Oh was je daar op aan het wachten? Ik zat hier met chips en brownies klaar voor jequote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:41 schreef oh-oh het volgende:
Heeey Non!
Ik ga de hondjes maar uitlaten voor het donker is, want als ik op MrSubtle moet wachten tot hij het es doet
Leuk! Ik heb door jou geïnspireerd Halloween spulletjes voor op de vensterbank gekocht vanmiddag!quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:40 schreef Nonneke het volgende:
![]()
Hier vandaag de voortuin vast volgehangen met pindas en andere rotzooi voor de vogeltjes, nieuw voederplankje ín de boom, ipv zo een op een stok, want daar gaan de katten lekker in liggen pitten![]()
Struik gesnoeit zodat de postbode weer veilig de tuin in kanpadje geveegd zodat de kindjes niet meer uitglijden over de blaadjes en helicoptertjes
![]()
Hopen dat het een beetje droog blijft, anders moet ik binnen blaadjes gaan drogen voor mn egelhuisje![]()
Ach een sexdate kan altijd hequote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:41 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
En tot zover onze sex date morgen
Was jij niet ooit crew?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:42 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Oh was je daar op aan het wachten? Ik zat hier met chips en brownies klaar voor je
gelukkigquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:42 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ach een sexdate kan altijd he![]()
En Non, jij bent aaaaaaaltijd welkom, ik had het over mannen he
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:42 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Oh was je daar op aan het wachten? Ik zat hier met chips en brownies klaar voor je
Zoiets, maar dan anders...quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:37 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Misschien is het wel zo'n plaatje waarin de één een heks ziet en de ander een mooi meisje... maar dan anders.
Dan zie jij ook een ander plaatjequote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:42 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nee joh.![]()
Ik zie een meisje in profiel. Ze zit, kijkt naar links naar haar schoot. En hangt wat achterover terwijl haar haren in de wind waaien.
Mooi plaatje.
Uh oh... da's mijn queue om maar eens weg te gaan weerquote:
Leuk !quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Leuk! Ik heb door jou geïnspireerd Halloween spulletjes voor op de vensterbank gekocht vanmiddag!
Ik ben morgen pas in Maastricht (serieus brownies brengenquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:43 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja die honden laten zichzelf niet uit hoor!
Ik ga wandelen en dan es koken !
Als je warm eten wil kom je maar deze kant op!
ja en Cat ziet t uploadiconquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:45 schreef Greys het volgende:
Dit is de ava van Bamba die ik zie:
[ afbeelding ]
En ik zag daar dus een bevallige bips in, van de zijkant gezien
edit: zie post hierbovenquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:45 schreef Greys het volgende:
Dit is de ava van Bamba die ik zie:
[ afbeelding ]
En ik zag daar dus een bevallige bips in, van de zijkant gezien
Hoezo?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:44 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Uh oh... da's mijn queue om maar eens weg te gaan weer
Sure fine whatever hoor!quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:45 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik ben morgen pas in Maastricht (serieus brownies brengen), sorry, vanavond moeten we het maar even houden bij hunkerend verlangen naar elkaar op onze afzonderlijke banken
dat komt omdat jullie in de opties voor de uploadiconen gekozen hebt, dan zie je de webicons nietquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:45 schreef oh-oh het volgende:
Ik zie denk ik wel hetzelfde plaatje als Cat.
Grote maan achter het hoofd van een meisje met wapperende haren dat naar beneden kijkt, je ziet haar tot onder haar borsten, dr staat geen buik op en al helemaal geen kont
Die zie ik hier ook, buikje vol beebie IMHOquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:45 schreef Ynske het volgende:
[..]
ja en Cat ziet t uploadicon [ afbeelding ]
Inderdaad, hoezo?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoezo?
Maar vertel eens wat meer over jezelf:
- leeftijd
- sexuele voorkeur
- hobbies
- pincode
etc.
In die babybuik zie ik ook echt geen kont, hoe kan iemand zo met zn kont staan dan?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:47 schreef Greys het volgende:
Ohhhhhhhhhhh ja, nu snap ik de verwarring van oh-oh die riep hoe kan je daar in godsnaam een kont in zien
Helemaal?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:48 schreef Harajuku. het volgende:
Webicons gaan weg met de nieuwe layout hè?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |