Goedenavond beste Fokkers, welkom in wederom een Otis-topic.
We schrijven Otis' huis, 9 oktober, 23:00 plaatselijke tijd. Ik word gebeld of ik zin heb om nog ff mee te gaan de stad in. Nu ben ik daar altijd wel voor in, dus ik kleedde me om en ging richting 's lands hoofdstad. Welnu, ik was daar al een tijdje toen er een ruzietje ontstond tussen de groep waarmee ik was en een groep afstammelingen van Rifgebergte-bewoners. Ik ga ervan uit dat het Marokkanen waren aangezien eentje een tas op z'n rug had met die rode vlag met een groene ster erop. Meer dan gepraat was het niet, er werd niet gevochten. Ik was met vijf anderen, de Marokkanen waren met z'n vieren. Na wat dom gescheld en geschreeuw over en weer verlieten de Marokkanen de tent.
Nu volgt geen flash-forward, we schrijven (wederom) Otis' huis, 10 oktober, 19:00 plaatselijke tijd. De telefoon gaat. Ik neem op en hoor dat het een vriend van me is, één van degenen waarmee ik gisteren de stad in was. Wat was er gebeurd? Hij zat in de trein van Amsterdam naar Hoorn, toen hij dezelfde vier Marokkanen tegenkwam die gisteren ophef maakte. Echter, nu was hij alleen en de Marokkanen met vier. Dit beviel ze wel, want dán veranderen ze plotseling in ware helden

. Het gevolg was dat hij in elkaar geslagen werd door deze vier geweldenaars.
Klacht: Laffe vuile teringlijers

.
*disclaimer: Dit is uiteraard géén racistisch anti-marokkanen topic, het hadden net zo goed Canadezen kunnen zijn!
[ Bericht 0% gewijzigd door Otis2.0 op 10-10-2009 19:33:03 ]