Je zal er wel niet op zitten te wachten maar mijn mening is dat het niet aan te raden is om je voor dit soort spul in de schulden te steken. Uiteindelijk betaal je door de rente alleen maar meer.quote:
Door dat soort tv's icm met de hebberigheid die ze losmaken ben ik altijd juist extra blij met m'n oude buisbakquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 16:01 schreef AndrePronck het volgende:
http://www.leasy.nl/beeld(...)2-flatscreen-tv.aspx
Het gaat overigens om dit toestel, hij is nice of niet?
Klopt sparen is in principe beter, maar ik wil NU een nieuwe tv, niet over een paar maanden.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 16:02 schreef cofi het volgende:
Ik zou het gewoon niet doen. Je betaalt in dit soort constructies altijd veel te veel rente. Banken zijn altijd blij met mensen die gebruik maken van dit soort constructies. Rente percentages bij banken zijn lager dan bij postorderbedrijven, zodat veel leningen overgesloten kunnen worden naar banken. Mocht je willen lenen voor een TV, doe dat dan bij een bank.
Verder zou ik het bedrag dat je per maand kwijt zou zijn op een spaarrekening zetten en als je voldoende gespaard hebt een nieuwe TV kopen. Is veel goedkoper
Het oog wil ook wat en ik vind mijn oude tv gewoon spuuglelijk.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 16:03 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Door dat soort tv's icm met de hebberigheid die ze losmaken ben ik altijd juist extra blij met m'n oude buisbak
Kijk, zo is de ellende dus begonnen.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 16:03 schreef AndrePronck het volgende:
[..]
Klopt sparen is in principe beter, maar ik wil NU een nieuwe tv, niet over een paar maanden.
Ff voor je verbeterd.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 16:03 schreef AndrePronck het volgende:
[..]
Klopt sparen is in principe altijd beter, maar ik wil NU een nieuwe tv, niet over een paar maanden.
Ik weet dat het iets duurder is dan contact afrekenen, maar ik heb een rottige tijd achter de rug, ik vind dat ik mezelf nu wel wat mag verwennen. Daar ben ik opzich bereid om er dan iets meer voor te betalen.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 16:03 schreef anboni het volgende:
Troll of mislukte poging tot spam...
Maarre, E18.90/mnd gedurende 67 maanden is dus E1266.. Da's wel iets meer dan die E799 die je kwijt zou zijn als je direct zou betalen (wat ook nog steeds aanzienlijk meer is dan die E650 die je bij 'n normale winkel kwijt zou zijn)
iets?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 16:06 schreef AndrePronck het volgende:
[..]
Ik weet dat het iets duurder is dan contact afrekenen, maar ik heb een rottige tijd achter de rug, ik vind dat ik mezelf nu wel wat mag verwennen. Daar ben ik opzich bereid om er dan iets meer voor te betalen.
Gebruik je rechterhand, da's gratis.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 16:06 schreef AndrePronck het volgende:
[..]
Ik weet dat het iets duurder is dan contact afrekenen, maar ik heb een rottige tijd achter de rug, ik vind dat ik mezelf nu wel wat mag verwennen. Daar ben ik opzich bereid om er dan iets meer voor te betalen.
Is best een mooi beestje, maar ik zit met de financiering. Ik heb ook geen 175 euro in mijn kontzak zitten.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 16:07 schreef cofi het volgende:
Ok, niet zo kinky, maar toch altijd beter dan een oud bakbeest: http://link.marktplaats.nl/286412337
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 16:03 schreef AndrePronck het volgende:
[..]
Klopt sparen is in principe beter, maar ik wil NU een nieuwe tv, niet over een paar maanden.
als je die nog niet kunt betalen dan lijkt het me niet wat om die andere op afkoop te halenquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 16:08 schreef AndrePronck het volgende:
[..]
Is best een mooi beestje, maar ik zit met de financiering. Ik heb ook geen 175 euro in mijn kontzak zitten.
Nou, het is maar iets van 15 euro per maandquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 16:10 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
als je die nog niet kunt betalen dan lijkt het me niet wat om die andere op afkoop te halen
Maar ¤ 15 per maand?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 16:11 schreef AndrePronck het volgende:
[..]
Nou, het is maar iets van 15 euro per maand
Niet lullig bedoeld, maar je hebt geen E 175 in je kontzak, maar je vindt het geen probleem om meer dan E 455 extra te betalen......quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 16:08 schreef AndrePronck het volgende:
[..]
Is best een mooi beestje, maar ik zit met de financiering. Ik heb ook geen 175 euro in mijn kontzak zitten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |