Moet je eens proberen!! Dat heet nu met rechte schouders en borst vooruit!!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:26 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik krijg gewoon pijn in mijn rug als ik jou zo zie staan
Op de andere foto komt je houding anders en minder pijnlijk overquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:33 schreef conleche het volgende:
[..]
Moet je eens proberen!! Dat heet nu met rechte schouders en borst vooruit!!Srsly, waarom zou je krom lopen??
En laten we wel wezen: ik werd onvrouwelijk genoemd. Dat dient bestreden te worden. Met vuur en zwaard.
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:33 schreef conleche het volgende:
En laten we wel wezen: ik werd onvrouwelijk genoemd. Dat dient bestreden te worden. Met vuur en zwaard.
Ik vind de onderkant van je outfit echt helemaal geweldigquote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:36 schreef Monita het volgende:
[ afbeelding ]
Jurkje en groen truitje bij h&m
[ afbeelding ]
Nieuwe schoenen12 euro in een merkloos winkeltje. Ik ga ze nog in het paars halen denk ik
Ik vind het wel mooi. Leuke stijl heb jequote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:02 schreef Monita het volgende:
[ afbeelding ]
Jurkje vanachter in m'n kast gevonden. wat vinden jullie van de combi? Ik ben er zelf nog niet helemaal uit
truitje komt van de H&M en vind ik helemaal geweldig.
Ja, excuses hoor. Ik heb zelfs je fotoboek nog gecheckt, maar ook daar kon ik geen conclusie trekken. Vandaar dat ik het toch even vroeg. Gewoon nieuwsgierig.quote:
Ja!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 17:21 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Ik vind het wel mooi. Leuke stijl heb je![]()
En Co, wat ben je sexy
Vind ze wel leuk hoor!quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 17:12 schreef flaykd het volgende:
[..]
leg maar uit wat je zo vrouwelijk aan mijn schoenen vind dan
Ze zijn wit en ze glimmen.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 17:12 schreef flaykd het volgende:
[..]
leg maar uit wat je zo vrouwelijk aan mijn schoenen vind dan
Het zijn gewoon mannenschoenen hoor, overduidelijk.quote:
Ik deel mijn mening.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 17:46 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
Hee ik zeg nergens dat het geen mannenschoenen zijn, ik zeg alleen wat ik er vrouwelijk aan vind. Overigens vind ik ze wel behoorlijk gay.
Is dat een A&F broekje?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 17:17 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Vind ze wel leuk hoor!
[ afbeelding ]
Nee ik geloof H&Mquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 18:28 schreef conleche het volgende:
[..]
Is dat een A&F broekje?
O en Hara en SDB: thanx!!![]()
TROLL.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 17:32 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Het zijn gewoon mannenschoenen hoor, overduidelijk.
Huh, da's toevalligquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 17:17 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Vind ze wel leuk hoor!
[ afbeelding ]
Nice outfit!quote:Op zondag 25 oktober 2009 13:30 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]
Huh, da's toevallig
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |