quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Ehm, popje, we zijn MrSubtle aan oh-oh aan het koppelen
Hoewel, da's al niet meer nodig, die hebben elkaar al aan zichzelf gekoppeld.
Ben alleen nog wat meer info uit hem aan het trekken (whehehe, ik zei trekken!) want het moet wel een goede match zijn vooroh-oh
.
MrSubtle, als jij nou met de boot naar Texel zou moeten en je zou nog boodsch....
Nah nee, laten we dat maar laten zitten![]()
Whoehoehoeeeeeeeeee![]()
Dan mis je de boot, als je daar weer over begint.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Ben alleen nog wat meer info uit hem aan het trekken (whehehe, ik zei trekken!) want het moet wel een goede match zijn vooroh-oh
.
MrSubtle, als jij nou met de boot naar Texel zou moeten en je zou nog boodsch....
Whoehoehoeeeeeeeeee![]()
Je vraagt er ook om he?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:06 schreef Greys het volgende:
[..]
.
Whoehoehoeeeeeeeeee![]()
Ik vond hem zelf wel lolligquote:
Meisjes plagen.....quote:Ja ik zag het maar. Het is gewoon leuk zo af en toe te roepen dat jij 36 bent
Ik heb nog 213 topics aan bijlezen te doen geloof ik voor ik hier alles snapquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:06 schreef Greys het volgende:
Jij word er voor je gevoel iedere keer een jaartje jonger van?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:06 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Not that shit again![]()
![]()
Ja ik zag het maar. Het is gewoon leuk zo af en toe te roepen dat jij 36 bent
Vers vlees Nieuwe mensen zijn altijd interessant.quote:
Dat hele verhaal wil je geeneens weten.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:08 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik heb nog 213 topics aan bijlezen te doen geloof ik voor ik hier alles snap![]()
't Is hier best wel een echt kippenhokquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:08 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Vers vlees Nieuwe mensen zijn altijd interessant.
I'm with stupid!quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:08 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
[/newkids] Joah joh die wieven zijn gek [/newkids]
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vond hem zelf wel lollig
[..]
Meisjes plagen.....
Ik zie jouw ava de hele dag al niet.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:09 schreef Isdatzo het volgende:
Wacht, dit is de F&F-SC hè? Tóch.
*in ogen wrijft*
Ja hoor, je zit verkeerd.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:09 schreef Isdatzo het volgende:
Wacht, dit is de F&F-SC hè? Tóch.
*in ogen wrijft*
Seks.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:10 schreef MrSubtle het volgende:
Waar staat de "S" eigenlijk voor in de topictitel
Speedquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:10 schreef MrSubtle het volgende:
Zo dus, http://kokenophout.com/vis.html , geeft een heerlijke subtiele rooksmaak.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:00 schreef MrSubtle het volgende:
Hoe maak je zalm op hout in een oven?
Slaap lekkerquote:
Sappigemokkeltjesquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:10 schreef MrSubtle het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |