Bij nader inzien was PILF of DILF beter dan met de Yquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 21:52 schreef Lois het volgende:
Ow wacht ik dacht dat ik PYLF begreep maar het ik begrijp alleen DILF
![]()
Neen, want het was een you'd like....quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 21:54 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Bij nader inzien was PILF of DILF beter dan met de Y
Doe de test!quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 21:56 schreef Lois het volgende:
Ik zou ook weleens MILF genoemd willen worden...![]()
![]()
![]()
Ik voel die midlifecrisis van vanmiddag weer langzaam terugkeren
Oja, da's waar!quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 21:55 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Neen, want het was een you'd like....
All is fair in liefde en midlifecrisesquote:
Als Brechtje het maar laat idd!quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 21:56 schreef Lois het volgende:
Ik zou ook weleens MILF genoemd willen worden...![]()
![]()
![]()
Ik voel die midlifecrisis van vanmiddag weer langzaam terugkeren
Dat treasure mania, daar ben ik vandaag mee begonnen. Wachten op energy duurt lang... En wat moet je met dat geld enzo?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 22:01 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Kind je weet niet wat je mist!
Treasure Mania
Ik heb ineens het idee dat ik iets heel erg mis.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 22:02 schreef E.T. het volgende:
[..]
Als Brechtje het maar laat idd!
*melancholisch* Ooit liet ze me haar kamer zien.. Vól met klerezooi, maar wel paardenposters.. want die wilde ze graag..
Ze was 8 ofzo..
*deur barricadeert*
Dat geld kun je voorlopig niets mee, behalve opsparen volgens mij. En ja het duurt lang, dat is om RSI te voorkomen ofzoquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 22:04 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Dat treasure mania, daar ben ik vandaag mee begonnen. Wachten op energy duurt lang... En wat moet je met dat geld enzo?
Ah, thanks!quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 22:07 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Dat geld kun je voorlopig niets mee, behalve opsparen volgens mij. En ja het duurt lang, dat is om RSI te voorkomen ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |