abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75359503
quote:
Op zondag 6 december 2009 05:24 schreef breaky het volgende:

[..]

Ik heb ook gehoord dat het nu moeilijk is om via de friendship bridge naar Thailand te gaan.
Ik hoop van niet, het wordt me wat te heet onder de voeten, gisteren een behoorlijke politiepresence voor mijn huis druk aan het schrijven en bellen, dus ik ga een tijdje naar Udon. Zou me niets verbazen als vannacht ineens wat teleurgestelde agenten voor een leeg huis staan.
  maandag 7 december 2009 @ 05:31:44 #52
21350 breaky
Harder praten a.u.b
pi_75359654
quote:
Op maandag 7 december 2009 04:02 schreef pickup52 het volgende:

[..]

Ik hoop van niet, het wordt me wat te heet onder de voeten, gisteren een behoorlijke politiepresence voor mijn huis druk aan het schrijven en bellen, dus ik ga een tijdje naar Udon. Zou me niets verbazen als vannacht ineens wat teleurgestelde agenten voor een leeg huis staan.
Hier in Luang Prabang trouwens nergens last van, mocht je er even uit willen. De politie kan soms vervelend doen maar soms een paar brutale woorden richting hun kant kan ze als eens wegjagen. Moet je wel alle papieren op orde hebben natuurlijk.
Modus Vivendi!
Beetje aan het werk @ Lao P.D.R.
Soda water en Earl Grey :-)
pi_75661444
Ik ga ook richting Chiang Mai 2010. Wat ik verder wil gaan doen of opstarten is niet zeker. Ben zelf werktuigbouwkundige maar ook goed in webdesign etc, 2de zal wel iets in moeten doen
pi_75674277
quote:
Op maandag 7 december 2009 04:02 schreef pickup52 het volgende:

[..]

Absurd indd, al die regels die ze speciaal voor die SEA games hebben ingevoerd...

Hoe lang ga je nu elders verblijven, denk je?
 FR
pi_75680094
quote:
Op woensdag 16 december 2009 01:02 schreef Bora-Bora het volgende:

[..]

Absurd indd, al die regels die ze speciaal voor die SEA games hebben ingevoerd...

Hoe lang ga je nu elders verblijven, denk je?
Nou op zich is het allemaal wel goedgekomen, ik moest namelijk toch tijdelijk terug naar Nederland voor tentamens en ik heb maar even een kleine vakantie in Udon genomen 5 dagen vantevoren. Nu zit ik dus in Nederland te blokken en over een kleine maand weer terug en dan is alles waarschijnlijk weer gewoon rustig. (Tot de volgende SEA games ergens in 2030 )
pi_75724541
quote:
Op woensdag 16 december 2009 10:53 schreef pickup52 het volgende:

[..]

Nou op zich is het allemaal wel goedgekomen, ik moest namelijk toch tijdelijk terug naar Nederland voor tentamens en ik heb maar even een kleine vakantie in Udon genomen 5 dagen vantevoren. Nu zit ik dus in Nederland te blokken en over een kleine maand weer terug en dan is alles waarschijnlijk weer gewoon rustig. (Tot de volgende SEA games ergens in 2030 )
Oh perfect! Hoe tentamens toch nog een keer goed uit kunnen komen!

Succes in ieder geval bij het blokken, en we horen het wel hoe de situatie is als je weer terug bent straks hè?
 FR
  zaterdag 19 december 2009 @ 14:26:31 #57
21350 breaky
Harder praten a.u.b
pi_75803625
quote:
Op donderdag 17 december 2009 12:25 schreef Bora-Bora het volgende:

[..]

Oh perfect! Hoe tentamens toch nog een keer goed uit kunnen komen!

Succes in ieder geval bij het blokken, en we horen het wel hoe de situatie is als je weer terug bent straks hè?
Ik ben net teruggekomen uit Vientiane. Heel veel politie maar die waren er meer voor om het verkeer in goed banen te regelen. Verder absoluut geen last gehad en er heersde een soort feest stemming. Ook nog even een laotiaans rijbewijs opgepikt en mijn vrouw heeft een visa voor de USA. Gewoon een leuke week achter de rug dus in "cosmopolitan Vientiane"
Modus Vivendi!
pi_75805091
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 14:26 schreef breaky het volgende:

[..]

Ik ben net teruggekomen uit Vientiane. Heel veel politie maar die waren er meer voor om het verkeer in goed banen te regelen. Verder absoluut geen last gehad en er heersde een soort feest stemming. Ook nog even een laotiaans rijbewijs opgepikt en mijn vrouw heeft een visa voor de USA. Gewoon een leuke week achter de rug dus in "cosmopolitan Vientiane"
Ik ben jaloers , nog een paar weekjes dan ben ik er weer. Tja die feeststemming missen is wel jammer, maar ik ben er ook weer niet zo verschrikkelijk rouwig om. Als ik weer terug ban ga ik nu ook eindelijk wel eens een keertje langs luang prabang, toch stom dat ik na 4 maanden nog nergens buiten vientiane en vang vieng (3 dagen) geweest ben in Laos.
pi_75981501
Even een vraagje: weet iemand hoe lang het duurt voordat post vanuit Nederland aan komt in Laos (Luang Prabang)?
  vrijdag 25 december 2009 @ 02:25:44 #60
21350 breaky
Harder praten a.u.b
pi_76041376
quote:
Op woensdag 23 december 2009 19:21 schreef Ruud het volgende:
Even een vraagje: weet iemand hoe lang het duurt voordat post vanuit Nederland aan komt in Laos (Luang Prabang)?
Reken op ongeveer 10 dagen. Vientiane kan in 5 dagen maar in Laos zelf gaat het allemaal wat langzamer
Modus Vivendi!
pi_76044630
quote:
Op vrijdag 25 december 2009 02:25 schreef breaky het volgende:

[..]

Reken op ongeveer 10 dagen. Vientiane kan in 5 dagen maar in Laos zelf gaat het allemaal wat langzamer
Thanks
  maandag 28 december 2009 @ 13:36:33 #62
21350 breaky
Harder praten a.u.b
pi_76138249
http://www.telegraaf.nl/b(...)zet_Hmong_uit__.html

Toch wel een onderwerp waar je normaal in de Nederlandse media weinig over hoort.

Hier in Laos wordt het onderwerp zo'n beetje doodgezwegen.

Wat ik verder zo apart vind is dat ik hier ook Hmong in dienst heb, maar ik merk absoluut geen wrevel tussen de Lao en de Hmong. Sterker nog, hier worden Hmong gewardeerd omdat ze vaak serieuzer en harder werken....
Modus Vivendi!
pi_76247101
Misschien wel gewaardeerd om het harde werken, maar ik kreeg wel het idee dat ze gezien worden als een sociaal lagere klasse. Maar dat leid ik ook maar af uit terloopse gesprekken dus misschien valt het wel reuze mee...
  donderdag 31 december 2009 @ 04:43:22 #64
21350 breaky
Harder praten a.u.b
pi_76252116
Tja dat ook wel. Alles wat zo'n beetje in de bergen woont wordt als lager gezien. Ik hoop dat Laos zijn afspraken na komt en dat we later niet verhalen gaan horen van werkeloze soldaten die Hmong meisjes hebben verkracht
Modus Vivendi!
pi_76255675
Ik had dat bericht recentelijk al op mijn website geplaatst.
Je hoort er idd erg weinig over in Nederlandse media normaliter
pi_76257859
Nog iets dat me ook wel opgevallen is, de nazistische symbolen die gewoon maar gedragen worden, waarschijnlijk uit onwetendheid over het europese verleden. De eerste keer dat ik in Thailand iemand zag lopen met een groot hakenkruis op zijn buik kon ik mijn ogen niet geloven.. en dan dit, ook al is het twee jaar oud ik werd er nu toevallig heen gelinkt ergens:

http://teakdoor.com/famou(...)lebrates-nazism.html

NSFW (nou ja als je in Thailand werkt zullen ze er wel bekend mee zijn )
pi_76263314
En vanavond lekker 10 baht munten uitgeven in de Nederlandse kroegen. Ethish verantwoord? niet echt. Rendabel? Zeker!
  donderdag 31 december 2009 @ 14:56:52 #68
21350 breaky
Harder praten a.u.b
pi_76265342
quote:
Op donderdag 31 december 2009 11:58 schreef pickup52 het volgende:
Nog iets dat me ook wel opgevallen is, de nazistische symbolen die gewoon maar gedragen worden, waarschijnlijk uit onwetendheid over het europese verleden. De eerste keer dat ik in Thailand iemand zag lopen met een groot hakenkruis op zijn buik kon ik mijn ogen niet geloven.. en dan dit, ook al is het twee jaar oud ik werd er nu toevallig heen gelinkt ergens:

http://teakdoor.com/famou(...)lebrates-nazism.html

NSFW (nou ja als je in Thailand werkt zullen ze er wel bekend mee zijn )
Ik heb ooit op de chinese markt in Vientiane een shirt zien hangen met een hakenkruis erop. Had bijna zoiets van dat moet weggehaald worden. Maarja had ook toen ook wel door dat mischien maar weinig mensen in Azie weten waar een hakenkruis in Europa voor staat...
Modus Vivendi!
  donderdag 31 december 2009 @ 15:00:30 #69
21350 breaky
Harder praten a.u.b
pi_76265488
quote:
Op donderdag 31 december 2009 14:06 schreef pickup52 het volgende:
En vanavond lekker 10 baht munten uitgeven in de Nederlandse kroegen. Ethish verantwoord? niet echt. Rendabel? Zeker!
Hoop dat je het gaat lukken....eerst slikten zelfs automaten die dingen in plaats van Euro's. Volgens mij is de 10 baht munt daarna iets aangepast zodat dat in iedergeval niet meer werkt...
Modus Vivendi!
pi_76267281
Achja ik doe het meer voor de lol, kijken of het lukt.

Gelukkig nieuwjaar trouwens iedereen in zuidoostazie, nog maar 2 uur en een kwartiertje te gaan voor jullie
pi_77671433
*schopt*

Waarom krijg ik mijn vriendin de volgende 2 mythen maar niet uit haar hoofd gepraat:

-Als je te veel en te koud water drinkt krijg je een keelontsteking.
-Als je teveel kookt boven een houtskool krijg je (vermoedelijk door de warmte) een donkere huid (en dat wil je natuurlijk niet...)

Maar het is niet dat zij dit als enige gelooft, Elke Lao die ik er naar vroeg wist ook zeker dat het zo was...
pi_77677808
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 15:20 schreef pickup52 het volgende:
*schopt*

Waarom krijg ik mijn vriendin de volgende 2 mythen maar niet uit haar hoofd gepraat:

-Als je teveel kookt boven een houtskool krijg je (vermoedelijk door de warmte) een donkere huid (en dat wil je natuurlijk niet...)

Maar het is niet dat zij dit als enige gelooft, Elke Lao die ik er naar vroeg wist ook zeker dat het zo was...

Wat een onzin

Tenzij je 83 liter drinkt en 48 uur boven het houtskool hangt natuurlijk
  zaterdag 6 februari 2010 @ 12:07:53 #73
21350 breaky
Harder praten a.u.b
pi_77698277
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 15:20 schreef pickup52 het volgende:
*schopt*

Dat eerste inderderdaad....dat laatste heb ik hier nog niet eerder gehoord. Gelukkig is mijn vrouw niet zo panisch over een lichte huid als veel andere Laotiaanse meiden. Alles waar "whitening lotion" inzit hoeft ze niet.
Modus Vivendi!
  zondag 7 februari 2010 @ 14:17:01 #74
21350 breaky
Harder praten a.u.b
pi_77729182
Ik heb onlangs een nieuwe camera uit Nederland mogen ontvangen. Gelijk even uitproberen natuurlijk.

Standaard vervoer hier

Een jeep kan altijd nog als wasrek gebruikt worden....

Mooie zondersongangen zijn hier meer regel dan uitzondering.
Modus Vivendi!
pi_77729342
Prachtige foto's Breaky

Zuid Oost Azie wint
  maandag 15 februari 2010 @ 22:18:40 #76
21350 breaky
Harder praten a.u.b
pi_78035943
Nog wat meer fotootjes...

Klassiek Mercedes-Benz geparkeerd bij de Nam Khan rivier

Lao Airlines Xian MA-60 aan het landen

Uitkijk op voormalig koninglijk paleis tijdens de avond markt

Tempel op Phousi Mountain

Cocosnoot bomen tegen een nachtelijke sterrenhemel

Spring rolls in Big Tree Cafe

Modus Vivendi!
pi_78041042
Man volgens mij kan ik die letters ook gewoon lezen ook nog Lijkt erg veel op Thais

Te gekke foto's zoals gewoonlijk

Edit: nee toch niet
  dinsdag 16 februari 2010 @ 04:14:02 #78
21350 breaky
Harder praten a.u.b
pi_78045918
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 00:08 schreef Flammie het volgende:
Man volgens mij kan ik die letters ook gewoon lezen ook nog Lijkt erg veel op Thais

Te gekke foto's zoals gewoonlijk

Edit: nee toch niet
Je bedoelt het nulmmerbord toch?
Modus Vivendi!
pi_78046287
Bij de freindship bridge als je van Laos naar Thailand gaat staat hetzelfde stukje tekst in Lao en Thais. Toch minder dan 1/3 wat hetzelfde is lijkt het zo. Ik bekwaam me eerst wel (nog ) beter in Lao voordat
ik me aan Thai ga wagen..

Ik heb hier trouwens ook een DSLR cameram zal ook wel wat fototjes posten, al is Luang prabang natuurlijk wel mooier dan Vientiane .
pi_78051149
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 04:14 schreef breaky het volgende:

[..]

Je bedoelt het nulmmerbord toch?
Ja precies
  zaterdag 20 februari 2010 @ 06:05:39 #81
92623 niet_links
Live from Bangkok
pi_78219714
4 jaar in Thailand alweer, heerlijk.

Woon een beetje buiten Bangkok, leven is goed voor een buitenlander in Thailand. (behalve de visa / geen land mogen bezitten shit).

Dit is het land voor de man heerlijk gewoon, weg van de stomme moraal in Nederland. Overschot aan vrouwen, extra dame in de relatie vaak gewoon bespreekbaar. Nee zit hier niet voor de dames maar het is zeker wel een voordeel dat je hier als man veel kan en mag. Het is ook goed voor je ego als er steeds met je geflirt wordt. Ik heb het dan niet over dames die achter je aan zitten voor het geld die pik je er zo tussen uit.

Ik geniet van het weer en rijden op mijn motor, vind het leuk dat ik mijn honden gewoon de deur uit kan schoppen in het dorp en ze vrij laten lopen. Ik hoef niet met ze te lopen dat doen ze zelf wel. Probeer dat maar eens in Nederland.

Ik moet ooit ook nog maar eens wat meer Thais leren spreken, kan me nu redelijk redden en anders helpt mn vrouw/vriendin me wel. Ik wil wel naar school maar is wat ver vanuit het dorp en ik moet ook nog werken dus wordt het wat lastig. Voorlopig red ik me redelijk met de taal.

Ben gelukkig geen farang kinieua zoals de topic starter, zou mezelf ook zo nooit noemen omdat het toch een beetje een belediging is. Als geintje onder vrienden ok maar goed ieder zo zn ding.
mai pen rai
pi_78219733
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 06:05 schreef niet_links het volgende:
Dit is het land voor de man heerlijk gewoon, weg van de stomme moraal in Nederland. Overschot aan vrouwen, extra dame in de relatie vaak gewoon bespreekbaar.
Als dat bespreekbaar is zal het vooral zijn omdat zij teveel te verliezen heeft denk ik zo.

Voor de rest ben ik het overigens wel met je eens. Vooral de honden en motor
  zaterdag 20 februari 2010 @ 06:47:44 #83
92623 niet_links
Live from Bangkok
pi_78219822
Valt wel mee wat zij te verliezen heeft, ze heeft een leuke baan enzo. Echter na 5 jaar in een relatie raak je seksueel op elkaar uitgekeken. Dit gaat 2 kanten op zij op mij en ik op haar echter in de relatie is alles super.

Zij mag van mij (en heeft) ook buiten de deur wat eten. Ik ben natuurlijk niet zon aso die het alleen voor zichzelf wil.
mai pen rai
pi_78221716
quote:

Woon een beetje buiten Bangkok, leven is goed voor een buitenlander in Thailand. (behalve de visa / geen land mogen bezitten shit).

Dit is het land voor de man heerlijk gewoon, weg van de stomme moraal in Nederland. Overschot aan vrouwen, extra dame in de relatie vaak gewoon bespreekbaar. Nee zit hier niet voor de dames maar het is zeker wel een voordeel dat je hier als man veel kan en mag. Het is ook goed voor je ego als er steeds met je geflirt wordt. Ik heb het dan niet over dames die achter je aan zitten voor het geld die pik je er zo tussen uit.

Ik geniet van het weer en rijden op mijn motor, vind het leuk dat ik mijn honden gewoon de deur uit kan schoppen in het dorp en ze vrij laten lopen. Ik hoef niet met ze te lopen dat doen ze zelf wel. Probeer dat maar eens in Nederland.

Ik moet ooit ook nog maar eens wat meer Thais leren spreken, kan me nu redelijk redden en anders helpt mn vrouw/vriendin me wel. Ik wil wel naar school maar is wat ver vanuit het dorp en ik moet ook nog werken dus wordt het wat lastig. Voorlopig red ik me redelijk met de taal.

Ben gelukkig geen farang kinieua zoals de topic starter, zou mezelf ook zo nooit noemen omdat het toch een beetje een belediging is. Als geintje onder vrienden ok maar goed ieder zo zn ding.
Bekijk anders mijn website eens

www.strictly-thai.nl

Staan leuke taallesjes op
pi_78222961
quote:
Op maandag 15 februari 2010 22:18 schreef breaky het volgende:
Klassiek Mercedes-Benz geparkeerd bij de Nam Khan rivier

[ afbeelding ]
Die is van dat hotel toch?

Luang Prabang is een mooie stad om te oefenen met je DSLR
  zaterdag 20 februari 2010 @ 13:03:22 #86
92623 niet_links
Live from Bangkok
pi_78226114
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 10:36 schreef Flammie het volgende:

[..]

Bekijk anders mijn website eens

www.strictly-thai.nl

Staan leuke taallesjes op
Thanks, gaat nog wat te ver voor mij. Ik heb trouwens wel een paar boeken die op je website staan. Ik moet me maar weer eens wat meer gaan interesseren voor de geschreven taal. Spreken gaat wel een beetje (nog lang niet genoeg naar mijn mening). Je weet hoe het gaat .. ja je thais is geweldig ook als is dat totaal niet het geval.
mai pen rai
pi_78233842
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 13:03 schreef niet_links het volgende:

[..]

Thanks, gaat nog wat te ver voor mij. Ik heb trouwens wel een paar boeken die op je website staan. Ik moet me maar weer eens wat meer gaan interesseren voor de geschreven taal. Spreken gaat wel een beetje (nog lang niet genoeg naar mijn mening). Je weet hoe het gaat .. ja je thais is geweldig ook als is dat totaal niet het geval.
jep inderdaad Ze zeggen altijd tegen elke farang dat zijn/haar thais GENG MAAK is maar het heeft geen enkele waarde... je weet pas dat je goed bent als ze andere complimenten gaan gebruiken of gewoon met je gaan spreken (omdat ze horen dat je Thais echt wel goed is).

Kijk anders eens bij audiovisueel (toonlessen) en ik maak binnenkort wel wat echt beginnerlessen anders...
For now zou ik gewoon Thais for beginners een beetje doornemen.. ik vind de uitleg (schrijven en lezen) daarin erg duidelijk iig.. Mochten er vragen zijn kun je me gewoon PM'en natuurlijk..

En eeh.. erg cool dat je in Thailand woont... doe je vrouw de groeten
pi_78234727
Haha heel herkenbaar ja GENG LAI, ik hoef geen waardeloze complimentjes over mijn lao als ik net 3 woorden gezegd heb.
  woensdag 24 februari 2010 @ 08:02:37 #89
21350 breaky
Harder praten a.u.b
pi_78381289
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 11:19 schreef Ruud het volgende:

[..]

Die is van dat hotel toch?

Luang Prabang is een mooie stad om te oefenen met je DSLR
Yup! Chang Heritage Hotel. Heel mooi maar ranzig eten. :p
Modus Vivendi!
  woensdag 24 februari 2010 @ 08:12:48 #90
21350 breaky
Harder praten a.u.b
pi_78381358
quote:

Dat van de motor en honden ben ik met je eens. Ik heb hier een chinese motor gekocht...net ietsje groter en zwaarder dan de standaard Honda Wave. Na wat geklooi en geknutsel rijdt het best goed ook nog. En dan heb je die enorme vrijheid. Het is gewoon heerlijk om door de bergen te rijden, lange tochten te maken.

Met mijn vrouw hoef ik niet buiten de deur te gaan eten. Voor een Laotiaanse is ze ongelooflijk koppig en trots. Trouwens, Luang Prabang is maar klein en ik heb geen behoefte aan roddels.
Verder heb ik het wel getroffen met haar...niet te jong, niet te oud, goede familie en geen make-up en whitening lotion type wat graag in roze hotpants rondloopt met goud aan elke vinger

Ach mijn Lao is ook nog steeds klote. Of zoals ze hier: Kin Bia Lao, mee phoosao Lao, bor wao Lao.
Modus Vivendi!
  woensdag 24 februari 2010 @ 08:19:33 #91
21350 breaky
Harder praten a.u.b
pi_78381409
De maan is hier ook een stukje helderder...

Modus Vivendi!
  woensdag 24 februari 2010 @ 09:43:50 #92
78918 SeLang
Black swans matter
pi_78382778
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 08:12 schreef breaky het volgende:
Met mijn vrouw hoef ik niet buiten de deur te gaan eten. Voor een Laotiaanse is ze ongelooflijk koppig en trots. Trouwens, Luang Prabang is maar klein en ik heb geen behoefte aan roddels.
Er wordt geroddeld als je met je eigen vrouw buiten het huis komt?
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
  woensdag 24 februari 2010 @ 09:58:56 #93
21350 breaky
Harder praten a.u.b
pi_78383105
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 09:43 schreef SeLang het volgende:

[..]

Er wordt geroddeld als je met je eigen vrouw buiten het huis komt?
Dat ook maar ik bedoelde meer dat ik niet hoef te wagen een "mia noi" erbij te nemen (little wife).

Kost alleen maar geld trouwens
Modus Vivendi!
  woensdag 24 februari 2010 @ 10:04:35 #94
78918 SeLang
Black swans matter
pi_78383249
Vreemde situatie...
Mijn reisverslagen
pi_78383705
Ach, er zijn een hier een hoop cliché's/stereotypes over relaties tussen westerlingen en Lao, en dat is dus vaak wat mensen voor waarheid aannemen. Vaak zat is het ook waar ook .
  woensdag 24 februari 2010 @ 12:38:28 #96
21350 breaky
Harder praten a.u.b
pi_78388431
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 10:04 schreef SeLang het volgende:
Vreemde situatie...
Hier in Laos is vooral het punt of je wel of niet legaal samen bent. Je kunt volgens de wet niet zomaar met een Laotiaanse partner in een huis gaan zitten. Dan moet men er eerst verloofd worden.

Daarnaast ben je gewoon een falang, een buitenlander en val je dus op. En er gaan hier zoveel verhalen rond over mannen en vrouwen die er "iemand bij hebben" naast hun eigen partner. en in veel gevallen is het nog waar ook.

Tel daarbij op dat men gewoon een andere kijk heeft op seksualiteit en waarden en normen. Men doet niet zo heel moeilijk als iemand gay, lesbian of iets er tussen in is. Veel oudere blanke mannen hebben hier veel jonge vriendjes....en voor westerse, mannelijke toeristen is het hier natuurlijk heel goedkoop om even van bil te gaan. 15 euro met wat onderhandelen is geen probleem om het zomaar te zeggen.

In de Filippijnen en Thailand geld grofweg hetzelfde verhaal.
Modus Vivendi!
  woensdag 24 februari 2010 @ 12:49:52 #97
78918 SeLang
Black swans matter
pi_78388840
Aangezien je het had over "je vrouw" nam ik aan dat het je vrouw is... (dus gewoon getrouwd)
Mijn reisverslagen
pi_78389216
Ik wist niet eens dat een Farang in Laos ook een Farang was
Ben echt een Laos n00b maar nogmaals... ik wil echt wel naar Laos hoor...
pi_78394287
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 08:19 schreef breaky het volgende:
De maan is hier ook een stukje helderder...

[ afbeelding ]
Wat een mooie foto zeg!! Heb je die zelf gemaakt??
Met wat voor objectief, als ik vragen mag?
 FR
  woensdag 24 februari 2010 @ 19:59:39 #100
21350 breaky
Harder praten a.u.b
pi_78405968
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 12:49 schreef SeLang het volgende:
Aangezien je het had over "je vrouw" nam ik aan dat het je vrouw is... (dus gewoon getrouwd)
Ben inderdaad getrouwd...anders waren we mischien slachtoffer geworden van "roddels"
Modus Vivendi!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')