Bij nader inzien was PILF of DILF beter dan met de Yquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 21:52 schreef Lois het volgende:
Ow wacht ik dacht dat ik PYLF begreep maar het ik begrijp alleen DILF
![]()
Neen, want het was een you'd like....quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 21:54 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Bij nader inzien was PILF of DILF beter dan met de Y
Doe de test!quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 21:56 schreef Lois het volgende:
Ik zou ook weleens MILF genoemd willen worden...![]()
![]()
![]()
Ik voel die midlifecrisis van vanmiddag weer langzaam terugkeren
Oja, da's waar!quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 21:55 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Neen, want het was een you'd like....
All is fair in liefde en midlifecrisesquote:
Als Brechtje het maar laat idd!quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 21:56 schreef Lois het volgende:
Ik zou ook weleens MILF genoemd willen worden...![]()
![]()
![]()
Ik voel die midlifecrisis van vanmiddag weer langzaam terugkeren
Dat treasure mania, daar ben ik vandaag mee begonnen. Wachten op energy duurt lang... En wat moet je met dat geld enzo?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 22:01 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Kind je weet niet wat je mist!
Treasure Mania
Ik heb ineens het idee dat ik iets heel erg mis.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 22:02 schreef E.T. het volgende:
[..]
Als Brechtje het maar laat idd!
*melancholisch* Ooit liet ze me haar kamer zien.. Vól met klerezooi, maar wel paardenposters.. want die wilde ze graag..
Ze was 8 ofzo..
*deur barricadeert*
Dat geld kun je voorlopig niets mee, behalve opsparen volgens mij. En ja het duurt lang, dat is om RSI te voorkomen ofzoquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 22:04 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Dat treasure mania, daar ben ik vandaag mee begonnen. Wachten op energy duurt lang... En wat moet je met dat geld enzo?
Ah, thanks!quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 22:07 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Dat geld kun je voorlopig niets mee, behalve opsparen volgens mij. En ja het duurt lang, dat is om RSI te voorkomen ofzo
Is idd een 'oldbie' dingetje..quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 22:04 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik heb ineens het idee dat ik iets heel erg mis.
Oh, is dat alles!quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 22:10 schreef E.T. het volgende:
[..]
Is idd een 'oldbie' dingetje..
De mama van Brechtje is een fokster van het eerste uur in hart en nieren.. Brechtje is haar dochter en die kennen we dus als klein meisje.. Maar die blijkt ook ineens volwassen enzo..
En als je je zoiets realiseert, dan voel je je ineens erg oud..
Oftewel.. Brechtje heeft gewoon een OUD-verbod
? zo heet een boek dat ik heb! is het verfilmd?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 21:56 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Zeg, heeft iemand van jullie De Helaasheid Der Dingen al gezien? Ik ben benieuwd ernaar!
De moeder van Squote:
De dochter van Groofsken.quote:
JA!quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 22:16 schreef pinquit het volgende:
[..]
? zo heet een boek dat ik heb! is het verfilmd?
Whaaa.. Vixen was ik ff vergeten.. die is nog een jaar of 5 ouder ofzo..quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 22:20 schreef YPPY het volgende:
Maar Brechtje krijgt nog lang geen kinderen, zij is dat schattige paardenmeisje.
En Vixen ook nog lang niet, die loopt rond met pakjes drinken.Ik word niet oud Ik word niet oud Ik word niet oud Ik word niet oud
Neehee, die blijft altijd klein en schattig. Net als Jip van AE, die is ook echt nog niet volwassen.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 22:27 schreef E.T. het volgende:
[..]
Whaaa.. Vixen was ik ff vergeten.. die is nog een jaar of 5 ouder ofzo..
die komt al echt richting kindjesleeftijd![]()
het boek heb ik ook gelezen, geweldig! de film nog niet gezien. (vind ik altijd wat griezelig na 't lezen van 'n boek ook, vrees dat 't dan alleen maar tegen kan vallen).quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 22:25 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
JA!
Het schijnt een briljante film te zijn ook nog eens!
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 22:41 schreef pinquit het volgende:
ik heb zo'n cuuuute mutsje![]()
[ afbeelding ]
lamakomediewinter!
