wie ikquote:
leuke cardiganquote:Op zondag 18 oktober 2009 18:46 schreef ch0c0mel het volgende:
Voor op de luie zondag
[ afbeelding ]
+ grijze all-stars
Nice. Toffe schoenenquote:Op zondag 18 oktober 2009 00:01 schreef YoungMarbleGiant het volgende:
[ afbeelding ]
Shawl
Trench
Dior
New Balance
Trenchcoat is te koop.
Leuke cardigan jaaquote:Op zondag 18 oktober 2009 18:46 schreef ch0c0mel het volgende:
Voor op de luie zondag
[ afbeelding ]
+ grijze all-stars
leuk, maar broek mag iets oher dan lijken benen ook langer...quote:Op zondag 18 oktober 2009 18:46 schreef ch0c0mel het volgende:
Voor op de luie zondag
[ afbeelding ]
+ grijze all-stars
denk dat het voornamelijk komt omdat de foto van bovenaf genomen isquote:Op zondag 18 oktober 2009 20:02 schreef quatara het volgende:
[..]
leuk, maar broek mag iets oher dan lijken benen ook langer...
idd erg leuke cardigan. Waar is 'tie van?quote:Op zondag 18 oktober 2009 18:46 schreef ch0c0mel het volgende:
Voor op de luie zondag
[ afbeelding ]
+ grijze all-stars
tvp op deze post.quote:Op zondag 18 oktober 2009 23:02 schreef yellowcat het volgende:
[..]
idd erg leuke cardigan. Waar is 'tie van?
haha, Nachtdier ben je ookquote:Op maandag 19 oktober 2009 02:35 schreef Breathtaking het volgende:
Buiten:
[ afbeelding ]
Binnen:
[ afbeelding ]
Sorry voor de gare pics.
heb je ook een betere foto van je outfit zonder jas? vind het wel leukquote:Op maandag 19 oktober 2009 02:35 schreef Breathtaking het volgende:
Buiten:
[ afbeelding ]
Binnen:
[ afbeelding ]
Sorry voor de gare pics.
Ik vind je echt een super mooie jas hebben/.quote:Op maandag 19 oktober 2009 02:35 schreef Breathtaking het volgende:
Buiten:
[ afbeelding ]
Binnen:
[ afbeelding ]
Sorry voor de gare pics.
Onderste foto is echtquote:Op maandag 19 oktober 2009 02:35 schreef Breathtaking het volgende:
Buiten:
[ afbeelding ]
Binnen:
[ afbeelding ]
Sorry voor de gare pics.
Ik vind je rokje er echt niet onder staan, ik had voor een zwart of grijs rokje gekozen.quote:Op maandag 19 oktober 2009 19:21 schreef liiszle het volgende:
[ afbeelding ]
informeel intake gesprek vandaag
Zie ik het nu goed dat je een tuinbroekrok aan hebt?quote:Op maandag 19 oktober 2009 02:35 schreef Breathtaking het volgende:
Buiten:
[ afbeelding ]
Binnen:
[ afbeelding ]
Sorry voor de gare pics.
kleur vertekend wat op de foto. t paste goed. en ik wilde niet te formeel dus geen zwart-bruin.quote:Op maandag 19 oktober 2009 19:23 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik vind je rokje er echt niet onder staan, ik had voor een zwart of grijs rokje gekozen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |