abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_106105388
Mijn moeder is vanmiddag weer vertrokken richting Phuket vanaf Amsterdam om daar tot 4 januari te zijn.

Hoe is het bij jou Gaoxing? Situatie al verbeterd?
  dinsdag 27 december 2011 @ 22:39:54 #27
24329 KNAK
ff w88,......
pi_106106605
Met pijn in 't hart de melding dat ik Thailand verlaten heb en nu al weer een aantal dagen in NL zit.

Over een aantal jaar terug, dat zeker, en dan voor een lange tijd! Heb wel 100 mix zakjes gaprao, masaman, panaeng etc meegenomen.

Kidteung leawww
Mai pben rai~!
  woensdag 28 december 2011 @ 02:51:56 #28
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_106114973
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 22:16 schreef admiraal_anaal het volgende:
Mijn moeder is vanmiddag weer vertrokken richting Phuket vanaf Amsterdam om daar tot 4 januari te zijn.

Hoe is het bij jou Gaoxing? Situatie al verbeterd?
Ja joh, voor ons is alles weer helemaal normaal, hoewel dat nog niet voor heel BKK geldt. Heb jij nog een overzicht gekregen toen je wegvloog, Knak? Een paar weken geleden was het nog duidelijk vanuit de lucht te zien.

Het is je moeder dus wel goed bevallen, aa? :)
  woensdag 28 december 2011 @ 02:53:46 #29
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_106114994
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 22:39 schreef KNAK het volgende:
Met pijn in 't hart de melding dat ik Thailand verlaten heb en nu al weer een aantal dagen in NL zit.

Over een aantal jaar terug, dat zeker, en dan voor een lange tijd! Heb wel 100 mix zakjes gaprao, masaman, panaeng etc meegenomen.

Kidteung leawww
Oe, koud! :)

En mixen kun je makkelijk zelf maken, daar heb je geen pakjes voor nodig. Ga volgende keer in BKK naar de kookschool van Poo en koop haar kookboek. Haar recepten zijn authentiek, maar enorm simpel.
  donderdag 29 december 2011 @ 00:17:12 #30
24329 KNAK
ff w88,......
pi_106150150
Heel koud....... ik mis het het weer enorm (na 11 jaar in die regio gewoond te hebben is dat ook niet echt vreemd) en ook wel het leven. In NL vind ik het maar saai, als je van A naar B gaat, waar dan ook, zie je gewoon geen leven op straat zoals je dat in Azie hebt. Weet niet precies hoe ik dat kan uitleggen maar ik pas niet meer in de NLe samenleving. Gelukkig ben ik dan ook maar tijdelijk terug.

Wat die mixjes betreft, ja, helaas heb ik nooit tijd genomen voor een cursusje. Eerst de zakjes maar opmaken, vervolgens maar eens kijken naar recepten. Ik heb eergisteren zuurkool gegeten en toen dat bord zo voor me stond miste ik de chili, namjim etc enorm .. zit gewoon geen smaak aan dat NLse voer :')
Mai pben rai~!
pi_106624975
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 02:51 schreef Gaoxing het volgende:

[..]

Ja joh, voor ons is alles weer helemaal normaal, hoewel dat nog niet voor heel BKK geldt. Heb jij nog een overzicht gekregen toen je wegvloog, Knak? Een paar weken geleden was het nog duidelijk vanuit de lucht te zien.

Het is je moeder dus wel goed bevallen, aa? :)
Zie nu pas dat je geantwoord had.
Ja mijn moeder is het bevallen, vandaag teruggekomen en gaat eind februari weer. Is nu ongeveer 7e keer in 3 jaar. Februari gaat ze weer voor 2 weken naar Phuket, gebruikmakend van de villa van vrienden van ons die in Phuket op de heuvel een vakantiewoning hebben.
  dinsdag 10 januari 2012 @ 01:53:59 #32
24329 KNAK
ff w88,......
pi_106629509
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 23:20 schreef admiraal_anaal het volgende:

[..]

Zie nu pas dat je geantwoord had.
Ja mijn moeder is het bevallen, vandaag teruggekomen en gaat eind februari weer. Is nu ongeveer 7e keer in 3 jaar. Februari gaat ze weer voor 2 weken naar Phuket, gebruikmakend van de villa van vrienden van ons die in Phuket op de heuvel een vakantiewoning hebben.
In Patong? Ken nogal wat Nederlanders die er een villa hebben :P
Mai pben rai~!
pi_106682710
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 01:53 schreef KNAK het volgende:

[..]

In Patong? Ken nogal wat Nederlanders die er een villa hebben :P
:Y bij Kalim Resorts in de buurt
  zondag 15 januari 2012 @ 06:12:59 #34
24329 KNAK
ff w88,......
pi_106825442
Voornaam van eigenaar huisje? (indien mogelijk ) ;-)
Mai pben rai~!
pi_107827234
Even een highjack van het Thailand topic voor een Laos gerelateerde zaak.

Aangaande dit artikel: http://www.nu.nl/buitenla(...)-in-hostel-laos.html

Toevallig was ik ook in Muang Ngoi een dag hierna en ik heb er via schoonfamilie een aantal connecties. Ik weet dat deze zaak in de doofpot gestopt aan het worden is en veel mensen twijfels hebben bij de werkelijke oorzaak. De officiele lezing is dat het om een drugsoverdosis zou gaan omdat er drugs aangetroffen waren op de kamer. Ook waren ze gevonden terwijl ze sex hadden. Een overdosis van twee mensen op exact dezelfde tijd vind ik al een vreemd verhaal maar er is meer.

Het bewuste guesthouse staat er echter om bekend dat er vreemde dingen gebeuren. Er zijn meerdere verkrachtingen geweest en verschillende drugsgerelateerde zaken. Het is ook algemeen bekend dat er door personeel/uitbaters drugs verkocht worden. Persoonlijk denk ik dat er meer aan de hand is en dat de drugs wellicht later daar neergelegd zijn.

Ik weet niet of iemand hier iets mee kan maar ik weet niet echt een andere plaats om dit te laten weten.
  vrijdag 10 februari 2012 @ 16:54:41 #36
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_107832230
Wat dacht je van de ambassade? Neem contact op met het hoofd consulaire zaken (hoewel hij waarschijnlijk degene is die op dit moment daar is en dus moeilijk bereikbaar) en zeg dat je er meer informatie over hebt. Ze zullen behoorlijk beperkt zijn in wat ze kunnen doen, maar je weet nooit... Het hoofd consulaire zaken is niet iemand die makkelijk loslaat.

Een dergelijke zaak heeft een tijd terug ook in Thailand gespeeld: onverklaarbare dood, ik meen van een Nieuw-Zeelandse, in een hostel in Chiang Mai. Na wat graven bleken er meer vreemde ziektes en doden te zijn, maar het hostel was van een invloedrijk persoon (politie, meen ik me te herinneren) en bleef gewoon open. De familie van het meisje is echter stennis blijven schoppen en de pers blijven opzoeken, en uiteindelijk is gebleken dat er gebruik werd gemaakt van bijzonder schadelijke insecticiden.
  zaterdag 11 februari 2012 @ 08:32:13 #37
21350 breaky
Harder praten a.u.b
pi_107853233
Tja het blijft een vreemd verhaal natuurlijk. Hier vraagt ook iedereen zich af wat er gebeurt is.

Het kan natuurlijk ook dat de naaste familie liever niet heeft dat de zaak openbaar wordt gemaakt. Daarnaast heb ik gezien hoe ze hier in Laos forensisch onderzoek doen en dat is behoorlijk amateuristisch.
Modus Vivendi!
Beetje aan het werk @ Lao P.D.R.
Soda water en Earl Grey :-)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')