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:04 schreef k_i_m het volgende:. Ik ga meestal ergens een biertje drinken
.
We all float down herequote:Op zaterdag 10 oktober 2009 22:49 schreef debuurvrouw het volgende:
Hello k_i_m![]()
Mijn grootste verfilmafknapper was toch wel de film van It.en de shining
allebei fucking eng, maar de boeken waren nog wel een miljoen keer enger..
Nooit meer onbekommerd gedouched daarna.quote:
Mijn zieke geest kon dat (ook) beter jaquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:18 schreef k_i_m het volgende:
Ik vond en vind alle verfilmingen van Stephen King zijn boeken dusdanig kut, dat de verantwoordelijke producent wat mij betreft een nekschot mag krijgen.
Damn, ik moet de Dark Tower nog aflezen. Dat ben ik al jaren vergeten
.
7 delen uiteindelijk geloof ik uit mijn hoofd. waarvan 1 deel aan mij voorbij gegaan is, omdat dat alleen maar over susanna gaat en ik dat niet boeiend vondquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:23 schreef k_i_m het volgende:
Ik ben na deel 3 gestopt, volgens mij is er daarna nog wat bijgekomen toch?
Ja!quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:21 schreef Belana het volgende:
buuf en dan laat ik je ook nog es in de steek![]()
![]()
verfilmingen van stephen king moeten verboden worden![]()
alleen de shawshank redemption isdas gewoon de beste verfilming ooit van wat dan ook
en Kim, ga snel de dark tower lezen dan, want hij is goe-hoed!!
Grappig, ik was ook vrij jong toen ik al zijn boeken ging lezenquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:25 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Mijn zieke geest kon dat (ook) beter jaIk kan van eigenlijk alle boeken nog vertellen hoe het ging, wie er meedeed en waarom. De films maakten dat beeld alleen maar stuk
![]()
It heb ik gelezen toen ik 14 was.en maar doorlezen tot je bij een niet zo eng stukje was, en dan met je kop onder de dekens slapen.
![]()
Misery, die vond ik geloof ik het gaafst.
OH! da's hiernaast!quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:32 schreef miss_sly het volgende:
buuf, de dierentuin, dat is Emmen toch?
Wij gaan ws eind van de week een paar dagen naar Norg (?) naar de caravan van mijn schoonouders en dan wilde ik eigenlijk ook een keer naar de dierentuin daar. Is heel mooi, toch?
Even gekeken, op de achterkant staat "zes maandelijkse afleveringen"quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:35 schreef Belana het volgende:
het kan ook iedere maand geweest zijn miss sly
Ik had een notitie achter mijn naam, dat ik hoger mocht lenen dan mijn leeftijd voorschreef.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:31 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Grappig, ik was ook vrij jong toen ik al zijn boeken ging lezen. Ik had elke keer gezeik bij de Bieb, dat ik te jong was om ze te lenen
.
kijk dat bedoel ik, vaak zit je zo fout met je herinneringenquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:37 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Even gekeken, op de achterkant staat "zes maandelijkse afleveringen"
Ja, heb ik ook vaak. Zeker als het lang geleden is, en deze boekjes zijn oudquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:38 schreef Belana het volgende:
[..]
kijk dat bedoel ik, vaak zit je zo fout met je herinneringen
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:19 schreef k_i_m het volgende:
Oh, met uitzondering van The Stand, maar dat komt omdat Gary Sinise erin speelt.
milfquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 22:27 schreef Macka66 het volgende:
Hee, zei er iemand in MILFlifecrisis? Look:
[ afbeelding ]
ik had het boek gelezen en vond de film vreselijk tegenvallen. Ik "zie' alles voor me en daarom zijn films altijd anders dan dat ik het me voorstel.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:30 schreef miss_sly het volgende:
Was dat iedere twee weken? Nou ja, in ieder geval duurde het telkens veel te lang
Misery, toch vond ik die ook wel goed, met Kathy Bateswat speelde ze dat goed!
doet me denken aan toen Ezra nog baby wasquote:Op zondag 11 oktober 2009 08:24 schreef miss_sly het volgende:
Goedemorgen
Hier ook een minder goede nacht dan anders, hoewel dat nog steeds geen slechte is, hoor. Sowieso kwam ze vannacht twee keer voor een voeding, normaal maar een, en na de vroege van vanochtend wilde ze niet meer slapen. Normaal slaapt ze dan nog wel tot een uur of 10. Dus hier ook vroeger op dan normaal, maar ik denk dat dit het ritme wel gaat worden, uiteindelijk. Dus ik probeer er maar vast aan te wennen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
quote:Op zondag 11 oktober 2009 09:01 schreef Rewimo het volgende:
Stout, van harte gefeliciteerdook ik wacht nog even hoor
van mij welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ohh die taart loopt niet weg hoor, zelf neem ik toch ook niet![]()
quote:Op zondag 11 oktober 2009 09:11 schreef huuphuup het volgende:
en hier ligt vriendlief met dochterlief in ons bed met zn tweetjes te geiten, k3 te zingenMevrouwtje is haar stem aan het ontdekken dus ze "praten" met zn twee. Ik ga ze dr eens uit schoppen geloof ik, kan ik nog een uurtje terug
wat was nmr 1?quote:Op zondag 11 oktober 2009 09:27 schreef freecell het volgende:
Ik zou die soep voorlopig even vermijden Mous
Was wel een goede soep volgens de kassa test van gisteren, stond op nummer 2
succesquote:Op zondag 11 oktober 2009 09:45 schreef Lois het volgende:
Stout van harte gefeliciteerd!!
Wij vertrekken zo naar mijn oma, die is morgen jarig en wordt dan 83, of REUZENoud zoals Eva zegt
gaan we weer even 2 kinderen in toom proberen te houden op 3m2 vol porseleinen tuttemerul
Nummer 1 was soep in zak van Unox, blik van unox was 3quote:Op zondag 11 oktober 2009 09:30 schreef moussy het volgende:
[..]
wat was nmr 1?
Hij was wel héél erg gevuld! Ik mocht hem buzzen en om te kijken wat nou vulling was en wat vloeibaar, omdat het vaak 10 snippers rommel is heb ik hem afgegoten, de helft van het blik was vulling
ja ik las hetquote:Op zondag 11 oktober 2009 10:26 schreef pinquit het volgende:Boyzone zanger Stephen Gately overleden jeutje.
quote:Op zondag 11 oktober 2009 11:06 schreef debuurvrouw het volgende:
33, da's toch wel heel erg veel te jong.![]()
Geen idee wie het was, tot ik de foto van Vicky zag. Nou, de door Vicky geposte foto meer.
Ik ook niet, ik ook niet.quote:Op zondag 11 oktober 2009 11:08 schreef Vicky het volgende:
[..]
![]()
ik ben geen man en ik ben nog laaaaang geen 33...
Das ook leuk plagen als 'ie helemaal geïnstalleerd ligt dan klap je ff je haar over zn gezicht heen als je lepeltje lepeltje ligt, ik miste het treiteren toen het er af wasquote:Op zondag 11 oktober 2009 11:33 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Oh ik zit ook te twijfelen..wat zal ik eens met mijn haar doen?
Tis ineens zo lang dat vriendlief er op gaat liggen `s nachts..zelfs als we allebei op onze eigen helft liggen
Zal ik er een stuk af laten trimmen, of wat meer gelaagd of gewoon alleen maar lang laten? Halp
Aaaaah, jij ook al? Beterschap! TARA poept geen water meer en bij mij duurde het ook maar een dagje, dus morgen wrs overquote:Op zondag 11 oktober 2009 11:35 schreef Pvoesss het volgende:
Aah leuk ik ben ook ziek. Ik poep water![]()
en de dame gooit het er van boven uit
![]()
Beterschap freecell en Tara
Nou ik ben ondertussen al 12 uur bezig en ik maar rennen naar de wc de hele nacht.quote:Op zondag 11 oktober 2009 11:44 schreef freecell het volgende:
[..]
Aaaaah, jij ook al? Beterschap! TARA poept geen water meer en bij mij duurde het ook maar een dagje, dus morgen wrs over(ter bemoediging)
De eerste dag na het wassen krult het als de ziekte, om daarna elke dat iets slapper te gaan hangenquote:Op zondag 11 oktober 2009 11:43 schreef freecell het volgende:
Mijn haar heeft inmiddels mijn middel bereikt en ik zie het punt
Wat voor soort haar heb je TF? Slag? Stijl?
Want bij stijl vind ik gelaagd lang bijna nooit mooi, maar bij slag kan het heel leuk zijn
Zwanger wordenquote:Op zondag 11 oktober 2009 11:44 schreef debuurvrouw het volgende:
Beterschap voor alle zieken..
Geen idee TF vlechtje in 's nachts?Soms denk ik erover om mijn haar ook maar weer af te knippen, Haske leuk hoor, dat lange, maar ik ben die slierterige krullen soms ook wel zat hoor.
Ja nou je zal maar ineens een tvploeg in je slaapkamer hebben ofzoquote:
, ik voel me ook altijd heel erg "kleine huis op de prairie", maar beter dan mijzelf helemaal in mijn haar wikkelen of dat mijn lieftallige erop gaat liggen (kauwenquote:Op zondag 11 oktober 2009 11:47 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik doe het nu maar in een vlecht inderdaad, steeds klem liggen is ook zo watIk vind een vlecht alleen zo suf
Dan is laagjes wel een ideequote:Op zondag 11 oktober 2009 11:48 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
De eerste dag na het wassen krult het als de ziekte, om daarna elke dat iets slapper te gaan hangen
Beetje zwaaaar dus ook.
Sex voor de Buch is toch allang niet meer op tv?quote:Op zondag 11 oktober 2009 11:49 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ja nou je zal maar ineens een tvploeg in je slaapkamer hebben ofzo
quote:Op zondag 11 oktober 2009 11:50 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
, ik voel me ook altijd heel erg "kleine huis op de prairie", maar beter dan mijzelf helemaal in mijn haar wikkelen of dat mijn lieftallige erop gaat liggen (kauwen)
Ja, weet jij het? En het is niet zijn hobby hoor, want hij wordt er zelf wakker van. (zo prfft grrrrrt haar spugend.quote:
quote:Op zondag 11 oktober 2009 11:54 schreef moussy het volgende:
haarballen kotsen voor de buurman, heb je het al gepost buuf?
Kattenkots - een kleine analyse
We willenw el weten wat voor kotser het is natuurlijk
De EEE gaat mee, misschien kan ik wel online daarquote:Op zondag 11 oktober 2009 09:46 schreef Stout het volgende:
Veel plezier Rewimo !!
Zal je missen .....
Kom je nog lngs een brievenbus?quote:Op zondag 11 oktober 2009 12:43 schreef Rewimo het volgende:
[..]
De EEE gaat mee, misschien kan ik wel online daar
Alleen Duitse...quote:
quote:Op zondag 11 oktober 2009 11:57 schreef debuurvrouw het volgende:
Maar goed, buum is dus de enige die last heeft van haar in zijn mond?Hij ligt er natuurlijk niet echt op de kauwen hè, maar ik denk dat ie het inademt ofzo?
nu ja.
Ik heb er wat (bescheiden) piercingdingen bij in neus en oren. En daar ben ik erg blij mee.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:07 schreef trui het volgende:
nou proost alvast k_i_m!![]()
macka, leuke foto trouwens!maarrr wat is er precies veranderd?
Of dezequote:Op zondag 11 oktober 2009 12:40 schreef debuurvrouw het volgende:
Ach! arme oudste...![]()
En Katinka staat op Youtube!Ik moet echt zo hard lachen om haar teksten altijd.
En als homo mag je zoveel meer.![]()
![]()
quote:Op zondag 11 oktober 2009 10:26 schreef pinquit het volgende:Boyzone zanger Stephen Gately overleden jeutje.
oh ja dat ken ik..heb nu ook een ( . ) vorm op m`n onderarm staan, van het broodrekjequote:Op zondag 11 oktober 2009 14:06 schreef k_i_m het volgende:
Ai! Ik pak dan ook voor de gezelligheid altijd nog even een brandwond aan de andere kant van mijn hand mee omdat ik hem dan raar terugtrek.
Ik kan nooit nooit nooit meer iPhone kopen. T-mobile is hier in het grensgebied geen optie.quote:Op zondag 11 oktober 2009 16:24 schreef Vicky het volgende:
wat balen Phluph!!
Helaas geen tips, ik ben superblij met mijn ijfoon
Waarom kan je dat nooit meer kopen dan?quote:Op zondag 11 oktober 2009 16:25 schreef phluphy het volgende:
[..]
Ik kan nooit nooit nooit meer iPhone kopen. T-mobile is hier in het grensgebied geen optie.
Ovenwanten zijn niet tr00quote:Op zondag 11 oktober 2009 15:37 schreef Stout het volgende:
Daar heb je toch oven wanten voor ??
Ik heb trouwens wel het strijkijzer in mijn arm...die is ook heet ontdekte ik
waar had je die dan gekocht?quote:Op zondag 11 oktober 2009 16:23 schreef phluphy het volgende:
Mijn iPhone is niet meer bruikbaar na een update.![]()
Ik bleek een illegaal toestel te hebben (waarvan de verkopende winkel zegt dat ik dat had moeten weten).
Misschien komt er (ooit nog) een unlock programmatje, maar vooralsnog lijkt dit de Devvers niet te lukken.
Morgen maar naar de KPN winkel om het abbonement te verhogen en een toestelletje te regelen, of zo.![]()
Maar wát ik ook kies, het zal nooit en te nimmer ook maar in de buurt komen van de iPhone.![]()
Ik ben woest wegens de oplichting en gefrustreerd over mijn eigen domheid.![]()
Ik weet dat 't hier geen DIG is, maar als mensen een tip voor me hebben voor een ander enigszins leuk toestelletje, mogen ze me graag pm'en.
iemand die weet hoe die i-clone werkt? (oftewel, tevreden over de i-clone?) ik wil er wel eentje bestellen, maar wil voor dat geld eigenlijk wel weten of er goede ervaringen mee zijn... (ik weet het, vast het verkeerde topic, maar wilde het toch graag weten...)quote:
ik weet niet of er in het Chinese Webshops-topic #24Kinderarbeid houdt de prijzen laag over die kloons gepraat mag worden, maar misschien dat men je daar info kan gevenquote:Op zondag 11 oktober 2009 17:56 schreef mijsje het volgende:
[..]
iemand die weet hoe die i-clone werkt? (oftewel, tevreden over de i-clone?) ik wil er wel eentje bestellen, maar wil voor dat geld eigenlijk wel weten of er goede ervaringen mee zijn... (ik weet het, vast het verkeerde topic, maar wilde het toch graag weten...)
quote:Op zondag 11 oktober 2009 18:05 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik weet niet of er in het Chinese Webshops-topic #24Kinderarbeid houdt de prijzen laag over die kloons gepraat mag worden, maar misschien dat men je daar info kan gevendat zijn mensen die daar veel bestellen
lekker is dat dan, dat dat ook zo verkocht wordquote:Op zondag 11 oktober 2009 18:27 schreef phluphy het volgende:
@Ynske: bij een online winkel (met 1 gewone vestiging in Hoofddorp), maar dit is dus illegaal, weet ik nu.
@ Miss-Sly, ik zit inderdaad allerlei HTC topics te lezen, die maakt een goede kans.![]()
Sorry modjes dat het nu toch helemaal over phones gaat. Ik had nog geprobeerd het te stoppen door over te stappen op pm-modus, maar de rest vindt het blijkbaar niet erg.
Aangifte doen!quote:Op zondag 11 oktober 2009 18:27 schreef phluphy het volgende:
@Ynske: bij een online winkel (met 1 gewone vestiging in Hoofddorp), maar dit is dus illegaal, weet ik nu.
Vind je die lekker? Dan kun je hier je lol op, je mag ze allemaal meenemenquote:Op zondag 11 oktober 2009 17:31 schreef Stout het volgende:
Tamme kastanjes zijn mjammie !
En omhakken... bah...
Hier geven we ze ook aan de hamsters , die vinden ze ook over heerlijk
Ik vind niet leuk een understatement. Ik vind het persoonlijk belachelijk. Maar ja, je kunt er zo weinig aan doen. Fijn dat jij hem in ieder geval goed hebt kunnen troosten!quote:Op zondag 11 oktober 2009 21:52 schreef cattie het volgende:
Ik vind het vooral heel naar dat zij de gevoelens van Ive niet onderkent. Ive moet zich echt heel hard hebben gestoten en flink pijn hebben gedaan en dan is het niet leuk om uitgelachen te worden.
quote:Op zondag 11 oktober 2009 22:36 schreef sjak het volgende:
Cattie:"Sorry lieve Ive, maar als we naar oma gaan dan moet je een luier om"
Ive: "Maar maaaaam"
Cattie: "Kom op nou Ive, anders moet je er logeren"
Ive: "Maar maaaam"
Cattie: Ach, Ive, niet zo flauw nu, we moeten zo weg..."
Ive: Maar maaaam, ik ben al achttien....
quote:Op zondag 11 oktober 2009 22:36 schreef sjak het volgende:
Cattie:"Sorry lieve Ive, maar als we naar oma gaan dan moet je een luier om"
Ive: "Maar maaaaam"
Cattie: "Kom op nou Ive, anders moet je er logeren"
Ive: "Maar maaaam"
Cattie: Ach, Ive, niet zo flauw nu, we moeten zo weg..."
Ive: Maar maaaam, ik ben al tien....
Ik ook niet!quote:Op zondag 11 oktober 2009 22:45 schreef sjak het volgende:
Nu al PM, dan wil ik niet weten hoe jij je overmorgen voelt.
Geloof me, ik wist het niet. Naïeve noob die ben was.quote:Op zondag 11 oktober 2009 20:30 schreef snoopy het volgende:
Phluph in de illegaliteit?Dat had ik nooit achter je gezocht!
Nee, da's een misverstand. Een nét iets andere problematiek.quote:Maar wel balen zeg. Maar is er hoop las ik ergens?
I'm thinking about it. Alhoewel ik inmiddels al aardig wat lotgenoten heb gevonden op Tweakers en de iPhoneclub, en tot nu toe heeft nog niemand resultaat gehad met welke aktie dan ook.quote:Op zondag 11 oktober 2009 20:30 schreef moussy het volgende:
[..]
Aangifte doen!
Ik heb ooit eens een nieuwe telefoongekocht bij een webwinkel met gewone winkel in Hoofddorpdie gebruikt bleek te zijn, ik moest aangifte doen. Na de melding naar die winkel toe dat ik aangifte had gedaan kreeg ik mn geld terug mocht ik de foon houden
Jah, ik mocht gister nog even wegquote:
Dat weten we voorlopig nog niet. De aanvraag kan pas gedaan worden als ik werk heb en door mijn maand proeftijd ben heengekomen.quote:
Oh yay! En nu doorslapen beppie *strengt kijkt*quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:04 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Jah, ik mocht gister nog even weg. en vandaag moest ik naar een verjaardag van de dochter van een vriend van mijn wederhelft dus toen kon ik weer luchten. Ik heb zo om Beppie gelachen, die was helemaal dol aan het rondrennen met alle andere kindjes
. Ze was helemaal afgedraaid net, ik kon haar zo in bed rollen zonder protesteren
.
Oh ja, dat dacht ik al maar ik las iets over dat je een nieuwe keuken wilde uitzoeken voor het huis dus daarom dacht ik dat ik iets gemist had!quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:07 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Dat weten we voorlopig nog niet. De aanvraag kan pas gedaan worden als ik werk heb en door mijn maand proeftijd ben heengekomen.
Oriënterend voorpretten noem ik dat. Als het al lukt is het huis toch voorlopig nog niet af, maar dan hebben we vast een idee hoeveel geld we moeten inplannen voor een keukenquote:Op maandag 12 oktober 2009 00:08 schreef Vivi het volgende:
[..]
Oh ja, dat dacht ik al maar ik las iets over dat je een nieuwe keuken wilde uitzoeken voor het huis dus daarom dacht ik dat ik iets gemist had!
ik moest serieus even denken...quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:09 schreef Leah2 het volgende:
Zo hee, vanwege verhuizing ging mijn account ter ziele (mijn schuld hoor!). Anyway, niet zo'n moeilijke kloon toch.
Mocht ik nog berichtjes in mijn PM ontvangen hebben vanaf september, ik kan er dus niet bij.
Vanaf wanneer ben je 'bij'?quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:10 schreef Leah2 het volgende:
En kan iemand mij even in vogelvlucht bijpraten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |