quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 00:43 schreef Foefna het volgende:
kerel ga op youtube zoeken naar Moon Rising -9 delig - film van Joe Escimillia
ook intresant!
Sowieso, maar ik weet dat ie ook op youtube er helemaal opstaat. is toch net zo makkelijk kijke.. dit heb ie ook van youtube.quote:
ik heb er ook wel mijn vraagtekens bij. maar kan voor hem toch alsnog wel intresant zijn?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 00:47 schreef Zith het volgende:
En dat je echt gelooft dat de maan kleuren heeft![]()
Waar is het toch mis gegaan... De aldi heeft af en toe een telescoop in de aanbieding, koop die maar eens en kijk op een heldere nacht naar de maar, goed genoeg om de kraters van dichtbij te zien - en geen kleur.
Vrij bizarre gedachten, sci fi, maar ik context van dit alles plausible..quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 00:52 schreef Foefna het volgende:
[..]
maargoed.. wat denk je van die elevators dan?
Ik heb helemaal 0 minuten van die youtube gezien, ik heb mn eigen ogen en een telescoop om zelf te checken of de maan kleuren heeft of niet.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 00:50 schreef Foefna het volgende:
[..]
ik heb er ook wel mijn vraagtekens bij. maar kan voor hem toch alsnog wel intresant zijn?
trek niet zo snel conclusies pannekoek
en waarschijnlijk heb je alleen de eerste 5 minuten gezien.![]()
Hier.. perfect voorbeeld van dat de maan echt wel meer grijs en bruintinten heeft dan wat getoont werdquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 00:47 schreef Zith het volgende:
Waar is het toch mis gegaan... De aldi heeft af en toe een telescoop in de aanbieding, koop die maar eens en kijk op een heldere nacht naar de maad, goed genoeg om de kraters van dichtbij te zien - en geen kleur.
Nou me dunkt dat groen is gewoon bos dus!quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 00:58 schreef Ticker het volgende:
[..]
Hier.. perfect voorbeeld van dat de maan echt wel meer grijs en bruintinten heeft dan wat getoont werd
voor een telescoop spoar ik nog, dus ben benieuwdquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 00:57 schreef Zith het volgende:
[..]
Ik heb helemaal 0 minuten van die youtube gezien, ik heb mn eigen ogen en een telescoop om zelf te checken of de maan kleuren heeft of niet.
Nee, het ziet er gewoon groen van de maan mannetjes..quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 01:01 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Nou me dunkt dat groen is gewoon bos dus!
dat vond ik dus ook super vreemd, lijkt wel google earth op 386 machinequote:Op zaterdag 10 oktober 2009 01:04 schreef Ticker het volgende:
En hier een screenshot... uit het virtuele programma wat NASA gebruikt.
Het object op de voorgrond is duidelijk slecht zichtbaar.. beetje playstation 1 tijdperk achtige grafische look.
Maar op de achtergrond zien we een net zo slecht voorbeeld van de maan als dat we van de live feed kregen.
Gaan we nou te horen krijgen dat ze nooit bedoelt hebben dat het echt 'live' feed was, maar simulatie?
En dat we binnen enkele dagen de 'echte' beelden krijgen?
Vaaaag!
lijkt me niet meer dan normaal als t echt zo zou zijn, misschien boek maar eens lezen.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 00:55 schreef Ticker het volgende:
[..]
Vrij bizarre gedachten, sci fi, maar ik context van dit alles plausible..
Maar, en dat is een grote maar. Alleen maar verticale lijnen op foto's. En dat moet ook iets zeggen over de 'toevals factor'.
Daarintegen wel vreemd dat ze exact stoppen en beginnen bij diverse sterren en planeten.
Het moet denk ik vooral functioneel zijn. Een deel van de NASA besteedt wel tijd aan het pimpen van ruimtefoto’s, maar ik denk dat zij geen moeite stoppen om zoiets fotorealistisch te maken.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 01:06 schreef Foefna het volgende:
[..]
dat vond ik dus ook super vreemd, lijkt wel google earth op 386 machine
Laat eens bewijs zien anders geloof ik er geen bal van, net zoals mensen zeggen dat dat ding van vandaag fake isquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 01:19 schreef Yi-Long het volgende:
NASA is ook 1 grote HOAX, zodat de USA government al dat geld kan witwassen
De aldi heeft soms ook computers, kun je mee beeldbewerken.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 00:47 schreef Zith het volgende:
Waar is het toch mis gegaan... De aldi heeft af en toe een telescoop in de aanbieding, koop die maar eens en kijk op een heldere nacht naar de maad, goed genoeg om de kraters van dichtbij te zien - en geen kleur.
quote:If you observe some particular features on the lunar surface through a telescope you will notice for sure some tiny differences in the hues of the various greys of the surface, as there are many different geological formations composed of different minerals, so there must be a difference, even though very subtle to our eyes, in the color.
http://www.atalaia.org/filipe/moon/colorofthemoon.htm
Ze hadden een dixon camera?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 01:21 schreef Hardrebel het volgende:
Het signaal is niet zo goed op zo'n afstand Ik neem aan dat ze zwart/wit beeld hebben gebruikt om bandbreedte te besparen. . Het had geen zin om er een bandje in te stoppen omdat dat ding te pletter sloeg. Ook sloeg het in met een snelheid van 10.000 km per uur. Dat gaat zo snel dat je het niet zo snel kan zien. Maar ach conspyracy mensen dien echt overal een coverup in. Als je het had gezien had je ook gezien dat de maan in de studio wel in kleur was. Ook leuk om te zien dat er hier informatie word achtergehouden om de samenzwering te bekrachtigen.
Hoe vaak heb ik gelogen!? Hoe vaak heeft de USA government gelogen!? Daar is je bewijs.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 01:20 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Laat eens bewijs zien anders geloof ik er geen bal van, net zoals mensen zeggen dat dat ding van vandaag fake is
Dat gaf ik al aan: witwas praktijken.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 01:34 schreef Hardrebel het volgende:
Dan nog blijft de grote vraag aan jullie, waarom zou NASA hier over liegen?
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 01:28 schreef Ticker het volgende:
[..]
Ze hadden een dixon camera?
De chef beviel de stagiaire nog net voor de 'lift-off' om 'effe snel een camera te halen' en "hier had ie 300 dollar!!"
Zou zo maar kunnen.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 02:33 schreef TimMer1981 het volgende:
Ik zal hem je beter vertelllen: die hele maan is nep.
quote:A similar "crazy" idea was put forward in 1959 by Professor Iosif Shklovsky, an eminent scientist, in relation to the "moons" circling around Mars. After carefully weighing up the evidence he concludes that they are both hollow and therefore artificial satellites.
http://www.bibliotecapleyades.net/luna/esp_luna_6.htm
quote:
Eén van die commentaren eronder ook, dat het net lijkt alsof ze inzoomen op een foto.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 08:17 schreef ToT het volgende:
Ik ben het filmpje aan het kijken, maar ik vind het niet vreemd dat het in zwart-wit is: ten eerste idd om bandbreedte te besparen, en ten tweede worden er wel vaker zwart-wit opnames gebruikt om hogere contrasten te kunnen zien: kleur leidt alleen maar af, zwart-wit is veel duidelijker.
In het leger worden vaak ook zwart-wit foto's van de te bombarderen omgeving gebruikt om goed te kunnen zien wat het nou precies is.
Ja, waarom niet. Misschien moest hij de bus nog halenquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 03:01 schreef Ticker het volgende:
Ook die wat oudere man gezien in dat 'internet cafe'?
Die was een beetje beledigd.. of ergens niet echt tevreden over.
Zo'n jongen (leek wel een studentje) wou hem high-5en, maar hij negeerde hem en liep direct na de 'crash' weg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |