Door wie dan?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:53 schreef Qwea het volgende:
ik word afgebekt en bestempelt als irritant hierzo
Heb het gedaan bij Dancing de Beatrix (of zoiets). Maar inmiddels weg daar, en nu dans ik niet meer... overweeg weer te beginnen, maar dan wil ik eerst een vaste danspartner, anders is het niet zo leuk als man (er zijn daar altijd alleen maar vrouwen).quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:54 schreef Cat22 het volgende:
Waar doe je salsa dansen? Bij Phil?
De Apostel dan?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:54 schreef Cat22 het volgende:
En qua bioscoop en uit eten (muv Bretelli) woon je toch echt in de verkeerde plaats.
Surprise surprise. Dat ben je bij tijd en wijle ook.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:53 schreef Qwea het volgende:
ik word afgebekt en bestempelt als irritant hierzo
Leuk, maar als hier crew vrolijk meepost zullen we het al helemaaaal niet mee laten wegen dat je ex-crew bent hoor. Sterker nog, volgende week ben ik het vergeten denk ikquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:50 schreef MrSubtle het volgende:
Okay... ik zal beginnen met toe te geven dat ik ex-crew ben... begonnen als nieuwsposter op de FP, toen eindredacteur geweest, daarna donkerblauw / hoofdredacteur bij FOK!games en tenslotte de PR-afdeling opgezet, en zo'n 4 jaar geleden weer vertrokken als crew![]()
Hoeveel plusjes?quote:Leeftijd: 30+![]()
quote:Sexuele voorkeur: oh-oh en ElisaB
quote:Hobbies: fotografie, beestjes, wandelen, salsa dansen, bakken, film kijken, terrasje pikken, bioscoop, uiteten, fok, etc etc![]()
*noteert*quote:pincode: 3427
Hmz... daar ga ik nog even over nadenken.quote:Nog meer?
Nou hup, snel terug he!quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:56 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik wist wel dat ik die ooit zou vinden![]()
![]()
En nu ga ik echt echt echt ff lopen!
Ja, zeker. Maar in deze heb ik écht gewoon een punt en ben ik niet irritantquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:57 schreef JJH het volgende:
[..]
Surprise surprise. Dat ben je bij tijd en wijle ook.
Goed plan, ziet er lekker uit.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:54 schreef Ynske het volgende:
[..]
Bereidingswijze van Venkel in de oven
Snijd de buitenste bladen van de venkel af. Snijd ze doormidden, snijd het harde binnenste weg en snijd de venkel horizontaal in vrij dunne reepjes.
Was de venkel en kook ze in water met het bouillon blokje en het teentje knoflook gedurende 20 minuten. Proef de venkel en zonodig zout toevoegen en uit het water scheppen.
Een ovenvaste schaal licht in wrijven met olie.
De venkel uitspreiden in de schaal, bestrooi met wat peper, de geraspte kaas uit waaieren op de venkel en bedekken met de bechamel saus en bepoederen met wat nootmuskaat.
Gratineer in een hete oven voor nog 15 minuten.
* 1 kilo venkel
* 1 groente bouillon blokje
* 1/2 liter bechamel saus
* half glas Italiaanse olijf olie
* 300 gram geraspte Parmeggiaanse kaas
* teentje knoflook
* zout en peper
* nootmuskaat
Je hebt je afwas mee onder de douche genomen?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:58 schreef Loveless85 het volgende:
Zo ik heb zojuist wat gedaan wat zo uit dat 'de meeste vrijgezelle dingen'-topic kon komen
Je vergeet mijquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:57 schreef Greys het volgende:
Sterker nog, volgende week ben ik het vergeten denk ik
Elk plusje is er een te veel toch?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:57 schreef Greys het volgende:
Hoeveel plusjes?
Oh ik lees het vanzelf wel (of negeer het als de vragen te intiem zijnquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:57 schreef Greys het volgende:
Be prepared, ik gooi er af en toe gewoon vragen tussendoor.
Het is hier af en toe net truth or daretruth!
Da's dan al even geleden toch? Die is al een poos weg.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:56 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Heb het gedaan bij Dancing de Beatrix (of zoiets). Maar inmiddels weg daar, en nu dans ik niet meer... overweeg weer te beginnen, maar dan wil ik eerst een vaste danspartner, anders is het niet zo leuk als man (er zijn daar altijd alleen maar vrouwen).
Die is ook lekker idd.quote:[..]
De Apostel dan?
Ik heb nog een vraag!/vragenquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Leuk, maar als hier crew vrolijk meepost zullen we het al helemaaaal niet mee laten wegen dat je ex-crew bent hoor. Sterker nog, volgende week ben ik het vergeten denk ik
[..]
Hoeveel plusjes?
[..]![]()
![]()
[..]
![]()
[..]
*noteert*
[..]
Hmz... daar ga ik nog even over nadenken.
Be prepared, ik gooi er af en toe gewoon vragen tussendoor.
Het is hier af en toe net truth or daretruth!
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:59 schreef Greys het volgende:
Kweej, je bent wel mijn favoriete irritantje hoor!
Helpt dat?
Zolang je maar niet over de afwas hebt staan heenzeiken vind ik het prima.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:58 schreef Loveless85 het volgende:
Zo ik heb zojuist wat gedaan wat zo uit dat 'de meeste vrijgezelle dingen'-topic kon komen
Ik ben hem al subtiel *kuch* aan het uithoren voor je.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:58 schreef oh-oh het volgende:
Greys jij checkt wel ff of t iets voor me is he
Nein, want broekkies zijn not done.quote:
Bier staan te zuipen onder de douchequote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Je hebt je afwas mee onder de douche genomen?
Tuurlijk, schuif aan.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:54 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nope, alleen een vraag: mag ik bij jullie komen eten?
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:59 schreef Qwea het volgende:
Heb je een fleshlight?
Doe je aan kontenbonken?
Nee piemel, ik vergeet dat je ex-crew bent, dat soort dingen vind ik niet zo interessant namelijkquote:
Nietquote:Elk plusje is er een te veel toch?![]()
Negeren is geen optiequote:Oh ik lees het vanzelf wel (of negeer het als de vragen te intiem zijn)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |