[RLS CS #315] Bier en fietsuhquote:Op zondag 11 oktober 2009 13:59 schreef static het volgende:
Dit is de laatste keer, jullie hebben een SC topic in GC.
Niet zo zeiken.quote:
Kan je toch best beginnen, je mag toch gewoon een topic openen.quote:Op zondag 11 oktober 2009 14:43 schreef sunny16947 het volgende:
Is er ook een SC voor volwassene?
[..]quote:Op zondag 11 oktober 2009 14:29 schreef Gert het volgende:
Ordnung muss sein, chaos levert meer inspiratie en interessante aspecten op !quote:Het is ook een interessante discussie, maar het ondewerp is veel breder dan deze meest recente aanleiding. Dergelijke beschouwingen zijn bij uitstek iets voor zo'n 10 jaar-topicreeks!
Om precies te zijn: dat woord is in het leven geroepen door mij!quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:59 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Hoezo is het een feit dat Claire bang zou zijn van" Huubsoppers,waar heb je dat gelezen??"Wat trouwens een woord is dat in het leven is geroepen door tegenstanders van Huub.
Maar waarom reageert claire dan wel bij boulevard?quote:Op zondag 11 oktober 2009 14:46 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Om precies te zijn: dat woord is in het leven geroepen door mij!
Ik wil wel de credits die mij toekomen, zo ijdel ben ik dan wel.![]()
Wat zijn jullie trouwens bezig geweest zeg...
Ben je er een dagje niet, heb je vervolgens een halve dag nodig om in te lezen en ik ben nog niet klaar.
Zou het de scheiding van Huub en Claire zijn die zoveel los heeft gemaakt of de terugkeer van Bommie op dit forum?![]()
Om het maar weer ontopic te trekken: dat ze een mediastilte hebben ingelast is niet zo vreemd. Beide partijen hebben een advocaat in de arm genomen, wat er al op wijst dat ze het onderling niet op volwassen wijze kunnen of willen oplossen.
Niet getreurd: de smeuïge details volgen heus nog wel.
Gerucht in de wereld, Boulevard neemt contact op met Claire, Claire bevestigt aan Boulevard, de scheiding is in de media, Huub post ook een bevestiging op Rocket en daarna gewoon van geen van beiden mededelingen, hoezo geen mediastilte?quote:Op zondag 11 oktober 2009 14:54 schreef gomi het volgende:
[..]
Maar waarom reageert claire dan wel bij boulevard?
Zo stil is die mediastilte dan niet toch?
Omdat Claire blijkbaar iets dwars zit en dat wordt alleen nog maar meer als er een meid aan Huub's arm wordt gesignaleerd.quote:Op zondag 11 oktober 2009 14:54 schreef gomi het volgende:
[..]
Maar waarom reageert claire dan wel bij boulevard?
Zo stil is die mediastilte dan niet toch?
Claire heeft zich wel wat laten ontvallen over een zogenaamde vriendin die contact met Huub heeft opgenomenquote:Op zondag 11 oktober 2009 15:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Gerucht in de wereld, Boulevard neemt contact op met Claire, Claire bevestigt aan Boulevard, de scheiding is in de media, Huub post ook een bevestiging op Rocket en daarna gewoon van geen van beiden mededelingen, hoezo geen mediastilte?
Zie FB.quote:Op zondag 11 oktober 2009 14:46 schreef Jian het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ordnung muss sein, chaos levert meer inspiratie en interessante aspecten op !
De discussies hier, het directe, spontane gevolg van berichten in de media over ex-DGKérs !
Wat weegt zo zwaar dat je die spontaniteit wil controleren/inperken ?
Nee, ik zal er verder niet over doorzagen, de vraag ontpopte zich echter zo spontaan ?
Dat vond ik ook een merkwaardig zinnetje, dat uit de lucht leek te komen vallen.quote:Op zondag 11 oktober 2009 15:04 schreef Marrije het volgende:
[..]
Claire heeft zich wel wat laten ontvallen over een zogenaamde vriendin die contact met Huub heeft opgenomen
omdat bevestigen geen stilte is.quote:Op zondag 11 oktober 2009 15:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Gerucht in de wereld, Boulevard neemt contact op met Claire, Claire bevestigt aan Boulevard, de scheiding is in de media, Huub post ook een bevestiging op Rocket en daarna gewoon van geen van beiden mededelingen, hoezo geen mediastilte?
yups, dat is meer dan bevestigen alleen. Dat is ook weer geruchten voeden. Of zelf de wereld in helpen.quote:Op zondag 11 oktober 2009 15:08 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat vond ik ook een merkwaardig zinnetje, dat uit de lucht leek te komen vallen.
nou niet helemaal, want het volgde op 'hij is niet vreemd gegaan, voor zover ik weet. maar wie wat weet wat er nog boven water komt want. . . ." een zogenaamde vriendin heeft al contact met Huub gezocht. Dat suggereert dus echt wel dat ze die meid niet vertrouwtquote:Op zondag 11 oktober 2009 15:08 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat vond ik ook een merkwaardig zinnetje, dat uit de lucht leek te komen vallen.
Een 16-jarig meisje zoals het nu lijkt.quote:Op zondag 11 oktober 2009 15:02 schreef Marrije het volgende:
[..]
Omdat Claire blijkbaar iets dwars zit en dat wordt alleen nog maar meer als er een meid aan Huub's arm wordt gesignaleerd.
Geloof je dat? Ik denk dat Huub tot veel in staat is, maar een 16-jarig kind?!quote:Op zondag 11 oktober 2009 15:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een 16-jarig meisje zoals het nu lijkt.
Op vol las ik dat t ms weleens ene kim zou kunnen zijn die ook met haar mee was naar de opening van de bunker.quote:Op zondag 11 oktober 2009 15:10 schreef Marrije het volgende:
[..]
nou niet helemaal, want het volgde op 'hij is niet vreemd gegaan, voor zover ik weet. maar wie wat wat er nog boven water komt want. . . ." een zogenaamde vriendin heeft al contact met Huub gezocht. Dat suggereert dus echt wel dat ze die meid niet vertrouwtDe hamvraag: wie o wie is die zogenaamde vriendin? Maar ik denk dat dat binnen een paar weken wel duidelijk wordt.
Kijk, zo komen we ergens. . .quote:Op zondag 11 oktober 2009 15:13 schreef gomi het volgende:
[..]
Op vol las ik dat t ms weleens ene kim zou kunnen zijn die ook met haar mee was naar de opening van de bunker.
vaag verhaal verder. Zou dus een goede vriendin die weleens promotiewerk voor claire deed moeten zijn geweest en is ineens van dr hyves afgeflikkerd.
ah dat is dus een andere dan die kim. let dus niet op die post van me waarin ik over haar hadquote:Op zondag 11 oktober 2009 15:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een 16-jarig meisje zoals het nu lijkt.
Eerlijk gezegd zou ik nergens meer echt vreemd van staan te kijken.quote:Op zondag 11 oktober 2009 15:12 schreef Marrije het volgende:
[..]
Geloof je dat? Ik denk dat Huub tot veel in staat is, maar een 16-jarig kind?!
maar deze is jaar of 20 las ik.quote:
20, dat komt al meer in de buurt. Maar het hoeft natuurlijk niet om 1 meid te gaan, kan best dat er tig meisjes zijn die denken dat ze wat met Huub hebbenquote:Op zondag 11 oktober 2009 15:15 schreef gomi het volgende:
[..]
maar deze is jaar of 20 las ik.
iemand ms caps van de opening van tbo?
daar zou ze dus op moeten staan.
Dat 16-jarige meisje is ook maar een hear-say verhaal.quote:Op zondag 11 oktober 2009 15:14 schreef gomi het volgende:
[..]
ah dat is dus een andere dan die kim. let dus niet op die post van me waarin ik over haar had
[/quote]quote:[quote]Op zondag 11 oktober 2009 14:18 schreef Elske6 het volgende:
--------------------------------------------------------------------------------
10/10/2009 4:51:00 AM
fenna schreef het was al heel lang duidelijk dat dit huwelijk voorbij zou gaan. huub heeft al heel lang wat met mijn zusje. zij kan hem wel gelukkig maken.
fenna schreef op : 10/10/2009 3:11:00 PM
let dan de komende tijd maar op de mediaberichten. dan zal je horen dat zijn nieuwe vriendin laura heet, 16 jaar is en uit heemskerk komt.
Is Huub al op zoek naar aupair voor Sophie??
[/quote]quote:Op zondag 11 oktober 2009 15:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat 16-jarige meisje is ook maar een hear-say verhaal.
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |