Hooooi!quote:
Jamaar, jij VRAAGT ook niks! Met subtiele hints kan ik niks hoor.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 21:12 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ja helaas, maar ze zijn op. Ik heb de hele avond foto's uitgedeeld en er geen terug ontvangendus ik stuur niks meer
Je bent er net zo makkelijk ingezet als uitgeschopt hoor.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 21:18 schreef MrSubtle het volgende:
Ik kan mezelf niet echt tot vaste gast rekenen, alleen omdat m'n naam in de titel heeft gestaan
Dan is Elisa niet meer alleen.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 21:18 schreef Greys het volgende:
MissBliss zat door het slotje te posten
Pardon, je hebt een innige verbintenis met oh-oh, dus of je nou wilt of niet, je bent een vaste gastquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 21:18 schreef MrSubtle het volgende:
Ik kan mezelf niet echt tot vaste gast rekenen, alleen omdat m'n naam in de titel heeft gestaan
Oh... stuur eens foto's allemaalquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 21:18 schreef Cat22 het volgende:
Jamaar, jij VRAAGT ook niks! Met subtiele hints kan ik niks hoor.
Jamaar als mijn nuekertje toch wel?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 21:18 schreef MrSubtle het volgende:
Ja, dat zag ik echt niet hoorquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 @ 21:18 schreef Greys het volgende:
MissBliss zat door het slotje te posten
Wil je een foto van mijn poes?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 21:19 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Oh... stuur eens foto's allemaal
Wat Greys zegt dusquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 21:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Pardon, je hebt een innige verbintenis met oh-oh, dus of je nou wilt of niet, je bent een vaste gast
Wine isquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 21:20 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, dat zag ik echt niet hoor
Maar wine has arrived dus.
Oh ja, dat mag wel... doe maar Greyquote:
Ja, hoe is het met mij...quote:
quote:
Oh dan is het wel officiëel hequote:Op zaterdag 10 oktober 2009 21:21 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Oh ja, dat mag wel... doe maar Grey
Kijk, daar bezwijk ik wel voorquote:
Maar da's ook heel belangrijk. Juist doordat je wellicht iets minder emotioneel betrokken bent kun je de zakelijke kant goed regelen.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 21:22 schreef Re het volgende:
[..]
Ja, hoe is het met mij...
Het gaat wel hoor, ik ben het een en ander wel gewend met al het geregel rondom zulke gebeurtenissen en de emoties eromheen, maar de impact is toch ontzettend heftig, gewoon zo zonde dit. Maar ik probeer er gewoon te zijn voor iedereen die het hier nodig heeft en dat zit in de kleine dingetjes.
Da's rottig zeg.quote:Ik moet alleen vlak na de crematie voor mijn werk naar de VS voor een paar dagen
Wij hebben als mods gewoon een uitdaging. En dat is soms bést lastigquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 21:20 schreef MissBliss het volgende:
Ja, dat zag ik echt niet hoor
Maar wine has arrived dus.
Dat is goed kut! En daar valt natuurlijk ook niks anders geregeld worden.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 21:22 schreef Re het volgende:
[..]
Het gaat wel hoor, ik ben het een en ander wel gewend met al het geregel rondom zulke gebeurtenissen en de emoties eromheen, maar de impact is toch ontzettend heftig, gewoon zo zonde dit. Maar ik probeer er gewoon te zijn voor iedereen die het hier nodig heeft en dat zit in de kleine dingetjes.
Ik moet alleen vlak na de crematie voor mijn werk naar de VS voor een paar dagen
Tis gewoon machtsmisbruik en aandachtstrekkerij.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 21:24 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Wij hebben als mods gewoon een uitdaging. En dat is soms bést lastig![]()
Ben blij dat jij het ook een keer deed
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 21:22 schreef Re het volgende:
[..]
Ik moet alleen vlak na de crematie voor mijn werk naar de VS voor een paar dagen
Ja, dat zal het zijnquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 21:24 schreef Cat22 het volgende:
Tis gewoon machtsmisbruik en aandachtstrekkerij.
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 21:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat lijkt me dan wel weer akelig om je meissie alleen te moeten laten vlak na de crematie.
Maar dat je nu het liefste vriendje bent dat ze zich kan wensen daar twijfel ik niet aan
Ja, daar baal k ook wel vanquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 @ 21:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat lijkt me dan wel weer akelig om je meissie alleen te moeten laten vlak na de crematie.
Maar dat je nu het liefste vriendje bent dat ze zich kan wensen daar twijfel ik niet aan
we kunnen hem natuurlijk nu ook al op slot zetten en lekker als blauw doorpostenquote:
Leek me nou een goeie quote voor m'n signaturequote:Op zaterdag 10 oktober 2009 21:21 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Wat Greys zegt dus![]()
Als je lief bent ( en zo lekker als iedereen zegt ) mag je met ons mee in die jacuzzi wellicht
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 21:28 schreef Re het volgende:
[..]
we kunnen hem natuurlijk nu ook al op slot zetten en lekker als blauw doorposten
Wat een hoopquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 21:23 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh dan is het wel officiëel he![]()
[..]
Kijk, daar bezwijk ik wel voor
Al die blauwen zijn hetzelfdequote:
Ben je nu niet blij dat je blauw-af bent?quote:
Leuk, ik ga je er bij zetten! En ook in de wiki, zodat jullie er ook de volgende keren automatisch in staanquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 21:31 schreef Bamba het volgende:
Ik ben wel van plan om een vaste stamgast te worden hier, dus ik wil eventeel ook wel in de OP hoor!
Greys, wat vond je nou van Hole in the wall? Ik heb wel af en toe gelachen, maar vond het voor de rest nou niet spectaculair
Gezellig, kom erbij! (ik zou niet weten hoe, maar Greys is supertechnisch)quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 21:31 schreef Bamba het volgende:
Ik ben wel van plan om een vaste stamgast te worden hier, dus ik wil eventeel ook wel in de OP hoor!
Greys, wat vond je nou van Hole in the wall? Ik heb wel af en toe gelachen, maar vond het voor de rest nou niet spectaculair
Ja, laten we dat doenquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 21:28 schreef Re het volgende:
we kunnen hem natuurlijk nu ook al op slot zetten en lekker als blauw doorposten
Ho ho.... momentje vrouwtje: je mag delen, maar dan met oh-oh en mij!quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 21:31 schreef Greys het volgende:
Dus met mij wil je hem wél delen oh-oh?
Of is het dan 'hapje voor oh-oh... hapje voor Groh-oh'?
Let's not!quote:
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 21:34 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ho ho.... momentje vrouwtje: je mag delen, maar dan met oh-oh en mij!
![]()
Je pikken hier zelfs de peim0ls onder je kont vandaan
Piem0ls en konten in één zin gaat mij wat te ver hoorquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 21:34 schreef ElisaB het volgende:
[..]
![]()
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 21:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Leuk, ik ga je er bij zetten! En ook in de wiki, zodat jullie er ook de volgende keren automatisch in staan
Jaaaaaaaaaaaaa ja......quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 21:35 schreef Memento-Mori het volgende:
ik ben niet blauw, ik doe maar alsof
Joe notty gurlquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 21:36 schreef Greys het volgende:
Piem0ls en konten in één zin gaat mij wat te ver hoor
Owja, wel spitsvondig gaan zitten wezen, maar niet ingaan op de kern van mijn belangwekkende postquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 21:36 schreef Greys het volgende:
Piem0ls en konten in één zin gaat mij wat te ver hoor
Wow! Goed nieuws!quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 21:39 schreef bigbird het volgende:
weer even een berichtje van mij. schoonmama lijkt wakker te worden en weer kleine stapjes vooruit te gaan. misschien zelfs mogelijk dat lief en ik volgende week weer een avondje thuis slapendaar heb ik echt zin in...
Da's fijn nieuws.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 21:39 schreef bigbird het volgende:
weer even een berichtje van mij. schoonmama lijkt wakker te worden en weer kleine stapjes vooruit te gaan. misschien zelfs mogelijk dat lief en ik volgende week weer een avondje thuis slapendaar heb ik echt zin in...
Wat een geweldig nieuws!quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 21:39 schreef bigbird het volgende:
Sorry even gegeten, maar dat las ik in de bijlage vd Telegraaf ws van een aantal weken terugquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:43 schreef Greys het volgende:
Waar lees je dat van die voedselbank voor dieren?
Ja, niets zo romantisch als een quote in een signaturequote:Op zaterdag 10 oktober 2009 21:40 schreef oh-oh het volgende:OMG een quote van mij in een sig , als dat niet romantisch is dan weet ik het niet meer
![]()
En kijk delen, Greys en ik hebben die jacuzzi date al heeeeel lang staan he.
Das anders dan delen met Elies voor mij dan natuurlijk.
Oh, dus die keiharde sex kan ik shaken?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 21:42 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ja, niets zo romantisch als een quote in een signatureveel beter dan dit wordt het niet in dit digitale tijdperk
je zei pikkenquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 21:34 schreef ElisaB het volgende:
[..]
![]()
Huh? Wat is dat voor standje, "shaken"? die ken ik nog niet?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 21:42 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh, dus die keiharde sex kan ik shaken?
Nou ja, jij zegt het. Maar mevrouwtje-Grees negeert het volledig. Prima, maar dan wil ik niet aan heur kant liggenquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 21:40 schreef oh-oh het volgende:OMG een quote van mij in een sig , als dat niet romantisch is dan weet ik het niet meer
![]()
En kijk delen, Greys en ik hebben die jacuzzi date al heeeeel lang staan he.
Das anders dan delen met Elies voor mij dan natuurlijk.
Op zich best een goed punt natuurlijk, er zijn ook mensen die eerst prima voor hun dieren konden zorgen maar door onvoorziene omstandigheden hun dieren niet meer de juiste zorg kunnen geven wegens gebrek aan financiële middelen.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 21:41 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Sorry even gegeten, maar dat las ik in de bijlage vd Telegraaf ws van een aantal weken terug![]()
www.voedselbankvoordieren.nl
Subtiel, subtiel!quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 21:42 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja maar ik wilde heul geen piem0l van je afpikkenquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 21:44 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nou ja, jij zegt het. Maar mevrouwtje-Grees negeert het volledig. Prima, maar dan wil ik niet aan heur kant liggen
Maar uhm, hadden we jou dan uitgenodigd voor onze bubbelbaddate?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 21:44 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nou ja, jij zegt het. Maar mevrouwtje-Grees negeert het volledig. Prima, maar dan wil ik niet aan heur kant liggen
jaquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 21:42 schreef Greys het volgende:
Is dit nou de laatste versie?
Zijn er mensen van het lijstje afgevallen?
Oke, gaan we weer!
Idee van DML
[ afbeelding ]
Secret Santa met de F&F SC-ers!
- opgeven
- lootjes trekken automagisch via lootjestrekken.nl (dan weet niemand wie wie heeft)
- kadootje van tien euro kopen voor diegene
- verhaaltje, haiku, limerick of gedichtje er bij
- uitpakken ergens op een afgesproken datum (enkele dagen voor Kerst) in de SC topics alhier
- met foto's uiteraard en dan raden van wie het is!
Secret Santa animo check:
- Dizzy-Miss-Lizzy (ga ik van uit, aangezien het haar idee was )
- Qwea
- Goodbye
- Cat22
- Morretje (liefst zonder gedicht )
- Greys
- oh-oh
- Ynske
- Ingetje79 (toch, toch?)
- ElisaB
- nokwanda
- ferrari_rood
- Maes
- JJH
- Pagan (met dubbelzinnige limerick graag)
- Strega
- Muis006
- MrSubtle
Nog meer gegadigden?
Je was niet van het lijstje gevallen toch?quote:
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 21:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Op zich best een goed punt natuurlijk, er zijn ook mensen die eerst prima voor hun dieren konden zorgen maar door onvoorziene omstandigheden hun dieren niet meer de juiste zorg kunnen geven wegens gebrek aan financiële middelen.
Wat fijn BB! Ik dacht vandaag nog aan je en vroeg me af hoe het ging.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 21:39 schreef bigbird het volgende:
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 21:46 schreef oh-oh het volgende:
Maar uhm, hadden we jou dan uitgenodigd voor onze bubbelbaddate?
Eerste die titel van je album en nu ditquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 21:42 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hoe bedoel je?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 21:47 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
laten we het maar niet hebben over degenen met de financiële middelen
Wat vindt Nederland gaat wel redelijk (het hangt nog niet over)quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 21:48 schreef oh-oh het volgende:
Dr ligt een naakte kerel op mn toetsenbord en dat typt heel niet handig![]()
Waarom is dr niks leuks op tv vanaaf eigenlijk?
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 21:48 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Eerste die titel van je album en nu ditpatroontje gevonden!
Hoe groot is dat bubbelbad?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 21:46 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Maar uhm, hadden we jou dan uitgenodigd voor onze bubbelbaddate?
Oh nee bah vreselijk...quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 21:49 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Wat vindt Nederland gaat wel redelijk (het hangt nog niet over)
Ja ik heb zo'n buuf en door jouw post werd ik er even aan reminded dat vandaag weer iemand zei neem dat katje toch mee als je naar je nieuwe huis gaat.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 21:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoe bedoel je?
Dat er zat mensen zijn met financiële middelen die niet goed voor hun dieren zorgen?
Die zal je altijd houden helaas
Wil jij dan misschien met mij een goed intelligent gesprek hebbenquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 21:49 schreef Greys het volgende:
Oh-oh verdedigt haar nieuwe piem0l met hand en tand!
* MrSubtle kijkt rond... ik lig heul niet op jouw toetsenbord!quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 21:48 schreef oh-oh het volgende:
Dr ligt een naakte kerel op mn toetsenbord en dat typt heel niet handig![]()
We hoeven helemaal geen sauna!quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 21:49 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hoe groot is dat bubbelbad?
En is het in een 'privé sauna'?
Want daar ben je - volgens Greys iig- nooit alleen.![]()
Ik ga mezelf een borreltje inschenken.
Dat zal het zijnquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 21:49 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee jij zoekt gewoon alleen maar naar zulke dingen hiero
Je bent hier meer dan welkom hoor; Greessie slingert je zo in het lijstje (als ze het nog kan vinden)quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 21:50 schreef Bamba het volgende:
Secret santa lijkt me ook heel erg leuk! Vorig jaar heb ik meegekeken in OUD. Lijkt me heel leuk om mee te doen, maar ik post in F&F net een week en ik wil niet opdringerig lijken
Hand is prima, maar tand liever nietquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 21:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh-oh verdedigt haar nieuwe piem0l met hand en tand!
Jij wordt de vierde man in haar huishouden.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 21:50 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
* MrSubtle kijkt rond... ik lig heul niet op jouw toetsenbord!
Sorry hoor, maar je gaat nu al vreemd?
Ja met mn Chicoquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 21:50 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
* MrSubtle kijkt rond... ik lig heul niet op jouw toetsenbord!
Sorry hoor, maar je gaat nu al vreemd?
Nee hoor, loverboys komen hier altijd meteen na Chicoquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 21:52 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jij wordt de vierde man in haar huishouden.
En wsch ook in die rangorde.
Tegen de tijd dat we daaraan gaan beginnen ben je al lang helemaal ingeburgerd!quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 21:50 schreef Bamba het volgende:
Secret santa lijkt me ook heel erg leuk! Vorig jaar heb ik meegekeken in OUD. Lijkt me heel leuk om mee te doen, maar ik post in F&F net een week en ik wil niet opdringerig lijken
Tuulk! Als er dan ook maar wel gezoend gaat worden tijdens die jacuzzi date, want dat hoort nou eenmaal bij jacuzzi vind ikquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 21:50 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Wil jij dan misschien met mij een goed intelligent gesprek hebben
Whihihi. Ik vind dat we ooit in dat oord met zijn allen een meet moeten houden.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 21:49 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hoe groot is dat bubbelbad?
En is het in een 'privé sauna'?
Want daar ben je - volgens Greys iig- nooit alleen.![]()
Greys is heel goed met lijstjes.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 21:51 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Je bent hier meer dan welkom hoor; Greessie slingert je zo in het lijstje (als ze het nog kan vinden)
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 21:53 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee hoor, loverboys komen hier altijd meteen na Chico
Zie hierboven, ze staat er al bij! En ook in de OP met ava en al!quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 21:51 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Je bent hier meer dan welkom hoor; Greessie slingert je zo in het lijstje (als ze het nog kan vinden)
Of er gezoend gaat worden in de jacuzzi weet ik niet natuurlijk, want daar ben ik niet. Maar oh-oh is helemaal in de mood, dus dat moet goedkomenquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 21:53 schreef Greys het volgende:
Tuulk! Als er dan ook maar wel gezoend gaat worden tijdens die jacuzzi date, want dat hoort nou eenmaal bij jacuzzi vind ik
Zei je nu echt het M woord!?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 21:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Whihihi. Ik vind dat we ooit in dat oord met zijn allen een meet moeten houden.
En dan het water controleren op voorbijzwemmende kwakjes en rennende mossels
Pics or it didn't happenquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 21:56 schreef Bamba het volgende:
Dank je!! Dan wil ik er wel bij!! Dan heb ik ook nog even de tijd om iedereen beter te leren kennen en mezelf berucht bekend te maken.
Ik heb hier een luie kitten op mn borst liggen...alhoewel z'n favoriete plekje tussen mn benen is ()als ik in de kleermakerszit zit met de laptop op z'n harses
.
Wil je ook in de OP?quote:
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 21:53 schreef oh-oh het volgende:
Hoorde ik t nou goed dat vanavond Sticky en Sweet van Madonna op Ned 3 komt????
Och gut, ElisaB hoort weer iemand praten over een poes tussen de benen en ze wordt weer wakkerquote:
Laat me nog maar even oefenen in bijhoudenquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 21:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Wil je ook in de OP?
Ik wil niemand dwingen hoor, maar iedereen moet wel zelf even gillen als hij/zij dat wil
quote:
Ik wil niet dat iemand zich gepasseerd voeltquote:
Helemaal prima! Wel gillen als je er ooit aan toe mocht zijn he?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 21:58 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Laat me nog maar even oefenen in bijhoudenvind het zo stom in een OP te staan als ik niet (meer) post dus even rondkijken tot nog toe leuk!!
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 21:58 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Och gut, ElisaB hoort weer iemand praten over een poes tussen de benen en ze wordt weer wakker
Kwamen we er zo niet op?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 21:58 schreef Greys het volgende:
In een jacuzzi het Songfestival kijken
Dat is toch wel de ultieme vorm van tofheid!
Okidokiquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 21:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik wil niet dat iemand zich gepasseerd voelt
[..]
Helemaal prima! Wel gillen als je er ooit aan toe mocht zijn he?
Hoe is het met hem?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 21:56 schreef Bamba het volgende:
Dank je!! Dan wil ik er wel bij!! Dan heb ik ook nog even de tijd om iedereen beter te leren kennen en mezelf berucht bekend te maken.
Ik heb hier een luie kitten op mn borst liggen...alhoewel z'n favoriete plekje tussen mn benen is ()als ik in de kleermakerszit zit met de laptop op z'n harses
.
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 21:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik wil niet dat iemand zich gepasseerd voelt
quote:
Rotmokkel!quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 22:01 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Je wil niet dat iemand de boot mist he
Dat zou vervelend zijn hè, als jullie op texel gaan jacuzzisongfestivel-meeten.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 22:01 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Daar heeft Greys geen boodschap aan.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 22:01 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Boek maar! Ik kom wel in badpak.quote:
www.lakonia.bequote:
En jij bent ook een rotmokkelquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 22:02 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Daar heeft Greys geen boodschap aan.![]()
Die sluit gewoon weer achteraan in de rij.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 22:02 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Daar heeft Greys geen boodschap aan.![]()
[..]
Boek maar! Ik kom wel in badpak.
quote:
Fijn!quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 22:04 schreef Bamba het volgende:
Cat, het gaat heel goed met hem! Hij weegt nu ongeveer 800 gram en de diarree is eindelijk weg. Hij is ontzettend aanhankelijk, maar ook heel erg speels!! M'n tenen worden regelmatig aangevallen
. Ik ben heel erg blij met 'm
Nee. Dat wil je nietquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 22:04 schreef MrSubtle het volgende:
Het hele boot-verhaal wil ik geloof ik toch nog een keer snappen...
Jammer dat jij doodgaat als Boris mee zou komen. Da's toch een waterliefhebbert he?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 22:06 schreef oh-oh het volgende:
Nee dat snappen we zelf niet eens he Greys?
Mogen daar ook veel hondjes mee?
Wil Binkie dan ook met ons dr in denk je?
Ja liever een hotelkamer, ik vind dat nogal twijfelachtig daar met die uurtarievenquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 22:10 schreef Greys het volgende:
Boris is wel een waterliefhebbert, maar alleen als het in een klein groen bakje zit en niet een warme bruisende massa denk ik. Dénk ik hoor, met Boor weet je het maar nooit.
Ik denk niet dat er in Lakonia dieren meemogen trouwens
Dus dan toch maar een hotelkamer
Ben je trouwens niet allergisch voor je hondjes?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 22:11 schreef oh-oh het volgende:Ik was laatst alweer allergisch voor de kleding van iemand die katten had.
Nou zet de weddings bells to be maar uitquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 22:14 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ben je trouwens niet allergisch voor je hondjes?
ik stiekem wel... ook voor katten! (maar ook voor honden
Gevonden!quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 22:11 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja liever een hotelkamer, ik vind dat nogal twijfelachtig daar met die uurtarieven
Tip: [url=http://forum.fok.nl/topic/1211280quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 22:11 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja liever een hotelkamer, ik vind dat nogal twijfelachtig daar met die uurtarieven
Oh-oh.....quote:[img=12,12]http]http://forum.fok.nl/topic/1211280[quote][img=12,12]http[/url]://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op zaterdag 10 oktober 2009 22:14 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Zijn daar geen pilletjes voor ofzo?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 22:14 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 22:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Gevonden!
Van der Valk heeft een Zwembadsuite! Met jacuzzi en zwembad in de kamer
Tv kijken vanuit de jacuzzi!
http://www.valk.com/pages/?id=3471&i=5&propertyCode=AKE#1409
Uh oh? of Oh-oh?quote:
Beide... en niet nerveus worden he?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 22:18 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Uh oh? of Oh-oh?
ik word nerveus van 't wachten nu
Ja en nee. Er zijn slechte pilletjes, en die werken half (lees: bijna niet). Er zijn ook redelijk goede pilletjes, maar daar word je heel slaperig van. Per persoon werken de pilletjes goed of slecht, heel sterk verschillend, maar echt pilletjes waarmee je er vanaf bent zijn er niet helaasquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 22:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Zijn daar geen pilletjes voor ofzo?
(Serieuze vraag)
De jacuzzi-songfestival date is een prive date met oh-oh!quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 22:18 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Maximaal 2 personen, en dan heel F&F binnen smokkelen.Of wordt het een privefeestje?
F&F fundies, verzamel u!quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 22:21 schreef oh-oh het volgende:
Nou ik heb 2 naakthonden en daar kunnen mensen met een allergie vaak wel heel goed tegen dus ik zie nog een kleine kans...
Die chihuahua's ben ik zo kwijt op marktplaats, daar laat ik geen geschikte vent voor schieten hoor![]()
Greys, ik wil zo een:
[ afbeelding ]
Ik zeg: rukhuttenmeet.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 22:21 schreef Greys het volgende:
[..]
De jacuzzi-songfestival date is een prive date met oh-oh!
Maar we moeten ook maar eens een F&F date houden in dat Belgische verdorven oord!
(Lijkt me echt best lachen) Dan heb je dus echt je eigen bar, zwembad, jauzzi, stoomkabine enzo
Ze hebben drie 'eilandjes' en houden er ook kinderfeestjes, dus zo eng zal het er niet zijn. In het gastenboek lees ik ook alleen maar dat de mensen het er allemaal zo schoon vinden en ook in de recensies op andere fora enzo lees ik alleen goede berichten. Dus mijn angst voor voorbijdrijvende kwakjes van de voorganger zal ongegrond zijn.
Beter nog, neem die hondjesquote:
Oh! Oh!quote:
Chihuahua kopen?quote:
Als je die dingen aan mij verkoopt ben je echt een slechte baas.quote:
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 22:25 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Chihuahua kopen?
Korthaar langhaar reu teef Hoer, slet, autist, wat je zoekt ik heb het!
Als MrSubtle de moeite is ben je kanshebbertquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 22:27 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Als je die dingen aan mij verkoopt ben je echt een slechte baas.
Niet aan eenquote:
Sorry neequote:Op zaterdag 10 oktober 2009 22:25 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Chihuahua kopen?
Korthaar langhaar reu teef wat je zoekt ik heb het!
Hou voor mij maar geen plekje vrij in de rij.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 22:28 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Als MrSubtle de moeite is ben je kanshebbert
Karel is niet half zo autistisch meer als ie was en samen met Kees issie net zo een snolquote:
quote:
Nou ik acht de kans vrij klein dat ik honden dr uit zou gooien voor een vent hoor ...quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 22:28 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Sorry neeik moest wel lachen..als het puntje bij paaltje komt doe je het dan nog?
Ons Jackie is net stevig genoeg om ons te overlevenen is getraind in lawaai maken als er iemand richting de teentjes komt...
Wil wel een pup erbij (om het oudje weer een beetje op te fleuren en als gezelschap).
Ja, dus? Klopt toch wat ik zeg?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 22:28 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Karel is niet half zo autistisch meer als ie was en samen met Kees issie net zo een snol
Oh god ja, moet ik daar ook vast een lijstje voor maken?quote:
Zeg, en komt er nog een foto van jou? Het is allemaal leuk dat ik gekeurd word en zoquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 22:28 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Als MrSubtle de moeite is ben je kanshebbert
Ik heb geloof ik als enige hier jouw foto niet gehad dus NEE!quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 22:30 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Zeg, en komt er nog een foto van jou? Het is allemaal leuk dat ik gekeurd word en zomaar ik heb geen 30 wilde vrouwen in een topic klaar staan die jou bestoken met intieme vragen en een foto van je lospeuteren
Begin maar vast met het Lijstje.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 22:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh god ja, moet ik daar ook vast een lijstje voor maken?
Wat was het ook alweer? We hebben het Kots & Bats huisje en het Scrabble huisje he?
Is dat een request?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 22:30 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Zeg, en komt er nog een foto van jou? Het is allemaal leuk dat ik gekeurd word en zomaar ik heb geen 30 wilde vrouwen in een topic klaar staan die jou bestoken met intieme vragen en een foto van je lospeuteren
Wij geloven niet in trouwen...quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 22:31 schreef Greys het volgende:
Heb je zelf nou geen foto gezien van je aanstaande, oh-oh?
Ik heb hem ook niet hoorquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 22:31 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik heb geloof ik als enige hier jouw foto niet gehad dus NEE!
Zal ik je anders even painten? Of heeft Elisa je al eens gezien, want die kan dat veeeeel beter.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 22:31 schreef oh-oh het volgende:
[..]
En ikke dan?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 22:31 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik ben een vrouw, wild van tijd tot tijd...Maar heb nog geen foto gezien hoor...quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 22:30 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Aanstaande vriendje.quote:
Jaaaa painten!!!!quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 22:32 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zal ik je anders even painten? Of heeft Elisa je al eens gezien, want die kan dat veeeeel beter.
batserquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 22:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Aanstaande vriendje.
Aanstaande dogwalker.
Aanstaande batser.
Aanstaande danspartner.
... vul maar in
Toch een rukhuttenmeet?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 22:31 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Begin maar vast met het Lijstje.![]()
Volgens mij waren we ook al aardig op weg met een huttenindeling.
Oh-Oh bestoken met intieme vragen..hmmm ga even denkenquote:
Ja doe! Een compositietekening!quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 22:32 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zal ik je anders even painten? Of heeft Elisa je al eens gezien, want die kan dat veeeeel beter.
Dat woord heb ik hier geleerd. Ik geloof van Loveless.quote:
Het werkt het best als je met 5 dolle vrouwen iedere seconden een post plaatst... dat zorgde bij mij voor de blinde paniek en ongeremde antwoordenquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 22:34 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Oh-Oh bestoken met intieme vragen..hmmm ga even denken
Kun je dat niet aan?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 22:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja doe! Een compositietekening!
En het lijstje voor de rukhuttenmeet tegelijk met het Secret Santa lijstje wordt zelfs MIJ - lijstjesgeilert ten top - iets teveel denk ik
Vrouwen, je kunt niet met en niet zonder ze.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 22:35 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Het werkt het best als je met 5 dolle vrouwen iedere seconden een post plaatst... dat zorgde bij mij voor de blinde paniek en ongeremde antwoorden
Oh ik dacht dat ze MrSubtle ging painten, my badquote:
IK wel, maar jullie nietquote:
Oh sorry heb nog geen tentakels dus dat zit er niet inquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 22:35 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Het werkt het best als je met 5 dolle vrouwen iedere seconden een post plaatst... dat zorgde bij mij voor de blinde paniek en ongeremde antwoorden
Ik kan het wel aan hoor.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 22:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat ze MrSubtle ging painten, my bad
[..]
IK wel, maar jullie niet
Ik heb anderhalve maand zestien lijstjes per dag geplaatst tijdens de Asielactie, remember?
Met een pup? Die wil ik zien! Ik ben dol op tiepups!quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 22:37 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb nog wel een mooie foto van mn boobs met een pup er op
Zien!quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 22:37 schreef oh-oh het volgende:
Gek he?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 22:39 schreef oh-oh het volgende:
Tis een pup met een hele tevreden smile ieg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
Doe die dan maar. Mijn paint skills zijn om te huilen.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 22:37 schreef oh-oh het volgende:
Q? tietenfoto?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 22:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Zien!
Als Q dit terugleest vliegt haar tietenfoto vast ook nog wel langs
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 22:40 schreef oh-oh het volgende:
Niet mijn pup, wel mijn boobs
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mooie hond
Op woensdag 11 november 2009 18:10 schreef ElisaB het volgende: Ik ben ElisaB en stiekem verliefd op MrS O+
China verslagje: [sc] 611 Waar Geer een lijk probeert te verbergen...
In het weekend geldt de half twaalf regel nietquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 22:40 schreef Ml-etje het volgende:
Tis nog niet na 23h of is het op zaterdagavond al eerder tijd voor prie.. euhh tietpraat?
Hijs van twee lesbische meiskes die trots waren dat hun pupke een echte boobyman bleek te zijnquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 22:41 schreef Greys het volgende:
Ahhhhhhhhhhhhh, wat een toffe foto!
Die smile idd
En voor mijn tijd.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 22:41 schreef JJH het volgende:
[..]
Q? tietenfoto?
Da's vast van voor mijn tijd.
Neeeeee ik wil een paint-tekening van oh-ohquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 22:41 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Doe die dan maar. Mijn paint skills zijn om te huilen.![]()
Ja hey dies niet van mij, die credits daar heb ik niks aanquote:
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 22:40 schreef oh-oh het volgende:
Niet mijn pup, wel mijn boobs
Ik kan me voorstellen dat die hond daar blij van word.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Nou inderdaad!quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 22:42 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hijs van twee lesbische meiskes die trots waren dat hun pupke een echte boobyman bleek te zijn
Die staat dr al lang heurquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 22:42 schreef Maes het volgende:
Er was teveel om terug te lezen. Ik denk pagina 1 en pagina laatst van het topic en ik ben bij. Nou snap ik er helemaal niks meer van.![]()
Maar ik zit wel te wachten op tietenfoto's
Zie boven je in de spoiler van oh-oh!quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 22:42 schreef Maes het volgende:
Er was teveel om terug te lezen. Ik denk pagina 1 en pagina laatst van het topic en ik ben bij. Nou snap ik er helemaal niks meer van.![]()
Maar ik zit wel te wachten op tietenfoto's
ah weer wat geleerdquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 22:42 schreef Greys het volgende:
[..]
In het weekend geldt de half twaalf regel niet
Q en enigzins beschaafd? Dat ik dat nog mag meemaken!quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 22:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Zie boven je in de spoiler van oh-oh!
En er bestaat een tietenfoto van Q (wel enigszins bedekte tietenfoto heur) met 'kusje, Q' er op geloof ik!
Nee tis de leeftijd niet je moet hier erg geconcentreerd zijn.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 22:44 schreef Maes het volgende:
Kijk ik ben te langzaamHet zal de leeftijd wel zijn
![]()
Leuke foto Oh-oh
Ik hoop het zoquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 22:47 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Nee tis de leeftijd niet je moet hier erg geconcentreerd zijn.
Zelfs msn wordt genegeerd nu
Ik bood net Karel en Kees nog te koop aan trouwens.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 22:49 schreef Maes het volgende:
[..]
Ik hoop het zoMijn concentratievermogen neemt af. Tis al laat hè voor mij
Màhdàhnááquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 22:49 schreef oh-oh het volgende:
Kijkt dr zo nog iemand mee naar Madonna?
quote:
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 22:51 schreef MrSubtle het volgende:
Ik wacht met smart nog op paint skills van Cat... maar wil eigenlijk naar bed... Kom op cat, hup hup!
Naar bed?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 22:51 schreef MrSubtle het volgende:
Ik wacht met smart nog op paint skills van Cat... maar wil eigenlijk naar bed... Kom op cat, hup hup!
Okay, dan wordt het elisaB... Hup hup, tekenquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 22:52 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Was je daarop aan het wachten?
Sowwy, maar ik heb niet meer gepaint, kan het echt niet.
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 22:53 schreef Greys het volgende:
Ik heb een poging gewaagd. Oh-oh in Paint!
(Painten met een netbookje met touchpad gaat niet)
[ afbeelding ]
En een boot!quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 22:53 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
Het blijft een gillerquote:
Wie is Lush?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 22:53 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
Nutting.quote:
Moet ik oh-oh paintenquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 22:54 schreef MrSubtle het volgende:
Okay, dan wordt het elisaB... Hup hup, tekenh-
h eens voor me?
Kijk jij met me mee zo dan?quote:
AUWquote:
Ohhhhhhhh je ziet dat het de boot naar Texel is!quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 22:54 schreef oh-oh het volgende:
[..]
En een boot!
zet daar ook nog maar Greys bij, bij dat I love
Check mn boobs op die foto en zet de hondjes dr maar bij en klaarquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 22:55 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Moet ik oh-oh painten
Doe 'ns ff een korte omschrijving dan
Ja zonder boodschappen en ik zag het meteenquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 22:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Ohhhhhhhh je ziet dat het de boot naar Texel is!
Haar?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 22:56 schreef oh-oh het volgende:
Check mn boobs op die foto en zet de hondjes dr maar bij en klaar
Ik neem ze!quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 22:50 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik bood net Karel en Kees nog te koop aan trouwens.
Zoek jij nog een chiwallie?
Niet op d'r boobs geloof ik.quote:
Maessie!quote:
quote:
Zoiets?quote:
Nou als MrSubtle dr allergisch voor is komen ze die kant op!quote:
OMGquote:
Oh bahquote:
Neeneeneeneenee... een paint maakt veel meer duidelijk.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 22:57 schreef MrSubtle het volgende:
Ja maaaaaaar, het idee was dat ik oh-oh zo zou leren kennen. Als ze eerst omschreven wordt aan ElisaB dan kan ik dat net zo goed mee lezen
Will doquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 22:58 schreef JJH het volgende:
[..]
Neee!
Ik had hem expres al niet ophgezocht.
Greys sms loveless es over dit topic.![]()
Tuurlijk kan dat welquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 22:59 schreef Greys het volgende:
Elies, serieus, Paint jij dat met een muis?
Die piem0l en die mouwen en die handen enzo, dat kán toch niet met een muis?
quote:
Gezellig dat je er weer (even) bent.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:00 schreef MissBliss het volgende:
[..]
(was even bij mn moeder gaan ztten, nu even sigaretpauze)
Meer eten geven?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:00 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Neeneeneeneenee... een paint maakt veel meer duidelijk.Zeker die van Elisa.
Zij kent oh-oh langer dan jij dus kan er allerlei subtiliteiten aan toevoegen die verder gaan dan uiterlijk.
Vraagje: wat doe je aan een kitten wat het borduursel van je trui probeert te knagen?
Jups, gewoon met de muisquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 22:59 schreef Greys het volgende:
Elies, serieus, Paint jij dat met een muis?
Die piem0l en die mouwen en die handen enzo, dat kán toch niet met een muis?
Ik ook niet.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:00 schreef Maes het volgende:
Even een dienstmededeling: Ik heb geen notes![]()
Vriendelijk doch dringend ergens anders heen laten gaan (knuffelen is een leuke afleiding).quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:00 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Vraagje: wat doe je aan een kitten wat het borduursel van je trui probeert te knagen?
Staat genoteerd.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:00 schreef Maes het volgende:
Even een dienstmededeling: Ik heb geen notes![]()
Zou het dat zijn?quote:
Ik 1 en dat in mijn korte fok carrierequote:
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:00 schreef MissBliss het volgende:
[..]
(was even bij mn moeder gaan ztten, nu even sigaretpauze)
Het is geen vis héquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:02 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zou het dat zijn?![]()
Maar ik heb ze gisterochtend nog wat gegeven.
Vreetzakken.
15 Topics geleden ofzo. Ik ben slowquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:02 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Staat genoteerd.
(ik begrijp alleen de context niet? ... heb ik ergens een postje gemist?)
ik weet eigenlijk niet meer of ik notes had1 of 2 meen ik?
Was je niet allergisch voor Elies d'r handen dan, iets met veel katten enzo?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:00 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Tuurlijk kan dat wel
ElisaB is heel goed met d'r handen
Gelijk geven, truien met borduursels kenne eg nie!quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:00 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Neeneeneeneenee... een paint maakt veel meer duidelijk.Zeker die van Elisa.
Zij kent oh-oh langer dan jij dus kan er allerlei subtiliteiten aan toevoegen die verder gaan dan uiterlijk.
Je ondertekstje (even kortsluiting weet niet meer hoe je het noemt)!quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:02 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Staat genoteerd.
(ik begrijp alleen de context niet? ... heb ik ergens een postje gemist?)
ik weet eigenlijk niet meer of ik notes had1 of 2 meen ik?
quote:
Die zijn sinds kort weer uberhip ben ik achter..even meedoen met je tijd Oh-Ohquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:04 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Gelijk geven, truien met borduursels kenne eg nie!
![]()
Go kitten!
Signature?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:04 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Je ondertekstje (even kortsluiting weet niet meer hoe je het noemt)!
Sommige hypes laat ik met liefde aan me voorbij gaan !quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:05 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Die zijn sinds kort weer uberhip ben ik achter..even meedoen met je tijd Oh-Oh
Dus ik moet ze ook wat minder vaak in een bak met water stoppen bedoel je?quote:
Hmmmm, ja, dat klonk best fout maar als ik zeg wat ik echt aanheb klinkt het nog erger.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:04 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Gelijk geven, truien met borduursels kenne eg nie!
![]()
Go kitten!
Zelfs met een echte muis vind ik het ongelofelijk!quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:05 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Echt?
Vast met een echte muis dan he, niet met de touchpad van een laptop of zo?
Knap hoor!
Word je telkens te opgewonden halverwege de tekening?quote:
*proest*quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:07 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Word je telkens te opgewonden halverwege de tekening?
Nou dat valt me van jou dan wel heel vies tegen, wel piem0ls en geen boobies??????quote:
Oh ja... twee dusquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:06 schreef Greys het volgende:
http://www.fok.nl/shop/notes.php
Zie hier voor aantal notes
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 @ 23:02 schreef Maes het volgende:
[..]![]()
Lekker sigaretje...................
Zou dat het zijnquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:07 schreef MrSubtle het volgende:
Word je telkens te opgewonden halverwege de tekening?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |