En als je de vlucht van half elf 's morgens uit Amsterdam zou nemen wordt de lunch al om half twaalf geserveerd. Waarschijnlijk omdat all die trolly dollies van Delta de zestig al gepasseerd zijn en om één uur aan hun middag tuk toe zijn. Ik vond NWA altijd veel prettiger dan nu Delta met hun krappe 767 toestellen.quote:Op zondag 15 november 2009 19:32 schreef rosey het volgende:
Bij mijn ticket van Brussel naar New York rechtstreekse vlucht, geboekt bij Air France, maar uitgevoerd door Delta Airlines staat ook No inflight meal, maar dezelfde vlucht op de website van Delta airlines geeft aan dat we wel een lunch krijgen..
Waarom toch altijd zo neerbuigendquote:Op maandag 16 november 2009 00:27 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
En als je de vlucht van half elf 's morgens uit Amsterdam zou nemen wordt de lunch al om half twaalf geserveerd. Waarschijnlijk omdat all die trolly dollies van Delta de zestig al gepasseerd zijn en om één uur aan hun middag tuk toe zijn. Ik vond NWA altijd veel prettiger dan nu Delta met hun krappe 767 toestellen.
Je zal mij nooit neerbuigend horen over de stewadessen van Singapore Airlines, Thai Airways of Malaysian Airlines. Het service minded straalt er gewoon af. Ook als ze niet aan het werk zijn. Maar dan die van KL(e)M. De meisjes in blauw hebben een geweldige air over zich. Nu wil het geval dat ik na een intercontinentale vlucht nog al eens in dezelfde hotels verblijf als de KL(e)M crew. En als die meisjes hun uniform niet aan hebben, pik je ze er ook zo uit. Ze denken dan nog steeds dat ze overal een streepje voor hebben en menigmaal heb ik al meegemaakt dat ze zich dan gewoon als associale wijven gedragen. Maar wat ik nog het ergste vind is dat hun attitude zo verschillend is wanneer ze als kokkie in de pantry of als serveerster in de Business Class mogen acteren ten opzichte van wanneer ze met een sjacherijnige kop in Economy class het voer op je traytable neerPLEUREN! En vooral dan niet om een tweede verfrissing vragen...... Maar vlieg wat vaker intercontinentaal en je zult het beamen.quote:Op maandag 16 november 2009 09:18 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Waarom toch altijd zo neerbuigend
Je had het eerst over stewardessen van Delta, en nu een heel verhaal over KLM dames . Maar nogmaals, ik vlieg vaak zat intercontinentaal en ja, ik heb af en toe ook wel eens mijn vraagtekens over werkwijzes van divers personeel, maar dat geeft mijns inziens geen pas neerbuigend over welk personeel dan ook te doen.quote:Op maandag 16 november 2009 10:43 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Je zal mij nooit neerbuigend horen over de stewadessen van Singapore Airlines, Thai Airways of Malaysian Airlines. Het service minded straalt er gewoon af. Ook als ze niet aan het werk zijn. Maar dan die van KL(e)M. De meisjes in blauw hebben een geweldige air over zich. Nu wil het geval dat ik na een intercontinentale vlucht nog al eens in dezelfde hotels verblijf als de KL(e)M crew. En als die meisjes hun uniform niet aan hebben, pik je ze er ook zo uit. Ze denken dan nog steeds dat ze overal een streepje voor hebben en menigmaal heb ik al meegemaakt dat ze zich dan gewoon als associale wijven gedragen. Maar wat ik nog het ergste vind is dat hun attitude zo verschillend is wanneer ze als kokkie in de pantry of als serveerster in de Business Class mogen acteren ten opzichte van wanneer ze met een sjacherijnige kop in Economy class het voer op je traytable neerPLEUREN! En vooral dan niet om een tweede verfrissing vragen...... Maar vlieg wat vaker intercontinentaal en je zult het beamen.
Maakt niet uitquote:Op zaterdag 21 november 2009 10:39 schreef detoardin het volgende:
Oke,ik heb pas 1x in mn leven gevlogen dus ik ga nu vast een hele domme vraag stellen
Ik vlieg in binnenkort naar Glasgow en moet overstappen op Heathrow. Hoe werkt dit eigenlijk? Moet je dan opnieuw inchecken op Heathrow & alles (lijkt mij van wel,maar kan het maar beter zeker weten haha!)
Haha! Ja,die zou ik waarschijnlijk in mn ik-vlieg-voor-de-eerste-x-alleen-stress nog bijna vergeten ookquote:
quote:Op maandag 7 december 2009 19:41 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
als je dat gedaan hebt, minimaal een uur (de poster stelt zich hierbij niet aansprakelijk voor eventueel geleden schade )
1.5 a 2 uur en je bent zeker op tijd
wat, je gaat niet? (toen er nog foutje ) stondquote:Op maandag 7 december 2009 19:47 schreef Ruud_Kawasaki het volgende:
Thanks all.. kan dus betrekkelijk rustig aan doen morgenochtend
hehe... nee hoor, woensdag zit ik in de heerlijke zomer van Argentinie!quote:Op maandag 7 december 2009 19:51 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
wat, je gaat niet? (toen er nog foutje ) stond
Atlanta ligt ook aan de andere kant van de oceaan, dus zal zeker 21,5 - 2 uur aanhouden; je moet inchecken, gegevens invoeren in de check-in desk, door de paspoortcontrole, 20 minuutjes lopen, dan nog pre-boarden en het interview aan de gate.quote:Op maandag 7 december 2009 19:46 schreef Thetallguy het volgende:
3 uur is voor intercontinentale vluchten, en aangezien je met een overstap vliegt wordt dat sowieso al naar 2 uur vantevoren gereduceerd
In de tekst waarnaar je verwijst, wordt volgens mij 'Verenigde Staten' bedoeld en niet Amerika als continent. In de VS moet je inderdaad in alle gevallen je bagage van de band halen en daarmee opnieuw inchecken op de binnenlandse vervolgvlucht.quote:Op maandag 14 december 2009 19:06 schreef reizen2000 het volgende:
Ik ben van plan om naar Brazilie te vliegen, Salvador. Nu heb ik een interessante prijs gevonden waarbij ik via Sao Paolo (ook brazilie) een tussenstop maak, en vervolgens richting Salvador. Mijn vraag: worden mijn koffers gewoon vanaf amsterdam doorgelabeled naar Salvador, of is dat niet van toepassing vanwege het binnenlands vliegen voor het laatste stukje?
Ik vond een retourtje voor ¤1597,20 op cheaptickets.nlquote:Op donderdag 17 december 2009 21:03 schreef pizza-tonijn het volgende:
weet iemand hoeveel een retourtje Schotland kost?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |