Als je sollicitatiegesprekken doet, moet je dan ook mensen ontslaanquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:45 schreef Cassandra87 het volgende:
fertig!!!
maandag nog één gesprek
En nu heb ik t gehad, ich gehe nach hause..
Nee hoorquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:19 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Als je sollicitatiegesprekken doet, moet je dan ook mensen ontslaan
Ja, dat besefte ik wel, in 2007: drie jaar na mijn afstuderen ging ik op mezelf wonen. Omdat ik zo moeilijk werk kon vinden (autisme --> moeilijkheden op het communicatieve vlak), bleef ik nog een tijdje postbezorger en dus kwam ik in de bijstand. Het enige positieve was dat ik nog 2000 euro had en geen schulden. Dan heb je maandelijks nog minder om rond te komen. Alle andere mensen die ik kende hadden gewoon vast werk, en dan kun je uitrekenen hoe mooi het leven kan zijn. Door een wonder heb ik nu wel passend werk gevonden.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 19:09 schreef Intuit het volgende:
Zou kunnen dat ik ook autistish ben, laat me in elk geval onderzoeken binnenkort.
Denk zelf eerder aan een ontwijkings persoonlijkheidsstoornis of een combi.
Ik weet niet of veel autisten dat hebben dat je op een bepaald moment beseft (bij mij toen ik 11/12 was), dat je niet echt blij kan zijn met jezelf, dat je de toekomst van jezelf somber inziet.
Was altijd verlegen van aard, en voelde stemmingen zeer goed aan, zeer opnemend zeg maar. Meer bewust van de dingen om je heen en van jezelf, wat je onzeker (kan maken) maakt, wanneer je de controle enigzins verliest.
Daarbij kan ik slecht met bazen omgaan, iemand die sterk hun mening op mij legt / mij een bepaalde richting opdrukt.
Dus ook zeer sterke emoties (geen woede of kwaadheid zozeer, maar meer zeg maar een sterk gevoel met allerlei zaken, die je raken), maar die nu zeg maar afgevlakt zijn, dit om te overleven? Om met je situatie(s) die later ontstaan, om te gaan..
Toch vraag ik me af, tot hoeverre er echt iets mis met mij is, of dat door omstandigheden waar je tegenaan loopt hoe je bent feitelijk en ze het dan simpelweg een naam willen geven?
Opzich kan je wel uren doorlullen, maar hou het even hierbij..
dat laatste weet ik heel goed, maar toch overanalyseer ik alles!!quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 13:38 schreef DeHovenier het volgende:
Ik zie wel alle avatars.
Ik overanalyseer niks, je komt er meestal toch niet verder mee
Inderdaad goed ja, dat je zegt wat je ervan vindt!quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 15:26 schreef Cassandra87 het volgende:
Pfoe.. Ik word steeds een stukje sterker en volwassener en ik leer steeds meer straight forward mn zegje te doen, zonder gedraai en opgekrop.
Was nu wel een beetje geirriteerd. Een hele goede vriendin van me zegt elke keer af omdat ze met haar vriend wat gaat doen. Nu 3x achter elkaar gebeurd, en voor morgen was nr 4. Dus ik slikte en zei veel plezier. Heb haar nou toch wel verteld dat ze de volgende keer 3x moet nadenken voor ze wat besluit omdat nr 5 toch echt te gortig word. Bekijk het dan maar hoor
Als ze haar vriend eens in de maand ziet ok, maar 5 dagen in de week???
Of is dat weer de verbitterde vrijgezel in me hihi
Precies. En vaak, met goede redenen, kies je dan toch voor de optie die anderen willen volgen. Om er dan achter te komen dat de jouwe toch de beste en gemakkelijkste was...quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 15:12 schreef Feestkabouter het volgende:
[..]
dat laatste weet ik heel goed, maar toch overanalyseer ik alles!!
ik word er doormoe van!
ik merk het in werk of bij klussen in huis: waar anderen 3 of 4 stappen vooruit kunnen denken, kan ik er 10 vooruit denken, en dat is soms wel eens handig. maar vaak is het ook moeilijk om anderen in die 10 stappen mee te nemen of om ze tegen te houden om iets stoms te doen (want bij stap 9 krijgen ze er spijt van).
Inderdaad. Niet verder kunnen maar vooral willen kijken dan hun eigen neus. Het raar vinden als zaken dan anders lopen. Niet willen begrijpen dat het inderdaad anders en beter kan. Levert redelijk wat stress op bij mij.quote:en vaak ook analyseer ik automatisch dingen die helemaal niet hoeven te worden geanalyseerd.
en vaak merk ik in contact met bedrijven dat ze dit of dat beter anders kunnen doen, en dan leg ik dat netjes uit (want ik ga er vanuit dat mensen altijd openstaan voor tips voor verbetering)............. maar veel mensen en ook veel bedrijven staan er helemaal niet voor open. en heel veel mensen ook niet.
ze snappen ook nooit waar ik me mee bemoei, ze zijn achterdochtig. terwijl het er mij alleen maar om gaat om de wereld te verbeteren, en helemaal niet om een persoonlijk belang.
alle Cote d'or producten in de aanbieding!! (t/m morgen)quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 18:59 schreef Cassandra87 het volgende:
Poeh ik ben nu 2 weken gestopt met roken maar wat heb ik een zin om te snacken! Ga maar eens richting de ah denk ik..
Een vrouw die van voetbal houdt.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 23:39 schreef Cassandra87 het volgende:
Ach we hebben met 4-0 gewonnen en de eerste 3 goals een keertje niet van suarez dus ik ben blij
De illusionist is top! Ik was danceflick aan t kijkenBij gebrek aan beter. Maar mijn vader is er bij gaan zitten dus nu zit ik al een tijd te surfen omdat ik de film niet kan afkijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |