Ah, jij bent lid van het bankrekeningregister?quote:Op zondag 11 oktober 2009 00:19 schreef HalvinCarris het volgende:
Je kunt het beste even zijn bankrekeningnummer hier plaatsen of naar mij doen in een PM. Ik kan wel even z'n gegevens natrekken.
Daarom zoek ik altijd rond mijn woonplaats op marktplaats zodat ik het persoonlijk kan afhalen, geen gedoe.quote:
Neequote:Op zondag 11 oktober 2009 00:21 schreef D. het volgende:
[..]
Ah, jij bent lid van het bankrekeningregister?
Ik bied je mijn hulp aan, dan kun je altijd even kijken welke stappen je vervolgens kunt ondernemen.quote:Op zondag 11 oktober 2009 00:23 schreef SuperTrash het volgende:
Dus er is eigenlijk geen oplossing. MP mailen heeft ook geen zin, toch?
doe ik dus ook... Laat nooit iets versturen.. Haal het liever zelf op..quote:Op zondag 11 oktober 2009 00:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Daarom zoek ik altijd rond mijn woonplaats op marktplaats zodat ik het persoonlijk kan afhalen, geen gedoe.
Hey kres, long time no see.quote:Op zondag 11 oktober 2009 00:26 schreef kres het volgende:
doe ik dus ook... Laat nooit iets versturen.. Haal het liever zelf op..
Hoi Isa..
Je zal er van staan te kijken hoeveel mensen dat doen...quote:Op zondag 11 oktober 2009 00:23 schreef Repeat het volgende:
Ongezien geld overmaken
Wat had je dan verwacht TS?
Als ik iets zie wat ik wil hebben neem ik gewoon de gok. De meeste 'valsspelers' verkopen mobieltjes en spelcomputers enzo, die koop ik niet op MP. Van de goederen die ik wel koop zijn (vooralsnog) verkopers te vertrouwen.quote:Op zondag 11 oktober 2009 00:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Daarom zoek ik altijd rond mijn woonplaats op marktplaats zodat ik het persoonlijk kan afhalen, geen gedoe.
Ja is idd een tijdje geleden....quote:Op zondag 11 oktober 2009 00:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hey kres, long time no see.
Jammer dat je mensen niet gewoon kan vertrouwen
Nee, maar je hebt blijkbaar toegang tot de gegevens van een groot aantal rekeningnummers. Je kunt er niet veel over zeggen, maar je gaat wel een vreemde geheel belangeloos helpen? Tricky.quote:
Hoe dan? Heb je dat zelf wel eens gedaan? Dan weet je dat je met de publieke gegevens niet verder komt dan een stad, hooguit een wijk.quote:Op zondag 11 oktober 2009 00:25 schreef Haque het volgende:
adres kan je via ip traceren, ip staat in de bron van het ontvangen emailbericht
Ligt er natuurlijk ook aan wat je koopt. Boeken of andere niet populaire dingen laat ik wel versturen. Maar elektronica echt niet.quote:Op zondag 11 oktober 2009 00:29 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Je zal er van staan te kijken hoeveel mensen dat doen...
Ik verkoop vrij veel via marktplaats en bijna iedereen maakt gewoon geld over zonder gegevens van mij te hebben. Uiteraard lever ik wel gewoon
Zo doe ik het ook en dat is tot op heden altijd prima verlopen.quote:Op zondag 11 oktober 2009 00:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Of de verkoper geeft een vals adres in één of andere uithoek waardoor ie bijna zeker weet dat je het dan toch niet komt halen.quote:Op zondag 11 oktober 2009 01:30 schreef babipangang het volgende:
een tip bij een volgende keer kopen via marktplaats. Zeg in eerste instantie dat je het op wil komen halen en vraag z'n adres. Als hij dat oke vind dan zeg je dat je het trouwens toch liever laat verzenden. Heb je in elk geval meer zekerheid dat het geen oplichter is
Of dat hij een hotmail/gmail account heeft of een mailaccount van een geregistreerde (.nl) domeinnaam. Even SIDN of de WHOIS raadplegen enzo.quote:Op zondag 11 oktober 2009 00:31 schreef kres het volgende:
Meestal kijk ik in de history van die gene die iets verkoopt... Of hij al een tijdje actief is en nog meer ads heeft staan...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |