Owja, wel spitsvondig gaan zitten wezen, maar niet ingaan op de kern van mijn belangwekkende postquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 21:36 schreef Greys het volgende:
Piem0ls en konten in één zin gaat mij wat te ver hoor
Wow! Goed nieuws!quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 21:39 schreef bigbird het volgende:
weer even een berichtje van mij. schoonmama lijkt wakker te worden en weer kleine stapjes vooruit te gaan. misschien zelfs mogelijk dat lief en ik volgende week weer een avondje thuis slapendaar heb ik echt zin in...
Da's fijn nieuws.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 21:39 schreef bigbird het volgende:
weer even een berichtje van mij. schoonmama lijkt wakker te worden en weer kleine stapjes vooruit te gaan. misschien zelfs mogelijk dat lief en ik volgende week weer een avondje thuis slapendaar heb ik echt zin in...
Wat een geweldig nieuws!quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 21:39 schreef bigbird het volgende:
Sorry even gegeten, maar dat las ik in de bijlage vd Telegraaf ws van een aantal weken terugquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:43 schreef Greys het volgende:
Waar lees je dat van die voedselbank voor dieren?
Ja, niets zo romantisch als een quote in een signaturequote:Op zaterdag 10 oktober 2009 21:40 schreef oh-oh het volgende:OMG een quote van mij in een sig , als dat niet romantisch is dan weet ik het niet meer
![]()
En kijk delen, Greys en ik hebben die jacuzzi date al heeeeel lang staan he.
Das anders dan delen met Elies voor mij dan natuurlijk.
Oh, dus die keiharde sex kan ik shaken?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 21:42 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ja, niets zo romantisch als een quote in een signatureveel beter dan dit wordt het niet in dit digitale tijdperk
je zei pikkenquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 21:34 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ho ho.... momentje vrouwtje: je mag delen, maar dan met oh-oh en mij!
![]()
Je pikken hier zelfs de peim0ls onder je kont vandaan
Huh? Wat is dat voor standje, "shaken"? die ken ik nog niet?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 21:42 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh, dus die keiharde sex kan ik shaken?
Nou ja, jij zegt het. Maar mevrouwtje-Grees negeert het volledig. Prima, maar dan wil ik niet aan heur kant liggenquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 21:40 schreef oh-oh het volgende:OMG een quote van mij in een sig , als dat niet romantisch is dan weet ik het niet meer
![]()
En kijk delen, Greys en ik hebben die jacuzzi date al heeeeel lang staan he.
Das anders dan delen met Elies voor mij dan natuurlijk.
Op zich best een goed punt natuurlijk, er zijn ook mensen die eerst prima voor hun dieren konden zorgen maar door onvoorziene omstandigheden hun dieren niet meer de juiste zorg kunnen geven wegens gebrek aan financiële middelen.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 21:41 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Sorry even gegeten, maar dat las ik in de bijlage vd Telegraaf ws van een aantal weken terug![]()
www.voedselbankvoordieren.nl
Subtiel, subtiel!quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 21:42 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh, dus die keiharde sex kan ik shaken?
Ja maar ik wilde heul geen piem0l van je afpikkenquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 21:44 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nou ja, jij zegt het. Maar mevrouwtje-Grees negeert het volledig. Prima, maar dan wil ik niet aan heur kant liggen
Maar uhm, hadden we jou dan uitgenodigd voor onze bubbelbaddate?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 21:44 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nou ja, jij zegt het. Maar mevrouwtje-Grees negeert het volledig. Prima, maar dan wil ik niet aan heur kant liggen
jaquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 21:42 schreef Greys het volgende:
Is dit nou de laatste versie?
Zijn er mensen van het lijstje afgevallen?
Oke, gaan we weer!
Idee van DML
[ afbeelding ]
Secret Santa met de F&F SC-ers!
- opgeven
- lootjes trekken automagisch via lootjestrekken.nl (dan weet niemand wie wie heeft)
- kadootje van tien euro kopen voor diegene
- verhaaltje, haiku, limerick of gedichtje er bij
- uitpakken ergens op een afgesproken datum (enkele dagen voor Kerst) in de SC topics alhier
- met foto's uiteraard en dan raden van wie het is!
Secret Santa animo check:
- Dizzy-Miss-Lizzy (ga ik van uit, aangezien het haar idee was )
- Qwea
- Goodbye
- Cat22
- Morretje (liefst zonder gedicht )
- Greys
- oh-oh
- Ynske
- Ingetje79 (toch, toch?)
- ElisaB
- nokwanda
- ferrari_rood
- Maes
- JJH
- Pagan (met dubbelzinnige limerick graag)
- Strega
- Muis006
- MrSubtle
Nog meer gegadigden?
Je was niet van het lijstje gevallen toch?quote:
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 21:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Op zich best een goed punt natuurlijk, er zijn ook mensen die eerst prima voor hun dieren konden zorgen maar door onvoorziene omstandigheden hun dieren niet meer de juiste zorg kunnen geven wegens gebrek aan financiële middelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |