quote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:12 schreef VuilnisMetaal het volgende:
Ik vroeg me af of één van jullie weet hoe het nummer heet dat vrijwel hetzelfde refrein heeft als deze:
Het wordt iig gezongen door een man en er zit veel akoestische gitaar in.
Ik heb alleen geen flauw idee hoe het nummer heet.
Kan iemand mij helpen?
Alvast bedankt!
Gareth Gates - Spirit in the Sky.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:23 schreef green86 het volgende:
Misschien kunnen jullie my helpen.
-Door een man gezongen (klinkt beetje jason mraz achtig)
-feel good song (echt vrolijk)
-top 40
kan me vaag een tekst herinneren iets met![]()
the birds / the birds in the sky.
Zo stom als ik m hoor dan kan ik m zo meezingen.
thnxx
Bedoel je deze?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:46 schreef deepart het volgende:
Vandaag hoorde ik zo'n liedje op de radio, ze zeiden dat hij vandaag nummer 2 of 3 stond.
Het was een rapper die ik nog niet eerder heb gehoord. Ergens op Q-music of slam!FM
Wie helpt mij?
Jaa! Dat is umquote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:01 schreef deepart het volgende:
[..]
Bedoel je deze?
Ik kwam hem toevallig tegen op youtube en dacht meteen aan jou Deepart
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:01 schreef deepart het volgende:
[..]
Jaa! Dat is um![]()
![]()
![]()
Thanks maat, je bent de beste!
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 23:13 schreef Rancune het volgende:
[..]
Gareth Gates - Spirit in the Sky.
En als origineel van Norman Greenbaum:
Click Clack -Jeff Doubleuquote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:04 schreef Horatio het volgende:
Hey,
Ik zoek ook een nummer, het is een tech/techno achtig nummer dat Karotte draaide in zijn set op mysteryland 2009. In het nummer is vaak click-clack te horen. Sample:
Klik zshare Karotte ID
Nog maar een poging wagen dan ..quote:Op maandag 12 oktober 2009 23:56 schreef Stinus het volgende:
[..]
Aha, ik dacht dat je het in de zaal hoorde
Maar ik heb ook een verzoek;
De laatste tijd heb ik een paar zinnen van een songtekst in mijn hoofd, maar kan het nummer maar niet vinden.
Het was iets in de richting van;
'It's Allright, yeah i'ts OK... baby, baby (I will be ok?)'
2e baby is krachtiger gezongen. Volgens mij was het nummer een beetje in Backstreet Boys stijl, iemand een idee?
Ja thanks! Weet nu in ieder geval waar ik voor moet zoeken.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 03:31 schreef Prixie het volgende:
[..]
Click Clack -Jeff Doubleu
zijn verschilllende remixen van, kan ze zelf op you tube alleen niet vinden .
http://www.trackitdown.net/genre/house/track/1198512.html
Nee ook niet.quote:
MGMT - Kidsquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 15:45 schreef Lik het volgende:
Hoe heet het nummer dat op 1:00 begint?
http://vimeo.com/7072271
quote:
Nee sorry, zegt me nietsquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 21:45 schreef muisje-eliza het volgende:
"oehla-la-la-lalala-la-la-la" "oehla-la-la-lalala-la-la-la" "olé olá, olé olá"
Ik zie geen tijden, hij speelt hem af via WMP.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 18:24 schreef Dalamar het volgende:
Als iemand dit weet... respect. In deze liveset van Dave Clarke zit op 52 minuten (ongeveer op driekwart, vlak voor Rej - Ame) een nummer dat ik gewoon echt niet meer kan plaatsen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |