Je hebt een vriendin van 38 jaar oudquote:Op maandag 19 oktober 2009 19:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik gaf haar ook een knuffel en spraak haar bemoedigend toe. Maar op dat moment gebeurd er iets waarvan jezelf niets snapt en je probeerd er iets aan te doen en je weet niet of je goed doet enzo. Erg lastig. Gelukkig snapte ze mij reactie wel dus het komt ook wel goed.![]()
[..]
Ze huilde omdat het allemaal even te veel de stress van dagenslijks leven enzo en dingen uit het verleden. Dat is erg lastig om daar iets over te zeggen. Maar gewoon een knuffel geven enzo dan komt het meestal wel goed.
Ja dat is dezelfde vrouw. Iemand van 38 noem ik geen meisje meer.
Euh jaquote:Op maandag 19 oktober 2009 21:37 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Je hebt een vriendin van 38 jaar oud
Idd kut dat je ouders miet accepteren dat je PDD-NOS hebt
Helaas welquote:Op maandag 19 oktober 2009 22:02 schreef DeHovenier het volgende:
Je hebt verder geen broers/zussen ofzo?
Ik kan me goed voorstellen dat je er moeite mee hebt.quote:Op maandag 19 oktober 2009 20:36 schreef tijnbrein het volgende:
Mijn ouders kwamen net even koffiedrinken. Gewoon even gepraat. Best gezellig. Alleen zo wel mijn vader als moeder vinden niet dat ik PDD-NOS heb.
Het is ook meer het laatste, maar toen ik zei dat ik toch wel problemen had reageerde zij daar totaal niet op.quote:Op maandag 19 oktober 2009 22:07 schreef sempron2400 het volgende:
[..]
Ik kan me goed voorstellen dat je er moeite mee hebt.
Maar misschien vinden ze dat je het niet hebt, omdat geen diagnose of etiket stimulerender werkt, positiever. Je kunt het ook op een positieve manier zien, dat je normaler overkomt dan een 'echte' autist.
Autisme is een beetje een modediagnose (je hebt zeer lichte vormen), ADHD ook trouwens. Dat laatste lijkt me erger, want ik heb het ook alle dagen heel druk (al werk ik niet op woensdag).
Wat zeggen die danquote:Op maandag 19 oktober 2009 22:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Helaas wel![]()
2 zusjes en 1 broertje
Ruimte lekker op hequote:Op maandag 19 oktober 2009 23:01 schreef Thrackan het volgende:
Ik ben in een knopen-doorhak fase. Dat kan iets goeds zijn, maar dat kan ook zijn dat ik het enorm spuugzat ben... We zullen zien, voorlopig hak ik alleen goeie knopen door
Spullen opruimen, papierwerk opbergen, hoop ouwe meuk verkopen, dat soort spul.
Het papierwerk van het afgelopen jaar is in ieder geval opgeborgen, dat ruimt wel lekker jaquote:
Ze willen het etiket niet accepteren.... Dat is waarschijnlijk het punt.quote:Op maandag 19 oktober 2009 20:36 schreef tijnbrein het volgende:
Mijn ouders kwamen net even koffiedrinken. Gewoon even gepraat. Best gezellig. Alleen zo wel mijn vader als moeder vinden niet dat ik PDD-NOS heb.
ik ken dat.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 10:37 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ze willen het etiket niet accepteren.... Dat is waarschijnlijk het punt.
Mijn ouders hebben zelf nogal wat last gehad van psychische problemen, maar die zijn daar ook voor in behandeling geweest en dergelijke en snappen dus gelukkig wel wat het inhoudt om een labeltje te krijgen.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 11:14 schreef Feestkabouter het volgende:
[..]
ik ken dat.
mijn ouders ontkennen het hele bestaan van psychische/psychiatrische aandoeningen/stoornissen.
heeft er waarschijnlijk mee te maken dat ze zelf elk 1 grote psychische stoornis zijn
ach die van mij hebben inmiddels ook een label waar ze niet onderuit kunnen: verstoten door oudste zoonquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 11:27 schreef Thrackan het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben zelf nogal wat last gehad van psychische problemen, maar die zijn daar ook voor in behandeling geweest en dergelijke en snappen dus gelukkig wel wat het inhoudt om een labeltje te krijgen.
Oh, dat is een kwestie van ontkennenquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 12:00 schreef Feestkabouter het volgende:
[..]
ach die van mij hebben inmiddels ook een label waar ze niet onderuit kunnen: verstoten door oudste zoon
sja sinds ik die knoop heb doorgehakt weet ik verder niet veel meer van ze, maar mijn ouders een beetje kennende zou je best wel eens flink gelijk kunnen hebben!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 13:21 schreef Thrackan het volgende:
[..]
Oh, dat is een kwestie van ontkennen
Een projectleider stapt naar de directeur als jij geen promotie vraagt?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 16:16 schreef Cassandra87 het volgende:
Dat zal moeilijk zijn feestkabouter. Al lang?
Thrackan heb je al uitslag gehad?
Gossie zit ik 2 maanden lang aan te hikken tegen t vragen van promotie.. Mijn stugge projectleider heeft zelfs aangegeven als ik t níet voor elkaar krijg persoonlijk naar de directeur te stappen..
Heb ik gesprek met mijn teamleider, binnen 2 seconde geregeld. Wat is t leven soms simpel
het was veel moeilijker toen ik nog contact met ze had!!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 16:16 schreef Cassandra87 het volgende:
Dat zal moeilijk zijn feestkabouter. Al lang?
Thrackan heb je al uitslag gehad?
Gossie zit ik 2 maanden lang aan te hikken tegen t vragen van promotie.. Mijn stugge projectleider heeft zelfs aangegeven als ik t níet voor elkaar krijg persoonlijk naar de directeur te stappen..
Heb ik gesprek met mijn teamleider, binnen 2 seconde geregeld. Wat is t leven soms simpel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |