Dat zie jij goed jaquote:Op maandag 19 oktober 2009 19:29 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zie ik het nu goed dat je een tuinbroekrok aan hebt?
Ik vind je jas erg leuk, lekker fleurig. Waar heb je die sjaal trouwens gekocht?
quote:Op maandag 19 oktober 2009 19:35 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
HAHA
[ afbeelding ]
ok morgen een normale foto weer
Waar zijn je beren pantoffels?quote:Op maandag 19 oktober 2009 19:35 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
HAHA
[ afbeelding ]
Ik vind licht spijker sowieso niet onder nette kleding staan, trek dan een donker spijkerrokje aan.quote:Op maandag 19 oktober 2009 19:29 schreef liiszle het volgende:
[..]
kleur vertekend wat op de foto. t paste goed. en ik wilde niet te formeel dus geen zwart-bruin.
Lekkerr, ik loop er ook al de hele dag zo bij.quote:Op maandag 19 oktober 2009 19:35 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
HAHA
[ afbeelding ]
tis geen spijkerquote:Op maandag 19 oktober 2009 19:43 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik vind licht spijker sowieso niet onder nette kleding staan, trek dan een donker spijkerrokje aan.
[..]
Lekkerr, ik loop er ook al de hele dag zo bij.
niet zo generaliserenquote:Op maandag 19 oktober 2009 18:18 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Iedereen die foto's post doet dat inderdaad
nee doe maar meer van dezequote:Op maandag 19 oktober 2009 19:35 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
HAHA
[ afbeelding ]
Het staat je nog ook!quote:Op maandag 19 oktober 2009 19:35 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
HAHA
[ afbeelding ]
haha. nicequote:Op maandag 19 oktober 2009 19:35 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
HAHA
[ afbeelding ]
Op het moment dat die zelfontspanner loopt ben ik me opeens heel bewust van mijn armen en kan ik niks beters bedenken.quote:Op maandag 19 oktober 2009 20:12 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Waarom sta jij altijd met je armen over elkaar op de foto
Tommy Hilfigerquote:Op zondag 18 oktober 2009 23:02 schreef yellowcat het volgende:
[..]
idd erg leuke cardigan. Waar is 'tie van?
eetsmakelijk tijger je ziet er weer goed uit.quote:Op maandag 19 oktober 2009 19:24 schreef electronique het volgende:
[ afbeelding ]
superrr onduidelijk maar ik draag vandaag een echte, complete broek![]()
in het echt issie veel mooier, maargoed
oja en nog lage zwarte allstars eronderaan
Oeh, waar zijn die schoenen van?quote:Op maandag 19 oktober 2009 19:21 schreef liiszle het volgende:
[ afbeelding ]
informeel intake gesprek vandaag
vetquote:Op maandag 19 oktober 2009 02:35 schreef Breathtaking het volgende:
Buiten:
[ afbeelding ]
Binnen:
[ afbeelding ]
Sorry voor de gare pics.
Ik vergeef je dit omdat je er anders altijd zo leuk uit zietquote:Op maandag 19 oktober 2009 19:35 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
HAHA
[ afbeelding ]
Ik dacht heel even dat ik kon liplezen.quote:Op maandag 19 oktober 2009 19:35 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
HAHA
[ afbeelding ]
Haha het is vakantie, dan moet het kunnenquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 01:00 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
[..]
Ik vergeef je dit omdat je er anders altijd zo leuk uit ziet
Ehm pfoe geen idee. ik denk gewoon zo'n sokkenwinkeltje hier, h&m heeft geloof ik ook zulke maillots in de winkels liggen nuquote:
Mooi!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:48 schreef tliciouz het volgende:
Mijn outfit van vandaag, dit keer met hoofd.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Da's m'n werkplek!!quote:Op donderdag 22 oktober 2009 15:12 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Wel leuk, maar wat is je kamer druk joh.
Jammer, dan heb je zo'n mooi lijntje en dan draag je zulke kleding. En die laatste outfit was veel leuker met pumps.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 15:12 schreef Isdezenaamalbezet het volgende:
Gister overdag;
[ afbeelding ]
Met nike dunks eronder.
Gisteravond
[ afbeelding ]
Eens!quote:Op donderdag 22 oktober 2009 15:28 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Jammer, dan heb je zo'n mooi lijntje en dan draag je zulke kleding.
Vers!quote:Op donderdag 22 oktober 2009 15:12 schreef Isdezenaamalbezet het volgende:
Gister overdag;
[ afbeelding ]
Met nike dunks eronder.
Gisteravond
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |