Zie avatar, ik zeg GOTY 2010.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 21:12 schreef CraniuM het volgende:
[..]
Ga jij het ook halen dan? kunnen we samen tag team matches doen jeweets.
Sorry Wessiej maar hierbij wil ik je graag DE TRUI uitreiken!quote:
powerfailquote:
je vergeet 'maak je scriptie af'quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:45 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Zoek een baan / hobby / vriendin / vul iets anders in
Games gaan voor een huis.quote:Op zondag 11 oktober 2009 04:28 schreef SpankmasterC het volgende:rocktober gaat fucking kut worden, ik ga verhuizen dus geen geld voor nieuwe games terwijl er juist zoveel toffe nieuwe shit uitkomt!
Brutal Legend [ afbeelding ]
hoe doe je dat? heb ook nog wat spellen liggen die ik aan de straatstenen niet kwijtraak.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 12:26 schreef lkb9000 het volgende:
Batman en Ultimate Alliance 2 net bij de gamemania gehaald in ruil voor 6 oude kutgames die nog geen euro per stuk waard waren
Gamemania heeft een inruil-actie geloof ik, dan maakt het niet uit welke spellen je komt inleveren zolang je maar nieuwe haalt.quote:Op zondag 11 oktober 2009 06:02 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
hoe doe je dat? heb ook nog wat spellen liggen die ik aan de straatstenen niet kwijtraak.
als ze zo'n inruil actie hebben wordt dat meestal wel gemeld op budgetgamingquote:Op zondag 11 oktober 2009 11:44 schreef jimjim1983 het volgende:
ja zag t al maar kon nergens zien wat je er nou precies voor krijgt. maar je moet zeker langsgaan
Idem hier,... komt er ooit wel. Leuke budget titelquote:Op zondag 11 oktober 2009 04:28 schreef SpankmasterC het volgende:rocktober gaat fucking kut worden, ik ga verhuizen dus geen geld voor nieuwe games terwijl er juist zoveel toffe nieuwe shit uitkomt!
Brutal Legend [ afbeelding ]
Nee dank je,... ben zo klaar met dat Halo!quote:Op zondag 11 oktober 2009 17:12 schreef Wessiej het volgende:
Iemand hier nog interesse in een gesealde Halo ODST?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |