Ja joh, voor ons is alles weer helemaal normaal, hoewel dat nog niet voor heel BKK geldt. Heb jij nog een overzicht gekregen toen je wegvloog, Knak? Een paar weken geleden was het nog duidelijk vanuit de lucht te zien.quote:Op dinsdag 27 december 2011 22:16 schreef admiraal_anaal het volgende:
Mijn moeder is vanmiddag weer vertrokken richting Phuket vanaf Amsterdam om daar tot 4 januari te zijn.
Hoe is het bij jou Gaoxing? Situatie al verbeterd?
Oe, koud!quote:Op dinsdag 27 december 2011 22:39 schreef KNAK het volgende:
Met pijn in 't hart de melding dat ik Thailand verlaten heb en nu al weer een aantal dagen in NL zit.
Over een aantal jaar terug, dat zeker, en dan voor een lange tijd! Heb wel 100 mix zakjes gaprao, masaman, panaeng etc meegenomen.
Kidteung leawww
Zie nu pas dat je geantwoord had.quote:Op woensdag 28 december 2011 02:51 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
Ja joh, voor ons is alles weer helemaal normaal, hoewel dat nog niet voor heel BKK geldt. Heb jij nog een overzicht gekregen toen je wegvloog, Knak? Een paar weken geleden was het nog duidelijk vanuit de lucht te zien.
Het is je moeder dus wel goed bevallen, aa?
In Patong? Ken nogal wat Nederlanders die er een villa hebbenquote:Op maandag 9 januari 2012 23:20 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Zie nu pas dat je geantwoord had.
Ja mijn moeder is het bevallen, vandaag teruggekomen en gaat eind februari weer. Is nu ongeveer 7e keer in 3 jaar. Februari gaat ze weer voor 2 weken naar Phuket, gebruikmakend van de villa van vrienden van ons die in Phuket op de heuvel een vakantiewoning hebben.
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 01:53 schreef KNAK het volgende:
[..]
In Patong? Ken nogal wat Nederlanders die er een villa hebben
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |