Je bedoelt het nulmmerbord toch?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 00:08 schreef Flammie het volgende:
Man volgens mij kan ik die letters ook gewoon lezen ook nogLijkt erg veel op Thais
Te gekke foto's zoals gewoonlijk
Edit: nee toch niet
Als dat bespreekbaar is zal het vooral zijn omdat zij teveel te verliezen heeft denk ik zo.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 06:05 schreef niet_links het volgende:
Dit is het land voor de man heerlijk gewoon, weg van de stomme moraal in Nederland. Overschot aan vrouwen, extra dame in de relatie vaak gewoon bespreekbaar.
Bekijk anders mijn website eensquote:Op zaterdag 20 februari 2010 06:05 schreef niet_links het volgende:
4 jaar in Thailand alweer, heerlijk.
Woon een beetje buiten Bangkok, leven is goed voor een buitenlander in Thailand. (behalve de visa / geen land mogen bezitten shit).
Dit is het land voor de man heerlijk gewoon, weg van de stomme moraal in Nederland. Overschot aan vrouwen, extra dame in de relatie vaak gewoon bespreekbaar. Nee zit hier niet voor de dames maar het is zeker wel een voordeel dat je hier als man veel kan en mag. Het is ook goed voor je ego als er steeds met je geflirt wordt. Ik heb het dan niet over dames die achter je aan zitten voor het geld die pik je er zo tussen uit.
Ik geniet van het weer en rijden op mijn motor, vind het leuk dat ik mijn honden gewoon de deur uit kan schoppen in het dorp en ze vrij laten lopen. Ik hoef niet met ze te lopen dat doen ze zelf wel. Probeer dat maar eens in Nederland.
Ik moet ooit ook nog maar eens wat meer Thais leren spreken, kan me nu redelijk redden en anders helpt mn vrouw/vriendin me wel. Ik wil wel naar school maar is wat ver vanuit het dorp en ik moet ook nog werken dus wordt het wat lastig. Voorlopig red ik me redelijk met de taal.
Ben gelukkig geen farang kinieua zoals de topic starter, zou mezelf ook zo nooit noemen omdat het toch een beetje een belediging is. Als geintje onder vrienden ok maar goed ieder zo zn ding.
Die is van dat hotel toch?quote:Op maandag 15 februari 2010 22:18 schreef breaky het volgende:
Klassiek Mercedes-Benz geparkeerd bij de Nam Khan rivier
[ afbeelding ]
Thanks, gaat nog wat te ver voor mij. Ik heb trouwens wel een paar boeken die op je website staan. Ik moet me maar weer eens wat meer gaan interesseren voor de geschreven taal. Spreken gaat wel een beetje (nog lang niet genoeg naar mijn mening). Je weet hoe het gaat .. ja je thais is geweldig ook als is dat totaal niet het geval.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 10:36 schreef Flammie het volgende:
[..]
Bekijk anders mijn website eens
www.strictly-thai.nl
Staan leuke taallesjes op
jep inderdaadquote:Op zaterdag 20 februari 2010 13:03 schreef niet_links het volgende:
[..]
Thanks, gaat nog wat te ver voor mij. Ik heb trouwens wel een paar boeken die op je website staan. Ik moet me maar weer eens wat meer gaan interesseren voor de geschreven taal. Spreken gaat wel een beetje (nog lang niet genoeg naar mijn mening). Je weet hoe het gaat .. ja je thais is geweldig ook als is dat totaal niet het geval.
Yup! Chang Heritage Hotel. Heel mooi maar ranzig eten. :pquote:Op zaterdag 20 februari 2010 11:19 schreef Ruud het volgende:
[..]
Die is van dat hotel toch?
Luang Prabang is een mooie stad om te oefenen met je DSLR
Dat van de motor en honden ben ik met je eens. Ik heb hier een chinese motor gekocht...net ietsje groter en zwaarder dan de standaard Honda Wave. Na wat geklooi en geknutsel rijdt het best goed ook nog. En dan heb je die enorme vrijheid. Het is gewoon heerlijk om door de bergen te rijden, lange tochten te maken.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 06:05 schreef niet_links het volgende:
4 jaar in Thailand alweer, heerlijk.
Woon een beetje buiten Bangkok, leven is goed voor een buitenlander in Thailand. (behalve de visa / geen land mogen bezitten shit).
Dit is het land voor de man heerlijk gewoon, weg van de stomme moraal in Nederland. Overschot aan vrouwen, extra dame in de relatie vaak gewoon bespreekbaar. Nee zit hier niet voor de dames maar het is zeker wel een voordeel dat je hier als man veel kan en mag. Het is ook goed voor je ego als er steeds met je geflirt wordt. Ik heb het dan niet over dames die achter je aan zitten voor het geld die pik je er zo tussen uit.
Ik geniet van het weer en rijden op mijn motor, vind het leuk dat ik mijn honden gewoon de deur uit kan schoppen in het dorp en ze vrij laten lopen. Ik hoef niet met ze te lopen dat doen ze zelf wel. Probeer dat maar eens in Nederland.
Ik moet ooit ook nog maar eens wat meer Thais leren spreken, kan me nu redelijk redden en anders helpt mn vrouw/vriendin me wel. Ik wil wel naar school maar is wat ver vanuit het dorp en ik moet ook nog werken dus wordt het wat lastig. Voorlopig red ik me redelijk met de taal.
Ben gelukkig geen farang kinieua zoals de topic starter, zou mezelf ook zo nooit noemen omdat het toch een beetje een belediging is. Als geintje onder vrienden ok maar goed ieder zo zn ding.
Er wordt geroddeld als je met je eigen vrouw buiten het huis komt?quote:Op woensdag 24 februari 2010 08:12 schreef breaky het volgende:
Met mijn vrouw hoef ik niet buiten de deur te gaan eten. Voor een Laotiaanse is ze ongelooflijk koppig en trots. Trouwens, Luang Prabang is maar klein en ik heb geen behoefte aan roddels.
Dat ook maar ik bedoelde meer dat ik niet hoef te wagen een "mia noi" erbij te nemen (little wife).quote:Op woensdag 24 februari 2010 09:43 schreef SeLang het volgende:
[..]
Er wordt geroddeld als je met je eigen vrouw buiten het huis komt?
Hier in Laos is vooral het punt of je wel of niet legaal samen bent. Je kunt volgens de wet niet zomaar met een Laotiaanse partner in een huis gaan zitten. Dan moet men er eerst verloofd worden.quote:
quote:Op woensdag 24 februari 2010 08:19 schreef breaky het volgende:
De maan is hier ook een stukje helderder...
[ afbeelding ]
Ben inderdaad getrouwd...anders waren we mischien slachtoffer geworden van "roddels"quote:Op woensdag 24 februari 2010 12:49 schreef SeLang het volgende:
Aangezien je het had over "je vrouw" nam ik aan dat het je vrouw is... (dus gewoon getrouwd)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |