directe problemen die helemaal niet boeiend zijn voor een langer of overkoepelend verhaal.

SGU 1x08 - Eli discovers that the plumbing no longer works. Will Rush discover how the ancients got rid of massive floaters, or will our heroes be forever tormented by the floating brown baby Eli left behind? Tension rises as the crew runs out of empty bottles to pee in! Will the stress of the situation tear our protagonists apart?
Aaah the beauty of digital reproduction.
Is it alive, or is it Phalanx?
--- Cameron Hodge ---
  dinsdag 20 oktober 2009 @ 12:11:55 #137
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_73875013
In de eerdere eps leek de muziek veel op die uit de rustige stukken van Mirror's Edge. Merkte iemand dat ook?
When all else fails, you always have delusion.
  dinsdag 20 oktober 2009 @ 12:30:50 #138
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_73875501
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 11:11 schreef Thy... het volgende:
Waarom Greer in de gevangenis zat komt vast nog aan bod. Volgens de IRA mevrouw had het een goede reden.
Ik heb ook nog het idee dat Rush een dubbele agenda heeft. Samantha Carter gaf aan dat ze geen idee hadden hoe de Goa'uld Lucian Alliance achter de locatie van de geheime basis waren gekomen.Misschien was er wel 'foul play' om de operatie te versnellen.

Voor alle mensen die klagen over de dramaaspecten kan ik trouwens aanraden om eerst een paar afleveringen van Defying Gravity te kijken. Redelijk hetzelfde concept (bemanning op een schip op 'auto-pilot') maar de drama is 10x erger. Dan valt dat bij het kijken van Universe sowieso mee
Defying Gravity is dan ook gepitched als 'Grey's Anatomy in space' . .

En uh..IRA mevrouw? Fighting for a united Ireland in space? .
Denk dat je die dame van het minsens zo vervelend IOA bedoelt
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
pi_73915027
ik was een beetje bang dat de serie kut zou gaan worden maar vind hem voortreffelijk. Stukken duisterder en diepgaander dan Sg1 of Atlantis. Meer bstg achtig, of is dat vloeken in de kerk;)
| Beware of the magon named Charles |De Eukaryoto Animalia Chordata Vertebrata Mammalia Primates Hominidae Homo Sapien|
  woensdag 21 oktober 2009 @ 18:50:43 #140
152047 Yurithemaster
Winter is coming
pi_73922639
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 12:30 schreef Witchfynder het volgende:

[..]

Defying Gravity is dan ook gepitched als 'Grey's Anatomy in space' . .

En uh..IRA mevrouw? Fighting for a united Ireland in space? .
Denk dat je die dame van het minsens zo vervelend IOA bedoelt
We hebben niet veel van haar gezien maar neestal zijn het altijd van die stijve harken van de IOA

Behalve woolsey

woensdag 21 oktober 2009 @ 18:51:50 #141
163488 RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
pi_73922687
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 11:02 schreef Johnny Blaze het volgende:

[..]

Ford beter geschreven? In S1 van Atlantis werd het karakter veel te weinig gebruikt hoor, dat is 1 van de redenen dat de acteur er mee wou stoppen.
Volgens mij is hij er gewoon uitgeschreven hoor. Zelf wilde hij maar al te graag door.
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
pi_73923133
Uiteindelijk wel ja, maar de acteur en de producers vonden dat het karakter eigenlijk niet bijster veel gebruikt werd. Daarna is besloten om die verhaallijn te starten met dat enzym waar hij aan verslaafd was en hem een recurring rol te geven. Schijnbaar konden ze verder niks meer met het verhaal en is hij er in S3 en S5 helemaal uitgeschreven.
  woensdag 21 oktober 2009 @ 19:22:04 #143
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_73923773
Konden ze beter dik-kin Teyla eruit schrijven.

"THIS IS NOT THE WAYS OF MY PEOPLE"
When all else fails, you always have delusion.
  woensdag 21 oktober 2009 @ 19:57:20 #144
167595 mirved
Infobesitas
pi_73925123
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 11:29 schreef PhalanX het volgende:
SGU heeft nu wel heel erg last van: "Welk deel van het schip gaat er deze aflevering kapot"

Ik zit niet echt in het verhaal, omdat ze nu al een zwik afleveringen hebben verspild aan het oplossen van directe problemen die helemaal niet boeiend zijn voor een langer of overkoepelend verhaal.

SGU 1x08 - Eli discovers that the plumbing no longer works. Will Rush discover how the ancients got rid of massive floaters, or will our heroes be forever tormented by the floating brown baby Eli left behind? Tension rises as the crew runs out of empty bottles to pee in! Will the stress of the situation tear our protagonists apart?
zou me niet verbazen.
Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings.
  woensdag 21 oktober 2009 @ 20:12:37 #145
163488 RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
pi_73925686
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 19:22 schreef Mirel het volgende:
Konden ze beter dik-kin Teyla eruit schrijven.

"THIS IS NOT THE WAYS OF MY PEOPLE"
ZOOO irritant
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
  woensdag 21 oktober 2009 @ 23:12:52 #146
176873 marcel-o
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_73933248
| Wordfeud: marcel-o |plug.dj/uptempo |<-- draai zelf je platen
pi_73937474
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 23:12 schreef marcel-o het volgende:

[..]

zou het de achternaam zijn?

Kan niet anders alhoewel deze dus wel echte enorme borsten heeft ipv zakken met fabrieksspul
  donderdag 22 oktober 2009 @ 19:02:37 #148
152047 Yurithemaster
Winter is coming
pi_73958783
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 11:29 schreef PhalanX het volgende:

Ik dacht dat dit serieus echt was
pi_73965586
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 10:27 schreef Richardfun het volgende:
Ik hoop dat de oplossing volgende week is dat ze die red giant/nova/grote vuurbal alleen kunnen ontwijken door wat gewicht overboord te gooien. En het unanieme besluit luidt: Ciao mzzl bai, Greer!
Ooh, come on.. tis wel erg overduidelijk waarom het schip op die zon afkoerst.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_73966798
Van de twitter van David Blue:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')