abonnement Unibet Coolblue
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 9 oktober 2009 @ 22:56:50 #1
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_73535435
TT spreekt voor zichzelf

Wij gingen meestal met de auto naar Duitsland. Hadden we zo'n huisje van particulieren. Altijd wel relaxed en we hadden als kinderen ook altijd wel wat inspraak op het programma dus het waren over het algemeen wel toffe vakanties
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_73535542
Toen ik echt nog een klein M-Metje was tot mn 4e ofzo, gingen we met de camper van kennisen naar campings in Nederland, dan dropten zij ons daar en haaden ons weer op (mn ouders hadden geen rijbewijs nee ) en toen M-M wat groter was gingen we alleen nog dagjes weg, dierentuin, madurodam, dolfinarium, pretparken, musea etc
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 23:00:29 #3
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_73535560
Met de vouwwagen naar Duitsland, Tjechië, Oostenrijk, Luxemburg, Frankrijk. Soms ook gewoon een huisje huren. Was echt wel relaxed, alleen de de autoreis was wel vervelend
Je moeder is een hamster
pi_73535587
We gingen eens naar de legendarische plaats Binzwangen.
We hebben jaren lol van de naam gehad.

En meer ook niet.

Er was wel een stroompje... Yay.
  Redactie Frontpage vrijdag 9 oktober 2009 @ 23:09:49 #5
38148 crew  Innisdemon
pi_73535863
Sleurhut door Europa. Oostenrijk, Joegostralië en daarna vooral Frankrijk.
'Me' is géén bezittelijk voornaamwoord
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 23:12:18 #6
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_73535935
Kamperen in Duitsland, ergens bij Aarbruck. Veel nederlandse vriendjes daar, dammen bouwen in de beek, bergbeklimmen, en natuurlijk een dikke schnitzel eten in het plaatselijk camping restaurant. Heb het daar erg naar mn zin gehad.
There are no Saviours, there are no Kings, the Power lies in your head
DeviantArt
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 23:12:46 #7
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_73535953
Tot m'n 10e met de caravan naar Exloo in Drenthe.
Vervolgens iets verder naar Brabant/Limburg.
Daarna paar jaar Eiffel in Duitsland en tot slot nog 2 keer Tsjechie
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
pi_73536015
Zuid Frankrijk. Argeles. Met de auto. Daarom neem ik tegenwoordig zo vaak het vliegtuig.
pi_73536016
Naar Frankrijk op de camping In de auto zonder airco
Echt geweldig 3 of 4 weken zwemmen, nieuwe vriendjes en vriendinnetjes maken, adressen uitwisselen (en natuurlijk nooit schrijven of bellen!), overal spelen, en lekker laat naar bed
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 23:23:32 #10
226007 Darkestrah
telefoonhijger.
pi_73536273
In de zomer vaak met mn moeder in de auto naar Frankrijk, en daar met zo'n grote tent van de Waard, en met mn vader naar Texel of Friesland. In de winter met mn moeder naar een piepklein huisje in Luxemburg, heerlijk van de heuvels af sleeën.
Later met mn moeder nog steeds naar Frankrijk ( ) en met mn vader naar Barcelona, met het vliegtuig.
pi_73536322
Mijn ouders, hadden de briljante kunde om plaatsen uit te zoeken (veelal Duitsland) waar werkelijk geen bál te beleven was voor kinderen.

Meestal een huisje bij een voormalig boerderij of een landbouwbedrijf. Dus ook geen dieren ofzo.
Geen leeftijdgenootjes, geen zwembaden/badjes, geen speeldingen, geen (bord)spelletjes, geen knutsel- of ander puzzelspul.

Mijn vader werkte hard en die 2 weken waren om uit te rusten. Voor hem.
Ik begrijp het nu wel, hoor, maar als kind: wij verveelden ons stierlijk...

**edit: ik kan de plaatsen niet eens terug vinden in Google Maps... zo klein**
  Donald Duck held vrijdag 9 oktober 2009 @ 23:26:45 #12
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_73536375
Vaak Noord-Spanje en Italië. Altijd van die typische toeristenplaatsen met eindeloze rijen hotels aan het strand.
En altijd zo'n tof groot aquapark in de buurt met gave glijbanen.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 9 oktober 2009 @ 23:36:29 #13
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_73536717
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 23:12 schreef Hukkie het volgende:
Kamperen in Duitsland, ergens bij Aarbruck. Veel nederlandse vriendjes daar, dammen bouwen in de beek, bergbeklimmen, en natuurlijk een dikke schnitzel eten in het plaatselijk camping restaurant. Heb het daar erg naar mn zin gehad.
dikke Duitse schnitzels
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_73568261
Steenvast 12 keer naar Renesse geweest met mijn ouders, in een grote bungalow bij het bos.
Geweldige vakantie's gehad.
Tot 5 jaar terug nog nooit wezen kamperen, nu vind ik het het super.

Mijn ouders niet echt zeg maar.
R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019
pi_73569821
Jaren lang naar de camping in Zuidwolde geweest. Ligt aan een groot bos waar wij dan de hele dag hutten aan het bouwen waren.
Snel ¤450,- verdienen? Dat is echt fantastisch!
pi_73569945
Ik ben toen ik 3 was met m'n ouders naar Oostenrijk geweest, daarna nooit meer op vakantie geweest met de familie. Wat door veel mensen als vrij apart wordt gezien
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_73570832
Eerste jaren vooral naar plekken in Zeeland, Limburg en Drente enzo, met de trein naar centerparks meestal.

Daarna vaak bergwandelen in Zuid-Frankrijk en Oostenrijk. Huurauto + tentje
  zondag 11 oktober 2009 @ 12:37:04 #18
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_73570901
Wij hadden een stacaravan bij een dierentuin. Nuff said
En morgen pleurt men in Wuhan
Nog een vleermuis in een pan
  zondag 11 oktober 2009 @ 17:31:49 #19
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_73580192
Nooit op vakantie geweest. Helaas.
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
Steun de strijd voor een indianenforum!
pi_73594668
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 12:07 schreef Ceased2Be het volgende:
Ik ben toen ik 3 was met m'n ouders naar Oostenrijk geweest, daarna nooit meer op vakantie geweest met de familie. Wat door veel mensen als vrij apart wordt gezien
Same here, alleen dan op mijn 6e naar Spanje. Verder nooit.
pi_73595085
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 22:42 schreef verleiding het volgende:

[..]

Same here, alleen dan op mijn 6e naar Spanje. Verder nooit.
Grappig dat er hier meer zitten die hetzelfde hebben, ik was echt een uniekum wat dat betreft gedurende mijn basisschool/HAVO tijd.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_73597581
Toen ik nog een baby/peuter was bleven we in de regio met een tent. Daarna kochten mijn ouders een vouwwagen (een paar jaar later kochten mijn ouders voor mijn broer en ik een klein tentje) en zijn we naast vakanties in Nederland, naar Duitsland en Luxemburg gegaan. De laatste jaren bleven we weer in Nederland (Texel). Het laatste jaar was overigens met de caravan, maar ik sliep zelf in een tentje naast de caravan.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_73614418
Tot m'n 15e met de boot 3 weken door Friesland en naar Terschelling zeilen.
Daarna met de caravan naar Luxemburg en Frankrijk.
  maandag 12 oktober 2009 @ 21:36:08 #24
139677 Curiosity
In the devil's playground
pi_73626926
Met de touringcar van "de snelle vliet" en dan meestal rondreizen.
Ik ben oa geweest in, Duitsland,Oostenrijk, Hongarije, Joegoslavie, Engeland, Schotland, Wales, Griekenland, Italie enz enz, enfin,uiteindelijk heb ik bijna heel Europa op deze manier gezien.
“Gentlemen, you had my curiosity… but now you have my attention.”
pi_73627010
Centre Parcs.
niet de vervaarlijke schaduw
met zijn dikke pens vol pistolen
beiden ingevet als een locomotief onder nul
  maandag 12 oktober 2009 @ 21:44:46 #26
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_73627412
Lol, voor alle mensen die naar Luxemburg zijn geweest:

Zijn jullie ook wezen eten in dat restaurant op de berg waarvan de eigenaar iedere Hollander mee naar de keuken nam en liet zien dat hij fan was van het Nederlandse voetbalelftal?
O ja, dikke vette schnitzels daar. Man o man o man.
Je moeder is een hamster
  woensdag 14 oktober 2009 @ 08:58:37 #27
265233 veuvje
MJ......Love
pi_73671837
Wij gingen al heel vroeg met de motor door heel Europa heen.
Ieder jaar een ander land.....
1958 - forever....Rest in Peace Applehead!
pi_73672396
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 08:58 schreef veuvje het volgende:
Wij gingen al heel vroeg met de motor door heel Europa heen.
Ieder jaar een ander land.....
Op de motor met je ouders? Hoe moet ik me dat voorstellen? Zijspan ofzo?

Ik ben met mijn ouders veel te vaak in Frankrijk geweest, een paar keer in Oostenrijk, een keer in Zwitserland en een keer in de UK. Allemaal met de vouwwagen. Was top (behalve dat ik nu nog steeds niet op vakantie naar Frankrijk hoef )
pi_73673811
Lekker goedkoop in het naseizoen een weekendje in een huisje..
pi_73689524
Turkije met de auto
pi_73689549
's Zomers gingen wij altijd voor 8-10 weken naar Nederland . Met het vliegtuig, welteverstaan. Auto ging (en gaat nog altijd) een beetje moeilijk .
Cool story, Hansel.
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 15:50:15 #32
265233 veuvje
MJ......Love
pi_73751917
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 09:27 schreef AlmightyArjen het volgende:

[..]

Op de motor met je ouders? Hoe moet ik me dat voorstellen? Zijspan ofzo?

Ik ben met mijn ouders veel te vaak in Frankrijk geweest, een paar keer in Oostenrijk, een keer in Zwitserland en een keer in de UK. Allemaal met de vouwwagen. Was top (behalve dat ik nu nog steeds niet op vakantie naar Frankrijk hoef )
Nee wij zaten als kleine kinderen al vroeg achter op de motor....ik bij me moeder en me broertje bij me vader!
1958 - forever....Rest in Peace Applehead!
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 16 oktober 2009 @ 18:51:19 #33
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_73757502
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 15:50 schreef veuvje het volgende:

[..]

Nee wij zaten als kleine kinderen al vroeg achter op de motor....ik bij me moeder en me broertje bij me vader!
toen je ouder werd mocht je in de zijspan?
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_73808267
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 12:37 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Wij hadden een stacaravan bij een dierentuin. Nuff said
Klopt
pi_73809580
Met de bus naar Spanje. Hebben we een keer of 3 gedaan. Toen ik 7 of 8 was gingen we met het vliegtuig heen en terug met de bus. Bleek bij Schiphol dat we wat laat waren en waren er alleen maar plaatsen aan het gangpad over. Huilen geblazen Ik was wel bereid om in het rokersgedeelte te gaan zitten, maar dat mocht niet van m'n ouders. (rokersgedeelte )

En regelmatig heen en weer naar Engeland naar familie. Bij Hoek van Holland pakten we de boot, die was echt lang onderweg, maar daar zat een zwembad op . Reis was boeiender dan daar zijn

En natuurlijk naar de camping in Frankrijk en Duitsland.
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
  † In Memoriam † woensdag 21 oktober 2009 @ 01:34:37 #36
25682 2cv
Niet subtiel
pi_73902555
Met de boot (stalen motorkruiser, vergelijkbaar met een drijvende caravan) door noord-Nederland varen. Later met de Caravan naar Frankrijk.
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
  woensdag 21 oktober 2009 @ 09:36:12 #37
128471 doctor.starbucks
Cafe maciato, high fat foam, e
pi_73905141
Pommern an der moezel,
eenvoudig en schilderachtig, zou er in de reisgids staan... gelukkig is er bier en wijn
Starbucks, waar blijf je
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 21 oktober 2009 @ 15:16:37 #38
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_73915652
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 09:36 schreef doctor.starbucks het volgende:
Pommern an der moezel,
eenvoudig en schilderachtig, zou er in de reisgids staan... gelukkig is er bier en wijn

de Moezel en omgeving zijn inderdaad heel schilderachtig
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_73919107
Kamperen in Frankrijk, Spanje (ook soms in met het vliegtuig in een huis daar), ook een keer Duitsland. Verder naar Slowakije in een huisje aan een meer daar.
pi_73939156
Eerst naar Thailand... nee wacht, 't Eiland Terschelling, Vlieland, Schier. Later huisjes in België maar voornamelijk Denemarken. Veel kastelen, groten, musea en allerlei andere dingen bekijken. Die we alle 4 tof vonden (ouders, ik + broer). 1x met de bus naar Spanje om het toch eens te proberen, wat was dat een falikante mislukking zeg. Ravotten in Denemarken of in de Ardennen is veeeeeeeeeeeeeeeeel beter voor jongere kinderen. Laatste vakantie met mijn ouders was 3 weken Malta, maar toen waren mijn broer en ik al ouder. Gingen we ook veel stappen met een groep uit verschillende delen van de de eilanden ten westen van hier (Engeland, Wales, Schotland, Ierland). Ook nog één keer naar Hongarije Balatonmeer geweest. Toen het officieel nog communistisch was.

We gingen met de auto

Ouders die hun (jonge) kinderen meenemen voor 2 weken strandvakantie
pi_73941786
Franse naturistencampings
Beneath the gold, bitter steel
pi_73942707
Wij gingen eigenlijk altijd naar van die belachelijk grote eurocamp campings en dan meestal in frankrijk
In zo'n stacaravan

Ik vond het heel leuk altijd
Veel andere kinderen om vriendjes mee te worden, een groot zwembad, af en toe moesten we van onze ouders mee de camping af om iets cultureels te doen of zo wat ik ook nog wel oke vond zolang we maar terug waren voor het zwembad dicht ging
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_73942754
owja en later toen we wat ouder waren (ik denk dat ik een jaar of 11/12 was) gingen we verder weg en stedentripjes maken
vooral met mn vader (ouders gescheiden) gingen we naar bestemmingen als australie, amerika, indonesie etc
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
  donderdag 22 oktober 2009 @ 16:13:24 #44
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_73953461
Tot mijn 14e ongeveer altijd binnen Nederland (Veluwe, Zeeland, Texel) en later ook weleens naar Duitsland (Eifel) en België. Als ik nu mijn familie op vakantie ga eigenlijk weer altijd binnen Nederland.
---
And when the leaves fall the land looks more human
it's got me questioning the essence of my farm boy blues
hence, I never wore the fashions of the know-what-I'm-doin'
pi_74007974
14 jaar lang naar Camping en speelpark de Heldense bossen in het Limburgse Helden-Panningen Altijd met de caravan, 2 weken in het zelfde laantje. (Hermelijnlaantje, naar het zwembad toe)
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')