quote:Op zondag 11 oktober 2009 00:24 schreef feelsgoodman het volgende:
Derde episode, en al meteen een semi-filler. Dood maar dan ook dood saai, een schande voor de Stargate-series. Hopelijk komen ze volgende week met iets boeiends anders hou ik het denk ik ook maar voor gezien.
Bah. Het lijkt wel Greys Anatomy in space. Zo veel drama, niet te geloven.
quote:Op zondag 11 oktober 2009 01:02 schreef WammesWaggel het volgende:
De lichamelijke aftakeling van RIchard Dean Anderson lijkt symbool te staan voor die van de SG reeks
Het zal wel een verwijzing zijn naar de Dust Devils op Mars, die een van de rovers toen op mysterieuze wijze van de ondergang gered hebbenquote:Op zondag 11 oktober 2009 00:29 schreef yavanna het volgende:
[..]
Stargate hoort SF te zijn, geen religieuze tranentrekker waar men het moet doen met een vaag zandwervelwindje.
De makers willen niet een SG1/Atlantis kloon maken (die gaan in prinicipe gewoon door met films).quote:Op zondag 11 oktober 2009 02:18 schreef dr.dunno het volgende:
klinkt alsof stargate atlantis een nogal onwaardige opvolger heeft gekregen, was dat nou nodig?
Ja, die cliffhanger. Slim gedaan, dat was nl precies wat deze aflevering nodig had.quote:Op zondag 11 oktober 2009 08:43 schreef DaFrenk het volgende:
tvp! op naar volgende week, hopelijk met meer van dat schip dat we in de laatste secondes zagen!
Ik had hem in eerste instantie niet eens gezien omdat ik het een minuut voor het einde wel gezien had.quote:Op zondag 11 oktober 2009 10:46 schreef DumDaDum het volgende:
[..]
Ja, die cliffhanger. Slim gedaan, dat was nl precies wat deze aflevering nodig had.
Zonder cliffhanger kijkt er namelijk helemaal geen hond meer volgende week
Ik vond het niet zo'n goeie aflevering....
Hallowed are the Ori.quote:Op zondag 11 oktober 2009 12:45 schreef StateOfMind het volgende:
Hoewel ik van Universe nog helemaal niks gezien heb (ik wil eerst SG-1 (nu met seizoen 10 bezig) en Atlantis afronden) - en dus eigenlijk helemaal geen recht van spreken heb - vind ik dat sommigen het wel heel erg snel afserveren.
Het is namelijk een volledig nieuwe serie die pas 3 eps oud is. Te weinig imho om er nu al een goed oordeel over te vellen.
Nog even over de Ori: wat zeggen die Priors nou telkens precies? "Hello are the Ori" is het niet, maar wel iets in die strekking. Ik kan het niet goed verstaan.
Haha, ja dat is waar.quote:Op zondag 11 oktober 2009 13:50 schreef unaco het volgende:
Best geloofwaardig hoor zo'n subspace communicatie link
Vraag is waarom ze niet zo'n steen gebruiken om Carter of Mckay door dat schip te laten wandelen. Kunnen ze daarna meteen wegvliegen, cloacken, en alles maken aan boord van het schip wat ze nodig hebben.
Nee je bent niet de enige... Ik heb het gisteren gezien en ik vond het een sterk begin voor een (hopelijk) leuk seizoen. Ik kan de 'nieuwe formule' wel waarderen. Te veel drama ? Volgens mij valt het erg mee... BSG was op dit punt nog veel erger en ook daar was het niet storend (sommige momenten uitgezonderdquote:Op zondag 11 oktober 2009 12:24 schreef DappereDodo77 het volgende:
Ben ik nou de enige die deze aflevering wel te pruimen vond? Idd geen pief paf poef, maar een rustige opbouw. Probleem 1 is opgelost, in de volgende aflevering zullen ze wel wat te bikken moeten regelen. Zo leren we de karakters kennen en de acteurs leren ze een beetje spelen. Want ik herken me wel in sommige kritieken hierboven. Maar give it time guys.
Dat was Rush.quote:Op zondag 11 oktober 2009 13:42 schreef JohnLocke het volgende:
Maar Greer als slechterik is dus een beetje een misleiding geweest? Het is een eikel, maar ik dacht echt dat hij iets sinisters had gedaan toen hij met de stenen naar SGC was gegaan, omdat we dat niet te zien kregen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |