Je hebt er de benen voor dus ik kan je geen ongelijk geven!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:41 schreef electronique het volgende:
stiekem heel weinig haha
meestal rokjes, shortjes of jurkjes
je kan net zo goed een vuilniszak over je hoofd hebben gegooid, verschil was toch niet merkbaar geweest op deze foto.quote:
Goedgekeurdquote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:32 schreef electronique het volgende:
[ afbeelding ]
+zwarte lage allstars
nieuwe mcqueen sjaal yeeeey
Verse outift, vooral je broek!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:14 schreef tliciouz het volgende:
Lekker warm aangekleed, wat had ik het koud vandaag!
In de kamer van paps en mams.
[ afbeelding ]
Leuk.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:32 schreef electronique het volgende:
[ afbeelding ]
+zwarte lage allstars
Like alwaysquote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:14 schreef tliciouz het volgende:
[ afbeelding ]
Mooie broek en jasje!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:14 schreef tliciouz het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
quote:
Dank jullie wel!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 12:14 schreef gold-rush het volgende:
[..]
Mooie broek en jasje!
Laarzen ook,beste vrouwlijk look in deze topic vind ik.
Leuke sjaal!!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:32 schreef electronique het volgende:
[ afbeelding ]
+zwarte lage allstars
nice stylequote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:32 schreef electronique het volgende:
[ afbeelding ]
+zwarte lage allstars
tegenwoordig?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:14 schreef Keeskacheltje het volgende:
[..]
nice style![]()
Heb die allstars ook, je ziet tegenwoordig iedereen met die zwarte allstars
Is dit in een pashokje?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:14 schreef gold-rush het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
thanks,hij is van zaraquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 00:30 schreef bird_rok het volgende:
[..]
Jas vind ik wel cool! Waar komt 'ie vandaan?
Ik vind t mooi, echt waar!quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 16:16 schreef XcUZ_Me het volgende:
[ afbeelding ]
Hoge laarzen, rokje, coltruitje. Simpel, doch stijlvol. Vind ik dan.
stijvol en sexy moet ik zeggenquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 16:16 schreef XcUZ_Me het volgende:
[ afbeelding ]
Nee geen echt bontquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 21:55 schreef stijn_ het volgende:
[..]
Toch geen echt bont he?verder wel weer
piecrquote:Op zondag 18 oktober 2009 00:01 schreef YoungMarbleGiant het volgende:
[ afbeelding ]
Shawl
Trench
Dior
New Balance
Trenchcoat is te koop.
Ik vind de Trenchcoat wat te lang, een iets korter model zou mooier zijn, Al is dit wel de klassieke vorm natuurlijk.quote:Op zondag 18 oktober 2009 00:01 schreef YoungMarbleGiant het volgende:
[ afbeelding ]
Shawl
Trench
Dior
New Balance
Trenchcoat is te koop.
quote:Op zondag 18 oktober 2009 00:01 schreef YoungMarbleGiant het volgende:
[ afbeelding ]
Shawl
Trench
Dior
New Balance
Trenchcoat is te koop.
Mooi! Maar hoe zit die spiegel in godsnaam?quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 16:16 schreef XcUZ_Me het volgende:
[ afbeelding ]
Het zijn er 2 op elkaarquote:Op zondag 18 oktober 2009 12:18 schreef karoltje het volgende:
[..]
Mooi! Maar hoe zit die spiegel in godsnaam?
Ik vind het saai.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 16:16 schreef XcUZ_Me het volgende:
Okquote:
jaquote:Op zondag 18 oktober 2009 00:01 schreef YoungMarbleGiant het volgende:
[ afbeelding ]
Shawl
Trench
Dior
New Balance
Trenchcoat is te koop.
wie ikquote:
leuke cardiganquote:Op zondag 18 oktober 2009 18:46 schreef ch0c0mel het volgende:
Voor op de luie zondag
[ afbeelding ]
+ grijze all-stars
Nice. Toffe schoenenquote:Op zondag 18 oktober 2009 00:01 schreef YoungMarbleGiant het volgende:
[ afbeelding ]
Shawl
Trench
Dior
New Balance
Trenchcoat is te koop.
Leuke cardigan jaaquote:Op zondag 18 oktober 2009 18:46 schreef ch0c0mel het volgende:
Voor op de luie zondag
[ afbeelding ]
+ grijze all-stars
leuk, maar broek mag iets oher dan lijken benen ook langer...quote:Op zondag 18 oktober 2009 18:46 schreef ch0c0mel het volgende:
Voor op de luie zondag
[ afbeelding ]
+ grijze all-stars
denk dat het voornamelijk komt omdat de foto van bovenaf genomen isquote:Op zondag 18 oktober 2009 20:02 schreef quatara het volgende:
[..]
leuk, maar broek mag iets oher dan lijken benen ook langer...
idd erg leuke cardigan. Waar is 'tie van?quote:Op zondag 18 oktober 2009 18:46 schreef ch0c0mel het volgende:
Voor op de luie zondag
[ afbeelding ]
+ grijze all-stars
tvp op deze post.quote:Op zondag 18 oktober 2009 23:02 schreef yellowcat het volgende:
[..]
idd erg leuke cardigan. Waar is 'tie van?
haha, Nachtdier ben je ookquote:Op maandag 19 oktober 2009 02:35 schreef Breathtaking het volgende:
Buiten:
[ afbeelding ]
Binnen:
[ afbeelding ]
Sorry voor de gare pics.
heb je ook een betere foto van je outfit zonder jas? vind het wel leukquote:Op maandag 19 oktober 2009 02:35 schreef Breathtaking het volgende:
Buiten:
[ afbeelding ]
Binnen:
[ afbeelding ]
Sorry voor de gare pics.
Ik vind je echt een super mooie jas hebben/.quote:Op maandag 19 oktober 2009 02:35 schreef Breathtaking het volgende:
Buiten:
[ afbeelding ]
Binnen:
[ afbeelding ]
Sorry voor de gare pics.
Onderste foto is echtquote:Op maandag 19 oktober 2009 02:35 schreef Breathtaking het volgende:
Buiten:
[ afbeelding ]
Binnen:
[ afbeelding ]
Sorry voor de gare pics.
Ik vind je rokje er echt niet onder staan, ik had voor een zwart of grijs rokje gekozen.quote:Op maandag 19 oktober 2009 19:21 schreef liiszle het volgende:
[ afbeelding ]
informeel intake gesprek vandaag
Zie ik het nu goed dat je een tuinbroekrok aan hebt?quote:Op maandag 19 oktober 2009 02:35 schreef Breathtaking het volgende:
Buiten:
[ afbeelding ]
Binnen:
[ afbeelding ]
Sorry voor de gare pics.
kleur vertekend wat op de foto. t paste goed. en ik wilde niet te formeel dus geen zwart-bruin.quote:Op maandag 19 oktober 2009 19:23 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik vind je rokje er echt niet onder staan, ik had voor een zwart of grijs rokje gekozen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |