Je zal er wel niet op zitten te wachten maar mijn mening is dat het niet aan te raden is om je voor dit soort spul in de schulden te steken. Uiteindelijk betaal je door de rente alleen maar meer.quote:
Door dat soort tv's icm met de hebberigheid die ze losmaken ben ik altijd juist extra blij met m'n oude buisbakquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 16:01 schreef AndrePronck het volgende:
http://www.leasy.nl/beeld(...)2-flatscreen-tv.aspx
Het gaat overigens om dit toestel, hij is nice of niet?
Klopt sparen is in principe beter, maar ik wil NU een nieuwe tv, niet over een paar maanden.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 16:02 schreef cofi het volgende:
Ik zou het gewoon niet doen. Je betaalt in dit soort constructies altijd veel te veel rente. Banken zijn altijd blij met mensen die gebruik maken van dit soort constructies. Rente percentages bij banken zijn lager dan bij postorderbedrijven, zodat veel leningen overgesloten kunnen worden naar banken. Mocht je willen lenen voor een TV, doe dat dan bij een bank.
Verder zou ik het bedrag dat je per maand kwijt zou zijn op een spaarrekening zetten en als je voldoende gespaard hebt een nieuwe TV kopen. Is veel goedkoper
Het oog wil ook wat en ik vind mijn oude tv gewoon spuuglelijk.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 16:03 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Door dat soort tv's icm met de hebberigheid die ze losmaken ben ik altijd juist extra blij met m'n oude buisbak
Kijk, zo is de ellende dus begonnen.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 16:03 schreef AndrePronck het volgende:
[..]
Klopt sparen is in principe beter, maar ik wil NU een nieuwe tv, niet over een paar maanden.
Ff voor je verbeterd.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 16:03 schreef AndrePronck het volgende:
[..]
Klopt sparen is in principe altijd beter, maar ik wil NU een nieuwe tv, niet over een paar maanden.
Ik weet dat het iets duurder is dan contact afrekenen, maar ik heb een rottige tijd achter de rug, ik vind dat ik mezelf nu wel wat mag verwennen. Daar ben ik opzich bereid om er dan iets meer voor te betalen.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 16:03 schreef anboni het volgende:
Troll of mislukte poging tot spam...
Maarre, E18.90/mnd gedurende 67 maanden is dus E1266.. Da's wel iets meer dan die E799 die je kwijt zou zijn als je direct zou betalen (wat ook nog steeds aanzienlijk meer is dan die E650 die je bij 'n normale winkel kwijt zou zijn)
iets?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 16:06 schreef AndrePronck het volgende:
[..]
Ik weet dat het iets duurder is dan contact afrekenen, maar ik heb een rottige tijd achter de rug, ik vind dat ik mezelf nu wel wat mag verwennen. Daar ben ik opzich bereid om er dan iets meer voor te betalen.
Gebruik je rechterhand, da's gratis.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 16:06 schreef AndrePronck het volgende:
[..]
Ik weet dat het iets duurder is dan contact afrekenen, maar ik heb een rottige tijd achter de rug, ik vind dat ik mezelf nu wel wat mag verwennen. Daar ben ik opzich bereid om er dan iets meer voor te betalen.
Is best een mooi beestje, maar ik zit met de financiering. Ik heb ook geen 175 euro in mijn kontzak zitten.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 16:07 schreef cofi het volgende:
Ok, niet zo kinky, maar toch altijd beter dan een oud bakbeest: http://link.marktplaats.nl/286412337
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 16:03 schreef AndrePronck het volgende:
[..]
Klopt sparen is in principe beter, maar ik wil NU een nieuwe tv, niet over een paar maanden.
als je die nog niet kunt betalen dan lijkt het me niet wat om die andere op afkoop te halenquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 16:08 schreef AndrePronck het volgende:
[..]
Is best een mooi beestje, maar ik zit met de financiering. Ik heb ook geen 175 euro in mijn kontzak zitten.
Nou, het is maar iets van 15 euro per maandquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 16:10 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
als je die nog niet kunt betalen dan lijkt het me niet wat om die andere op afkoop te halen
Maar ¤ 15 per maand?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 16:11 schreef AndrePronck het volgende:
[..]
Nou, het is maar iets van 15 euro per maand
Niet lullig bedoeld, maar je hebt geen E 175 in je kontzak, maar je vindt het geen probleem om meer dan E 455 extra te betalen......quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 16:08 schreef AndrePronck het volgende:
[..]
Is best een mooi beestje, maar ik zit met de financiering. Ik heb ook geen 175 euro in mijn kontzak zitten.
Nou, wat moet ik dan?????quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 16:16 schreef cofi het volgende:
[..]
Niet lullig bedoeld, maar je hebt geen E 175 in je kontzak, maar je vindt het geen probleem om meer dan E 455 extra te betalen......
Nou, via deze site kun je tot 3000 euro per maand verdienen!!!!! Je hoeft alleen maar een paar mailtjes per dag te beantwoorden.quote:
Het is niet iets duurder. Die specifieke televisie is gewoon bijna twee keer zo duur daar als bij de goedkoopste op de tweakers pricewatch.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 16:06 schreef AndrePronck het volgende:
Ik weet dat het iets duurder is dan contact afrekenen,
Bedankt voor de tip, ik ga proberen buiten leasy om een PL te krijgen. Scheelt wel veel op de lange termijn inderdaad.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 16:25 schreef djantje het volgende:
Als je dan toch gaat lenen, ik heb voor je gezocht:
http://tweakers.net/pricewatch/237502/philips-42pfl5604h.html
De goedkoopste is + verzendkosten ¤ 650,
dan sluit je een lening af bij de 1e hit op google met zoekopdracht "lening online offerte"
(ribankdirect)
Voor 30 maanden, p/maand: ¤ 24,87
Totaalprijs lening: ¤ 746,10
Dat is goedkoper dan leasy.nl,
daar kost de tv contact 799 + 49,00 (aflever+aansluitkosten)
Dus deze lening is zowiezo een betere deal dan leasy.nl
Maar het is nog steeds dom om te lenen voor iets waar je ook makkelijk voor kunt sparen,
kun je dat niet, dan moet je die tv eigenlijk niet kopen.
Maar het kost je in dit voorbeeld dus ¤100 extra om te lenen.., maar je bespaart wel ¤500 ten opzichte van leasy
Wat mij opvalt trouwens, hoe lastig het is om online een offerte te kunnen maken voor een lening.
En dan is het nog niet eens je eigendom, daarvoor mag je gewoon nog een stapeltje geld neertellen. Als je spaart voor die ¤ 799 is het ding gewoon voor jou.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 16:03 schreef rulerofdeath het volgende:
Prijs contant:
799,00
Financiering:
Per maand 18,90 in 67 maanden
18.90 * 67 = 1266.30
zit nogal een verschilletje in he
Wat zou er gebeuren dan wanneer ik de termijnen niet meer kan betalen? Die TV is toch gewoon van mij??quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 16:48 schreef Snapcount2 het volgende:
[..]
En dan is het nog niet eens je eigendom, daarvoor mag je gewoon nog een stapeltje geld neertellen. Als je spaart voor die ¤ 799 is het ding gewoon voor jou.
quote:
Ja, zeker, alleen die lening ook.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 16:56 schreef AndrePronck het volgende:
[..]
Wat zou er gebeuren dan wanneer ik de termijnen niet meer kan betalen? Die TV is toch gewoon van mij??
En naast je loon ben je ook je TV ben kwijt.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 17:11 schreef djantje het volgende:
[..]
Ja, zeker, alleen die lening ook.
Wat er gebeurd als je de termijnen niet kunt betalen?
Schuldsanering,
iets met ¤5 p/dag (¤150 p/maand) en je huur wordt voor je betaald, en al je andere rekeningen.
Maar je krijgt je loon niet meer gestort, dat het is het enige nadeel.
Bij leasy is dat inderdaad zo;quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 17:13 schreef Snapcount2 het volgende:
[..]
En naast je loon ben je ook je TV ben kwijt.
(Is het overigens niet zo dat je de TV helemaal niet in je bezit hebt maar alleen lease't? Het bedrijf heet toch niet voor niets leasy??)
Ja, ze nemen het terug, staat ook in artikel 6 van de algemene voorwaarden, en de overeenkomst wordt ontbonden, staat niets over extra geld dat je dan zou moeten betalen.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 17:29 schreef mcintosh het volgende:
Die TV ben je niet kwijt, het is geen echte lease, het is gewoon koop op afbetaling. Denk je dat ze een TV gaan terughalen die al lang weer afgeschreven is
edti// Kennelijk wel dus
En dan? Nemen ze de TV terug, hoeveel ben je dan nog schuldig? Rare constructie..
Je kunt mij ook iets lenen of gevenquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 17:38 schreef djantje het volgende:
[..]
Ja, ze nemen het terug, staat ook in artikel 6 van de algemene voorwaarden, en de overeenkomst wordt ontbonden, staat niets over extra geld dat je dan zou moeten betalen.
En dan komt de tv hier te staan:
http://www.leasy.nl/tweedehands-markt.aspx
Daar staan al 4 TV's trouwens, zelfs een Philips 42" LCD, maar die kost ¤ 1580,10 in totaal (69 maanden p/maand 22,90)
Ik denk dat ik ook iets van leasy ga starten, die gasten verdienen goud geld man
Niet iedereen heeft het glamorous life dat er zomaar even 1000 euro betaald kan worden. Bedenk dat ook even voordat je gaat lopen bitchen.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 17:44 schreef mcintosh het volgende:
http://www.leasy.nl/tweed(...)pcomputer-2hand.aspx
OMG even 2000 euro neertellen voor een 2e hands PC, het is gewoon crimineel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |