Bij nader inzien was PILF of DILF beter dan met de Yquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 21:52 schreef Lois het volgende:
Ow wacht ik dacht dat ik PYLF begreep maar het ik begrijp alleen DILF
![]()
Neen, want het was een you'd like....quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 21:54 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Bij nader inzien was PILF of DILF beter dan met de Y
Doe de test!quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 21:56 schreef Lois het volgende:
Ik zou ook weleens MILF genoemd willen worden...![]()
![]()
![]()
Ik voel die midlifecrisis van vanmiddag weer langzaam terugkeren
Oja, da's waar!quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 21:55 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Neen, want het was een you'd like....
All is fair in liefde en midlifecrisesquote:
Als Brechtje het maar laat idd!quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 21:56 schreef Lois het volgende:
Ik zou ook weleens MILF genoemd willen worden...![]()
![]()
![]()
Ik voel die midlifecrisis van vanmiddag weer langzaam terugkeren
Dat treasure mania, daar ben ik vandaag mee begonnen. Wachten op energy duurt lang... En wat moet je met dat geld enzo?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 22:01 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Kind je weet niet wat je mist!
Treasure Mania
Ik heb ineens het idee dat ik iets heel erg mis.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 22:02 schreef E.T. het volgende:
[..]
Als Brechtje het maar laat idd!
*melancholisch* Ooit liet ze me haar kamer zien.. Vól met klerezooi, maar wel paardenposters.. want die wilde ze graag..
Ze was 8 ofzo..
*deur barricadeert*
Dat geld kun je voorlopig niets mee, behalve opsparen volgens mij. En ja het duurt lang, dat is om RSI te voorkomen ofzoquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 22:04 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Dat treasure mania, daar ben ik vandaag mee begonnen. Wachten op energy duurt lang... En wat moet je met dat geld enzo?
Ah, thanks!quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 22:07 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Dat geld kun je voorlopig niets mee, behalve opsparen volgens mij. En ja het duurt lang, dat is om RSI te voorkomen ofzo
Is idd een 'oldbie' dingetje..quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 22:04 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik heb ineens het idee dat ik iets heel erg mis.
Oh, is dat alles!quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 22:10 schreef E.T. het volgende:
[..]
Is idd een 'oldbie' dingetje..
De mama van Brechtje is een fokster van het eerste uur in hart en nieren.. Brechtje is haar dochter en die kennen we dus als klein meisje.. Maar die blijkt ook ineens volwassen enzo..
En als je je zoiets realiseert, dan voel je je ineens erg oud..
Oftewel.. Brechtje heeft gewoon een OUD-verbod
? zo heet een boek dat ik heb! is het verfilmd?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 21:56 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Zeg, heeft iemand van jullie De Helaasheid Der Dingen al gezien? Ik ben benieuwd ernaar!
De moeder van Squote:
De dochter van Groofsken.quote:
JA!quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 22:16 schreef pinquit het volgende:
[..]
? zo heet een boek dat ik heb! is het verfilmd?
Whaaa.. Vixen was ik ff vergeten.. die is nog een jaar of 5 ouder ofzo..quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 22:20 schreef YPPY het volgende:
Maar Brechtje krijgt nog lang geen kinderen, zij is dat schattige paardenmeisje.
En Vixen ook nog lang niet, die loopt rond met pakjes drinken.Ik word niet oud Ik word niet oud Ik word niet oud Ik word niet oud
Neehee, die blijft altijd klein en schattig. Net als Jip van AE, die is ook echt nog niet volwassen.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 22:27 schreef E.T. het volgende:
[..]
Whaaa.. Vixen was ik ff vergeten.. die is nog een jaar of 5 ouder ofzo..
die komt al echt richting kindjesleeftijd![]()
het boek heb ik ook gelezen, geweldig! de film nog niet gezien. (vind ik altijd wat griezelig na 't lezen van 'n boek ook, vrees dat 't dan alleen maar tegen kan vallen).quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 22:25 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
JA!
Het schijnt een briljante film te zijn ook nog eens!
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 22:41 schreef pinquit het volgende:
ik heb zo'n cuuuute mutsje![]()
[ afbeelding ]
lamakomediewinter!
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:04 schreef k_i_m het volgende:. Ik ga meestal ergens een biertje drinken
.
We all float down herequote:Op zaterdag 10 oktober 2009 22:49 schreef debuurvrouw het volgende:
Hello k_i_m![]()
Mijn grootste verfilmafknapper was toch wel de film van It.en de shining
allebei fucking eng, maar de boeken waren nog wel een miljoen keer enger..
Nooit meer onbekommerd gedouched daarna.quote:
Mijn zieke geest kon dat (ook) beter jaquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:18 schreef k_i_m het volgende:
Ik vond en vind alle verfilmingen van Stephen King zijn boeken dusdanig kut, dat de verantwoordelijke producent wat mij betreft een nekschot mag krijgen.
Damn, ik moet de Dark Tower nog aflezen. Dat ben ik al jaren vergeten
.
7 delen uiteindelijk geloof ik uit mijn hoofd. waarvan 1 deel aan mij voorbij gegaan is, omdat dat alleen maar over susanna gaat en ik dat niet boeiend vondquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:23 schreef k_i_m het volgende:
Ik ben na deel 3 gestopt, volgens mij is er daarna nog wat bijgekomen toch?
Ja!quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:21 schreef Belana het volgende:
buuf en dan laat ik je ook nog es in de steek![]()
![]()
verfilmingen van stephen king moeten verboden worden![]()
alleen de shawshank redemption isdas gewoon de beste verfilming ooit van wat dan ook
en Kim, ga snel de dark tower lezen dan, want hij is goe-hoed!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |